Dział reklamacji w tej firmie de facto nie istnieje. Od 3 dni próbuje wyegzekwować naprawę paczkomatu, który nie działa przez co nie mogę odebrać paczki.
Polecam wybrać inną firmę kurierską.
Zaletybrak
WadyObsługa klienta, czas dostawy, awaryjność
~Klient / 2022-06-04 09:58
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam. Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę. Przesyłka dotarła z 3-dniowym opóźnieniem.
~Tomasz / 2022-06-03 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy kurier na świecie, zniszczona paczka, zalana. Za nic nie odpowiadają. O reklamacji zapomnijcie, mataczą, wymyślają coraz to nowe dokumenty, które trzeba przesłać, a w efekcie i tak odrzucają, żenada. Omijać z daleka. Każdy inny kurier, tylko nie InPost.
ZaletyBrak
WadyNieporozumienie, kpina z klienta.
~Wisienka / 2022-06-03 19:39
Ocena: 4.00 / 5
Kolejny raz szukam swojej paczki.Paczka miała być w paczkomacie A została zaniesiona do sklepu przy tej ulicy na której był paczkomat,kolejny raz paczka została zaniesiona do sąsiadki.W obu tych przypadkach brak informacji od kuriera że paczka będzie w innym miejscu.
ZaletyBrak
WadyBrak smsa od kuriera.
~zombi / 2022-06-03 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakiś żart, przytrzymują paczki 3 dni na magazynach przed weekendem, skorzystałem pierwszy i ostatni raz!
ZaletyBrak
WadySporo by wymieniać, logistyka na zerowym poziomie
~Renata / 2022-06-03 13:46
Ocena: 1.00 / 5
KIEROWCA, KTÓRY DOSTARCZAŁ PACZKE AWANTUROWAŁ SIĘ JUZ PRZEZ TELEFON, A NA MIEJSCU OBWINIAŁ KLIENTA O ZŁE ZAADRESOWANIE PACZKI, CO JEST NIE PRAWDĄ BO KLIENT DOCELOWY NIE NADAJE ETYKIETY PACZKI TYLKO FIRMA POŚREDNIA U KTÓREJ BYŁO SKŁADANE ZAMÓWIENIE.
BYŁ NIEUPRZEJMY I BEZCZELNY.
DODATKOWO KIEROWCA MIAŁ PRETENSJE ŻE POD JEDNYM ADRESEM JEST UMIESZCZONYCH KILKA FIRM A W ZAMÓWIENIU BYŁO PODAWANA KONKRETNA NAZWA FIRMY GDZIE MA DOSTARCZYĆ PACZKĘ.
ZaletyBRAK
WadyBEZCZELNOŚĆ KIEROWCY
~Anon / 2022-06-02 14:45
Ocena: 1.67 / 5
Paczka trafiła do innego paczkomatu, nie zostałem o tym w żaden sposób poinformowany
~Rodzynek / 2022-06-02 12:43
Ocena: 3.00 / 5
Kurierzy mają wielki problem alby dostarczyć paczkę do domu klienta ponieważ nie chce im się jechać po dziurawej drodze, albo klient zgodzi się na pozostawienie paczki w innej miejscowości albo tej paczki nie dostanie.....
~XXL / 2022-06-02 08:37
Ocena: 2.67 / 5
Przez dłuższy czas było ok,ale od jakiegoś miesiąca jest masakra,już któraś paczka z kolei opóźniona i to nie wina sprzedających lecz niestety firmy InPost,a raczej kuriera który jeździ na rejonie w Słupsku (Wiatraczna) od 24 godzin paczka w doręczeniu i do tej pory nie dotarła.
