Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8064 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartosz / 2022-06-04 13:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Dział reklamacji w tej firmie de facto nie istnieje. Od 3 dni próbuje wyegzekwować naprawę paczkomatu, który nie działa przez co nie mogę odebrać paczki.
    Polecam wybrać inną firmę kurierską.
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta, czas dostawy, awaryjność
  • ~Klient / 2022-06-04 09:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę. Przesyłka dotarła z 3-dniowym opóźnieniem.
  • ~Tomasz / 2022-06-03 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier na świecie, zniszczona paczka, zalana. Za nic nie odpowiadają. O reklamacji zapomnijcie, mataczą, wymyślają coraz to nowe dokumenty, które trzeba przesłać, a w efekcie i tak odrzucają, żenada. Omijać z daleka. Każdy inny kurier, tylko nie InPost.
    ZaletyBrak
    WadyNieporozumienie, kpina z klienta.
  • ~Wisienka / 2022-06-03 19:39
    Ocena: 4.00 / 5
    Kolejny raz szukam swojej paczki.Paczka miała być w paczkomacie A została zaniesiona do sklepu przy tej ulicy na której był paczkomat,kolejny raz paczka została zaniesiona do sąsiadki.W obu tych przypadkach brak informacji od kuriera że paczka będzie w innym miejscu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak smsa od kuriera.
  • ~zombi / 2022-06-03 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart, przytrzymują paczki 3 dni na magazynach przed weekendem, skorzystałem pierwszy i ostatni raz!
    ZaletyBrak
    WadySporo by wymieniać, logistyka na zerowym poziomie
  • ~Renata / 2022-06-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    KIEROWCA, KTÓRY DOSTARCZAŁ PACZKE AWANTUROWAŁ SIĘ JUZ PRZEZ TELEFON, A NA MIEJSCU OBWINIAŁ KLIENTA O ZŁE ZAADRESOWANIE PACZKI, CO JEST NIE PRAWDĄ BO KLIENT DOCELOWY NIE NADAJE ETYKIETY PACZKI TYLKO FIRMA POŚREDNIA U KTÓREJ BYŁO SKŁADANE ZAMÓWIENIE.
    BYŁ NIEUPRZEJMY I BEZCZELNY.
    DODATKOWO KIEROWCA MIAŁ PRETENSJE ŻE POD JEDNYM ADRESEM JEST UMIESZCZONYCH KILKA FIRM A W ZAMÓWIENIU BYŁO PODAWANA KONKRETNA NAZWA FIRMY GDZIE MA DOSTARCZYĆ PACZKĘ.
    ZaletyBRAK
    WadyBEZCZELNOŚĆ KIEROWCY
  • ~Anon / 2022-06-02 14:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka trafiła do innego paczkomatu, nie zostałem o tym w żaden sposób poinformowany
  • ~Rodzynek / 2022-06-02 12:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurierzy mają wielki problem alby dostarczyć paczkę do domu klienta ponieważ nie chce im się jechać po dziurawej drodze, albo klient zgodzi się na pozostawienie paczki w innej miejscowości albo tej paczki nie dostanie.....
  • ~XXL / 2022-06-02 08:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Przez dłuższy czas było ok,ale od jakiegoś miesiąca jest masakra,już któraś paczka z kolei opóźniona i to nie wina sprzedających lecz niestety firmy InPost,a raczej kuriera który jeździ na rejonie w Słupsku (Wiatraczna) od 24 godzin paczka w doręczeniu i do tej pory nie dotarła.
  • ~Paweł / 2022-06-01 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia, stosunek do klienta poniżej wszelkich możliwych standardów. Zamiast doręczyć przesyłkę pomimo kilkukrotnego kontaktu z obsługą klienta i przekierowania przesyłki do paczkomatu woleli ją odesłać do dostawcy w Chinach . Bezczelnie twierdzą , że to nie ich wina . Unikajcie Inpost jeśli nie chcecie zostać narażeni na straty finansowe i zdrowotne. Na rozmowy z biurem obsługi klienta szkoda czasu, to automaty z kompetencjami ludzi upośledzonych umysłowo i najgorsze przeświadczonych , że klienci reprezentują ten sam poziom.
