strona 207 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- nastepna »
-
~zenek / 2022-02-14 13:32
Gdybym mógł dac zero, dałbym zero.
Kurier nie dostarczył paczki do mieszkania. Domofon działa. Zostawił, jak powiedziano w biurze obsługi klienta u sąsiada. Po interwencji okazało się, że paczka jest w skrzynce pocztowej. Po kilku telefonach do Inpost bok i do firmy, kw której kupowałem produkt dowiedziałem się właśnie, że przesyłka lezy w skrzynce pocztowej. Po całej procedurze wyjaśniania kurier zadzwonił z pretensją, że dzwonię do bok w sprawie wyjaśnienia, gdzie jest paczka. Jednocześnie wmawia mi, że nie działa domofon - nie zgodne z prawdą, działa i to wzorowo. Wmawia, że wysyłał sms - nie otrzymałem sms.
-
-
~Gracz97 / 2022-02-14 11:53
Masakra jakaś przesyłka jedzie już od tamtego tygodnia od czwartku na infolinię pani powiedziała że zostanie napewno dostarczona dzisiaj i mam czekać tylko ile cały dzień sieć człowieku w domu czekaj na królewicza który w końcu przywiezie przesyłkę bo oni mysla że ktoś nie ma pracy czy innego zajęcia ta ich aplikacja też jest śmieszna przesyłka wysłana w czwartek a dzisiaj poniedziałek godzina prawie 12 a na ich śmiesznej aplikacji pokazuje 5:47 przesyłka przyjęta w oddziale inpost to kurcze ile jeszcze trzeba czekać już DHL lub pocztą polska ma lepsze ruchy niz oni porażka żeby paczka która jedzie kurierka tak długo szła nie polecam ZaletyZeroWadyBrak kontaktu z klientem
Zbyt długi czas dostawy -
~Mmm / 2022-02-14 10:25
Obsługa kurierska pozostawia wiele do życzenia brak kontaktu ze strony kuriera paczka rzucona przez ogrodzenie pomimo że kurier wiedział że jestem w domu bo jak podjerzdzal to wyszłam a mimo to rzucił paczka sytuacja powtórzyła się po raz kolejny nie polecam okolice Lecznej woj lubelskie -
~Krzysztof / 2022-02-13 18:07
Chciałbym pochwalić pracę kuriera InPost o imieniu Kacper, obsługującego osiedle Południe II w Radomiu. Bardzo sumiennie i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki. Jest miły i uprzejmy, a przy tym nadzwyczaj szybki. Jestem pod wrażeniem jego profesjonalizmu. -
~Nikaaa / 2022-02-12 17:51
Nie polecam firmy inpost zagubili mi paczkę warta 1900 zł paczka 8.01 trafiła do oddziału w Zielonej Górze i tam została niby szukali ale nie ma po niej śladu.... WadyDno -
~Anna / 2022-02-12 17:48
Nie polecam firmy inpost dnia 8.01.2022 paczka trafiła do oddziału w Zielonej Górze moja paczka która była warta 1900 zł zaginela i do tej pory nie została odnaleziona złożyłam reklamacje inpost zwróci tylko za koszt nadania paczki a resztę poszło do ubezpieczyciela ciekawe czy firma ubezpieczeniowa zwróci pieniądze za nowego laptopa ZaletyDnoWadyDno -
~Mateusz / 2022-02-11 20:02
tylko paczkomaty, jeżeli chodzi o dostawę i odbiory do drzwi czy obsluge klienta (tam na serio 90% to bara...) to inpost jest wieki za dhlem czy dpd -
~jaso / 2022-02-11 20:01
Do mojej miejscowości inpost nie dowozi przesyłek pomimo, że przyjmują zlecenia na ich dostarczanie. Kurier dzwoni i podaje miejsce w sąsiedniej miejscowości ( 20 km ) gdzie zostawił paczkę: kiosk, stacja benzynowa, sklep spożywczy itp. Przesyłki płatne i dokumenty bankowe wracają z adnotacją o braku odbioru.
Odpowiedzi na złożone reklamacje: przesyłka odebrana w terminie.
