strona 17 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Waldek / 2024-01-11 19:45
Ten kto wymyślił paczkomaty jest geniuszem. KOCHAM GO -
-
~Jadwiga / 2024-01-10 11:43
Pan Kurier (Baza Bydgoszcz obsługujący rejon Sępólna Krajeńskiego - tel.xxx xxx 832) kompetentny i miły. Zaletydbałość o przesyłki, kultura osobistaWadynie znajduję -
~Anonim / 2024-01-10 10:24
Nie polecam dostawy do domu .
Oczekiwanie na paczkę dłużej jak z chin .
Rozkładanie rąk przez infolinię. Każdy pracownik miał inną wersję i inna zalecenia.
-
~Bożena / 2024-01-09 15:50
Paczka z pościelą, wysłana wczoraj po południu, dziś o 15:30 u mnie. Od lat moja ulubiona firma kurierska. Nigdy się nie zawiodłam. ZaletyBłyskawiczna dostawa, przemili kurierzy (uśmiechnięci, zawsze dzwonią, czy jestem w domu, odbierają połączenia), z mojej strony zero reklamacji, a korzystam od kilku lat.WadyBrak -
~Wioletta / 2024-01-09 09:42
Otrzymałam ponownie zwrócony towar. Jak się okazało w międzyczasie otrzymałam ma mail protokół szkody. Niestety wpadł do spamu. Tam się nie zagląda. Przegapiłam 3 dni na odpowiedź i paczka wróciła do mnie teraz muszę opłacić zwrot sama ???? ZaletySzybkość przesyłaniaWadyBrak kontaktu -
~Konrad / 2024-01-09 08:52
Paczka,która została wysłana w zeszła Środę do dziś nie doszła (Wtorek)
Mimo poprawności danych została cofnięta do adresata.
Więc śmiem twierdzić że firmie nie zależy na zadowoleniu klienta tylko na zarobionej kasie.
To My (Klienci)jesteśmy dla was(celowo z małej litery)
Czy wy dla Nas?
Nie pozdrawiam,nie polecam i już nigdy nie skorzystam z tych śmiesznych usług.ZaletyBrakWadyNajwiększą wadą jest to że śmią mówić o sobie firma kurierska, gdzie moim zdaniem to jest karykatura firmy kurierskiej -
~Połczyn Zdrój / 2024-01-08 18:13
Czekałem na paczkę prawie miesiąc
A ten debil nawet nie zadzwonił nie podszedł na wskazany adres odrazu zaznaczył że nie zastał nikogo w domu
Dzwoniąc na infolinię połączyli mnie dopiero po 10 minutach ale i tak nie podali numeru do tego DEBILA jak takich mają wszystkich pracowników to współczuję tym co czekają na pączkiZaletyŻadnychWadyObsługa katastrofa -
~Ewa / 2024-01-08 14:49
Skargę oraz reklamację na tą firmę należy składać do zarządu firmy na adres Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków. A po otrzymaniu odpowiedzi ( dwóch) należy złożyć zażalenie do rzecznika konsumenta przy swoim Urzędzie Miasta.
Parametry powinny być zerowe ale nie ma takiej możliwości.ZaletynicWadywszystko -
-
~Ewa / 2024-01-08 14:14
Często korzystam z firm kurierskich ale z takim chamstwem jak w tej firmie jeszcze się nie spotkałam . Cóż za arogancja i brak szacunku do klientów. Przed świętami zamówiłam między innymi paczka z prezentem świątecznym a forma zapłaty to karta płatnicza. Pan kurier (bardzo arogancki) zjawił się i stwierdził, że ma popsuty terminal a to moja wina bo powinnam być na taką sytuacje przygotowana. Na moją prośbę, że czy może zaczekać 10 min ja wybiorę pieniądze w Żabce obok mojego domu stwierdził, że nie ma czasu a paczkę zwróci do nadawcy. Oczywiście na ponowne zamówienie tego prezentu było już za późno. W piątek oczekiwałam cały dzień na kuriera, telefony odrzucał po sekundzie, rozumiem, że może być zajęty ale oddzwonić również nie raczył. Z rozmowy z InPost dowiedziałam się, że ponoć nie było mnie w domu (bezczelność) . Dzisiaj ma nastąpić wtórne doręczenie lecz Pan kurier znowu nie odbiera i nie oddzwania. Przed chwilą prosiłam syna , żeby zadzwonił na ten wskazany numer i cud jego połączenie zostało zrealizowane za pierwszym razem. I ciąg dalszy tego, przed chwilą zjawił się kurier i znowu nie miał terminalu pomimo tego, że opłata za pomocą karty płatniczej i zabrał paczkę do zwrotu nadawcy. To czysta kpina nie to CHAMSTWO. Żłożenie reklamacji (4) nic nie daje to następny żart. ZaletyżadneWadywszystko -
~AR / 2024-01-07 21:55
