Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkoorwiony / 2022-05-07 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Otworzyłem PUSTY paczkomat. Na infolini powiedziano mi, że paczka już się znalazła na magazynie i zostanie mi niezwłocznie dostarczona po czym została odesłana no nadawcy... Co za burdel!!!!
    ZaletyZero zalet!
    WadySame wady!
  • ~Beaar / 2022-05-06 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany na infolinii że niby kurier u mnie był siedziałem w oknie kilka godzin po czym dzwoni baba i mówi że kurier nie zastał nikogo w domu i tak 2 dni z rzędu. Nie polecam
    Wadyoszustwo na infolinii
  • ~Basia / 2022-05-06 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym zaparkowałam na parkingu przy Dino w Kwilczu, w pobliżu paczkomatu. Za mną podjechał biały bus, jak się chwilę później okazało kurier inPost. Zastawił mi wyjazd z parkingu i zaczął wypakowywać paczki. Jak się dowiedziałam, zastawił mnie, bo mu wjechałam koło paczkomatu. Nie odjechał mi żebym mogła wyjechać, tylko jak wsiadłam do auta to zastawił mi wyjazd. Pierwszy raz mnie taka sytuacja spotkała, ciężko było mu poczekać 1 minutę aż odjadę.
  • ~Anonim / 2022-05-06 10:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam pani która jezdzi rozwozi paczki nie umie się dogadać nie dostarcza paczki w podane miejsce jest strasznie nie miła dla dobra firmy niech zmienia kuriera
  • ~Aneta / 2022-05-06 10:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Otworzyli moją paczkę bez podania powodu. Nie otrzymałam żadnego wyjaśnienia w tej sprawie. Odesłano tylko część zawartości przesyłki, pozostałą uznaję za skradzioną. Reklamacja odrzucona. Na maile odpisują automaty. Nikt tego nie czyta. Osoby podpisujące się pod mailami są pewnie fikcyjne, bo na infolinii niczego nie można się dowiedzieć. Pani jak nakręcona powtarza w kółko, żeby kontaktować się mailowo. Tylko po co? Wszystkie reklamacje odrzucają. Totalna arogancja i lekceważenie klienta.
    Zaletyszybki termin doręczeń
    Wadybrak kontaktu z osobą od reklamacji
  • ~jan / 2022-05-06 09:57
    Ocena: 3.00 / 5
    firma olewa klientów, nagminnie niszczy paczki i złodziejsko odmawia wypłaty odszkodwań. Cwaniackie zachhwoania.
  • ~Pelagia / 2022-05-05 23:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamowilam z pewnego sklepu doniczki ceramiczne. Okazalo się że część z nich została stłuczona. Zgłosiłam reklamacje ale nie została uznana bo co?... Bo z zewnątrz paczka nie została uszkodzona. To nic że można przerzucić paczkę np szukając innej albo paczka mogła zsunąć się podczas jazdy i nie mieć zewnętrznych uszkodzeń ale w środku doniczki ceramiczne potłuczone. No tak bo przecież na pewno zapakowali w sklepie potłuczone. Masakra.
  • ~Agnieszka / 2022-05-05 19:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nieuczciwie rozpatrują reklamację.
    Jeżeli zaginie przesyłka to tak prowadzą działania żeby nie ponieś konsekwencji.
    Żądają dowodów zakupu, dowodów zawarcia transakcji, oraz innych potwierdzeń żeby tylko nie wypłacić odszkodowania.
    Zaletybrak
    Wadykurier nie ma obowiązku telefonowania, a klienci mają obowiązek podawania nr telefonu.
    Na reklamacje mailowe odpowiadają boty.
    Niekompetencja pracowników, oraz brak kontaktu z osobami decyzyjnymi w przypadku zaginięcia przesyłki
  • ~Monika / 2022-05-05 17:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczkomaty... To jedyne co powinno zostać z usług tej "firmy". Kontakt z obsługą klienta fatalny, tragiczny. Zero profesjonalizmu,co jest w przypadku tak dużej firmy haniebne.
    ZaletyNiektórzy kurierzy Paczkomaty
    WadyReszta kurierów. Obsługa klienta. Kontakt. Jakość wykonania usług
  • ~DD / 2022-05-05 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost jest nieuczciwy, zaginęła mi z ich winy przesyłka i nie chcą zwrócić pieniędzy bo nie posiadam dowodu zawarcia transakcji gdyż wysyłałem przesyłkę nie biznasową.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
  • ~Magda / 2022-05-05 17:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka.. Albo dzwonią i karzą łaskawie schodzić na dół po paczki albo nie dzwonią wcale i zaznaczają że nikogo nie ma w domu. Nie polecam !!
