Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8218 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciej Ł / 2022-05-04 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Podzielę się z Państwem swoim dzisiejszym doświadczeniem przy paczkomacie Inpost. Pojechalem samochodem na ul. Mackiewicza 17 w Krakowie w celu nadania paczki w paczkomacie. Podczas wpisywania numeru paczki w międzyczasie przyjechał pan kurier, który był chyba umówiony z kimś na odbiór paczki. W chwili wkładania przeze mnie paczki do skrzynki miałem mały problem by ją tam wcisnąć, bo tektura była trochę za gruba. Usłyszałem komentarze za plecami, coś w stylu "wkładaj, wkładaj, ja se wyciągnę". Zapytałem się o co dzodzi. Kurier w chamski sposób powiedział, że nie może później wyciągnąć paczki. Odpowiedziałem kurierowi, że skoro ją wsadziłem to pewnie będzie mógł ją wyciągnąć. Wyciągnąłem paczkę z paczkomatu i zapytałem kuriera, czy może mi pomóc i pokazać, gdzie się wybiera rozmiar skrzynki. Odburknął i powiedział, że on nie jest od tego, żeby mi pokazywać takie rzeczy. W trakcie rozmowy skrzynka została zamknięta i nie mogłem już nadać paczki.To wszystko to nic bo najgorsze miało dopiero nadejść. Doszedłem do wniosku,że wrócę do paczkomatu później i wyślę ją jeszcze raz po zapoznaniu z instrukcją wyboru rozmiaru skrzynki. Kurier Inpostu nie dawał za wygraną i zwyzywał mnie od baranów i debili. Cały czas zwracał się do mnie na Ty. Kolega kuriera jak zobaczył co się dzieje nagle zniknął, wcześniej próbując uspokoić bezczelnego pracownika Inpost. Poinformowałem kuriera, że jest w pracy i odpowie za zwyzywanie mnie od debili i baranów. Odpowiedział mi, że gów... mu zrobię, bo nie jestem w stanie mu tego udowodnić. Pod koniec chyba zrozumiał swoją sytuację bo zaproponował, że zabierze mi paczkę.... Odmówiłem. Obawiam się,że gdybym nie odjechał spod paczkomat możliwe, że zostałbym pobity przez kuriera Inpost. Piszę to z pełną powagą. Numer rejestracyjny samochodu kuriera to WU1298L. Incydent miał miejsce pod paczkomatem ul. Siewna 17 około godziny 15.20. Słyszałem, że Pan prezes Rafał Brzóska nagrodził kiedyś kuriera, który znalazł portfel w godzinach pracy... Jestem ciekawy jak Pan prezes nagrodzi kuriera za zwyzywanie klienta od debili i baranów nie wspominając już o zwrotach na "Ty". Nie polecam tej firmy. Nie będę korzystał z usług firmy Inpost, biorąc pod uwagę jak niezróważonych emocjonalnie zatrudnia pracowników. Kiedyś może dojść do tragedii. Z wysyłki zrezygnowałem.
    ZaletyBrak
    WadyAgresywni pracownicy.
  • ~Marek / 2022-05-04 15:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka, nie polecam tej firmy InPost ,mimo zaznaczenia że w kartonie jest porcelana to i tak wszystko rozstrzaskane
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~Kamil / 2022-05-04 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta masakra, wprowadzaja ludzi w błąd naciagaja na umowy i totalnie ich nie obchodzi narazenie klienta na koszty
    Zaletyzadne
    Wadymasakra
  • ~Kasia / 2022-05-04 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie zadzwonił ani nie wysłał sms, kiedy próbował doręczyć paczkę podczas długiego weekendu. W wiadomości email od InPost nie ma żadnego numeru telefonu do kuriera. Godzinę po tym jak dostałam email że paczka została zwrócona do nadawcy, zadzwoniłam na infolinię, podałam numer paczki i prosiłam by nie odsyłać, że odbiorę w dowolnym punkcie w mieście. Dowiedziałam się, że to niemożliwe, nie ma też możliwości by kurier spróbował doręczyć ponownie, nawet za dopłatą. Pani z infolinii twierdzi że to normalne, że kurier nie dzwoni bo nie ma takiego obowiązku i to normalne że nie podają nr telefonu do kuriera, bo to ja powinnam zadzwonić na infolinię wcześniej i zapytać o ten numer! Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
  • ~Seba / 2022-05-04 05:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Inpost jest niepoważny. Paczka nadana a kurier już czwarty dzień nie odbiera jej z paczkomatu. Wiecznie jakieś problemy. Reklamację o kant tyłka rozbić bo konsultanci mówią, że przyjmują zgłoszenie. Nie pierwsza taka sytuacja i wieczne problemy. Brzeska... weź zamiast wspomagać ukraine zainteresuj się swoją firmą!
