Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8065 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kurier inpost leci w... / 2022-05-05 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzyna zgubił lub zabrał sobie moją paczkę, teraz trzeba bawić się w reklamacje i czekac na zwrot pieniędzy chociaż nie wiadomo czy i to nastąpi
  • ~Asia / 2022-05-05 14:43
    Ocena: 1.33 / 5
    13 kwietnia wyslane dokumenty do firmy, 14 dostalam potwierdzenie dostarczenia przesylki. A na poczatku maja dostaje telefon że przesylka znajduje się w magazynie i co z nia maja zrobic. W trybie pilnym miala byc dostarczona do odiorcy- znow sie nie udalo, bo jakims cudem paczka dotarla do nadawcy. Zenada. Ostatni raz!
    WadyBrak kompetencji jakichkolwiek. Burdel
  • ~Jola / 2022-05-05 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo zdziwiona obniżeniem jakości obsługi InPost .
    Zamówiłam paczkę za pobraniem i okazało się, że kurier nie ma wydać, bo nie mają obowiązku mieć przy sobie pieniędzy.
    Zaproponowałam, że podejdę rozmienić ale kurier kategorycznie odmówił i wpisał, że odmawiam przyjęcia paczki. Mało tego powiedział, że tę resztę mogę mu darować i wtedy zostawi mi paczkę. Dodam, ze był przy tym bezczelny i niemiły.
    BEZCZELNIE WYŁUDZAJĄ NAPIWKI OD KLIENTÓW, KTÓRYM ZALEŻY NA ODEBRANIU PACZKI!!!!

    Jeśli firma oferuje usługi paczki za pobraniem to kurier powinien mieć przy sobie jakiekolwiek pieniądze a nie wymuszać zostawianie napiwków, twierdząc, że wszyscy opłacają swoje paczki i nikt nie zamawia za pobraniem.
    Warto zweryfikować swoich pracowników, bo jak widać nie każdy nadaje się do pracy z ludźmi.
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury, obniżenie jakości obsługi, wyłudzanie napiwków
  • ~Grzesiek / 2022-05-05 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!!!! Nie polecam korzystania z tej firmy czekałem na paczkę po czym nagle dostałem wiadomość że paczka została dostarczona tylko gdzie? Zadzwoniłem do nich ale oni mają na wszystko czas po 48 godzinach miał się odezwać do mnie kurier. No i odezwał się twierdząc że nie wie gdzie zostawił paczkę. Jednym słowem masakra 3 tygodnie czekania i 1000zl w plecy
  • ~Artur / 2022-05-05 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak rozwiązania sprawy z dostarczeniem paczki do paczkomatu.dzwoniac do nich nie potrafią wyjaśnić dlaczego paczki nie ma w paczkomaciw i na czym problem polega.brak profesjonalizmu klientów mają w dupie
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalnej obsługi.brak kontaktów jak są problemy z dostarczeniem przesyłki do paczkomatu
  • ~Klient / 2022-05-05 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Benzadziejny serwis. W dupie maja klienta. Paczki sa przewożeone do 30 dni.
    Lpeiej brac DHL lub dpd
    ZaletyZadne, w dupie maja klienta
    Wadywszystko co mozliwe zle, obsulga, automaty co nie skanuja kodów
  • ~Krisu / 2022-05-05 09:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam inpost Nie szanuje klienta brak rzetelnych powiadomień z kodem odbioru paczki przez co opłacona wcześniej paczka wrocila spowrotem do nadawcy .... twierdzą że teraz to juz Nie ich sprawa
  • ~Hermes / 2022-05-05 05:51
    Ocena: 2.33 / 5
    z taka jakością i obsługa radze przenieść "firmę" do rosji...kilka razy już paczka leżała 48 h w paczkomacie do wysłania ... podziękować i ... nie polecam i przestrzegam
    Zaletybrak
    Wadyza długo i bezczelność ...
