WadyWszystko
strona 180 z 415
- « poprzednia
- 1 ...
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- nastepna »
-
~Svitlana / 2022-06-27 08:24Ocena: 1.00 / 5
Kurjer,Porażka za co im płacą,w pierwszy dzień doręczenia mnie nie było w domu powiedziałam że na drugi dzień jestem bo mam wolne, a on :nie, gdzie ją mam zostawić,bo on nie będzie się nosił z paczką drugi dzień, chciał mi zostawić byle gdzie i żeby ta paczka leżała se poprostu cały dzień, powiedziałam mu że tam ważne żeczy są i chcę ich osobiście odebrać a on chamsko się rozłączył, poprostu brak mi słów. A na drugi dzień doręczenia widziałam go naprzeciwko swojego bloku to on na złość nie przynius mi tej pączki i zaznaczył że "nie udana próba doręczenia" chociaż byłam cały dzień w domu. Muszą sprawdzać przed przyjęciem do pracy czy nie są chore na głowę. chyba że mam urlop brać na parę dni na czas doręczenia, bo jak ku*wa jesteś w robocie to nie zobaczysz tej pączki i wróci do nadawcy. A infolinia to marna trata czasu bo im mówisz swój problem a i tak nic nie zrobią, tak samo pracują jak te kurjery. Teraz pięknie czekałam na paczkę ponad 2 tygodnie teraz jeszcze 2 żeby się wróciła do nadawcy. Pięknie brało firmo. -
-
~Krzysztof / 2022-06-27 06:27Ocena: 4.33 / 5
Panie Jarku
Do pośrednika też pisałem ale bez żadnej odpowiedzi.
Ale już jest ok kasę otrzymalem. Fakt że po miesiącu oczekiwania
Nie jestem osobą która często coś przesyła i nie wiedziałem że muszę trochę poczekać na przelew.
Ale jeżeli chodzi o samą usługę InPostu to jest OK -
~Janek / 2022-06-26 10:13Ocena: 4.67 / 5
~Krzystof,
Jak nadajesz przez pośrednika, bezwględnie i nie jest to widzi mi się InPostu, faktura jest na pośrednika, i kasa jest zwaracana pośrednikowi. Sam już o tym wiesz, skoro piszesz, ze kolejny raz dostałeś taką odpowiedż. Więc w jakim celu kolejny i kolejny raz sapać? Może np skontaktuj się z pośrednikiem??WadyRoszczeniowi klienci nie umiejący czytać.. -
~Krzysztof / 2022-06-26 09:50Ocena: 3.67 / 5
nie polecam! do dzisiejszego dnia nie otrzymałem zapłaty za wysyłkę za pobraaniem. A minął już miesiąc od doręczenia przesylki! Wadybrak kontaktu brak możliwości wydrukowania faktury. Za każdy razem odpowiedź jest taka sama! " prosimy o kontakr z pośrednikiem" -
~Janek / 2022-06-25 17:35Ocena: 4.67 / 5
~Jarek,
Nigdy nie było i nie ma czegoś takiego, że po prostu "doręczają w sobotę" każdą przesyłkę. W sobotę doręczane są przesyłki, których Nadawca WYKUPI usługę dodatkową Paczki w Weekend oraz bodajże przesyłki Allegro Smart, z zastrzeżeniem braku gwarancji w przypadku tych drugich.
Jeśli Nadawca nie skorzystał z takiej opcji, nie masz podstaw obwiniać przewoźnika. Jeśli korzystasz z apki, to powinieneś widzieć, że jest to paczka w weekend. Jeśli nie widzisz, to nie jest ;) -
~Jarek / 2022-06-25 16:19Ocena: 1.33 / 5
Źle piszą co innego robią też co inego od rana paczka leży w sortowni a to niby firma co rozwozi w sobotę -
~Wiosenka / 2022-06-25 13:15Ocena: 3.00 / 5
Jeśli chodzi o dostawy InPost jest najlepszy pod względem czasu,przesyłki wysyłane na drugi dzień są u odbiorcy,reklamacje-dno,moja paczka zaginęła,odnalazła się po 29 dniach,zwrócono mi paczkę,ani rekompensaty,ani przeprosin,straciłam klienta,zenada ZaletySzybka wysyłkaWadyReklamacja dno -
~Janek / 2022-06-25 10:07Ocena: 3.67 / 5
W odniesieniu do najnowszej opini "~Marcin"
Co Ty pieprzysz człowieku? Po pierwsze masz 3 sposoby złożenia reklamacji: wysłanie listu do siedziby KRk, złozenie jej na stronie prez formularz reklamacyjny albo zadzwnoić nainfolinię i konsultant ją przyjmie!!!
