Tydzień czasu siedzę na budowie i czekam na sprzęt. Jest piątek, w poniedziałek fachowiec wchodzi... a paczka na sortowni w miejscowości sprzedającego. Przynajmniej w aplikacji tak piszą. Zglaszam problem do nich, numer listu przewozowego podaję i... cisza. Nagle nie można się z nikim skontaktować! Maila czytali 7 razy, bo ja to mogę sprawdzić, ale nic. Ani paczki, ani odpowiedzi z biura obsługi klienta. Tydzień czasu zmarnowany na czekanie na paczkę, która miała w dwa dni dojść. Dwa dni! Nie tydzień! Jak ocenę słabą aplikacji wystawisz, to się buntują, ale żeby sprawdzić co się z paczką stało, gdzie ona czy choćby powiedzieć czy dziś dojdzie... tego to nie mogą zrobić. ZaletyDwie na cztery paczki przyszły na czas, więc 50% dobrego
WadyCisza od kuriera, cisza od obsługi klienta, długi czas czekania na paczkę, łgarstwo odnośnie przewidywanego czasu dostawy.