    ZaletyCzasami paczka dochodzi
    WadySame wady
  • ~Kasia / 2022-05-03 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio jest totalny burdel w paczkomatach pisze wydana do doręczenia a wieczorem przyjęta w oddziale i tak w kółko. Jak zgłosiłam reklanacje to dostałam odp.ze paczka jest w drodze i proszę czekać.
  • ~zawiedziona / 2022-05-03 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zniknęła ze skrytki in post. Maja nagrania z monitorinu ale reklamacji nie uznają, nie zwroca pieniedzy
    Zawiedziona jestem
    Nie liczcie zatem , że jak paczka się zgubi to wezmą za to odpowiedzielanosc
  • ~Coinartistique / 2022-05-02 12:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamawiałam paczkę przez allegro. Nie otrzymałam SMS powiadomienia, że paczka została dostarczona do paczkomatu. Weszłam na allegro, paczka od 2ch dni czeka na odbiór. Lecę do paczkomatu, bo to dosłownie na przeciwko mnie i stoi kurier. Mówię aby się wstrzymał odbiorę paczkę, żeby mi jej nie zabrał, a on patrząc na mnie odebrał moją paczkę i powiedział, że zwraca do nadawcy. Na moje błagania, żeby odhaczył że odebralam albo żeby skontaktował się z biurem stwierdził, że mam dzwonić sobie na infolinię. Mówię, że nie moja wina, że nie dostałam informacji, że paczka czeka a na allegro nie wchodzi się codziennie po to podaje się numer aby dostać info o tym, że paczka czeka. Ja nie dostałam infa do dnia dzisiejszego, a paczka jest opłacona. Stwierdził, że nic nie poradzi i przy mnie paczkę rzucił do auta. Masakra. Zero człowieczeństwa i zrozumienia, a mówiłam aby się wstrzymał, to nie i w momencie jak ja na tym ekranie wpisywałam kod z allegro to on musiał zrobić po swojemu i odebrać moją paczkę.
    WadyBłąd aplikacji, nie dostarczanie powiadomienia ani SMS ani email, że paczka czeka do odbioru w paczkomacie
  • ~Beti / 2022-05-02 10:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko ładnie pięknie ale co po niektórzy kurierzy nie dzwonią i dostarczają przesyłki do sąsiadów i to jest już nie pierwszy raz kiedy się tak zdarzyło jak było mówione żeby dzwonili to i tak nic sobie z tego nie robią
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera
  • ~Meggi / 2022-05-02 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Myślę,, że INPOST powinien przyjrzeć się kurierom którzy wkładają paczki do paczkomatow.15/04 w mojej skrytce była nie moja paczka ,,INPOST nie zrobił nic w celu wyjaśnienia tego..30/04 przesyłka-plyny była mocno uszkodzona,, płyny się wylewaly--i znów to ja coś muszę,,a kurier może nawet ten sam,, bardzo się spieszy,idalej traktuje przesyłki jak piłki.Mowa o PACZKOMAT BYTOM KRAKOWSKA 27/31
    WadyPrzykro mi,,ale w okresie 2tygodni 2 reklamacje
  • ~asiks1981 / 2022-05-02 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka paczki kolejny raz zablokowane w skrytce nie można ich wyciągnąć. Kurierzy wciskają na chama przesyłki i awaria gotowa. Dodzwonić się na infolinię to cuda a jak się dodzwonisz to wprowadzają cię w błąd każdy konsultant mówi co innego. Żenada. Paczki w skrytce od 29.04 i tak sobie czekają bo nie ma kto ich przełożyć. Masakra
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy, kompetencji pracowników
  • ~lucjan / 2022-05-01 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej kuriera z inpostu!!
    Po otrzymaniu smsa że paczkę dostanę na następny dzień, Przekierowałam paczkę w środę do sąsiadki, myśląc że ją odbierze w czwartek od kuriera, gdy ja jestem w pracy. Paczka wydana do odbiorcy w czwartek o 16.15!!!, i brak możliwości przywrócenia pierwotnego adresu. Dziś niedziela wieczór, paczka nadal w drodze, ale ja już nie wiem dokąd, do mnie nie dotarła, już na nią nie czekam. Zamówiłam towar jeszcze raz, ale tym razem inną firmą kurierską.
  • ~Marek / 2022-05-01 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielka porażka. Zgłoszona reklamacja w dniu 26.04.22r na infolinii, że osoba prawdopodobnie przez pomyłkę z mojej przydzielonej skrytki odebrała dwie przesyłki do chwili obecnej nie jest rozwiązana. Pomimo, że w dniu 27.04. 22r w godzinach rannych powiadomiłem przez infolinię InPost, że osoba, która odebrała przesyłki skontaktowała się telefonicznie i poinformowała, że zadzwoni na infolinię InPost i paczki zwróci, co uczyniła. Następnego dnia to jest 28.04.22r otrzymałem informację sms, że pracownik przeszuka paczkomat za paczkami w ciągu dwóch dni. Skontaktowałem się ponownie z infolinią, gdzie pracownik oznajmił, że faktycznie mają adnotację, że paczki zostały zwrócone. Na moje pytanie, czego będą szukać przez dwa dni w paczkomacie jak paczki zostały zwrócone nie uzyskałem odpowiedzi. Pewnie po 04.05.22r przesyłki się znajdą, ale co szukać jak paczki się znalazły. A co zrobi firma jak faktycznie paczki gdzieś zaginą po drodze? Pewnie przez cały rok będą przeszukiwać trasę przesyłki. Sposób przekazywania przesyłek jest ok, ale sposób podejścia pracowników a następnie odpowiedzialność to porażka. Ciekawe, czy ktoś z wymienionej firmy w ogóle przejmuje się tymi opiniami.

