strona 189 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- nastepna »
-
~Justyna / 2022-04-20 09:32
Nie polecam kuriera InPost. Paczka do mnie nie dotarła. Kurier nawet się do nie pofatygował z przyjazdem. Cały dzień czekania w domu na paczkę i paczka została zwrócona do nadawcy. Dzwoniąc na infolinię usłyszałam, że to z przyczyn niezależnych od nich i muszę się kontaktować z nadawcą. Nadawca stwierdził, że to ewidentnie z winy przewoźnika. Pierwszy raz kontakt z kurierem InPost i na pewno ostatni. Z innych firm kurierskich potrafią poinformować sms-em, bądź telefonicznie. Nawet, gdy nie ma mnie w domu zaawizuja na następny dzień roboczy. Nie polecam kuriera InPost! -
-
~Agata / 2022-04-20 08:39
Kilkukrotnie probowalam otworzyć skrytkę - nie udało się przez 2 dni. Infolinia nieczynna - przerwa techniczna. Musiałam opłacić przedłużenie skrytki. Zgłosiłam dwukrotnie awarie skrytki, po czym podjechałam pod paczkomat i rozmawiałam z konsultantem aby problem rozwiązać zdalnie. Akurat podjechał kurier, który również uczestniczył w tej rozmowie i zrobił interwencje w tej sprawie (zgłoszonej!) Kurier dostał przypisana interwencje, że jest zrobiona, odchaczona, paczka wydana. Okej fajnie. Zgłosiłam reklamacje oraz zwrot kosztów przedłużenia skrytki - konsultant potwierdził że w tym przypadku dostanę zwrot. Oczywiście według Inpostu żadnej awarii nie było i nie oddadzą pieniędzy. Robicie z ludzi kretynów? Już nie chodzi o te 9 zł! Tylko o zasady. Z winy Inpostu, czy to pracownika czy paczkomatu ja musiałam ponieść koszty przedłużenia tej skrytki. Nie wspomnę o kilkukrotnym podjeżdżaniu i starconym czasie! Konsultant sam potwierdził że widział w systemie że było kilka nie udanych prób odebrania paczki! Rezygnuje z dniem dzisiejszym z Waszych usług. -
~Simon / 2022-04-20 07:58
Jak do tej pory nie miałem negatywnych odczuć związanych z inpost jednak kiedy dokonuje zakupu i przez 2 tygodnie mimo moich telefonów do inpost nadal nie mam paczki to chyba coś jest nie tak?
Porażka i nikt się tym nie przejmuje - spychologia żebym najpierw wyjaśnił z nadawcą - nadawca ze przecież oni wysłali :/ -
~Barbara Fundacja / 2022-04-19 17:37
fatalna współpraca!! Na co składa się : nierzetelna obsługa, brak kontaktu z firmą po podpisaniu umowy, koszty ukryte ( wcale nie najtaniej!), błędnie i nieterminowo wystawiane faktury, nigdy nie poprawione a na koniec brak możliwości wypowiedzenia umowy mimo że nie ma możliwości dalszej współpracy na takich zasadach. ZaletywygodaWadywyżej wymienione w opinii. Przestrzegam przed podpisaniem umowy! -
~G / 2022-04-19 16:31
Jeżeli ktokolwiek chce by kurier dostarczył mu przesyłkę bezpośrednio do domu, a nie do paczkomatu, to najmocniej zachęcam do skorzystania z usług innych firm kurierskich. Kiedy kurier Inpostu widzi, że ma do dostarczenia nieco cięższą paczkę (dlatego zamówiłem ją bezpośrednio do mieszkania), będzie robił wszystko, by się nie zmęczyć i nie dostarczyć paczki.
Kurier rzekomo próbował doręczyć przesyłkę, jednak nie zastał mnie na mieszkaniu. Szkoda tylko, że przez cały czas na tym mieszkaniu byłem i nie zadzwonił ani domofon, ani kurier nie próbował skontaktować się telefonicznie. Zauważyłem zmianę statusu zamówienia 10 minut po tym, jak kurier rzekomo próbował ją dostarczyć - numer do kuriera na aplikacji oczywiście zniknął, więc zadzwoniłem na infolinie, gdzie potwierdzono, że faktycznie kurier próbował dostarczyć paczkę kilka minut wcześniej. Oczywiście, obsługa na infolinie nie była w stanie skontaktować się natychmiast z kurierem, który najpewniej był kawałek od miejsca, gdzie miał dostarczyć paczkę. Zostałem natomiast poinformowany, że moje zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu i w ciągu 24 godzin ktoś się ze mną skontaktuje...
