strona 18 z 398
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Dapson / 2023-12-21 18:54
Paczka została dostarczona pod inny adres niż miała być dostarczona,pani na infolinii wogole nie pomocna,a bardzo zależało nam na informacji ponieważ wartość przesyłki była bardzo duża. -
-
~ Claus Shwap / 2023-12-21 18:30
Nigdy wiecej nie skorzystam z tej firmy. Checie nam naliczać co2 to zycze bankructwa ZaletyPokazali prawdziwa twarzWady Naliczaja co2. zamach na naszą wolnosc -
~Marcin R / 2023-12-21 17:34
Moja paczka która najpierw z winy sprzedawcy opóźniła się tydzień, teraz jest opóźniona z waszej winy - i naprawdę trzymałbym frustrację w sobie gdyby to była tylko kwestia szczerego opóźnienia, a nie tego, że dziś na infolinii konsultantka po prostu mnie oszukała.
W skrócie, zamówienie miało dotrzeć wczoraj, od godzin porannych miało status w doręczeniu - niestety nie zostało doręczone, o 19:33 przeszło spowrotem w status "Przyjete w oddziale InPost" prawdopodobnie okres świąteczny czy inne przeszkody, rozumiem i nie mam żalu.
Dziś rano sprawdziłem status, i zobaczyłem że niezmiennie (na obecną chwilę nadal) ma status "w oddziale" - zadzwoniłem na Infolinię, połączyłem się z Panią Konsultant której imienia nie zapamiętałem (ale myślę, że u was łatwo sprawdzić) i poprosiłem o weryfikację, czy jest jakiś błąd czy naprawdę nikt mojej paczki nie przekazał dziś do doręczenia, Pani zadzwoniła do oddziału w Kielcach (tak twierdziła) i przekazała mi, że Oddział w Kielcach informuje iż to błąd, i moja paczka jest w doręczeniu i będzie dziś (2 razy mnie zapewniano), około godziny 17 zadzwoniłem ponownie, zapytać czy można ponownie to zweryfikować - inna Konsultantka poinformowała mnie, że zweryfikowała i moja paczka nie została przekazana do doręczenia...
Rozumiem, że to dla was normalna polityka? Wprowadzanie w błąd, zamiast szczerze przyznać się do błędu/problemu?
Gratuluje, i liczę dalszych sukcesów z takim podejściem do klienta, PRowo wychodzicie obronną ręka. ????ZaletyJedna Konsultantka szczeraWadyDruga konsultantka poziom odwagi cywilnej Vladimira Putina -
~macko.79@o2.pl / 2023-12-21 15:59
Z dostawami paczek, to jakiś cyrk.
Szkoda mi czasu na opisywanie. -
~Klient / 2023-12-21 09:09
Paczki w skrzynce brak, pani z infolini 0owiedziala że sprawdza, ale nie czy jutro albo pojutrze, ogólnie nic nie wie, totalny brak szacunku dla klienta!!! Omijajcie szeroko WadyChaos brak informacji -
~Bydgoszcz / 2023-12-21 09:01
Jednym słowem dziadostwo paczki nie idzie odebrać od 2 dni ciągle mówią żę kurjer to napraewi to jakiś żart totalne dno -
~Dominik / 2023-12-21 07:39
Z InPostem jest tak, że jak wszystko idzie ok to spoko. Gorzej jak zaczną się komplikacje...to już rozwiązanie problemu mija się z cudem. Kontakt z nimi jest zerowy, ich poziom wiedzy jest zerowy, ich reagowanie na problem jest zerowe. Wynika to chyba z tego, że czują się bezkarni, bo żadna instytucja nie dobrała im się jeszcze do tyłka. I teraz z wielką chęcią napiszę UOKiKu- i Wam Ludzie też to polecam, bo to co się teraz dzieje, to jakiś cyrk. Masowe psucie ludziom świąt a ja nie pozwolę sobie na sytuację, żeby moja paczka z cenną zawartością, zginęła w "tajemniczych okolicznościach" na jakimś oddziale (nawet nie potrafią zlokalizować jakim) i nie można nic z tym zrobić. ZaletyPóki się nie natniesz to jest okWadyZerowy kontakt z klientem, zero zainteresowania problemem, gubienie paczek, zerowa wiedza pracowników, mają najwyższe ceny jeśli chodzi o usługi kurierskie a obsługa klienta to jakiś żart -
~Adrian / 2023-12-21 06:47
Coraz więcej kradzieży w i poście oraz róbta co chceta. Paczki przetrzymują po kilka dni oddziałach, otwierają je. Reklamacje to porażka tłumaczenie ,że etykiety paczka nie miała,która kurier nakleił. Jednym słowem dni o złodziejstwo ZaletyByły ale się skoczyłyWadyWymienione w opisie -
-
~Maria / 2023-12-20 21:03
Przesyłka poprzednia została pozbawiona zawartości.. Na szczęście w środku został list z opisem zawartości, dzięki temu wiem co mi ukradi. Koszmarne uczucie! Gdybym nie musiała nigdy więcej! WadyBrak zawartosci -
