strona 201 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- nastepna »
-
~Wolk / 2022-04-12 13:22Ocena: 1.00 / 5
Gratuluję zatrudniania złośliwych kurierów. Maleńką paczkę pseudo kurier wcisnął na sam koniec najmniejszej skrytki umiejscowionej na samej górze. Dopiero czwarta osoba dała radę wyjąć moją przesyłkę. Życzę temu panu, żeby ktoś go potraktował równie źle. Jeszcze trochę i InPost będzie miał ocenę jak DPD. -
-
~Monika / 2022-04-12 10:50Ocena: 1.33 / 5
Tydzień trwało wyjaśnianie przesyłki na koniec przesyłka miała przyjść do domu a przyszła do paczkomatu WadyPracownicy chyba że sobą nie współpracują -
~02 / 2022-04-12 10:09Ocena: 3.67 / 5
Chciałabym podziękować Panu, który dnia 11.04 zadzwoniła do drzwi dwa razy i odjechał. Nawet nie zadzwonił na nr telefonu podany na paczce. Paczka wróciła z powrotem do sklepu. Następnym razem muszę się zastanowić czy wogole zamawiać paczkę przez kuriera inPost!! WadyKurierzy dzwonią do drzwi i jak po minucie ktoś nie otworzy to odjeżdżają!! Nie pokecam -
~Ata / 2022-04-12 07:04Ocena: 3.00 / 5
Nigdy nie miałam większych problemów z paczkomatem. Wszystko przebiegało sprawnie. Teraz paczki mają status "w drodze" po kilka dni. Leżą w sortowni i firma tylko "przeprasza za niedogodności". Wcześniej przesyłki dochodziły błyskiem. Rozumiem okres przedświąteczny, ale niech to będzie kwestia 2-3 dni, a nie kilkanaście. Bardzo się zrazilam do tej formy nadawania przesyłek, aczkolwiek jest ona wygodna. ZaletyWygoda, koszty nie zbyt dużeWadyPaczka idzie w nieskończoność -
~MAREK / 2022-04-11 17:13Ocena: 1.00 / 5
Na paczke czekam juz ponad półtora tygodnia od tygodnia znajduje sie ona w punkcie ZaletyPolecam nie branie in postu jako dostawcy -
~Elżbieta / 2022-04-11 16:47Ocena: 2.00 / 5
Ponieważ mam problem z poruszaniem się i noszeniem ciężarów wyjeżdżając do sanatorium dzień przed wyjazdem czyli w dniu 8.03.22022 nadałam walizkę z rzeczami za pośrednictwem kuriera Impost. Trasę Ostróda - Sopot przesyłka przebyła sprawnie, otrzymałam ją w dniu przyjazdu na miejsce. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że moja lotnicza walizka z ABS, która bez szwanku odbyła kilka podróży samolotem ma częściowo wyrwaną jedną z rączek i dwa równoległe pęknięcia skorupy o długości ok 25 cm. Zastanawiające jest jakiej siły trzeba było użyć żeby tego dokonać? Zaznaczam, że jest to przyzwoity produkt a nie jednorazowa walizka od "chińczyka". Niestety, okazało się, że był to dopiero początek problemów gdyż 28.03.2022 przy wyjeździe ponownie nadałam walizkę tym razem na adres domowy lecz nie otrzymałam jej w dniu następnym ani kolejnym a w śledzeniu paczki była informacja że jest ona transportowana pomiędzy oddziałami. Zgłosiłam reklamację telefonicznie a następnie pisemnie jednak cała procedura jej poszukiwań trwała ponad tydzień, przy czym podczas kolejnych telefonów na infolinię nikt nie potrafił mi powiedzieć gdzie moja przesyłka utknęła i co zostało zrobione w celu jej odzyskania. W dniu 7.04.2022 o godz. 7 rano sprawdziłam stronę śledzenia gdzie nadal była informacja o transporcie między oddziałami. Jednak mimo to ku mojemu zdziwieniu ok. godz.11 bez wcześniejszego uprzedzenia SMS o planowanym dostarczaniu przesyłki pod wskazanym adresem zjawił się kurier z moją walizką. Folia w którą ją zawinęłam była cała poszarpana bez listu przewozowego jaki sama nakleiłam za to z innym wygenerowanym w dniu dostarczenia. Z tego wniosek że podczas transportu zerwano mój list przewozowy co mnie nie dziwi, bo skoro doszło do połamania walizki to co mówić o zerwaniu koszulki przyklejonej taśmą listem przewozowym? Na szczęście walizkę zamknęłam na kłódkę szyfrową a całość ubezpieczyłam do wysokość jej wartości. Mimo odzyskania moich rzeczy, bez których musiałam obyć się przed ponad tydzień jestem naprawdę zbulwersowana sposobem, w jaki impost obchodzi się z przesyłkami, dwa takie poślizgi z jedną przesyłką to doprawdy przesada. Takie rzeczy nie powinny się zdarzać w szanującej się firmie. Osoby które do tego doprowadziły robią jej fatalną reklamę. Zaletycena, szybkość (niestety jak widać czasem jedynie teoretycznie)Wadybrak dbałości o powierzone przesyłki -
~Adam / 2022-04-11 14:06Ocena: 1.33 / 5
06.04.br miałem do odbioru paczki. Nie udało mi się, paczkomat uszkodzony. Obsługa nie jest w stanie, udzielić jakichkolwiek informacji na temat awarii i możliwości odebrania przesyłki. Każdy mówi co innego a nawet okłamali mnie. Dzisiaj jest 11.04 i nikt nic nie wie!!!!