~Paweł / 2022-06-01 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Firma tragedia, stosunek do klienta poniżej wszelkich możliwych standardów. Zamiast doręczyć przesyłkę pomimo kilkukrotnego kontaktu z obsługą klienta i przekierowania przesyłki do paczkomatu woleli ją odesłać do dostawcy w Chinach . Bezczelnie twierdzą , że to nie ich wina . Unikajcie Inpost jeśli nie chcecie zostać narażeni na straty finansowe i zdrowotne. Na rozmowy z biurem obsługi klienta szkoda czasu, to automaty z kompetencjami ludzi upośledzonych umysłowo i najgorsze przeświadczonych , że klienci reprezentują ten sam poziom.
Wadyjak wyżej
~nico / 2022-06-01 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Żenada !!!! Brak słów!!! Kierownik transportu w Koninie Żenada !!!!
~Ewa / 2022-06-01 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Kurier ma w d.... Dostarczyć przesyłke pobraniowom pod wskazany adres dzięki niemu została cofnięta do nadawcy Porażka kogo oni zatrudniają
ZaletyŻadne
~Agata / 2022-06-01 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Co się z wami stało InPost? Paczka od tygodnia tkwi w odziale doręczającym. Nie pomaga wielokrotna wymiana e-maili. Sprawy stoją w miejscu. Tracę tylko czas na kolejne wiadomości, a paczki jak nie było,tak nie ma. Nie polecam.
WadyOpieszali, nieterminowi, wysyłają tylko grzecznościowe maile z których nic nie wynika.
~Tomasz / 2022-06-01 16:40
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!!! TOTALNE ZERO. PACZKA NADANA TKWI W TYM SAMYM MIEJSCUNOD DLUZSZEGO CZASU NIE RUSZA, KOBIETA NA INFOLINI NIC NIE CHCE MI POWIEDZIEC TWIERDZI ZE NIE MOZE!!!! SYF
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Krzysiek / 2022-06-01 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim jeszcze niezdecydowanym korzystanie z usług InPost. Nie liczą się w żaden sposób z klientem, z zagubieniem, czy ze zniszczeniem jego paczki, tylko ich własny zysk jest najważniejszy. InPost - z dopiskiem, co tanie, to drogie, niestety.
ZaletyBrak.
WadySame.
~Robert / 2022-06-01 12:16
Ocena: 1.33 / 5
Paczka od 2dni czeka na łaskawe wyjecie i dalszą podróż, zero informacji dlaczego, brak zainteresowania Firma popada w nieład.... Przypomnę że powinna być na miejscu w 24h....
~dadatom / 2022-05-31 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Mam problem z dostarczeniem paczki . W aplikacji in post poinformowano mnie , że dwukrotnie kurier próbował doręczyć paczkę o czym nikt mnie nie powiadomił . Nie dostałem informacji od kuriera - telefonu , sms że był z paczką . Mimo , że w domu cały czas ktoś jest paczka do mnie nie dotarła . Kontaktowałem się z centralą in post - paczka była u nich ale nie chcieli mi wydać.
WadyZła komunikacja z klientem . Pracownik odpowiada jak automat
~Kama / 2022-05-31 19:25
Ocena: 2.00 / 5
Paczka nadana 21 maja, a wyjęta z paczkomatu 31 maja. Jakaś miła pani zaczęła jej poszukiwać już po dwóch dniach i stwierdziła, że schowek jest popsuty. Podobno zleciła naprawę. 10 dni później zadzwoniłam z pytaniem czy jest szansa żeby przesyłka została dostarczona, ale jakiś typek warknął, iż serwis został powiadomiony i już, już naprawiają. Po telefonach moich i adresata paczka pojechała w dalszą drogę. Rowerem można szybciej dostarczyć.
ZaletyW opisanym przypadku zaletą jest to, że rzadko się to zdarza.
WadyNabzdyczony pracownik, u którego składałam reklamację.
~A / 2022-05-31 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Paczki umieszczają kilka km dalej, nie potrafią dostarczyć tam gdzie zamówione. Kolejny raz. Totalna porażka. Klient nie liczy się w ogóle.
ZaletyBrak
WadySame
~Tomek / 2022-05-31 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Żal,patrzeć,słuchać,dzwonić.
Nie stety tak właśnie się zarabia grube pieniądze.