Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8064 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ms / 2022-06-08 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma spada na psy, jest coraz gorzej w moim przypadku w dwa dni przepadły dwie przesyłki. Korespondencja identyczna w każdym przypadku grzecznie olewająca klienta. Tak załatwiali moją reklamację, ze dowiedziałem się od nadawcy o zwrocie uszkodzonej paczki. Przy reklamacji drugiej przesyłki otrzymałem odpowiedz, że o wszystkim poinformowali nadawcę a gdy się z nim skontaktowałem oczywiście o niczym nie wiedział no i ja do tej pory nie wiem co dzieje się z druga paczką. Żeby było ciekawiej to żona od dwóch dni nie może dowiedzieć się co dzieje się z jej przesyłką która powinna być juz dawno dostarczona. Oczywiście wszystko dzieje się w Zielonogórskim oddziale. Pytanie czy my mamy pecha, ze w przeciągu niecałego tygodnia nie otrzymaliśmy łącznie trzech przesyłek czy jednak firma jest dziadowska, na to pytanie niech każdy sobie odpowie sam.
    ZaletyŻadnych
    WadyTak wiele, że brak miejsca na opisanie
  • ~Anita / 2022-06-08 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam opcji Kurier In-Post. Reklamują się wszędzie ,że przesyłka dociera w ciągu dwóch dni a małym druczkiem w regulaminie termin dostawy to 14 dni roboczych! moje przesyłki kilka dni tkwiły w jednym punkcie, musiałam interweniować. Klient nie mógł odebrać przesyłek na czas i jeszcze muszę dopłacać za zwrot. Nigdy nie skorzystam z tej opcji , wolę inne firmy kurierskie!
    Wadyopóźnienia w dostarczaniu przesyłek, wprowadzanie klienta w błąd oferując szybką dostawę.
  • ~Aaaa / 2022-06-08 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.
    Kontaktu z kurierem nie ma żadnego, potrafią tylko zostawiać awizo na poczcie, albo zostawią paczkę koło domu nic nie mówiąc. Po raz kolejny moja paczka do mnie nie dotarła, na infolinii jak zwykle nic nie potrafią powiedzieć, ani zrobić, a kurierzy biorą kasę ale paczek nie rozwożą.
    WadyBrak kontaktu
    Paczki nie trafiają do odbiorcy
  • ~Suchybambus / 2022-06-08 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak numeru do kuriera, kurier nie raczył zadzwonić kiedy rzekomo nie zastał nikogo w domu. Kontakt z infolinią to porażka.
    ZaletyBrak
    WadyInpost
  • ~megarem / 2022-06-08 13:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Zakup dokonany 14.05. deklarowana dostawa - 18.05. W dniu 20.05. otrzymałem informację SMS o zaginięciu paczki. Przez tydzień niekompetentne panie z biura obsługi w Krakowie miały tylko jeden komunikat: losy przesyłki są weryfikowane. Zgłoszony 28.05. wniosek reklamacyjny musiałem udokumentować 30.05. zrzutami ekranowymi transakcji i ... do dziś (08.06.) nic, cisza. Dotychczas imponował mi rozwój sieci InPost, ale po ostatnich doświadczeniach widzę, że dzieje się to najwyraźniej kosztem jakości obsługi klienta: zero empatii dla problemów odbiorcy, zero chęci pomocy, zero zwykłego ,,przepraszam". Odradzam i przestrzegam przed tą siecią!!!
    Wadylekceważenie klienta
  • ~M. / 2022-06-08 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka oznaczona jako dostarczona, a nigdzie jej nie ma. Kontakt z infolinia inpost to jakaś kpina.
    Nie udzielają żadnych informacji i nie chcą pomoc.
    Każdy umywa ręce i nie chce pomoc
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyPaczki giną i nikt nie chce się do tego odnieść.
  • ~ania / 2022-06-08 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co się podaje adres jak i tam kurier napisze Ci smsa, że paczka czeka do odbioru na ochronie!! A Ty czekasz w domu cały dzień na paczkę!! Poprostu masakra!
  • ~Łukasz / 2022-06-07 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jeden wielki żart...
    Nie polecam, zwykli oszukańcy !
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczają przesyłek, wypisują, że nikogo nie ma a dwa razy rzekomo próbowali, nie ma możliwości kontaktu z kurierem
  • ~ryszardkier / 2022-06-07 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem okradziony przez InPost, nadałem paczkę w paczkomacie i paczka została zgubiona, zero zainteresowania żeby naprawić szkodę olewają mnie totalnie. Nie polecam firmy rozważam drogę sądową.