    Wadyjak wyżej
  • ~nico / 2022-06-01 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada !!!! Brak słów!!! Kierownik transportu w Koninie Żenada !!!!
  • ~Ewa / 2022-06-01 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier ma w d.... Dostarczyć przesyłke pobraniowom pod wskazany adres dzięki niemu została cofnięta do nadawcy Porażka kogo oni zatrudniają
    ZaletyŻadne
  • ~Agata / 2022-06-01 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Co się z wami stało InPost? Paczka od tygodnia tkwi w odziale doręczającym. Nie pomaga wielokrotna wymiana e-maili. Sprawy stoją w miejscu. Tracę tylko czas na kolejne wiadomości, a paczki jak nie było,tak nie ma. Nie polecam.
    WadyOpieszali, nieterminowi, wysyłają tylko grzecznościowe maile z których nic nie wynika.
  • ~Tomasz / 2022-06-01 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!! TOTALNE ZERO. PACZKA NADANA TKWI W TYM SAMYM MIEJSCUNOD DLUZSZEGO CZASU NIE RUSZA, KOBIETA NA INFOLINI NIC NIE CHCE MI POWIEDZIEC TWIERDZI ZE NIE MOZE!!!! SYF
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Krzysiek / 2022-06-01 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim jeszcze niezdecydowanym korzystanie z usług InPost. Nie liczą się w żaden sposób z klientem, z zagubieniem, czy ze zniszczeniem jego paczki, tylko ich własny zysk jest najważniejszy. InPost - z dopiskiem, co tanie, to drogie, niestety.
    ZaletyBrak.
    WadySame.
  • ~Robert / 2022-06-01 12:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka od 2dni czeka na łaskawe wyjecie i dalszą podróż, zero informacji dlaczego, brak zainteresowania Firma popada w nieład.... Przypomnę że powinna być na miejscu w 24h....
  • ~dadatom / 2022-05-31 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam problem z dostarczeniem paczki . W aplikacji in post poinformowano mnie , że dwukrotnie kurier próbował doręczyć paczkę o czym nikt mnie nie powiadomił . Nie dostałem informacji od kuriera - telefonu , sms że był z paczką . Mimo , że w domu cały czas ktoś jest paczka do mnie nie dotarła . Kontaktowałem się z centralą in post - paczka była u nich ale nie chcieli mi wydać.
    WadyZła komunikacja z klientem . Pracownik odpowiada jak automat
  • ~Kama / 2022-05-31 19:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka nadana 21 maja, a wyjęta z paczkomatu 31 maja. Jakaś miła pani zaczęła jej poszukiwać już po dwóch dniach i stwierdziła, że schowek jest popsuty. Podobno zleciła naprawę. 10 dni później zadzwoniłam z pytaniem czy jest szansa żeby przesyłka została dostarczona, ale jakiś typek warknął, iż serwis został powiadomiony i już, już naprawiają. Po telefonach moich i adresata paczka pojechała w dalszą drogę. Rowerem można szybciej dostarczyć.
    ZaletyW opisanym przypadku zaletą jest to, że rzadko się to zdarza.
    WadyNabzdyczony pracownik, u którego składałam reklamację.
  • ~A / 2022-05-31 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki umieszczają kilka km dalej, nie potrafią dostarczyć tam gdzie zamówione. Kolejny raz. Totalna porażka. Klient nie liczy się w ogóle.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Tomek / 2022-05-31 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żal,patrzeć,słuchać,dzwonić.
    Nie stety tak właśnie się zarabia grube pieniądze.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12657
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8064
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7707
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4123
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4714
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4510
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3051