NIE zamawiajcie paczek do paczkomatu:
Słowik, ul. Gdańska 28ZaletyChociaż odbierają telefon.WadySzkoda pisać. -
~Jarecki / 2022-04-11 13:40Ocena: 2.67 / 5
Reklamacje w tej firmie w ogóle nie istnieją.Podobno wysłali do mnie jakiegoś e-maila którego nie otrzymałem i zamknęli sprawę.Kontaktu z reklamacjami żadnego, jakbym nie istniał. Totalna żenada. Nigdy więcej nic wspólnego z InPostem -
-
~Kinia2104 / 2022-04-11 12:46Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Badałam paczkę paczkomatem i przesyłka zaginęła a co najlepsze nawet nie uznali reklamacji bo nimi to moja wina ze paczkomat tego nie zarejestrował, a kamery chyba w ogóle to tylko pic na wode -
~Ted / 2022-04-11 09:38Ocena: 1.00 / 5
Może i szybko dostarczają, ale 4 dni nie zabierali od nadawcy. -
~Aguś / 2022-04-10 22:24Ocena: 2.33 / 5
Nie jestem zadowolona z jakości usług firmy InPost.
Dnia 05.04.2022 po opłaceniu faktury za zamówiony towar w firmie Empik otrzymałam wiadomość,że moja przesyłka kurierska dotrze dnia 07-08.04.2022.
O godź 17.44 dnia 08.04.2022 podczas rozmowy z konsultantką firmy InPost otrzymałam informację, że firma od momentu otrzymania przesyłki ma na dostarczenie zamówienego towaru 2 dni robocze i najpawdopodniej dnia 09.04.2022 gdyż jest to dzień pracujący kurier dostarczy mi paczkę. Do dnia dzisiejszego 10.04.2023 przesyłką nie dotarła.
Chcę jedynie dodać, że niejednokrotnie korzystam z usług różnych firm kurierskich i pierwszy realizacja zamówienia trwa tak długoZaletyKonsultantka firmy InPost podczas rozmowy była bardzo zaangażowana w rozwiązaniu problemu z którym zadzwoniłamWadyDługi okres realizacji zamówienia -
~Zbyszek / 2022-04-10 18:47Ocena: 2.00 / 5
Oszuści, paczka miała być dostarczona w sobotę o 8.51 dostaje wiadomość że paczkę pobrał kurier i dzisiaj będzie dostarczona do paczkomatu, niestety jest niedziela, godzina 18 i nie mam żadnej wiadomości co się dzieje z przesyłką stronie jest tylko wiadomość że paczkę pobrał kurier i dalej nie wiadomo gdzie jest. Nie miał bym żadnej pretensji jeżeli nie dostałbym wcześniej wiadomości o dostawie w sobotę ale kurier pobrał z oddziału i ślad zaginoł, in post to chyba jedyna firma kurierska z którą nie ma żadnego kontaktu oprócz infolinji krajowej ale żeby się tam dodzwonić to graniczy z CUDEM. Nikomu nie polecam tej firmy kurierskiej, zawiodłem się bardzo. Też jestem kurierem tylko moja firma zajmuje się dostawami paletowymi i gabarytowymi u nas jest nie do pomyślenia takie zachowanie, towar jeżeli nie jest dostarczony w danym dniu to wraca zpowrotem na magazyn jest skanowany i w systemie ma status oczekiwania na dostawę w magazynie firmy kurierskiej oraz w systemie jest wiadomość dlaczego przesyłka nie została dostarczona np awaria auta, brak odbiorcy lub brak kontaktu z odbiorcą proba dostawy będzie ponowiona w następnym dniu tj. np poniedziałek. -
~ALICJA / 2022-04-10 10:11Ocena: 5.00 / 5
CHCIAŁAM SERDECZNIE PODZIĘKOWAĆ PANU, KTÓRY W DNIU 8.04.2022 DOSTARCZAŁ PACZKĘ DO WĘGROWA UL.STASZICA 4 ZA MIŁĄ I PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ. FIRMIE ŻYCZĘ WIĘCEJ TAKICH KURIERÓW. -
~Anna / 2022-04-09 23:01Ocena: 1.00 / 5
Kurier obsługujący paczkomat w Bytomiu na Witczaka przy Lidlu to wulgarny starszy pan. Nie pytany o nic zaczepia i kieruje niestosowne uwagi do kobiet. Nie wiem co jeszcze robi w tej firmie bo nie powinien mieć w ogóle kontaktu z ludźmi. -
~Gawron / 2022-04-09 22:19Ocena: 2.33 / 5
Paczka wogule nie szanowana.