  • ~lili / 2022-05-04 20:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Moja przesyłka z z karmą weterynaryjną dla psa zagubiona. Po MOIM dochodzeniu, okazało się iż została przekierowana do innej osoby. Zamówiłam kolejną która dotarła, Pan kurier przejęty, pytał czy dostałam, ale nie dostałam. Rozumiem że każdy może popełnić błąd, ale szukanie na własną rękę przesyłki, oraz korespondencja z inpost to żenada
  • ~Anna / 2022-05-04 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Zamówiłam produkt i zapłaciłam za przesyłkę. Nadawca nadał paczkę i przez 5 dni InPost jej nie wyjął z paczkomatu. Dopiero po interwencji mojej i nadawcy w InPoscie po kolejnych 3 dniach paczka doszła uszkodzona. Złożyłam reklamację i żądanie odszkodowania. Odpowiedź InPost, że nie biorą odpowiedzialności i że tylko nadawca może złożyć reklamację, a nie odbiorca. Nie ma znaczenia, że to odbiorca płacił za przesyłkę i nie dostał na czas towaru. W głowie się nie mieści co za arogancją i zlewanie klienta.
    WadyArogancja, zlewanie klienta, brak reakcji na reklamację. Totalna porażka. Dotąd używałam InPost ale teraz dziękuję idę do konkurencji.
  • ~Maciej Ł / 2022-05-04 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Podzielę się z Państwem swoim dzisiejszym doświadczeniem przy paczkomacie Inpost. Pojechalem samochodem na ul. Mackiewicza 17 w Krakowie w celu nadania paczki w paczkomacie. Podczas wpisywania numeru paczki w międzyczasie przyjechał pan kurier, który był chyba umówiony z kimś na odbiór paczki. W chwili wkładania przeze mnie paczki do skrzynki miałem mały problem by ją tam wcisnąć, bo tektura była trochę za gruba. Usłyszałem komentarze za plecami, coś w stylu "wkładaj, wkładaj, ja se wyciągnę". Zapytałem się o co dzodzi. Kurier w chamski sposób powiedział, że nie może później wyciągnąć paczki. Odpowiedziałem kurierowi, że skoro ją wsadziłem to pewnie będzie mógł ją wyciągnąć. Wyciągnąłem paczkę z paczkomatu i zapytałem kuriera, czy może mi pomóc i pokazać, gdzie się wybiera rozmiar skrzynki. Odburknął i powiedział, że on nie jest od tego, żeby mi pokazywać takie rzeczy. W trakcie rozmowy skrzynka została zamknięta i nie mogłem już nadać paczki.To wszystko to nic bo najgorsze miało dopiero nadejść. Doszedłem do wniosku,że wrócę do paczkomatu później i wyślę ją jeszcze raz po zapoznaniu z instrukcją wyboru rozmiaru skrzynki. Kurier Inpostu nie dawał za wygraną i zwyzywał mnie od baranów i debili. Cały czas zwracał się do mnie na Ty. Kolega kuriera jak zobaczył co się dzieje nagle zniknął, wcześniej próbując uspokoić bezczelnego pracownika Inpost. Poinformowałem kuriera, że jest w pracy i odpowie za zwyzywanie mnie od debili i baranów. Odpowiedział mi, że gów... mu zrobię, bo nie jestem w stanie mu tego udowodnić. Pod koniec chyba zrozumiał swoją sytuację bo zaproponował, że zabierze mi paczkę.... Odmówiłem. Obawiam się,że gdybym nie odjechał spod paczkomat możliwe, że zostałbym pobity przez kuriera Inpost. Piszę to z pełną powagą. Numer rejestracyjny samochodu kuriera to WU1298L. Incydent miał miejsce pod paczkomatem ul. Siewna 17 około godziny 15.20. Słyszałem, że Pan prezes Rafał Brzóska nagrodził kiedyś kuriera, który znalazł portfel w godzinach pracy... Jestem ciekawy jak Pan prezes nagrodzi kuriera za zwyzywanie klienta od debili i baranów nie wspominając już o zwrotach na "Ty". Nie polecam tej firmy. Nie będę korzystał z usług firmy Inpost, biorąc pod uwagę jak niezróważonych emocjonalnie zatrudnia pracowników. Kiedyś może dojść do tragedii. Z wysyłki zrezygnowałem.
    ZaletyBrak
    WadyAgresywni pracownicy.
