Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tooo / 2022-05-23 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma z nimi kontaktu kiedy reklamujesz tylko jakiś boot mówi tobie nie rozumiem w czym mogę pomóc jak dzwonisz na infolinie. Kurier włoży ci paczkę w paczkomacie i ta ich aplikacja ciebie nie powiadamia jak się skapniesz w porę przed upływem to odbierzesz albo musisz za przedłużenie zapłacić mimo że to ty nie zawinisz wiadomo za błędy korporacji płaci zawsze klient
  • ~Alicja / 2022-05-23 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki odsyłane do nadawcy po upływie terminu odbioru. Dlaczego nie mają odbioru w punkcie zbiorczym? Bo nagle po 2 latach pandemii zorientowali się, że jest COVID, gdzie cały świat wraca do normalności, a inpost nie, bo po co…
  • ~Lena / 2022-05-23 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pijany, który nie dostarcza paczek!!!!! Zgłosiłam zaginięcie przesyłki i nie dostałam żadnych wyjaśnień.
  • ~Paweł / 2022-05-23 09:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sortownia paczek InPostu w Warszawie. Moja paczka na ktora czekam lezy tam od soboty 21 maja 2022. Do dzisiaj a jest juz 23.maj 2022. nie mam zadnej informacji kiedy wyruszy w dalsza droge do mnie. Czekam na wazna czesc do laptopa dzieki InPostowi mam dzien przerwy w zadalnej pracy. Juz nigdy wiecej nie skorzystam z uslug InPostu i bede znajomym tez odradzal ich uslugi.
    ZaletyUslugi na poziomie takim sobie 3+
    WadyDno totalne dno.
  • ~Stasiek / 2022-05-22 21:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Ile można czekać na paczkę szybciej z Chin przyszło niż z Warszawy.
    ZaletyMiły kurier
    WadyDługo
  • ~Daniel / 2022-05-21 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zagubiona inpost twierdzi że nie została umieszczona w paczkomacie reklamacja odrzucona.
    Pomimo wysłania zrzutu ekranu z aplikacji gdzie pojawiła się ikona zwrot nadany.
    Jedyne moje przewinienie że poprawnie otwozylem skrytkę w której umieściłem paczkę no i to że wybrałem inpost. Ostatni raz
    ZaletyBrak
    WadyNieomylnosc
  • ~Łukasz / 2022-05-21 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost totalne dno nie dostarczają przesyłki na infolini można się dowiedzieć maksymalnie że mam się uzbroić w cierpliwość. Ludzie na infolini nie mają pojęcia po co tam są.
  • ~7 / 2022-05-21 01:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Z takim ignorowaniem klienta nie spotkałam się u żadnego z przewoźników. Zero informacji SMS lub mail, dlaczego od kilku dni paczka nie została dostarczona do wybranego paczkomatu.
    Największym błędem i "zbrodnią" popełnianą na kliencie, jest brak możliwości przekierowania paczki do innego paczkomatu.
    Hitem jest postępowanie wbrew własnemu regulaminowi, którym zasłaniacie się, gdy klient od was czegoś się domaga. Przestudiowałam wasz regułlamin i przestrzeganie go działa tylko w waszą stronę.
    To jest chyba na polskim rynku jedyny przewoźnik, który tak związuje ręce swoim klientom.
    Od kilku lat korzystałam z waszych usług, bo byliście najsprawniejszym przewoźnikiem ale po ostatnim potraktowaniu mnie jak intruza, który nie ma możliwości skontaktowania się z nikim decyzyjnym, tylko z jakąś katarynką na infilini,przechodzę do innych przewoźników u których mam możliwość dysponowania przesyłką któraxjest de facto moją własnością. WSTYD!!!!
    WadyKlient nie ma nic do powiedzenia
  • ~Rafał / 2022-05-20 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam serdecznie!
    Zamówiłem akwarium z każdej strony było opisane ( szkło ) zabezpieczone styropianem 15cm narożniki tekturowe do tego zabezpieczenia z pilśniowej płyty i tak nie przeżyło tej podróży.. ostatni raz zamawiałem i na pewno nie zostawię tego tak.. człowiek tyle czasu czekał szafkę pod wymiar zamówił do tego również i przychodzi rozpieprzone… dramat!!!
    ZaletyZadnych
  • ~Miła / 2022-05-20 17:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam firmy inpost. Czekam na paczkę tydzień czasu. Za pierwszym razem dowiedziałam się że paczka została uszkodzona przez inpost i nadawca wysłał mi kolejna paczkę i dziś miała zostać dostarczona a okazało się że inpost wydał innemu kurierowi który nie jeździ po mojej okolicy. To już trzeci raz jak inpost nie dostarcza pączek. Szczerze odradzam tą firmę dno dno dno brak słów by to opisać człowiek tylko przez nich nerwy traci. JESZCZE RAZ NIE POLECAM
  • ~Mario / 2022-05-20 17:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Do pewnego momentu inpost paczkomaty były super. Teraz rozwiązanie problemu oznacza kontakt przez katarynkę a odpowiedzi mail z automatu.