  • ~Magdalena / 2022-06-07 17:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier robi łaskę ze dostarczą paczkę po co daje się telefony skoro nie dzwonizadzwonil przy drugiej dostawie o pierwszej nie wiedziałam prosiłam o dostarczenie paczki na drugi dzień powiedział że go nie będzie paczka została odesłana dostawa szybką ale kurierzy robią łaskę Pozdrawiam
    ZaletySzybką dostawa
    WadyKurierzy
  • ~Adam / 2022-06-07 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odmawia dostarczenia paczki na podany adres. Nie zadzwoni że w ogóle ja ma ...
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Patryk / 2022-06-07 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zamówiona do paczkomatu 24/7. Wyszła w czwartek 02.06, kurier dostał do wydania 03.06 i do dnia dzisiejszego (07.06) nikt nic nie wie. Reklamacja 30 dni. Jedna Pani mówi abym poczekał do poniedziałku 06.06 po zadzwonieniu dzisiaj (07.06) "musi Pan poczekać 4 dni na informacje co się stało z paczką".

    Jedyne co mogą to "przepraszam" ale rozwiązania , informacji brak. Postawa - TRAGEDIA ....
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~MARIOLA / 2022-06-07 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Od miesiąca na terenie Katowic jakość na poziomie zero. Bardzo często paczkomaty nie działają, Kurier w jednym dniu zostawia paczki w trzech różnych paczkomatach, z czego jeden oddalony jest o 18 km. ( Wcześniej wkładał do jednej skrytki wszystkie). Konsultanci nie są w stanie udzielić żadnej odpowiedzi, nic nie potrafią i są niegrzeczni.
    Zaletyna tą chwilę brak
    Wadywszystko
  • ~Monika / 2022-06-07 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakąś tragedia!
    Zgubili moja przesyłkę, w której były naprawdę ważne rzeczy dla mnie, ważne i nie do powtórzenia...I po tygodniu mailem informują mnie o konieczności złożenia reklamacji na ich stronie
    ...nawet ciężko załączyć formularz,że już nie wspomnę,żeby napisać przepraszam chociaż...
  • ~Robi / 2022-06-07 13:19
    Ocena: 3.67 / 5
    A można zrobić tak, że od momentu gdy znam nr. przesyłki mogę ją przekierować do paczkomatu. Chodzi o to,że gdy wybieram kuriera, to on podjeżdża pod dom i widać to w GPS, ale odjeżdża nie dostarczając mi paczki. Pomimo tego że jestem w domu. Stoi pod bramom chwilę i jedzie. Ja nie dam rady stać cały dzień w oknie i czekać. Jak dzwonię na infolinię, że dostałam maila ze on u mnie był i to było 10 min temu to słyszę że się nic nie da zrobić. A kurier paczkę jeszcze ma i ja bardzo chce ją odebrać ????
  • ~Arleta / 2022-06-06 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej przez inpost przesyłek nie wezmę,nie polecam .
  • ~Anonim 12345 / 2022-06-06 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie spotkałem kulturalnego kuriera z inpostu, pewnie takich nie zatrudniają
    ZaletyFakt istnienia paczkomatów a tym samym brak kontaktu z bezczelnymi „kurierami”
    WadyWszystko inne a i paczkomaty nawet często nie działają
  • ~XYZ123 / 2022-06-06 11:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Zaginęła mi paczka,dzwoniłam miesiąc czasu mówili ze dostanę odszkodowanie po czym stwierdzili ze mknął mi czas na reklamacje .. oszuści !
  • ~CienkiBolek / 2022-06-06 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaginęła mi paczka, złożyłem reklamacje, mieli czas na rozpatrzenie 30 dni, po 40 dniach nadal nie otrzymałem odpowiedzi. Wielokrotnie w trakcie tego okresu dzwoniłem na infolinie i nie potrafili mi nic powiedzieć, sprawdzili adres email i na koniec otrzymałem adres email do osoby która prowadzi reklamację. Otrzymałem odpowiedź że odpowiedzieli na podany adres email w zgłoszeniu reklamacyjnym. Jak to jest że piszę z ta osoba maila a na niego nie otrzymałem odpowiedzi skoro upewniłem się wielokrotnie że poprawnie zapisali adres. Po prostu nie kompetentni ludzie, zatrudniają nie kompetentnych kurierów, którzy gubią paczki o nie małej wartości, za które defa-kto jeszcze płacimy. Straciłem paczkę o wartości 200zł i jeszcze za to zapłaciłem.
    ZaletySame wady
    WadySame wady
  • ~Jacek / 2022-06-05 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Samochody parkują gdzie popadnie nawet przez noc stawiają na środku ulicy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12657
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8064
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7704
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4123
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4712
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4509
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048