  • ~Marek / 2022-05-04 15:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka, nie polecam tej firmy InPost ,mimo zaznaczenia że w kartonie jest porcelana to i tak wszystko rozstrzaskane
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~Kamil / 2022-05-04 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta masakra, wprowadzaja ludzi w błąd naciagaja na umowy i totalnie ich nie obchodzi narazenie klienta na koszty
    Zaletyzadne
    Wadymasakra
  • ~Kasia / 2022-05-04 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie zadzwonił ani nie wysłał sms, kiedy próbował doręczyć paczkę podczas długiego weekendu. W wiadomości email od InPost nie ma żadnego numeru telefonu do kuriera. Godzinę po tym jak dostałam email że paczka została zwrócona do nadawcy, zadzwoniłam na infolinię, podałam numer paczki i prosiłam by nie odsyłać, że odbiorę w dowolnym punkcie w mieście. Dowiedziałam się, że to niemożliwe, nie ma też możliwości by kurier spróbował doręczyć ponownie, nawet za dopłatą. Pani z infolinii twierdzi że to normalne, że kurier nie dzwoni bo nie ma takiego obowiązku i to normalne że nie podają nr telefonu do kuriera, bo to ja powinnam zadzwonić na infolinię wcześniej i zapytać o ten numer! Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
  • ~Seba / 2022-05-04 05:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Inpost jest niepoważny. Paczka nadana a kurier już czwarty dzień nie odbiera jej z paczkomatu. Wiecznie jakieś problemy. Reklamację o kant tyłka rozbić bo konsultanci mówią, że przyjmują zgłoszenie. Nie pierwsza taka sytuacja i wieczne problemy. Brzeska... weź zamiast wspomagać ukraine zainteresuj się swoją firmą!
    ZaletyCzasami paczka dochodzi
    WadySame wady
  • ~Kasia / 2022-05-03 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio jest totalny burdel w paczkomatach pisze wydana do doręczenia a wieczorem przyjęta w oddziale i tak w kółko. Jak zgłosiłam reklanacje to dostałam odp.ze paczka jest w drodze i proszę czekać.
  • ~zawiedziona / 2022-05-03 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zniknęła ze skrytki in post. Maja nagrania z monitorinu ale reklamacji nie uznają, nie zwroca pieniedzy
    Zawiedziona jestem
    Nie liczcie zatem , że jak paczka się zgubi to wezmą za to odpowiedzielanosc
  • ~Coinartistique / 2022-05-02 12:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamawiałam paczkę przez allegro. Nie otrzymałam SMS powiadomienia, że paczka została dostarczona do paczkomatu. Weszłam na allegro, paczka od 2ch dni czeka na odbiór. Lecę do paczkomatu, bo to dosłownie na przeciwko mnie i stoi kurier. Mówię aby się wstrzymał odbiorę paczkę, żeby mi jej nie zabrał, a on patrząc na mnie odebrał moją paczkę i powiedział, że zwraca do nadawcy. Na moje błagania, żeby odhaczył że odebralam albo żeby skontaktował się z biurem stwierdził, że mam dzwonić sobie na infolinię. Mówię, że nie moja wina, że nie dostałam informacji, że paczka czeka a na allegro nie wchodzi się codziennie po to podaje się numer aby dostać info o tym, że paczka czeka. Ja nie dostałam infa do dnia dzisiejszego, a paczka jest opłacona. Stwierdził, że nic nie poradzi i przy mnie paczkę rzucił do auta. Masakra. Zero człowieczeństwa i zrozumienia, a mówiłam aby się wstrzymał, to nie i w momencie jak ja na tym ekranie wpisywałam kod z allegro to on musiał zrobić po swojemu i odebrać moją paczkę.
    WadyBłąd aplikacji, nie dostarczanie powiadomienia ani SMS ani email, że paczka czeka do odbioru w paczkomacie
  • ~Beti / 2022-05-02 10:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko ładnie pięknie ale co po niektórzy kurierzy nie dzwonią i dostarczają przesyłki do sąsiadów i to jest już nie pierwszy raz kiedy się tak zdarzyło jak było mówione żeby dzwonili to i tak nic sobie z tego nie robią
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera
  • ~Meggi / 2022-05-02 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Myślę,, że INPOST powinien przyjrzeć się kurierom którzy wkładają paczki do paczkomatow.15/04 w mojej skrytce była nie moja paczka ,,INPOST nie zrobił nic w celu wyjaśnienia tego..30/04 przesyłka-plyny była mocno uszkodzona,, płyny się wylewaly--i znów to ja coś muszę,,a kurier może nawet ten sam,, bardzo się spieszy,idalej traktuje przesyłki jak piłki.Mowa o PACZKOMAT BYTOM KRAKOWSKA 27/31
    WadyPrzykro mi,,ale w okresie 2tygodni 2 reklamacje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12660
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8065
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7707
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4715
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4513
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053