Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8016 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KAJKA / 2022-04-09 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESYŁAKA Z OLSZTYNA DO IŁAWY NADANA W CZWARTEK.JEST SOBOTA WIECZÓR JESZCZE NIE DOTARŁA. DOSTAWA W SOBOTY.... PIC NA WODĘ FOTOMONTAŻ.....
  • ~Zbigniew / 2022-04-09 15:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Bez żadnej informacji magazynuje sie2 doby paczkę o 2 km od paczkomatu.Jestem osobą niepełnosprawną i wysyła się mnie do lokalu nie przystowanym dla takich osób. Nawet czterokrotnie dzwoniąc na infolinię nic nie pomogło.Tak firma zajmuje się osobami niepełnosprawnymi.
  • ~Ktos kto nie nawidzi inpost / 2022-04-09 14:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Oby ci wszyscy kurierzy w inpost zdechli :)
    to jest jakiś dramat. Ta firma nie powinna istnieć
    ZaletyŻADNE
    WadyMULTUM
  • ~Slupsk / 2022-04-09 08:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziwna Pani która okej przywiozła mi paczkę na czas i z paczka wszystko okej ale co pozniej. Później zaczęła do mnie pisać smsy ze ma dla mnie paczkę prosi o kontakt, odpisałam ze dostałam już paczkę, dostałam kolejne 5 SMS spamujacych ze nie dostałam paczki, bo ona ma dla mnie paczkę i czy ma podjechać i jeszcze SMS „halo” a potem 4 telefony. Pani się najwidoczniej pomyliła i złe zapisała numery a ja swoja paczkę odebrałam. Na SMS z moim adresem i ponowna wiadomością ze odebrałam paczkę nawet nie przeprosiła za tyle smsow i telefonów a to bylo bardzo bardzo nie profesjonalne następnym razem wybieram innego kuriera. Ja rozumiem ze komuś może zależeć aby wszystkie paczki były wydane ale żaden kurier się tak nie zachowuje, jeden telefon jeden SMS i tyle kolejna próba jutro…
  • ~M.G,Sz / 2022-04-08 23:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma In Post zeszła na psy,omijam ją szerokim Łukiem.Wprowadzili sprytną dla siebie zasadę tak zwanych paczkomatów zastępczych gdzie bez porozumienia z nadawcą i odbiorcą umieszczają paczkę.Coś jak koleje,które często sprzedają podwójne miejsca siedzące w pociągu.W dzisiejszych czasach Warszawy przepełnionej Ukraińcami,nie jest mi wszystko jedno czy odbiorca nastoletni odbierze paczkę przy markecie mu znanym o rzut beretem od mieszkania czy będzie zmuszony iść na przysłowiowe zadupie przy myjni samochodowej bo w taki paczkomat wybrał IN Post.Czy w dobie komputeryzacji nie stać In Post na bieżące monitorowanie możliwości odbioru przesyłek w danym paczkomacie?Czy In Post stał się tak pazerny jak kolej upychając dla większego zysku nas klientów i nasze paczki?
    ZaletyIn Post już ich w moich oczach nie ma
    WadyTraktowanie nas klientów żywych ludzi jak stada baranów dla większego zysku In Postu.
  • ~Barbara / 2022-04-08 18:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Dostawa expresowa i niestety tylko tyle. To już kolejny raz, kiedy zamówiony towar przychodzi w podartym opakowaniu. Wstyd. Czy do domu, czy do paczkomatu opakowania porozrywane, a towar wypada z opakowania. Gdyby nie zależało mi na zawartości to nie odebrałabym. Szczęście że zawartość nie uszkodzona, i niczego nie brakowało. Nie polecam.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyNie dbają o przesyłki
  • ~Glajan / 2022-04-08 15:49
    Ocena: 2.33 / 5
    polecam firmy INPOST . Kurier przywiózł mi przesyłkę o numerze 520000014871427049403962 i powiedział że mi jej nie wniesie , albo pomogę mu nosić albo on ją odeśle jako nie przyjętą. To kpina jak można wymagać od klijenta noszenia paczki a za co on dostaje pieniądze. NIE POLECAM

    Zaletynie ma zalet
    Wadyopieszałość i chamstwo
  • ~Putin / 2022-04-08 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy klienci którzy chcą kupować lub pracować w tej firmie to nie polecam bo to same złodzieje i oszuści nie wypłacają na czas pieniędzy które za robiliscie a waszymi paczkami nie obchodzą się zgodnie ze zasadami pracy i oznakowania mi na paczkach są kopane i rzucane jak popadnie i są te paczki otwierane a potem na nowo pakują w czarny strecz !!!!!!!!!!!
  • ~Michał / 2022-04-08 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka, która powinna być w paczkomacie na drugi dzień roboczy odwiedziła kilka punktów inpostu i została zwrócona po tygodniu do nadawcy, inpost nie udziela żadnych informacji tylko odsyła z pytaniami do nadawcy