Tak więc jeżeli chcecie by dostarczono wam paczkę bezpośrednio, to wszystkie inne firmy kurierskie spiszą się zdecydowanie z tym lepiej - tam przynajmniej kurierzy unikają swojej pracy i faktycznie robią wszystko, by dostarczyć przesyłkę. -
~DeMar / 2022-04-19 16:20
Od pewnego czasu InPost do terminu odbioru paczki z paczkomatu wlicza dni świąteczne i dni wolne od pracy. W czasie świąt wielkanocnych paczka dostarczona w sobotę (dzień wolny) ma termin odesłania w poniedziałek (dzień wolny). W praktyce będzie odesłana we wtorek bo w dzień świąteczny InPost nie pracuje ale klientowi dzień ten zalicza do terminu zwrotu.W tym przypadku paczka powinna być odesłana dopiero w środę. Zaletyżadnych -
~LLA / 2022-04-19 14:46
Paczka zwrócona do nadawcy godzinę po odebraniu jej przez kuriera, jeszcze przed realnym czasem proby doręczenia. BOK zbywa mnie sztampowymi regułkami typu kopiuj-wklej. Bałagan i klienta mają w poważaniu. Serdecznie nie polecam. ZaletySzybki kontakt ze strony kurieraWadyZwrot paczki przed próbą doręczenia. -
~Albert / 2022-04-19 13:26
Zgodnie z nowym regulaminem Inpostu, przekierowanie paczek do innego paczkomatu jest zabronione. Żadnej informacji, że paczkomat jest uszkodzony, a paczka została przekazana do innego paczkomatu. Wcześniej zawsze przekazywana do punktu odbioru co też jest bezsensem.
Nie polecam, nie informują nie szanują klienta. Wytyczane są pojedyńcze pozwy o zwrot kosztów transportu.ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Mi / 2022-04-19 09:55
Przetrzymali paczkę 5 dni, nie zdążyli przed świetami. -
~Mi / 2022-04-19 09:55
Przetrzymali paczkę 5 dni, nie zdążyli przed świetami. -
~MSC / 2022-04-19 09:42
Status przesyłki w piątek o 8:25 rano: "wydana do doręczenia", status "umieszczona w paczkomacie" o 19:41. Nie zdążyłem odebrać z uwagi na wyjazd na Święta zaplanowany na godz. 17, więc musiałem dopłacić za dodatkową dobę, bo przesyłka krążyła sobie ku.wa po Szczecinie przez ponad 11h.
-
~AJK / 2022-04-19 07:37
Niestety po raz kolejny aplikacja Impost na parkomaty nie dała rady. W Wielką Sobotę umieszczono przesyłkę w paczkomacie, z terminem odbioru do Pierwszego Dnia Świąt. Zero powiadomienia - tylko po zalogowaniu do aplikacji informacja o przesyłce. Kontakt z biurem obsługi klienta - zero. To już druga paczka którą mi odsyłają przez brak powiadomień. -
~Moni / 2022-04-18 13:09
Fatalna obsługa. Paczka tkwi w oddziale, trzykrotnie już interweniowałam na infolinii. Zero informacji że strony In Post. -
~Skuwak124 / 2022-04-17 18:09
Nie mam jakiś problemów wszystko ładnie sprawnie elegancko lepsze niż dpd pozdrawiam ZaletyElegancko wszystko -
~Aleksandra / 2022-04-17 16:45
Niestety po raz pierwszy zawiodłam się na InPost, wcześniej wszystko było ekstra. Kod wygenerowany 08.04, paczka przyjęta w sortownie już o 1:33 dnia 09.04 i od tego momentu cisza. Od 12.04 dzwonię codziennie na infolinie i tylko mnie zbywali, obiecując ze paczka już jedzie do dobrej sortowni, że się pomylili, ale już jest okey. W piątek otrzymałam jednak informację, że paczka się ZGUBIŁA (żadnego nawet przepraszam) i mam czekać 30 dni na to czy REKLAMACJA ZOSTANIE UZNANA. 30 dni?! Na co?! Przecież nie przyszłam sobie i nie zabrałam sobie tej paczki, tylko wina ewidentne leży po stronie firmy! ZaletyBrakWadyZbywanie klienta, brak informacji o przesyłce, długi czas oczekiwania na reklamacje. -
~Monika / 2022-04-17 08:29
Po raz pierwszy zawiedli, paczka ma status do doręczenia od piątku 15.04.2022 od 8:11, na infolini nie potrafił Pan powiedzieć dlaczego nie została dostarczona w piątek. Wczoraj też nie doczekałam się paczki. To miały być prezenty za dziś. -
-
~Teresa / 2022-04-17 01:34
nadanie w piątek z dostawą do paczkomatu w sobotę, od 7 rano paczka przyjęta w oddziale lecz nie umieszczona w paczkomacie. Nie po to dopłacałam za dostawę w weekend żeby odbierać po weekendzie. ZaletyBrak -
~marioo / 2022-04-16 21:35
porażka i dno !!!! paczka nadana ale niestety zepsuła się skrzynka z której miałem odebrać paczkę .... trzy razy dzwoniłem na infolinie i obiecywali że już serwis jedzie naprawić lub przełożyć paczkę do innej skrzynki ... dziecko niestety zostało bez prezentu na święta.... ciekawe czy odeślą do nadawcy bo nie odebrałem ..... Zaletyżadnych zaletWadysame wady !!! -
~Adam / 2022-04-16 20:20
Od kilku dni moja paczka jest w miejscu docelowym i na tym koniec nie rusza się z miejsca, dzwoniąc na infolinię słyszymy że mają 48 godzin na rozpatrzenie sprawy. Porażka!!! Żadnego telefonu z jakąś informacją lub przeprosinami o zaistniałej sytuacji. Myślę że po tym zdarzeniu moja współpraca z tą firmą kurierską się skończy. ZaletyBrak -
~Roksik / 2022-04-16 15:36
Kurier miał dowieźć paczkę w piątek przed świetami, a nie dowiózł
strona 189 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- nastepna »