Po drugie, Jak bot taki zły to zamiast udowadniać jaki z ciebie pustak i rzucać przekleństwami, powiedz mu do cholery, że chcesz porozmawiać z konsultantem. wystarczy słowo KONSULTANT!! ale jak tkoś jest burakiem, i pewnie gada jednoczsśnie z maszyną to będzie potem wypisywał, że maszyna zła, bo go nie zorzumiała.
Wspomniałeś o zagarnianiu miejsca na Paczkomaty. jak to się w Twojej małej główce dzieje? xd firma PŁACI ZA MIEJSCE, wynajmuje je!WadyKLIENCI! -
-
~Marcin / 2022-06-25 01:12Ocena: 2.33 / 5
Bardzo przestrzegam przed wyborem InPost. Dopóki wszystko działa - jest wspaniale i bardzo wygodnie. Ale kiedy raz na 50 paczek coś pójdzie źle - tracicie pieniądze i nie ma żadnych szans na jakąkolwiek pomoc. Przede wszystkim InPost właściwie nie ma teraz żadnego wsparcia technicznego. Nie ma sensu dzwonić na infolinię - "rozmawiacie" z kiepsko napisanym programem, który absolutnie w niczym nie pomoże, tylko potwornie irytuje, zabiera czas (i pewnie pieniądze za połączenie). Po 10 minutach tej pouczającej rozmowy jesteście sfrustrowani i wściekli i zaczynacie kląć. Wtedy bot Was poucza, że jesteście chamami, bo do źle napisanego, wkurzającego programiku należy się zwracać jak do boga. Najwyraźniej 99% klientów klnie, skoro tę część "obsługi klienta" uwzględniono. W moim przypadku skrzynka paczkomatu była pusta - nic się nie dało zrobić, straciłem przesyłkę. Innym razem dowiedziałem się, że paczkę macie obowiązek sprawdzić natychmiast (w deszczu, na ulicy, z czekającą za Wami kolejką ludzi macie 3 paczki rozpakować i sprawdzić, czy nie są w środku uszkodzone). Jeśli zamkniecie skrzynkę i stwierdzicie uszkodzenie w domu - koniec. Jedyna szansa reklamacji to osobista, całodniowa podróż do Opola (nie wiem, czemu właśnie tam), w tarminie paru dni (akurat były święta i przez tych parę dni nie mogłem jechać). Jedyny sposób złożenia reklamacji - na piśmie, z wysyłką przez Pocztę Polską do Krakowa. Cwaniak zarządzający tą firmą zadbał o to, żeby ewentualne kłopoty zwalić na klienta (piszę o nim jako cwaniaku również ze względu na sposób, w jaki żeruje na wszystkich Polakach przez zagarnięcie miejsca na paczkomaty - miejsca należącego do miasta, czyli do wszystkich). ZaletyJeśli idzie dobrze - to najwygodniejsza forma odbioru przesyłki.WadyCałkowity brak wsparcia technicznego, jeśli cokolwiek z winy InPost pójdzie źle. Zasady użytkowania są tak skonstruowane, że nie ma szansy na żadną reklamację. Używajcie TYLKO do przesyłania rzeczy odpornych na uszkodzenia i bardzo tanich. -
~Wnerwiona do czerwoności / 2022-06-24 22:00Ocena: 1.00 / 5
Odnoszę wrażenie że dostają premie za to że nie dostarczają paczek!