Moim zdaniem najlepsza firma kurierska. Nigdy nie zawiedli, dostawa zawsze jest szybka, zgodna z założeniami przy składaniu zamówienia, a kurier często dodatkowo dzwoni, czy jestem na miejscu. In InPost we trust! -
~Paweł / 2024-01-06 17:30
Zamówiłem dla starszych rodziców dwa produkty na ich adres - paczkomat mają pod blokiem. Ja mieszkam w innym miejscu Polski. W dzień dostarczenia pojawiła się informacja o multiskrytce, ale ojciec odebrał tylko jedną paczkę bo drugiej nie zauważył (właściwie pomogła mu odebrać jakaś kobieta, bo sam ma problemy z obługą paczkomatów). Zorientowałem się, że nie odebrał drugiej paczki, więc próbowałem od razu interweniować. Niestety po połączeniu się z infolinią uruchomił się chatbot, który żądał podania numeru paczki. Ani w wiadomości sms ani w mailu informującym o dostarczeniu paczki numeru tego nie było (!). Zacząłem wertować internet w poszukiwaniu informacji gdzie można znaleźć ten numer, niestety nie znalazłem takiej informacji (z wyjątkiem wzmianki o liście przewozowym, a paczka przecież znajdowała się nadal w skrzynce). Pojechałem więc do punktu Inpost, a raczej do punktu obsługi paczek kilku różnych firm, gdzie obsługujący ten punkt powiedział, że konsultant na infolinii powinien się odezwać gdy się "przeczeka" chatbota. Niestety próbowałem potem "przeczekać", jednak gdy chatbot nie otrzymał numeru, po prostu się rozłączał. Gdy podałem numer zmyślony informował, że nie ma takiej przesyłki i także się rozłączał. Pan w punkcie z paczkami wpsomnał też, żę numer powinien znajdować się w którymś z maili. Przewertowałem więc kosz i faktycznnie znalazłem ten numer w mailu informującym o nadaniu paczki. Zapodałem go więc chatbotowi i gdy nie był w stanie odpowiedzieć na moje pytanie połączył mnie z konsultem, któremu wyjaśniłem sprawę. Powiedział, że skoro ojciec może mieć problemy z procedurą przechodzenia przez chatbota, to mogę to zrobić za niego, ważne żeby on w tym momencie stał przy paczkomacie, a konsutant otworzy zdalnie skrytkę. Więc umówiłem się z ojcemk, że kolejnego dnia odbierze tą przesyłkę w drodze do kościoła. Zawdzwonił, gdy był przy paczkomacie, ja zadzwoniłem na infolinię, pokonałem chatbota i przedtawiłem konsultantce sprawę, Jednak ona powiedziała, że to ja muszę się znajdować pod paczkomatem. Powiedziałem, ze przecież produkty są zakupione przeze mnie, z mojego konta, więc w czym problem. Odparła, że niestety muszę się znajdować pod paczkomatem. Powiedziałem wiec, że dzień wcześniej konsultant Inpostu tak mi doradził zrobić i dlatego teraz dzwonię. Konsultanka powiedziała, żę "skonsultuje się" z "działem technicznym" i po chwili oczyście powtórzyła, ze przykro jej, że zostałem źle poinformowany, ale muszę się znajdować pod paczkomatem (może należało powiedzieć, że znajduję się pod tym paczkomatem, choć podejrzewam, że musiałbym dzownić z numeru ojca, czyli tego przypisanego do przesyłki). Tak czy inaczej, wielkie D.... Paczka wróci do nadawcy, mimo iż leży zamknięta parę metrów od odbiorcy, nadawca będzie musiał ją ponownie wysłać, a ja będę musiał ponownie zapłacić za wysyłkę. -
~nara / 2024-01-05 23:00
Zamówiłam prezent na rocznicę która jest jutro i co? InPost nie potrafi odebrać paczki od nadawcy…
Wg InPost czekają na to aż nadawca im ją wyda, a informacja od nadawcy jest że paczka jest gotowa i czeka na odbiór przez InPost. Więc chyba jednak jest to wina InPost. Jak to jest możliwe że paczki dochodzą w ciągu 1.2 dni roboczych, a ja czekam od 27 grudnia bo cymbały nie potrafią paczki odebrać od nadawcy? Żenada. Szczerze, zepsuliście mi rocznicę, ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne aby prezenty dawać w dzień okazji na którą zostały zamówienie, co z tego że przyjdzie mi nawet po terminie? To nie jest już to samo…. -
~Patrycja / 2024-01-05 16:06