    u nadawcy dowiedziałem się, że paczka została zwrócona bo była uszkodzona
    Wadyżenujący poziom obsługi, po kontakcie z inpostem operator miał ustalić dlaczego paczka wędruje z punktu do punktu i zadzwonić.... i nic
  • ~rozżalona / 2022-04-08 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdemu odradzam, kto chciałby z nim podpisać umówię. Mam zawieszoną firmę, nie wysłałam ani jednej paczki od początku trwania umowy, minimalny czas 24 miesiące, chciałam prosić o rozwiązanie, bo po 3 miesiącach gdy firma nie szła zawiesiłam, niestety nie wyrazili zgody, mogę ale musze zapłacić równowartość miesięcznego abonamentu tj, 184,50, także płacę im 4 428 za usługę której nie wykonaj. Na początku to dzwonili jak na sraczkę żeby podpisać umowę, a teraz już mają w dupie klienta!!!! Gorzej niż provident. ODRADZAM i NIGDY już nie wyśle paczki tą firmą!!!
    Zaletybrak
    Wadyzbyt dużo
  • ~Marlena / 2022-04-08 08:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Zgłoszenie jakiejkolwiek reklamacji i odzyskanie swoich należności to po prostu dramat sprawy ciągnęły się miesiącami i końca nie widać.
  • ~Beata / 2022-04-07 21:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie korzystam bo nie można skorzystać z prawa sprawdzenia zawartości przed zaplata, a jak juz zapłacisz to kurier ucieka i ma w d.... czy trzeba spisać protokół bo zawartość się nie zgadza, a tak w ogóle to nie ma dobrej firmy kurierskiej w Polsce, az się odechciewa zakupów przez internet mimo tańszej ceny
    ZaletyCzas dostawy
    WadyNieposzanowanie praw klienta , niemili kurierzy
  • ~Michal_nn6 / 2022-04-07 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka siedzi w inpost już tydzień, powód brak miejsc w paczkomacie AHAHAHAHAHAHAAH jak by nie mogli wsadzić ulicę czy dwie dalej! Na maile nie chcą odpowiadać, infolinia odsyła oczywiście do pisania na maila a na czacie to samo w kółko czyli zero szczegółów odpowiedzi na odczepnego o tej samej treści. Podejście do obsługi klienta jak do debila, chęć rozwiązania problemu ŻADNA.
    WadyTak cały Inpost to wada.
  • ~LasVegas / 2022-04-07 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypuścili aplikacje, aby się gapić w status przesyłki i czekać. Przesyłka w centrali - dwa dni, przesyłka w drodze - 2dni, przesyłka w doręczeniu - 2 dni, na odcinku 245km.Bagno,szuwary w insrost, jak najdalej od tego tworu
    Zalety?
    Wadyj. w.
  • ~Michalina / 2022-04-07 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj paczka zostala doreczona, ale nie do mnie, a do sasiadow, kurier nawet nie raczyl zadzwonic i poinformowac, gdzie zostawil przesylke. Gdyby sasiadka jej sama nie przyniosla- to nie wiedzialabym gdzie jej szukac.

    Dzisiaj rowniez paczka zostala doreczona, ale do kogo- niewiadomo. Mam latac po wszystkich mieszkaniach i szukac?

    Jeden wielki zart, brak kontaktu z kurierem i zero profesjonalizmu. Nie polecam.
    ZaletyBrak zalet
  • ~Rena / 2022-04-07 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka przyszła owszem
    Kurier wręcz jakby porzucił ją nerwy już się w domu pojawiły mąż wychodzi do pracy a tu ! Jeeest hurrrra nasza paczka
    No żenada taka obsługa
  • ~JanCelafon / 2022-04-07 16:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta to czarna dziura.
    Gorzej się nie da
    ZaletyCeny
    WadyObsługa klienta
  • ~Paula / 2022-04-07 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada do kwadratu. Czekałam na przesyłkę od poniedziałku po czym kurier dopiero dostarczył w czwartek. Musiałam za nim jeździć po kilku wsiach, bo nie umie zadzwonić czy ktos jest w domu czy nie. Naprawdę weźcie zlikwidujcie tych kurierów bo to żenada.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko poprzez zachowanie, czas, jakość
  • ~Gocha / 2022-04-07 11:18
    Ocena: 1.67 / 5
    O ile paczkomaty to świetna sprawa, tak kurierzy to faktycznie tu za karę pracują w ramach prac interwencyjnych. jeden robił łaskę w skutek czego nie dostarczył mi umowy z banku. Drugi notorycznie zastawia wąski przejazd między sklepem a paczkomatami podczas ładowania do nich paczek. Udaje, że nie widzi, że robi się korek. Miejsca jest na tyle, że jakby zatrzymał się o metr w lewo, zrobiłby przejazd, ale nie, po co? Nie reaguje na prośby, zawsze musi konczyc się wezwaniem patrolu i skargą na infolinię.
    Zaletytylko paczkomat
    Wadyzachowania kurierów
  • ~Beata / 2022-04-07 08:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczkomat zepsuty od dwóch dni, a ja dostaje informacje o odbiorze kolejnych paczek.
    Pani na infolinii jakby za karę informuje wciąż,żebym była cierpliwa, bo chce otworzyć zdalnie, po czym 10 minut czekam pod paczkomatem i nic z tego nie wynika.
    Paczki nieodebrane i ja jestem bezsilna.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981