Im więcej zwrotów tym większa premia! MASAKRA!!!ZaletyBrakWadyZabraknie rubryki na wyszczególnienie wszystkich!!!!!!!!!!!! -
~A / 2022-06-24 21:56Ocena: 1.00 / 5
Tragedia dostawa do paczkomatu trwa w nieskończoność Paniusie na infolinię nie potrafią odpowiedziec na proste pytania ZaletyBrakWadyNiezliczoną ilość -
~elf / 2022-06-24 21:22Ocena: 2.33 / 5
Nigdy nie było problemów - a teraz - 6 dni po 3 razy dziennie -dzwonię proszę - i nic - nie mogę odebrać paczki Zaletybrak:(Wadysłaby kontakt -
~fantom / 2022-06-24 21:05Ocena: 1.67 / 5
kurierzy to debile, paczki nawet im się nie chce dostarczyć tylko zwracają -
~Macius / 2022-06-24 20:30Ocena: 2.67 / 5
Kurierzy to totalne dno!!! Zacznijcie zatrudniać kogoś, komu chociaż chce się w tej pracy robić w 50% bo narazie jest dramat. -
~Wnerwiona do czerwoności / 2022-06-24 19:11Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem jakim prawem nazywają się doreczycielami skoro nie potrafią dostarczyć przesyłki,paczka(dodam że były w niej buty na wesele,tak że pójdę boso)szczęśliwie dotarła do Bielska-Białej z Chin ale z Bielska już nie trafiła do mnie,dwa dni wydzwanialam żeby zostawili paczkę u sąsiada albo w punkcie ale jakby do ściany mówić,słuchają ale nic nie potrafią zrobić,odesłali paczkę do Chin!!! widocznie jak się zamawia paczkę przez kuriera inpost to trzeba wziąć urlop i siedzieć murem i czekać na jaśnie pana kuriera albo się zwolnić z pracy,ja pracuję na zmiany a z nimi nie można się nijak porozumieć,kompletna niekompetencja,roboty nie ludzie,totalne dno!unikać jak ognia!inpost paczkomat coś wspaniałego ale impost kurier to najgorsza firma kurierska na rynku! W innych firmach zawsze telefonicznie ustalalm sposób dostawy i wszystkie paczki do mnie dotarły bez problemu.W życiu już nie skorzystam z ich "usług" i tego samego Państwu życzę ZaletyBrakWadyTylko i wyłącznie -
~jaa / 2022-06-24 18:09Ocena: 1.00 / 5
totalne dno! notorycznie- niedoreczenie bo bład adresu ! po kontakcie z infoloinia okazuje sie,ze wszystko ok.,adres prawidłowy. otrzymuje smsa o doreczeniu, dzwonie nieprawidłowy nr,podobny inny kurier ma przesyłke, a ze strony -brak mozliwosci doreczenia. bezczelnosc! kurierzy nie maja terminali albo zepsute. z kazdej innej firmy ,wiem kiedy spodziewac sie kuriera, a tu- loteria. -
-
~Meg / 2022-06-24 17:54Ocena: 1.33 / 5
Totalna porażka. Wysłana paczka paczka paczkomatem szła 2 tygodnie, bo jak się okazała zaginęła, lecz jak się upomiałam nagle się odnalazła. Nie polecam ZaletyNie ma żadnych zalet -
~Wkurzony klient. / 2022-06-24 16:08Ocena: 3.00 / 5
Przesyłka wróciła do oddziału bo? Bo kurier nie podjął próby doręczenia. Miała być wczoraj a Jeszcze 3 dni będę czekał, bo nie kompetentny kurier nie potrafi jej doręczyć.... Teraz ta przesyłka nie zostanie odebrane przeze mnie, nawet jeśli dotrze w kolejny dzień roboczy, ponieważ potrzebowałem jej dziś a nie za 3 dni. Nie odpowiedzialna firma. WadyNie kunktualnosc -
~ola / 2022-06-24 15:11Ocena: 1.00 / 5
Inpost regularnie zawala dostarczanie paczek, przerzucają je z oddziału do oddziału, nie dostarcza ich w odpowiednich porach, opóźnia, a gdy dostarczy nie dostarcza ich w porę do odpowiedniej miejscowości, tylko kierowca je wozi, odmawia przekierowania. ZaletybrakWadyczas dostawy -
~madzik_861 / 2022-06-24 13:06Ocena: 1.00 / 5
Docelowy paczkomat ciągle nie ma miejsca! Paczki wędrują na drugi koniec miasta do tymczasowego! po upływie terminu odebrania z tymczasowego maja trafić do docelowego! Trafiają z potwornym opóźnieniem! Co za szajs! InPost to jakaś porażka!!! ZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe
strona 180 z 415
- « poprzednia
- 1 ...
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- nastepna »
