Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzonyklient / 2022-06-23 20:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostarczają paczki uszkodzone i zdarzyło się że nie pod wskazany adres. Ostatnio miarka się przebrała. Warto zgłaszać na oddzial zgłoszenie bo wtedy przynajmniej się naucza. Teraz co paczka to zgłaszam już nie będę się cackał z nimi. Widzę, że nie tylko ja mam taki problem. WTF.
    ZaletyPaczkomaty
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera, brak przesyłki.
  • ~Michał / 2022-06-23 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka czekała dwa dni w paczkomacie, który nie działał – wyświetlał komunikat, że jest "chwilowo niedostępny" – i nie dało się z niego odebrać paczki, pomimo wielokrotnych prób. InPost uznał moją reklamację za niezasadną, twierdząc, że z ich strony "przesyłka była procesowana prawidłowo". Są monopolistami i odbiorców paczek mają w głębokim poważaniu.
    Zaletyich paczkomaty są wszędzie
    Wadynie wywiązują się z dostawy i nie uznają reklamacji
  • ~Black / 2022-06-23 15:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Problemy z "Kurierami"
    1.Kurierzy albo nie odbierają paczek,co zdążyło mi się przydazyc w tym tygodniu gdzie paczka w pon czekała na odbiór a kurier nie wiedział że paczka wgl jakąś jest. A 2. Kurier gdy nie zastanie nikogo w domu, albo w ogóle będąc w pobliżu powinien dać znać lub zadzwonić że jest niedaleko, lub jeśli nikogo nie ma zostawić wiadomość że paczka Ostaje u dajmy na to sąsiadów. Już drugi raz kurier nie dał żadnego znaku, a ja jak goopi dzwoniłem po sklepie dlaczego mojej paczki nie ma nadal.
    Czas chyba zatrudnić bardziej sumiennych i rzetelnych kurierów :)
    ZaletyPaczkomaty, choć nie wszystko można do nich wysłać.
    WadyBrak kontaktu z klientem, brak zainteresowania praca,
    Niezdarność.
  • ~Jorg / 2022-06-23 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka zalega dwa dni w sortowni Opole. 3 razy zglodszenie robione i nic. W dupie mają klientów, tylko kłamią i wygadują wyuczone formułki. Zapłaciłem za dostawę w 24 godziny.
    ZaletyBrak
    WadySyf
  • ~Ela / 2022-06-23 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Co się dzieje z tym Inpostem. 2 tygodnie temu paczka nadawana w paczkomacie - rozkradziona. Po telefonie i złożeniu reklamacji cudem towar się odnalazł i trafił do klientki. Paczka ewidentnie przepakowana.
    Dziś kurier miał dostarczyć paczkę do domu. Siedzę od rana i czekam. O 13.59 w śledzeniu paczki figuruje DOSTARCZONA. Zastanawiam się tylko gdzie ją dostarczono bo na pewno nie do mnie!!!! Na infolinii mają czas na rozpatrzenie reklamacji. Numeru do kuriera oczywiście nie podadzą.
  • ~Mario / 2022-06-23 13:07
    Ocena: 1.67 / 5
    DRAMAT!!
    Idealna firma pod wysyłkę poduszek lub papieru toaletowego...
    Zaletypaczkomaty
    Wadycała reszta
  • ~MLZ16 / 2022-06-23 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z paczkomatów InPost od lat i zawsze ceniłem ich usługi.

    Niestety do dnia w którym skorzystałem z ich nowej usługi "Nadawaj bez etykiety". To z czym się zderzyłem to jakaś MASAKRA.
    Otóż. w dniu 27.04.2022 nadałem przesyłkę adresowaną do paczkomatu. Kilka dni później zadzwonił do mnie odbiorca z informacją, że otrzymał paczkę ale zawiera ona coś zupełnie nie związanego z moją przesyłką.