Jestem totalnie rozczarowana ostatnimi paczkami jakie zamawiałam . Mianowicie zamawiam dużo książek z różnorodnych sklepów i różnie zapakowanych po kartony , koperty z folią bąbelkową itp. Przykro mi mówić ale paczki są tak źle ostatnio transportowane lub tak tragicznie rzucane do paczkomatu ze połowa zamówionych książek jest poniszczona, podarta lub pozaginana. Liczę że się to zmieni po jednak lubię szybko i tanio zamawiać in postem do paczkomatu :) ZaletySzybką dostawaWadyZniszcozne produkty oraz uszkodzone opakowania paczek -
~Bożena / 2024-01-04 19:49
Paczka wysłana poprzedniego dnia wieczorem, dziś o 13:00 już u mnie. Pan kurier zadzwonił, czy jestem w domu, bo nie działał domofon. Z uśmiechem wniósł 7 kg karmę dla psiaka na 3 piętro. Korzystam z usług tej firmy od kilku lat i po prostu uwielbiam. ZaletyBłyskawicznie dostarczona paczka, bardzo dobry kontakt z kurierem, a w razie potrzeby z infolinią, przemili kurierzy, nigdy nie zgubiono mojej przesyłki, nigdy nie musiałam składać reklamacji.WadyBrak -
~Dracula / 2024-01-03 20:38
Nadałem paczkę 17.12.2023r (prezent świąteczny dla przyjaciółki), przy czym 20.12.2023 zauważyłem, że tego 17 grudnia trafiła do jakiegoś oddziału i nic się z nią nie dzieje. No to zaniepokojony zadzwoniłem: nikt z infolinii nic nie wie. Napisałem na chatbota: "wystąpił problem techniczny, przez który nie można dostarczyć paczki, proszę czekać na informacje z oddziału.". Czekam. Oddział się nie odzywa. No to napisałem maila: jednego....drugiego....potem znowu na Messenger. Ogólnie miejsca by brakło, na opisanie całego mojego pierdzielenia się z InPostem, aby dostać jakieś informacje co z tą paczką. Jedyną odpowiedzią było "problem techniczny". Ostatecznie udało mi się przebłagać, by bezpośrednio doręczyli do odbiorcy. Dzisiaj ta paczka dotarła (jest 03.01.2024r)- w sumie cud, bo byłem pewny, że przepadła. Ale wiecie co było tym "problemem technicznym", o którym nigdzie nie chcieli napisać i powiedzieć mi wprost? Paczka została totalnie rozwalona. Piękne i solidne pudełko w które zapakowałem prezent zostało zgniecione a w niektórych miejscach pocięte. W dziurawym stanie dotarło do odbiorcy a przez to jedna rzecz z zawartości przepadła (albo została skradziona, bo definitywnie ktoś z premedytacją zdarł cały papier i siłowo otworzył pudełko, niszcząc je). To jest skandal. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w żadnej firmie kurierskiej. Od tej pory omijam InPost szerokim łukiem. Zalety+ do tej pory nie miałem tego typu sytuacji;
+ po zgłoszeniu problemu do działu pomocy, rzeczywiście zadziałali szybko z odesłaniem paczki na adres odbiorcyWady- kłamliwa kampania "wyślij paczkę do 21.12 a doręczymy ją przed wigilią";
- otwieranie i dewastowanie paczek...
- gubienie lub kradzież ich zawartości;
- bardzo kiepska komunikacja z infolinią: "brak wiedzy", wymijające odpowiedzi, celowe unikanie prawdy o stanie paczki. -
~Krzysztof / 2024-01-03 19:15
Kurier inpost Sopotnia Wielka 34-340 totalne nieporozumienie, porażka. Przesyłki z opóźnieniem, albo dostarczane po 20tej. Chłopak nie wie co się dzieje. -
-
~Wrobelek / 2024-01-03 18:20
Kurier wogule nie dostarcza paczki a twierdzą że nikogo w domu nie było jak cały dzień się czekało najgorsza firma kurierska -
~Piotr / 2024-01-03 17:51
Mamy 3 stycznie 2024 roku, przesyłkę do mnie nadano 9 grudnia 2023 i w dalszym ciągu jej nie ma. Czterokrotnie zmie niała już status na "w doręczeniu", ale poza tym że zmieniają się jej statusy paczki nadal nie ma. Pani z infolini odczytuje mi status, chociaż uprzedzałem, że umiem czytać. Totalna porażka.... -
~Witold / 2024-01-03 16:48
Przesyłki docierają na czas. Informacje o śladzie węglowym proszę sobie wsadzić do odbytnicy. -
~Iza / 2024-01-03 16:45
Paczka uszkodzona podczas transportu, odrzucona reklamacja, bo ich zdaniem źle była zapakowana w karton, nie polecam ZaletyBrakWadySłaby kontakt
strona 17 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »