strona 177 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- nastepna »
-
~Łysy / 2022-05-31 16:58
w inpoście najważniejszy jest kurier nie klient który zapłacił za przesyłkę. Nie ma możliwości odebrania przesyłki po południu ,bo kurier pracuje tylko do południa. Pani w BOK potrafi tylko jedną formułkę "nie świadczymy usługi dostarczania paczek na godzinę" chociaż chęć odebrania przesyłki od 15 do 20 nie jest wg mnie wygórowanym wymaganiem. Krótko mówiąc nim dasz im robotę to zwolnij się ze swojej i czekaj na pana kuriera -
-
~KmLu / 2022-05-31 13:37
Nadawca wysyła 3 słoiki w paczce o wadzę 4 kg ,jeden ginie po drodze a wy twierdzicie że nie było żadnej ingerencji z waszej strony w ubytki tej paczki a do mnie przychodzi paczka z dwoma słoikami o wadze nieco ponad 2 kg po czym czekam ponad miesiąc na odpowiedź od was w tej sprawie .
Przedmiotem reklamacji XXXX jest ubytek przesyłki. Zgodnie z treścią reklamacji oraz dołączonymi zdjęciami i protokołem szkody, opakowanie zewnętrzne nie zostało uszkodzone, w związku z czym na podstawie przeprowadzonej weryfikacji nie stwierdzono ingerencji Operatora w zawartość przesyłki. Ponadto zdjęcia nadesłane także potwierdzają, że w paczce znajdowały się dwa słoiki miodu. W związku z powyższym Dział Reklamacji podjął decyzję o odrzuceniu Państwa reklamacji w całości.
Jeżeli nie zgadza się Pani z decyzją, przysługuje Pani prawo do wniesienia odwołania do Sekcji Odwołań w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisma reklamacyjnego na adres mailowy
Informujemy , że na podstawie przeprowadzonej weryfikacji nie stwierdzono ingerencji Operatora
w zawartość przesyłki. Firma Inpost Sp z.o.o. świadcząc usługi z powyższym Dział Reklamacji podjął
decyzję o odrzuceniu Państwa reklamacji w całości.
Uzasanienie : Zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. art 87 pkt 3:
Operator nie odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej , jeśli jej
niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło z powodu naruszenia przez Nadawcę lub Adresata
przepisów Ustawy albo Regulaminu świadczenia usług pocztowych.
Liczymy że powyższe wyjaśnienia zostaną uznane za wystarczające, a dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.
Przypominam że Nadawca jest przekonany że wysyłał 3 słoiki stąd waga 4 kg na paczce jak i Nadawca nie rozpoznawał dodatkowej taśmy którą paczka była oklejonaZaletyinfolinia jest chociażWadynic nie potrafią zrobić i wyjaśnić na już tylko rozpatrywanie sprawy o jeden zaginiony słoik miodu wielokwiatowego miesiąc czasu i jeszcze odrzucają wniosek reklamacyjny :/ -
~Nina / 2022-05-31 10:53
W kulki lecą jak mogą od 3 dni przychodzi mi sms że paczka będzie dostarczona i jak kuriera niebyło tak niema
Mało tegona infolini twierdza że adres się niezgadza jak się niezgadza jak kurier był pierwszym razem i nas niezastal od czego jest telefon.Za 2 3 4 razem był niby jak mógł być jak niby adres zły i przesylka trafiła spowrotem do wlasciciela najgorsza firma niepolecamZaletyBrak zalet -
~Matti / 2022-05-31 08:25
Nie dość że nie są tani to te siusiaki nie spiesza się z przesyłką już 4 dzień widnieje jako przygotowana do wysłania ZaletyNicWadyWszystko -
~Beata / 2022-05-30 20:34
Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Zgubili mi przesyłkę o wartości 2000 zł. Po złożeniu reklamacji po trzydziestu dniach odpisali że jeszcze chcą dokumentację uzupełniającą, którą przesłałam po 6 dniach. Przez 40 dni cisza w eterze. Po moim mailu co z moją sprawą odpisali że nie zmieściłem się w terminie regulaminowym 7 dni z przesłaniem do nich korespondencji uzupełniającej i sprawę zamykają. Czysta bandytka, sprawa będzie prawdopodobnie miała finał w sądzie. Nie polecam.Tak uczciwe firmy nie działają -
~zamawiający / 2022-05-30 12:56
Słaba firma kurierska. Współpracują z Allegro i są siebie warci. Nie dali mi kodu dostępu do skrytki, bo na zamówieniu na Allegro nie wpisałem numeru telefonu, chociaż jest w ustawieniach konta na Allegro. A potem kołowrót. Odsyłanie do skrzynek mailowych, rejestrowanie się na ich koncie w InPost, żeby coś sprawdzać. Myślę, że już niedługo będą na rynku. -
~Karol / 2022-05-30 10:12
DRAMAT oszuści nie ma odbioru osobiście kurier jest na rejonie jedną lub dwie godziny . Po sprawie dwa razy nie doręczone wraca. Jesteś wyjeba...y nie masz przesyłki i kasy. ZaletyBrak żadnych zaletWadyWszystkie jamie mozliwr -
~Halina / 2022-05-30 02:25
Mieszkam w Grójcu,na moim terenie pracuje przeuroczy Pan Rybak.
Człowiek miły,energiczny i bardzo szybki,a co najważniejsze kontaktowy.
Kurierzy z konkurencji mogą uczyć się u Pana Rybaka jak wykonywać zawód Kuriera.Gratuluję.