~Mateusz / 2023-12-20 20:16
Jaja sobie robicie. Paczka "wydana do doręczenia o godzinie 8.00" a z waszego głównego magazynu do mojej miejscowości jest 40km, mamy godzinę 20 a paczki jak nie było tak nie ma WadyWszystko -
~Macieq / 2023-12-20 16:07
Pomimo wyboru dostawy do domu otrzymałem informację o tym że paczka do domu nie zostanie dostarczona co było zrozumiałe przez pogodę i dojazd do miejsca zamieszkania, ale informacja o tym że muszę jeździć po mieście aby odebrać paczkę było nie na miejscu. -
~Damian / 2023-12-20 10:30
Za dużo kurierów z Ukrainy bez znajomości języka polskiego -
~Iwo / 2023-12-20 10:16
Jakaś masakra, kolejną paczkę mam przekierowaną do innego paczkomatu po czym dostaję informację, że znowu jest przeniesiona do jeszcze innego paczkomatu, który muszę szukać w dzielnicy. Dzwonię na infolinię miły Pan za moje pieniądz, bo przecież płacę za rozmowę informuje mnie, że paczka będzie następnego dnia w wyznaczonym przeze mnie paczkomacie i co się dzieje? Otóż rano dostaję sms z informacją, że paczka wróci do nadawcy jeśli jej nie odbiorę!!! To ja płacę za przesyłkę i ja wyznaczam miejsce i ona tam ma trafić!!! Najgorsze jest to, że znowu muszę dzwonić na infolinię i miła Pani przez dwadzieścia minut sprawdza co się dzieje. Kto za to płaci? No oczywiście, że znowu ja.
Porażka!!!!
ZaletyW tej chwili żadneWadyRobienie klienta w bambuko. -
~Alina / 2023-12-19 22:26
Powiem szczerze, że jestem w szoku!
Kurier nie zobaczy mojej przesyłki w paczkomacie a tam były dokumenty. Gdzie jest moja przesyłka, nie wiadomo. Dokumenty po prostu zniknęły, powiedzieli, że mają 48 godzin na ich odnalezienie, a może trzeba będzie więcej czasu na odnalezienie. Potrzebuję dokumentów do czwartku rano. Po prostu brak słów. To już drugi raz, kiedy przesyłka zaginęła i drugi raz dokładnie dokumenty .Zawsze docierały inne paczki. -
~Mila / 2023-12-19 21:48
Kurier o nr+48451154121 po raz drugi zostawił paczkę pod drzwiami... Paczka cała przemoknięta a zawartość rozwalona. Kurier ani nie zapukał do drzwi ani nie dzwonił no kompletnie nic .. pisałam na numer to żadnej odpowiedzi... -
~Judas42 / 2023-12-19 18:19
Przesyłka miała być dostarczona najpóźniej dzisiaj lecz po rozmowie z konsultantką dowiedziałem się, że przesyłka wróciła do oddziału bo kurier pojechał nie w ten rejon co trzeba. Kurier wogóle nie odbiera telefonu lub odrzuca rozmowy. Następnego dnia nie będzie mnie już pod tym adresem co zaznaczyłem w uwagach więc skoro to z ich winy to powinni dostarczyć pod inny adres. Ale pani stwierdziła, że to nie możliwe bo ten już jest w systemie. Gdyby podali prawidłowy czas dostarczenia to bym zmienił adres. A tak klapa. Z paczkomatami nie ma problemu ale kurierów nie polecam ZaletyBrakWadyMnóstwo -
-
~Kaka / 2023-12-19 18:18
Ta firma to jakiś żart. Już poraz kolejny kurier nie dostarczył paczki,bo nie chce mu się dupska na czwartek piętro wnieść. Człowiek czeka cały dzień w domu na paczkę a ten dupek odchaczy sobie ze nie zastał nikogo w domu. No szczyt bezczelności i chamstwa!!! ZaletyŻADNYCH!!!!WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE!!! -
~Damn / 2023-12-19 18:13
Dno, po wyslaniu paczki kurierem przychodzi upomnienie o emisji dwutlenku wegla ktora bylaby mniejsza gdyby paczke wyslac do paczkomatu zamiast na konkretny adres.
Krytykuja wlasne uslugi, zjadaja wlasny okon byle tylko wpisac sie w obecny trend bycia #proeko co w skrocie sprowadza sie na nakladanie ograniczen na biednych przez bogatych -
~Ziomek431 / 2023-12-19 15:38
Szanuje ta firmę bo wszystko jest ok ale infolinia to jakaś masakra, dość że czekasz z 5 min jak te wszystkie automaty się wyłączą i połączy Cię z konsultantem to jeszcze i tak Ci nie udzielają pomocy bo nie mogą ponownie skrytki otworzyć czy czasem coś nie zostało z przesyłki po, mimo że mają monitoring i wszystkie informacje o przesyłce. Zaletyw temacie infolini brakWadynie udzielona pomoc -
~Basia / 2023-12-19 15:30
Nie szanują przesyłek rzucają nie moje to wali mnie to co w środku ZaletyZero
strona 18 z 398
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »