Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7958 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dapson / 2023-12-21 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została dostarczona pod inny adres niż miała być dostarczona,pani na infolinii wogole nie pomocna,a bardzo zależało nam na informacji ponieważ wartość przesyłki była bardzo duża.
  • ~ Claus Shwap / 2023-12-21 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej nie skorzystam z tej firmy. Checie nam naliczać co2 to zycze bankructwa
    ZaletyPokazali prawdziwa twarz
    Wady Naliczaja co2. zamach na naszą wolnosc
  • ~Marcin R / 2023-12-21 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka która najpierw z winy sprzedawcy opóźniła się tydzień, teraz jest opóźniona z waszej winy - i naprawdę trzymałbym frustrację w sobie gdyby to była tylko kwestia szczerego opóźnienia, a nie tego, że dziś na infolinii konsultantka po prostu mnie oszukała.
    W skrócie, zamówienie miało dotrzeć wczoraj, od godzin porannych miało status w doręczeniu - niestety nie zostało doręczone, o 19:33 przeszło spowrotem w status "Przyjete w oddziale InPost" prawdopodobnie okres świąteczny czy inne przeszkody, rozumiem i nie mam żalu.
    Dziś rano sprawdziłem status, i zobaczyłem że niezmiennie (na obecną chwilę nadal) ma status "w oddziale" - zadzwoniłem na Infolinię, połączyłem się z Panią Konsultant której imienia nie zapamiętałem (ale myślę, że u was łatwo sprawdzić) i poprosiłem o weryfikację, czy jest jakiś błąd czy naprawdę nikt mojej paczki nie przekazał dziś do doręczenia, Pani zadzwoniła do oddziału w Kielcach (tak twierdziła) i przekazała mi, że Oddział w Kielcach informuje iż to błąd, i moja paczka jest w doręczeniu i będzie dziś (2 razy mnie zapewniano), około godziny 17 zadzwoniłem ponownie, zapytać czy można ponownie to zweryfikować - inna Konsultantka poinformowała mnie, że zweryfikowała i moja paczka nie została przekazana do doręczenia...
    Rozumiem, że to dla was normalna polityka? Wprowadzanie w błąd, zamiast szczerze przyznać się do błędu/problemu?
    Gratuluje, i liczę dalszych sukcesów z takim podejściem do klienta, PRowo wychodzicie obronną ręka. ????
    ZaletyJedna Konsultantka szczera
    WadyDruga konsultantka poziom odwagi cywilnej Vladimira Putina
  • ~macko.79@o2.pl / 2023-12-21 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dostawami paczek, to jakiś cyrk.
    Szkoda mi czasu na opisywanie.
  • ~Klient / 2023-12-21 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki w skrzynce brak, pani z infolini 0owiedziala że sprawdza, ale nie czy jutro albo pojutrze, ogólnie nic nie wie, totalny brak szacunku dla klienta!!! Omijajcie szeroko
    WadyChaos brak informacji
  • ~Bydgoszcz / 2023-12-21 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem dziadostwo paczki nie idzie odebrać od 2 dni ciągle mówią żę kurjer to napraewi to jakiś żart totalne dno
  • ~Dominik / 2023-12-21 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Z InPostem jest tak, że jak wszystko idzie ok to spoko. Gorzej jak zaczną się komplikacje...to już rozwiązanie problemu mija się z cudem. Kontakt z nimi jest zerowy, ich poziom wiedzy jest zerowy, ich reagowanie na problem jest zerowe. Wynika to chyba z tego, że czują się bezkarni, bo żadna instytucja nie dobrała im się jeszcze do tyłka. I teraz z wielką chęcią napiszę UOKiKu- i Wam Ludzie też to polecam, bo to co się teraz dzieje, to jakiś cyrk. Masowe psucie ludziom świąt a ja nie pozwolę sobie na sytuację, żeby moja paczka z cenną zawartością, zginęła w "tajemniczych okolicznościach" na jakimś oddziale (nawet nie potrafią zlokalizować jakim) i nie można nic z tym zrobić.
    ZaletyPóki się nie natniesz to jest ok
    WadyZerowy kontakt z klientem, zero zainteresowania problemem, gubienie paczek, zerowa wiedza pracowników, mają najwyższe ceny jeśli chodzi o usługi kurierskie a obsługa klienta to jakiś żart
  • ~Adrian / 2023-12-21 06:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Coraz więcej kradzieży w i poście oraz róbta co chceta. Paczki przetrzymują po kilka dni oddziałach, otwierają je. Reklamacje to porażka tłumaczenie ,że etykiety paczka nie miała,która kurier nakleił. Jednym słowem dni o złodziejstwo
    ZaletyByły ale się skoczyły
    WadyWymienione w opisie
  • ~Maria / 2023-12-20 21:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesyłka poprzednia została pozbawiona zawartości.. Na szczęście w środku został list z opisem zawartości, dzięki temu wiem co mi ukradi. Koszmarne uczucie! Gdybym nie musiała nigdy więcej!