Szanujmy takich Kurierów.
Pozdrawiam.ZaletyWszystko zawsze na plus.WadyBrak -
-
~Merol / 2022-05-28 20:45
Wysłałem paczkę do Warszawy Kurier przyjechal pod inny adres niż na etykiecie i wpisał że błędny adres po kilku interwencjach przyjechał jeszcze pod 2 inne kody pocztowe z ulicą Jana Pawła II . Po 9 dniach i trzech próbach dostarczenia pod adresy wymyślone przez InPost wraca do nadawcy. W miedzy czasie wydrukowałem drugi raz taka etykietę i wysłałem drugą taką samą paczkę na ten sam adres doręczona na następny dzień .. Stracone 1.5 godziny na infoliniach nerwy przez 9 dni i w dodatku naliczyli opłatę za wysyłke 3 razy ZaletyBrak Pani na infolinii - Brak kulturalnych słówWadyObsługa na poziomie 0 -
~hubcio_bu / 2022-05-28 15:12
Firma In-Post
Paczki idą po 4-5 dni olewają klienta, dodatkowo co 3 paczka zniszczona. Nie polecamWadyTotalne dno -
~Joanna / 2022-05-28 10:45
Bark informacji o możliwości odbioru paczki, następnie zwrot do nadawcy - mimo, że paczka opłacona a zawartość Bardzo potrzebna.
Już nawet chciałam jechać ja odebrać osobiście do siedziby, ale nie stwarzają możliwości . Ta firma to jakiś dramat -
~klient / 2022-05-28 10:09
Dwie paczki w doręczeniu do tego samego paczkomatu, jedna umieszczona a z drugą kurier jeździł sobie do wieczora po mieście pomimo iż w paczkomacie jest multiskrytka, jest piątek teraz musze na paczke czekać do poniedziałku... syf Zaletyodbiór osobistyWadyludzie tam pracujący -
~adsf / 2022-05-28 09:27
reklamacja przesyłek to fikcja.
Dobrze zapakowana przesyłka, Uszkodzenie grubego metalowego przedmiotu wymagało siły >200kg, był zapis w historii przesyłki o uszkodzeniu na magazynie
REKLAMACJĘ ODRZUCONO, na odwołanie ta sama treść i odrzucono! -
~Falkodrin / 2022-05-28 08:40
Po raz kolejny paczka błądzi gdzieś w Polsce. Na podstawie możliwość śledzenie na ich stronie nie da się ustalić gdzie paczka się znajduję. Nie polecam, żegnam tą firmę. -
~Olgawi / 2022-05-27 19:40
W tym tygodniu moja druga paczke inpost zagubil. Ponad miesiac temu ta sama sytuacja … Nie polecam Zalety0WadyGubia paczki, 0 rekompensaty -
~Krif80 / 2022-05-27 14:32
Najgorsza firma kurierską w Polsce złożyłem reklamację ponieważ kurier wrzucił do skrzynki pustą rozdartą kopertę towaru w środku nie było prosiłem ich aby sprawdzili na kamerze że wyciągam uszkodzoną pustą k opertę ale oni twierdzą że jak otworzyłem skrzynką na przesyłki to towar odebrałem nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy WadyOszuści -
-
~Złotnik / 2022-05-27 13:38
Tych kłamliwych gnoje powinno się zamknąć I pozwolić działać jedynie paczkomatom. Od 4 dni s...kurier wali w kulki i nie odbiera telefonu dodatkowo wpisuje sobie decyzję o paczce za mnie za co już grożą paragrafy, a gnoje z infolini miały się kontaktować i również kłamią, że dzwonili do mnieo konkretnej godzinie a na telefonie nawet nie ma połączenia o tej porze. Odradzam korzystania z usług kurierskich od tych parszywych gnoje. ZaletyPaczkomatyWadyChamy, kłamcy, itd. -
~WT / 2022-05-27 13:15
Zamawiam kilka razy i nie kontaktuje się kurier przed dostawą, a paczka jest zwrocona
-
~Gregson / 2022-05-27 12:35
Naliczają opłaty do faktury za to, że w systemie jest wbity list przewozowy. Tak się dzieje w przypadku gdy system nagle się zawiesi albo nie chce wydrukować danego listu (nie wiem czemu, ale tak czasem się zdarza) i jest się zmuszonym jeszcze raz wydrukować nowy list przewozowy anulując ten pierwszy. Mimo, że widać iż był ten pierwszy anulowany i paczka wyjechała na drugi (nowy) list to i tak naliczają opłaty.
Jeżeli ktoś wysyła dużo paczek to musi nieźle pilnować specyfikacji wysyłek, bo inaczej to nieźle może nadpłacić.
To nieźli kanciarze są!Zaletymożna wysyłać z dużej ilości paczkomatówWadyrozliczenie - naciąganie na kosztach -
~Kkk / 2022-05-27 12:31
Fatalne!!!! Mam malutkie dziecko więc siedzę całymi dniami w domu. Kurier olał sprawę, nie przywiózł przesyłki. Dostałam tylko informacje że kurier nie zastał mnie w domu więc przesyłka zostaje odesłana do nadawcy. Brak możliwości kontaktu z kurierem. Na infolinii automat z którym nie da się porozmawiać!! Totalne dno i sedana. Absolutnie odradzam. Najgorszy kurier z jakim miałam do czynienia. Bielsko Biała i okolice ZaletyBrakWadyJak wyzej
strona 177 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- nastepna »