strona 187 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- nastepna »
-
~Mi / 2022-04-19 09:55
Przetrzymali paczkę 5 dni, nie zdążyli przed świetami. -
-
~MSC / 2022-04-19 09:42
Status przesyłki w piątek o 8:25 rano: "wydana do doręczenia", status "umieszczona w paczkomacie" o 19:41. Nie zdążyłem odebrać z uwagi na wyjazd na Święta zaplanowany na godz. 17, więc musiałem dopłacić za dodatkową dobę, bo przesyłka krążyła sobie ku.wa po Szczecinie przez ponad 11h.
-
~AJK / 2022-04-19 07:37
Niestety po raz kolejny aplikacja Impost na parkomaty nie dała rady. W Wielką Sobotę umieszczono przesyłkę w paczkomacie, z terminem odbioru do Pierwszego Dnia Świąt. Zero powiadomienia - tylko po zalogowaniu do aplikacji informacja o przesyłce. Kontakt z biurem obsługi klienta - zero. To już druga paczka którą mi odsyłają przez brak powiadomień. -
~Moni / 2022-04-18 13:09
Fatalna obsługa. Paczka tkwi w oddziale, trzykrotnie już interweniowałam na infolinii. Zero informacji że strony In Post. -
~Skuwak124 / 2022-04-17 18:09
Nie mam jakiś problemów wszystko ładnie sprawnie elegancko lepsze niż dpd pozdrawiam ZaletyElegancko wszystko -
~Aleksandra / 2022-04-17 16:45
Niestety po raz pierwszy zawiodłam się na InPost, wcześniej wszystko było ekstra. Kod wygenerowany 08.04, paczka przyjęta w sortownie już o 1:33 dnia 09.04 i od tego momentu cisza. Od 12.04 dzwonię codziennie na infolinie i tylko mnie zbywali, obiecując ze paczka już jedzie do dobrej sortowni, że się pomylili, ale już jest okey. W piątek otrzymałam jednak informację, że paczka się ZGUBIŁA (żadnego nawet przepraszam) i mam czekać 30 dni na to czy REKLAMACJA ZOSTANIE UZNANA. 30 dni?! Na co?! Przecież nie przyszłam sobie i nie zabrałam sobie tej paczki, tylko wina ewidentne leży po stronie firmy! ZaletyBrakWadyZbywanie klienta, brak informacji o przesyłce, długi czas oczekiwania na reklamacje. -
~Monika / 2022-04-17 08:29
Po raz pierwszy zawiedli, paczka ma status do doręczenia od piątku 15.04.2022 od 8:11, na infolini nie potrafił Pan powiedzieć dlaczego nie została dostarczona w piątek. Wczoraj też nie doczekałam się paczki. To miały być prezenty za dziś. -
~Teresa / 2022-04-17 01:34
nadanie w piątek z dostawą do paczkomatu w sobotę, od 7 rano paczka przyjęta w oddziale lecz nie umieszczona w paczkomacie. Nie po to dopłacałam za dostawę w weekend żeby odbierać po weekendzie. ZaletyBrak -
-
~marioo / 2022-04-16 21:35
porażka i dno !!!! paczka nadana ale niestety zepsuła się skrzynka z której miałem odebrać paczkę .... trzy razy dzwoniłem na infolinie i obiecywali że już serwis jedzie naprawić lub przełożyć paczkę do innej skrzynki ... dziecko niestety zostało bez prezentu na święta.... ciekawe czy odeślą do nadawcy bo nie odebrałem ..... Zaletyżadnych zaletWadysame wady !!! -
~Adam / 2022-04-16 20:20
Od kilku dni moja paczka jest w miejscu docelowym i na tym koniec nie rusza się z miejsca, dzwoniąc na infolinię słyszymy że mają 48 godzin na rozpatrzenie sprawy. Porażka!!! Żadnego telefonu z jakąś informacją lub przeprosinami o zaistniałej sytuacji. Myślę że po tym zdarzeniu moja współpraca z tą firmą kurierską się skończy. ZaletyBrak -
~Roksik / 2022-04-16 15:36
Kurier miał dowieźć paczkę w piątek przed świetami, a nie dowiózł -
~Martap / 2022-04-16 14:46
Kpina a nie firma. Przesylki niedoreczone. Infolinia czy pomoc zadna. Do likwidacji. Dno dno dno. Zniszczone 2 wazne imprezy przez brak doreczenia przesylki przez 2 tyg :/ -
