strona 188 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- nastepna »
-
~Ja / 2022-05-18 13:57Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie w piątek w poniedziałek paczka miała być na miejscu. W aplikacji widnieje że od soboty jest w oddziale. We wtorek rano zadzwoniłam - paczka jest w oddziale będzie dzisiaj dostarczona (tyle sama wiem bo widzę w aplikacji) dzwonię po 18 (paczkomat już zamknięty) obsługa nie może wystosować pisma bo teoretycznie do 24 może jeszcze dojść (nawet nie jest w doręczeniu) w środę rano łaskawie można było wystosować pismo o ponaglenie które zaraz będzie w stosownym oddziale, kolejny telefon informacja że ponaglenie wyszło od nich ale oddział ma 24h na ustosunkowywanie się, ok chce złożyć skargę kobieta że musi sprawdzić gdzie i zdziwienie, że u niej mogę. Dodatkowo infolinia klienta nie ma żadnego kontaktu bezpośredniego do oddziałów terenowych żeby można było osobiście zadzwonić, pojechać, cokolwiek. I kolejne telefony nic nie dają najwcześniej jutro będzie odpowiedź z oddziału dlaczego przesyłka się spóźnia a czas leci.... -
-
~Magda / 2022-05-18 00:47Ocena: 1.67 / 5
Zniszczona paczka - rozdarcie rogu paczki i zgniecenie w harmonijkę. Przez to zniszczyła się zawartość przesyłki - złamanie fragmentu figurki pomimo dobrego, wielowarstwowego zabezpieczenia. Reklamacja odrzucona, zero odszkodowania, umywają ręce. Zero odpowiedzialności za przesyłki. Więcej już nie wybiorę Inpostu -
~Eidos71 / 2022-05-17 21:44Ocena: 2.33 / 5
Przesyłka zagubiona przez kuriera InPost - prawdopodobnie trafiła do innej skrytki, gdyż ta włąściwa, wskazana przez aplikację, okazała się pusta. Piszę "prawdopodobnie", gdyż InPost wypina się na wyjaśnienie okoliczności zaginięcia przesyłki i jej odzyskania, lub zwrotu jej wartości. Żądają ode mnie oświadczenia, pochodzącego od sprzedawcy towaru/nadawcy przesyłki mimo, że zaginiona przesyłka zawierała zakupiony i opłacony przeze mnie towar - przesłałem do InPost fakturę potwierdzającą zakup i opłacenie towaru. Dotychczas miałem dobre zdanie o InPost - po opisanym, olewatorskim podejściu tej firmy zminimalizuję korzystanie z ich wątpliwej jakości usług... Generalnie InPost - dno i metr mułu. ZaletyObecnie brakWadyBrak profesjonalizmu, nie przyznawanie się do błędów, całkowita niechęć do wyjaśniania zaginięć przesyłek w procesie doręczenia. -
~Anon / 2022-05-17 21:09Ocena: 3.33 / 5
Generalnie super ale dzisiaj mnie przez nich krew zalewa. Mam pilną paczke i już 2 razy obok mojegp paczkomatu był kurier a paczki nie ma. Szlak mnie trafia pozdrawiam ZaletyCeny okWadyTrzeba latać o 22 po paczkomatach -
~Marian / 2022-05-17 18:28Ocena: 5.00 / 5
Dzięki Wam wiem że można działać sprawnie. Pozdrawiam ZaletynormaWadybrak -
~mk / 2022-05-17 17:01Ocena: 1.00 / 5
Skrytka 2x razy się nie otworzyła - za każdym razem że awaria i ... zero automatyczności, konieczność dzwonienia na infolinię i czekania wiele minut. Tam Oskar R. prawie jak bot ani przepraszam ani nic, po czym że może zgłosić awarię i za 48h będzie w innej może działającej skrytce. -
~Grzegorz / 2022-05-17 16:46Ocena: 1.00 / 5
Porażka gubią paczki albo zamieniają.Potem każą biegać po paczkomatach i szukać swojej paczki.A przeprosinami za błędy inpost można pokój wytapetowac.Tylko co mi po przeprosinach jak przesyłka za którą płacę dostarczana jest z opóźnieniem ZaletyBrak -
~Ona / 2022-05-17 14:39Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zgubiona paczka od miesiąca nie może zostać odnalezione, infolinia to jakiś stan umysłu.