  • ~Beta / 2022-05-05 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Paczka od tygodnia leży w paczkomacie ze "statusem w trakcie przygotowania". Od tygodnia kurier nie jest w stanie dojechać i sprawdzić skrytki. Na infolinii codziennie mówią co innego.
  • ~Kurier inpost leci w... / 2022-05-05 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzyna zgubił lub zabrał sobie moją paczkę, teraz trzeba bawić się w reklamacje i czekac na zwrot pieniędzy chociaż nie wiadomo czy i to nastąpi
  • ~Asia / 2022-05-05 14:43
    Ocena: 1.33 / 5
    13 kwietnia wyslane dokumenty do firmy, 14 dostalam potwierdzenie dostarczenia przesylki. A na poczatku maja dostaje telefon że przesylka znajduje się w magazynie i co z nia maja zrobic. W trybie pilnym miala byc dostarczona do odiorcy- znow sie nie udalo, bo jakims cudem paczka dotarla do nadawcy. Zenada. Ostatni raz!
    WadyBrak kompetencji jakichkolwiek. Burdel
  • ~Jola / 2022-05-05 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo zdziwiona obniżeniem jakości obsługi InPost .
    Zamówiłam paczkę za pobraniem i okazało się, że kurier nie ma wydać, bo nie mają obowiązku mieć przy sobie pieniędzy.
    Zaproponowałam, że podejdę rozmienić ale kurier kategorycznie odmówił i wpisał, że odmawiam przyjęcia paczki. Mało tego powiedział, że tę resztę mogę mu darować i wtedy zostawi mi paczkę. Dodam, ze był przy tym bezczelny i niemiły.
    BEZCZELNIE WYŁUDZAJĄ NAPIWKI OD KLIENTÓW, KTÓRYM ZALEŻY NA ODEBRANIU PACZKI!!!!

    Jeśli firma oferuje usługi paczki za pobraniem to kurier powinien mieć przy sobie jakiekolwiek pieniądze a nie wymuszać zostawianie napiwków, twierdząc, że wszyscy opłacają swoje paczki i nikt nie zamawia za pobraniem.
    Warto zweryfikować swoich pracowników, bo jak widać nie każdy nadaje się do pracy z ludźmi.
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury, obniżenie jakości obsługi, wyłudzanie napiwków
  • ~Grzesiek / 2022-05-05 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!!!! Nie polecam korzystania z tej firmy czekałem na paczkę po czym nagle dostałem wiadomość że paczka została dostarczona tylko gdzie? Zadzwoniłem do nich ale oni mają na wszystko czas po 48 godzinach miał się odezwać do mnie kurier. No i odezwał się twierdząc że nie wie gdzie zostawił paczkę. Jednym słowem masakra 3 tygodnie czekania i 1000zl w plecy
  • ~Artur / 2022-05-05 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak rozwiązania sprawy z dostarczeniem paczki do paczkomatu.dzwoniac do nich nie potrafią wyjaśnić dlaczego paczki nie ma w paczkomaciw i na czym problem polega.brak profesjonalizmu klientów mają w dupie
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalnej obsługi.brak kontaktów jak są problemy z dostarczeniem przesyłki do paczkomatu
  • ~Klient / 2022-05-05 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Benzadziejny serwis. W dupie maja klienta. Paczki sa przewożeone do 30 dni.
    Lpeiej brac DHL lub dpd
    ZaletyZadne, w dupie maja klienta
    Wadywszystko co mozliwe zle, obsulga, automaty co nie skanuja kodów
  • ~Krisu / 2022-05-05 09:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam inpost Nie szanuje klienta brak rzetelnych powiadomień z kodem odbioru paczki przez co opłacona wcześniej paczka wrocila spowrotem do nadawcy .... twierdzą że teraz to juz Nie ich sprawa
  • ~Hermes / 2022-05-05 05:51
    Ocena: 2.33 / 5
    z taka jakością i obsługa radze przenieść "firmę" do rosji...kilka razy już paczka leżała 48 h w paczkomacie do wysłania ... podziękować i ... nie polecam i przestrzegam
    Zaletybrak
    Wadyza długo i bezczelność ...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12549
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981