~Piotr / 2022-04-16 14:10
Dno i tyle zaczynając od infolinii a kończyć na pomocy przez e-mail. ZaletyNie ma zaletWadyDno i tyle -
~Niezadowolona / 2022-04-16 10:41
Na infolinii pracują sami debile, paczka wysłana we wtorek do paczkomatu jest sobota, na infolinii nie wiedzą gdzie jest paczka , mam się kontaktować z nadawca paczki!!! Banda idiotów co sie nawet wysłowić nie potrafią. ZaletyBrakWadySame wady!! -
~Dorota / 2022-04-16 08:53
Beznadziejna firma paczka nadana w Bochni 11 04 2022 o godz 18 była w paczkomacie do 16 czwartek po interwencji na infolinię i reklamacji ruszyła wreszcie w piątek 17 dziś jest 18 i jeszcze w drodze do Gdańska ogólnie powinna iść 2 dni to jakiś koszmar !!! Głupie pytania o zawartość przesyłki w której była żywność pewnie z już zepsuta o konkrety co to za żywność konserwy czy kiełbasa bluzy damskie m czy męskie z krótkim rękawem czy z długim chore pytania a jestem ciekawa jeśli bym nadała bieliznę czy pytania też byłyby szczegółowe czy była c,ysta czy brudna idiotyzm -
~Duabeł / 2022-04-15 17:58
Niestety w obecnym czasie inpost nie wysyła już powiadomień SMS skutkiem czego człowiek nie wie kiedy nadejdzie przesyłka? Chyba, że non stop zagłada w aplikacje. Gorzej jak niewiadomo jakim kurierem paczka została nadana? Kolejny raz przesyłka wraca do nadawcy. Nie da się jej przedłużyć w paczkomacie. Firma jest monopolistą na rynku i robi sobie co chce… WadyBeak możliwości załatwienia prostych spraw, brak profesjonalnej obsługi -
-
~Iza / 2022-04-15 17:42
Trzeci dzień proszę się , aby przełożyli paczkę z zepsutej skrytki. Od trzech dni nikt nie może je przełożyc . Sciemniają i kłamią ,że dzisiaj to zostanie zrobione ZaletybrakWadyobsługa fatalna , -
~moppy / 2022-04-15 17:10
Trzecia paczka nadana przez in-post i kolejny problem z dostawą, które trwa 4-5 dni.
Głupawo-dowcipne e-maile, które nie mają żadnego związku z faktami. Dodzwonić się nie można !ZaletyBrakWadySame wady. Kompletnie nieodpowiedzialna firma, widać, że polska. -
~Xxx / 2022-04-15 17:04
Najgorsza firma dostarczają przesyłki.
Że strony kuriera zero kontaktu ze dostarczy paczkę nawet jak rozwież od firmy.
Kurier zamiast zadzwonić i poinformować że przyjechał z paczką to zrobił sobie zwrot.
NIE POLECAM. -
~Ogarpls / 2022-04-15 16:57
Ludzie w tej firmie chyba nie za bardzo wiedzą co się dzieje. Pierwszego dnia kiedy miała być doręczona moja przesyłka, okazało się nagle pod koniec dnia, że brakuje jednej paczki. Dowiedziałem się o tym oczywiście po całym dniu czekania kiedy to ja postanowiłem zadzwonić. Potem dwa dni trwało skompletowanie paczek, mimo, że podobno znajdywały się w oddziałach w tym samym mieście. Gdy poinformowano mnie na infolinii, że paczka będzie już doręczona następnego dnia (dzisiaj), to oczywiście okazało się, że nic takiego chyba nie nastąpi, bo już jest godzina 17, a w tym czasie nawet zdążyłem się dowiedzieć ponownie na infolinii, iż oddział ma 24h na rozpatrzenie interwencji w celu natychmiastowego doręczenia przesyłki. Jednym słowem ABSURD.
Mam ochotę anulować cały ten cyrk i pojechać najlepiej samemu do Warszawy po odbiór. Nie polecam totalnie i każdemu radzę się zastanowić dwa razy zanim podejmie decyzję o skorzystaniu usług kurierskich firmy InPost.ZaletyŻadneWadyWszystko
strona 187 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- nastepna »