Nie polecam
Reklamację to jakiś żart ???????????????? -
-
~Wkurzona / 2022-05-17 12:57Ocena: 1.00 / 5
Szkoda, że nie można użyć agresywnego języka. Dla mnie porażka!!! Panowie kurierzy, proszę zmienić pracę jak macie problemy i poszukać i dobrego psychologa. ZaletyBrakWadySame wady -
~Aneta / 2022-05-17 12:39Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo nie polecam InPost, nie dostarczyli paczek, jako adresat zapłaciłam dwa razy za przesyłki. Wnosi się reklamacje, której nie rozpatrują z powodu bycia adresatem (który zapłacił za dostawę- nadawcy). Brak dostawy, brak kontaktu z kurierem, tragiczna infolinia. Klient nie zapomina i jak tylko będzie możliwość to ominie was z daleka. ZaletyBrakWadyWyłącznie wady -
~Robi / 2022-05-17 07:34Ocena: 1.00 / 5
Pomiędzy paczkomatami jest dokładnie 55 Km. paczka idzie .....5 dni kilka razy bym ją sam odebrał od nadawcy idąc pieszo tyłem ! Przepychana przez kilka oddziałów przetrzymywana u kuriera reklamacja odrzucona! Totalna kompromitacja ! ZaletybrakWadycałokształt -
~Gabi / 2022-05-16 16:44Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Przesyłka miała dotrzeć w piątek na prezent i nie dotarła, po dodzwonieniu się do kuriera otrzymałam informację, że się nie wyrobił.... Przesyłka po ponaglenia dotarła w poniedziałek a kurier był bardzo nie miły. ZaletyBrakWadyJak wyżej -
~Anna / 2022-05-16 11:57Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jakaś.
Paczka opłacona rzucona pod drzwi lub wcale nie dostarczona.
Mylą adresy dostawy.
Dzwonisz z reklamacją go albo masz czekać bo może pomyłka w systemie albo Czekaj bo może się tym zajmą. Co za firmaZaletyŻadnych zalet oprucz ignorancji klienta i problemuWadyBrak kontaktu do kuriera -
~Aga / 2022-05-16 11:31Ocena: 1.00 / 5
beznadzieja, przerzucają przesyłki gdzie chcą. I choć płacisz za dostarczenie pod wskazany adres firma ma to gdzieś.... ale jeśli odbiorca nie odbierze przesyłki z jakiegoś względu, nic ich to nie obchodzi - płać dodatkowe opłaty. Fakt, jest wygoda z tymi paczkomatami ale mam wrażenie, że klient jest dla nich mało istotny, zupełny brak chęci rozwiązania problemu... -
~Andy / 2022-05-14 15:53Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie ta firme niazetelni.klienta maja głęboko w du..ie. ZaletyŻałośniWadyNieodpowiedzialni. -
~Wkurwiona / 2022-05-14 15:01Ocena: 1.33 / 5
Po co mam wskazywać, w którym paczkomacie ma być umieszczona paczka, jeśli i tak muszę przez godzinę jeździć po mieście od paczkomatu, do paczkomatu, nie wspominając,że brak jakiekolwiek informacji o przekierowaniu do innego, jak było to kiedyś. Strasznie wkurzające! -
-
~Krzysztof / 2022-05-13 21:39Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego te ćwoki zostawiają paczki w innych paczkomatch niż były wskazane w dostawie. Za każdym razem to samo, ciężko i ruszyć tyłki i podjechać
Lenie patentowanie !!!!!!ZaletyBrakWadyLenistwo -
~Andrzej H. / 2022-05-13 17:01Ocena: 1.00 / 5
Kurier odmówił wniesienie paczki.Woził 2 dni.Mósiałem odebrać osobiście.Nie ma żadnego nr.tel.do oddziału w koszalinie.Zamiatają wszystko pod dywan z klienta robią winnego ich nie kompetencji.NIE POLECAM USŁUG INPOSTU.OMIJAJCIE ICH.SĄ INNE FIRMYGODNE POLECENIA.ANDRZEJ H.KOLEJOWA. ZaletyBRAKWadyNIE SZANUJĄ KLIENTA -
~Tadeusz / 2022-05-13 16:40Ocena: 3.00 / 5
Otrzymałem informację o dwudniowym terminie odbioru paczki z paczkomatu. Spóźniłem się z odbiorem, ale w sms otrzymałem wiadomość, że moja paczka została zwrócona do Nadawcy dokładnie w tym samym czasie kiedy minęła godzina odbioru. To jest chore działanie tej firmy, bo nawet nie dała dodatkowych kilku minut czasu na odbiór. Czy to jest specjalne nieetyczne działanie? Raz już wzięła firma za dostawę, teraz szybko zabrała paczkę i liczy na drugą zapłatę za dostawę. To jest nieuczciwe działanie. Nie znam innej firmy kurierskiej dającej tylko dwudniowy !!! termin odbioru paczki i ani sekundy dłużej. Ja nie będę korzystał z tej firmy. Inpost nie chce inwestować w większą liczbę paczkomatów, a skracanie z tego tytułu terminów odbioru (ciekawe kiedy będą terminy jednodniowe) to już brak szacunku do klientów!!!!!! Zaletydla mnie żadneWadybardzo krótki termin odbioru. -
~Przemek / 2022-05-13 16:31Ocena: 1.00 / 5
Zgubili moją przesyłkę o dużej wartości i brak kontaktu w tej sprawie. Żadnego wsparcia i żadnej pomocy ze strony InPost. Od tygodnia nie potrafią ustalić gdzie jest moja przesyłka. WadyZgubili przesyłkę i nic z tym nie robią
strona 188 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- nastepna »