    Pozdrawiam kierownictwo InPost
  • ~Bartłomiej / 2022-04-30 02:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam ,zostałem oszukany przez kuriera na 100zł, kurier kazał sobie zapłacić 395zł , okazało się że na paczkach było 215 i 80 czyli razem 295zł. Na allegro także tak miałem. Następnym razem, kiedy pokazałem kurierowi paragony na paczkach powiedział, że jemu się wszystko zgadzało i że on nie pamieta.. Kurier po śpiesza ,bo nie ma czasu -nie dopatrzyłem a kurier źle mi powiedział cenę końcowa .
  • ~Piotr / 2022-04-29 23:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobierają wysoką opłatę za odbiór za pobraniem a w rzeczywistości i tak trzeba płacić przelewem przez internet !!!
    Ta firma spadła na dno !!!
    Zaletybrak
    Wadyoszczędzają na opłatach za użytkowanie terminali w paczkomatach kosztem klientów
  • ~Firma / 2022-04-29 22:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka poraz kolejny firma inpost mnie okradła tym razem za ponad tysiąc złotych brakuje towaru .Przy zakupie towaru będę nalegał tylko nie inpost ,po prostu zwykłe złodziejstwo.
  • ~Kasia / 2022-04-29 20:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Strefa łatwego dostępu, jakaś lipa. Aktywowana wczoraj, dzisiaj dostawa. Paczka 6 kg, dużych rozmiarów, adresowana na kobietę na najwyższej półce i jeszcze wciśnięta do samego końca... masakra :-( brawo kurier.
  • ~To ja / 2022-04-29 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    In post jest jednym z najgorszych kurierów i to w dodatku biorą kasę oczywiście jeszcze przelewem a kurier nawet po paczkę nie przyjechał niedojeby tam pracują i nawet pieniędzy nie chcą oddać nie polecam tego gówna nie pozdrawiam tam ludzi pracujących jeżeli nie oddacie pieniędzy to inaczej będzie gadka nA uczy się was pracy tak jak powinno się pracować a nie brać pieniądze i w dupie mieć ☺
    WadyZlodzieje
  • ~Elżbieta / 2022-04-29 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie ma oceny od 0-5, tak na prawdę nie dałabym nawet 0 bo na ten moment to byłaby wygórowana ocena! NIGDY NIE TRAFIŁAM na porządnego kuriera i obsługę!!!! TO SKANDAL W JAKIEJ FORMIE OTRZYMUJĘ PACZKI od KURIERA!!!!!!
    Produkty w środku połamane, latające po pudełku części ... brak słów! Człowiek za to płaci do jasnej cholery!
    Dostałam zdjęcia w jaki sposób była moja paczka zabezpieczona i zapakowana a dotarła do mnie połamana! Czy oni to rzucają z 5 piętra????? ...bo nie było nalepki "nie rzucać" tzn że można? A jeśli nie ma nalepki "nie przejeżdżać walcem tzn że też można?
    Czego się można nabawić to nerwicy i siwych włosów oraz ponoszenie podwójnych kosztów za produktów, często nie tanich o ile jeszcze są dostępne. Kto mi za to zwróci??? - NIKT (a InPost na pewno się wyprze), skoro gnojki w taki sposób ułożyli regulamin, że jeśli im coś nie jest na rękę to mają prawo do odmowy reklamacji... I TO JUŻ JEST CHUJSTWO!

    Jak dziecko coś popsuje to też się nie przyznaje i mówi, że to nie ono! InPost nie potrafi się przyznać do błędu, ponieść konsekwencje a tym samym pomóc swoim klientom za wyrządzoną im szkodę!!!!!!!!!!!!!!! TCHÓRZE!!!!!!
    ZaletyPaczkomaty, których niestety nie mają inne firmy i czasem jestem zmuszona korzystać z tej Firmy, bo nie ma innej do wyboru.
    Wady-sposób dostawy - nie pierwszy raz dostałam
    -formy dostawy
    - koszt - nie najtańszy
    - brak poczucia winy i odpowiedzialności za produkty
  • ~bz / 2022-04-29 19:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy sie opierdalają zamiast jezdzic z paczkami
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8218
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170