Produkt w paczce dotarł zniszczony.
Bardzo nie polecam. -
~KAJKA / 2022-04-09 18:47Ocena: 1.00 / 5
PRZESYŁAKA Z OLSZTYNA DO IŁAWY NADANA W CZWARTEK.JEST SOBOTA WIECZÓR JESZCZE NIE DOTARŁA. DOSTAWA W SOBOTY.... PIC NA WODĘ FOTOMONTAŻ..... -
-
~Zbigniew / 2022-04-09 15:19Ocena: 2.67 / 5
Bez żadnej informacji magazynuje sie2 doby paczkę o 2 km od paczkomatu.Jestem osobą niepełnosprawną i wysyła się mnie do lokalu nie przystowanym dla takich osób. Nawet czterokrotnie dzwoniąc na infolinię nic nie pomogło.Tak firma zajmuje się osobami niepełnosprawnymi. -
~Ktos kto nie nawidzi inpost / 2022-04-09 14:02Ocena: 1.67 / 5
Oby ci wszyscy kurierzy w inpost zdechli :)
to jest jakiś dramat. Ta firma nie powinna istniećZaletyŻADNEWadyMULTUM -
~Slupsk / 2022-04-09 08:58Ocena: 1.33 / 5
Dziwna Pani która okej przywiozła mi paczkę na czas i z paczka wszystko okej ale co pozniej. Później zaczęła do mnie pisać smsy ze ma dla mnie paczkę prosi o kontakt, odpisałam ze dostałam już paczkę, dostałam kolejne 5 SMS spamujacych ze nie dostałam paczki, bo ona ma dla mnie paczkę i czy ma podjechać i jeszcze SMS „halo” a potem 4 telefony. Pani się najwidoczniej pomyliła i złe zapisała numery a ja swoja paczkę odebrałam. Na SMS z moim adresem i ponowna wiadomością ze odebrałam paczkę nawet nie przeprosiła za tyle smsow i telefonów a to bylo bardzo bardzo nie profesjonalne następnym razem wybieram innego kuriera. Ja rozumiem ze komuś może zależeć aby wszystkie paczki były wydane ale żaden kurier się tak nie zachowuje, jeden telefon jeden SMS i tyle kolejna próba jutro… -
~M.G,Sz / 2022-04-08 23:51Ocena: 3.00 / 5
Firma In Post zeszła na psy,omijam ją szerokim Łukiem.Wprowadzili sprytną dla siebie zasadę tak zwanych paczkomatów zastępczych gdzie bez porozumienia z nadawcą i odbiorcą umieszczają paczkę.Coś jak koleje,które często sprzedają podwójne miejsca siedzące w pociągu.W dzisiejszych czasach Warszawy przepełnionej Ukraińcami,nie jest mi wszystko jedno czy odbiorca nastoletni odbierze paczkę przy markecie mu znanym o rzut beretem od mieszkania czy będzie zmuszony iść na przysłowiowe zadupie przy myjni samochodowej bo w taki paczkomat wybrał IN Post.Czy w dobie komputeryzacji nie stać In Post na bieżące monitorowanie możliwości odbioru przesyłek w danym paczkomacie?Czy In Post stał się tak pazerny jak kolej upychając dla większego zysku nas klientów i nasze paczki? ZaletyIn Post już ich w moich oczach nie maWadyTraktowanie nas klientów żywych ludzi jak stada baranów dla większego zysku In Postu.
strona 201 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- nastepna »