    Widocznie im ktoś bardziej się rozwinie to mu mniej zależy.
    Takich akcji to nawet z Kurier24 nie miałem.
    ZaletyPaczkomat 24h
    WadyPodejście do klienta.
  • ~Mario / 2022-05-20 17:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Do pewnego momentu inpost paczkomaty były super. Teraz rozwiązanie problemu oznacza kontakt przez katarynkę a odpowiedzi mail z automatu.
    Widocznie im ktoś bardziej się rozwinie to mu mniej zależy.
    Takich akcji to nawet z Kurier24 nie miałem.
    ZaletyPaczkomat 24h
    WadyPodejście do klienta.
  • ~Niunia / 2022-05-20 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kuriera z InPost tego co jeździ na Kościuszki tj .Ukrainiec.Nadal we wtorek że paczka jest w drodze a w czwartek niby że przyjechał i bezczelnie skłamał że nikt nie odebrał i odesłał ją spowrotem.A do mnie nawet nie napisał SMS albo nie zadzwonił że jest na miejscu.Czekalam tyle dni i się nie doczekałam.Idiota.Zwolnijcue tego ruska bo on nie daje rady.Nuevh na wojnę lepiej idzie
    ZaletyBrak
    WadyKiepski
  • ~Nikt ważny / 2022-05-20 15:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Tydzień czasu siedzę na budowie i czekam na sprzęt. Jest piątek, w poniedziałek fachowiec wchodzi... a paczka na sortowni w miejscowości sprzedającego. Przynajmniej w aplikacji tak piszą. Zglaszam problem do nich, numer listu przewozowego podaję i... cisza. Nagle nie można się z nikim skontaktować! Maila czytali 7 razy, bo ja to mogę sprawdzić, ale nic. Ani paczki, ani odpowiedzi z biura obsługi klienta. Tydzień czasu zmarnowany na czekanie na paczkę, która miała w dwa dni dojść. Dwa dni! Nie tydzień! Jak ocenę słabą aplikacji wystawisz, to się buntują, ale żeby sprawdzić co się z paczką stało, gdzie ona czy choćby powiedzieć czy dziś dojdzie... tego to nie mogą zrobić.
    ZaletyDwie na cztery paczki przyszły na czas, więc 50% dobrego
    WadyCisza od kuriera, cisza od obsługi klienta, długi czas czekania na paczkę, łgarstwo odnośnie przewidywanego czasu dostawy.
  • ~Iga / 2022-05-20 13:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Uważajcie sprzedawcy i klienci, ostatnio firma InPOst podczas gdy uszkodzi towar, zmienia opakowania na nowe tak aby klient nie domyślił się uszkodzonego w środku towaru i nie spisał protokołu szkody z kupującym, Wtedy ani sprzedający ani kupujący nie ma prawa do odszkodowania a tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
    Zaletypaczkomaty
    Wadyoszukują, trudno uzyskać coś z tytulu kreklamacji
  • ~Paweł / 2022-05-20 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy trzeba to zamulają a jak nie trzeba to jest na następny dzień
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Venka / 2022-05-19 23:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczki przyszły bardzo szybko, bez uszkodzenia. Ponadto bardzo miły kurier, kontakt bez utrudnień. Serdecznie polecam! :)
    ZaletySzybka i sprawna dostawa, miły kurier, łatwy kontakt z kurierem, brak uszkodzeń paczki
  • ~Kinga / 2022-05-19 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd mi za ludzi którzy jeszcze z tą firmą współpracują. Kilkadziesiąt paczek w roku a jak trafia się przesyłka InPost to dreszcze przechodzą. Zero kontaktu z kurierem a jak już jest to człowiek tak nie dostępny że porażka.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie. Opóźniona, niemiła i droga dostawa!
  • ~Kinga / 2022-05-19 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd mi za ludzi którzy jeszcze z tą firmą współpracują. Kilkadziesiąt paczek w roku a jak trafia się przesyłka InPost to dreszcze przechodzą. Zero kontaktu z kurierem a jak już jest to człowiek tak nie dostępny że porażka.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie. Opóźniona, niemiła i droga dostawa!
  • ~DoW / 2022-05-19 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa usterek porażka, od 2 miesięcy nie działa ekran przy paczkomacie Bielcza 226f!za każdym razem otwieranie zdalne, które zajmuję 15 min!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4721
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4517
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3058