Dać im ponownie obsługę dokumentów sądowych ( ktoś pamięta ? ).ZaletybrakWadybrak nadzoru na pracownikami -
-
~Anna / 2022-02-11 19:14
Nie polecam złodzieje i matacze zero kompetencji reklamuje przedmiot juz miesiąc i nadal nikt nic niewie żenada ludzie od reklamacji to chyba podstawówki nie skończyli pani od reklamacji wola nr listu przewozowego który wysłałam zaraz po wszczęciu reklamacji najwidoczniej nie rozumie co czyta dramat NIE POLECAM ZaletyBrakWadyŻycia nie starczy zeby wymienić -
~Nicka / 2022-02-11 19:04
Totalne dno kurier mówi i zaznacza w systemie próby kontaktu oraz dostarczenia paczki a w rzeczywistości tego nie robi i paczka zostaje odesłana do nadawcy co to ma być!!! -
~Dno / 2022-02-11 18:45
Dno, absolutne dno, brak informacji, absurdalne ustalenia, wg których adresat nie ma żadnych praw, nie może nawet wpłynąć na adres dostawy paczki Wadyniedostarczona paczka, brak jakichkolwiek informacji ze strony kuriera, kurier mówi jedno, osoby na infolinii drugie -
~Piotr / 2022-02-11 17:53
Paczka nadana w czwartek o 11 i dotarła w poniedziałek do paczkomatu o 18 żenada takie vzas to poczta Polska ma a nie inpost.... ZaletyBrak -
~jakub t / 2022-02-11 15:51
kurier już 3 dzień przekłada dostarczenie karty bankowej,w pierwszy dzień dostałem smsa że kurier był ale nikogo nie było w domu oraz nikt nie odbierał pomimo że wszyscy byli w domu a żadnego nieodebranego połączenia nie miałem,dzisiaj kurier miał być chwile po 15.Jest 15.50 a go dalej nie ma,nie polecam -
~Jacek Kurzawa / 2022-02-11 14:07
Pieniądze pobrane za pczakę są przetrzywane PRZEZ 5 dni- regulamin podaje DO 5 dni co oznacza że może być krócej. InPost stosuje z premedytacją praktykę obracania pieniędzmi Klientow. Warto to wiedzieć, zanim zdecydujecie się na wybór tej formy przysłki. W dzisiejszych czasach to jest nie do przyjęcia. Negatyw. WadyPrzetrzymywanie środków pieniężnych Klienta przez InPost przez maksymalny czas 5 dni. -
~Paweł / 2022-02-11 12:15
moje paczki sa notorycznie przesyłane do innego niż wskazany paczkomat niby z braku miejsc we wskazanym paczkomacie.Ale jeśli sytuacja ta jest permanentna i dotyczy to 3 przesyłek dostarczanych tego samego dnia to znaczy nie jest to przypadek.Przedłuża to termin odbioru o 48 godzin .
Tak się dzieje gdy Inpost nie ma prawdziwej konkurencji.Zaletybyło lepiejWadywysyłka do innego niż wskazany paczkomat -
~M / 2022-02-11 11:52
Pilna paczka nie zostaje doręczona nawet na trzeci dzień. Raz pani kurier rzekomo zacina się w windzie (choć winda jest sprawna i nikt nie zgłaszał usterki) i nie dostarcza paczek. Nie dzwoni też żeby o zaistniałej sytuacji powiedzieć. Są też schody, żeby móc paczkę doręczyć. Absurd. Na drugi dzień ma być ponownie dostarczona, choć nie zostaje przekazana żadnemu kurierowi i z rana i po południu. Na trzeci dzień nadal ten sam komunikat: "Przyjęta w oddziale InPost. Przesyłka trafiła do oddziału InPost, skąd wkrótce wyruszy w dalszą drogę." Na infolinii zbywają i deklarują, że paczka zostanie dostarczona, choć to nie następuje. Dramat. -
-
~Wiktoria / 2022-02-11 11:43
Niestety 2 razy ta sama sytuacja, mam zepsuty domofon o czym kurier został poinformowany, zadzwonił na telefon ze czeka na dole, zanim zdążyłam zejść co trwało ( max 2 min ) zobaczyłam tylko tył auta które wyjechało juz z ulicy, oczywiście zadzwoniłam żeby poprosić pana o powrót i doręczenie mi paczki ponieważ czekam na dole a on odjechał, usłyszałam „ nie bede się wracał bo mam dużo pracy „ to już druga taka sytuacja i to z tym samym panem -
~InWorst / 2022-02-11 10:38
Wieczne problemy z dostawą. Raz gubią paczkę na sortowni, raz odkleja im się naklejka, innym razem pracownik wkłada paczkę do paczkomatu i jej nie skanuje przez co mam wieczne "wydana do doręczenia". Ok, rozumiem że to nie są maszyny i każdemu się może zdarzyć, ale konsultanci totalnie olewają temat. Codziennie powtarzają regułki o "zgłoszeniu przesłanym do Oddziału" i że "dziś już na pewno paczka będzie" a potem czekam kolejne dni i cisza. Szkoda nerwów. -
~Ncal / 2022-02-11 09:44
Jak dla mnie super nigdy żadnego problemu, paczki na czas, odbiór w paczkomacie i konsultanci uprzejmi -
~Laura / 2022-02-11 09:21
Awfull service in post, yesterday currier didn't find me at home and today i saw thet my parcel going back to a sender ? What ? Why not to call me and ask if I am today at home like doing other shipping companies. It is shame ! ZaletyLaura
strona 207 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- nastepna »