    WadyBrak zawartosci
  • ~Mateusz / 2023-12-20 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaja sobie robicie. Paczka "wydana do doręczenia o godzinie 8.00" a z waszego głównego magazynu do mojej miejscowości jest 40km, mamy godzinę 20 a paczki jak nie było tak nie ma
    WadyWszystko
  • ~Macieq / 2023-12-20 16:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomimo wyboru dostawy do domu otrzymałem informację o tym że paczka do domu nie zostanie dostarczona co było zrozumiałe przez pogodę i dojazd do miejsca zamieszkania, ale informacja o tym że muszę jeździć po mieście aby odebrać paczkę było nie na miejscu.
  • ~Damian / 2023-12-20 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Za dużo kurierów z Ukrainy bez znajomości języka polskiego
  • ~Iwo / 2023-12-20 10:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Jakaś masakra, kolejną paczkę mam przekierowaną do innego paczkomatu po czym dostaję informację, że znowu jest przeniesiona do jeszcze innego paczkomatu, który muszę szukać w dzielnicy. Dzwonię na infolinię miły Pan za moje pieniądz, bo przecież płacę za rozmowę informuje mnie, że paczka będzie następnego dnia w wyznaczonym przeze mnie paczkomacie i co się dzieje? Otóż rano dostaję sms z informacją, że paczka wróci do nadawcy jeśli jej nie odbiorę!!! To ja płacę za przesyłkę i ja wyznaczam miejsce i ona tam ma trafić!!! Najgorsze jest to, że znowu muszę dzwonić na infolinię i miła Pani przez dwadzieścia minut sprawdza co się dzieje. Kto za to płaci? No oczywiście, że znowu ja.
    Porażka!!!!

    ZaletyW tej chwili żadne
    WadyRobienie klienta w bambuko.
  • ~Alina / 2023-12-19 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem szczerze, że jestem w szoku!
    Kurier nie zobaczy mojej przesyłki w paczkomacie a tam były dokumenty. Gdzie jest moja przesyłka, nie wiadomo. Dokumenty po prostu zniknęły, powiedzieli, że mają 48 godzin na ich odnalezienie, a może trzeba będzie więcej czasu na odnalezienie. Potrzebuję dokumentów do czwartku rano. Po prostu brak słów. To już drugi raz, kiedy przesyłka zaginęła i drugi raz dokładnie dokumenty .Zawsze docierały inne paczki.
  • ~Mila / 2023-12-19 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier o nr+48451154121 po raz drugi zostawił paczkę pod drzwiami... Paczka cała przemoknięta a zawartość rozwalona. Kurier ani nie zapukał do drzwi ani nie dzwonił no kompletnie nic .. pisałam na numer to żadnej odpowiedzi...
  • ~Judas42 / 2023-12-19 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być dostarczona najpóźniej dzisiaj lecz po rozmowie z konsultantką dowiedziałem się, że przesyłka wróciła do oddziału bo kurier pojechał nie w ten rejon co trzeba. Kurier wogóle nie odbiera telefonu lub odrzuca rozmowy. Następnego dnia nie będzie mnie już pod tym adresem co zaznaczyłem w uwagach więc skoro to z ich winy to powinni dostarczyć pod inny adres. Ale pani stwierdziła, że to nie możliwe bo ten już jest w systemie. Gdyby podali prawidłowy czas dostarczenia to bym zmienił adres. A tak klapa. Z paczkomatami nie ma problemu ale kurierów nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Kaka / 2023-12-19 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Już poraz kolejny kurier nie dostarczył paczki,bo nie chce mu się dupska na czwartek piętro wnieść. Człowiek czeka cały dzień w domu na paczkę a ten dupek odchaczy sobie ze nie zastał nikogo w domu. No szczyt bezczelności i chamstwa!!!
    ZaletyŻADNYCH!!!!
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE!!!
  • ~Damn / 2023-12-19 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, po wyslaniu paczki kurierem przychodzi upomnienie o emisji dwutlenku wegla ktora bylaby mniejsza gdyby paczke wyslac do paczkomatu zamiast na konkretny adres.
    Krytykuja wlasne uslugi, zjadaja wlasny okon byle tylko wpisac sie w obecny trend bycia #proeko co w skrocie sprowadza sie na nakladanie ograniczen na biednych przez bogatych
  • ~Ziomek431 / 2023-12-19 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanuje ta firmę bo wszystko jest ok ale infolinia to jakaś masakra, dość że czekasz z 5 min jak te wszystkie automaty się wyłączą i połączy Cię z konsultantem to jeszcze i tak Ci nie udzielają pomocy bo nie mogą ponownie skrytki otworzyć czy czasem coś nie zostało z przesyłki po, mimo że mają monitoring i wszystkie informacje o przesyłce.
    Zaletyw temacie infolini brak
    Wadynie udzielona pomoc
  • ~Basia / 2023-12-19 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie szanują przesyłek rzucają nie moje to wali mnie to co w środku
    ZaletyZero
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12352
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7958
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7583
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4044
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2391
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902