    Złożyłem więc reklamację, i tu zaczęły się schody. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni, pogodziłem się z tym, gdyż wynika to z regulaminu. Odpowiedź otrzymałem 0..06.2022. Zawierała informację, że przesyłka się znalazła w magazynie paczek niedoręczonych. Dodano też 2 nieprawdziwe informacje o tym, że były podejmowane próby doręczenia do nadawcy (bzdura gdyż nie podałem adresu odbiorcy - nie znam go, paczka była adresowana do paczkomatu), ponadto napisali że próbowali się kontaktować ze mną kilkukrotnie. Oczywiście poprosiłem ich o informacje kiedy i w jaki sposób się ze mną próbowali kontaktować, nigdy nie otrzymałem na to pytanie odpowiedzi. Dodam, że mam na telefonie zainstalowaną aplikację InPost, która służy min. do komunikacji w sprawie paczek - brak jakichkolwiek informacji czy powiadomień w sprawie tej paczki. Dodano tez informację, że moja paczka jest traktowana jako "zwrot" i mam podać adres odbiorcy (nie może to być paczkomat). W odpowiedzi poprosiłem o wyjaśnienie dlaczego moja paczka jest traktowana jako zwrot, skoro się już znalazła, znają adres paczkomatu do dostawy, a zatem proszę o dokończenie usługi poprzez dostarczenie paczki do wskazanego paczkomatu.
    Niestety, po kolejnym tygodniu przyszła zwrotka nie zawierająca odpowiedzi na żadne z zadanych przeze mnie pytań. Zawierała tylko powtórzenie pierwotnej informacji, że zwrot może być dokonany tylko na konkretny adres.
    Odpisałem im, że nie znam adresu Odbiorcy, a on nie musi mi go podawać, i poprosiłem ponownie o dokończenie usługi a jeśli to niemożliwe to odesłanie paczki do Nadawcy czyli do mnie, poprosiłem też o odpowiedź na moje poprzednio zadane pytania.
    Po kolejnym tygodniu przyszła odpowiedź, że paczka może zostać odesłana tylko na konkretny adres Odbiorcy.
    Ręce mi opadły!!!
    Ponownie odpisałem więc że nie znam adresu Odbiorcy a jedynie nr paczkomatu (a Odbiorca nie chce i nie musi podawać mi swojego adresu) w związku z czym proszę o zwrot przesyłki do Nadawcy czyli do mnie informując jednocześnie, że moje dane mają w systemie, dodałem jednak dla ułatwienia nr tel. z informacją że mogą do mnie dzwonić jeśli jednak czegoś im brakuje.
    Niestety nic to nie dało, dziś mamy 23 czerwca (zbliża się 2 m-ce od chwili nadania paczki) i jestem w punkcie wyjścia. Spotkałem się ze ścianą, najgorsze jest to, że nie ma możliwości porozmawiania z kimkolwiek, jedyna opcja to @ (na które odpowiadają po tygodniu) lub infolinia na której zawsze odbiera inna osoba i nie zna tematu:(
    TRAGEDIA. Gdyby przesyłka zawierała coś od czego zależałoby czyjeś zdrowie, to łatwo sobie wyobrazić czym taka akcja mogłaby się skończyć. Może ktoś ma jakiś pomysł, jak rozwiązać sytuację?
  • ~ Mika / 2022-06-23 10:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyraźne opóźnienie w dostawie. Zamówiłam przedmiot który miał być prezentem ja dzień ojca gdzie zamówienie było ponad tydzień temu i liczyłam szczsrze ze inpost dotrzyma swoich obietnic ze dostawa zajmuje im 1/2dni robocze przewidywałam jednak dwu dniowy poślizg jednak nie ponad tygodniowy ,cały dzień siedziała paczka w sortowni głównej czekając na łaskawe zabranie jej przez kuriera. Wmawiano mi ze do końca dnia zostanie wysłana gdzie dopiero po interwencji telefonicznej w dniu dzisiejszym łaskawie została nagle w mieście docelowym. Nie wiem co mam o tym myśleć czy kurier nie zakodował paczki ze znajduje się już w mieście docelowym czy to jest takie zachowanie żebym tulko była spokojna a paczka została zgubiona albo bóg wie co się z nią stało. Dopóki paczka nie dotrze do paczkomatu nie mam dobrej opini i tek firmie kurierskiej ,i tak nie będę miała bo naruszyła moje długoletnie zaufanie jednak jeśli paczka przynajmniej dojdzie to jeden plus.
  • ~Ewa / 2022-06-23 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z uslug wielu firm kurierskich ale takiej zenady jak IN Post nie zaznalam jeszcze.

    Nie polecam uslugi z doreczeniem kurierskim. Informuja o doreczeniu, jednak tajemnica poliszynela jest nr tel do kuriera. Kurier dwukrotnie nie dzwonil, nie doreczyl, nie zostawil awizo ( a byłam w domu), infolinia obiecala ze kolejnego dnia bedie doreczenie a z maila dowiedzialam sie ze paczka wraca do nadawcy. Zlozona reklamacja na usluge zakonczona stwierdzeniem ze In Post nie widzi uchybień w dostarczeniu tej przesylki.
    I biznes kreci sie dalej... a klient w takim monopolu jest traktowany jak gryzon do utylizacji.
    Wady- brak nr tel do kuriera celem zweryfikowania zakresu godzin dostawy
    - kurierzy nie dostarcaja przesylek
    - nie zostawiają awizo
    - balagan na infolinii, jedno mowia , drugie robia
    - nie rozpatrją rzetelnie reklamcji
  • ~Marcin / 2022-06-22 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU !!!

    Czekałem na paczkę z Chin miesiąc

    Dzisiaj patrzę wydana do doręczenia,
    Nikogo nie było , nikt nie dzwonił

    Patrzę na aplikację a tam ODMOWA ODBIORU....

    W takim razie dałem przekieruj do paczkomatu , po 30 minutach znów Patrzę na aplikację a tam ku mojemu ździwieniu ZWROT DO NADAWCY !!!

    Dzwonię na infolinię a tam wredna nie miła babka mi mówi że nic się nie da zrobić i paczkaxwraca do nadawcy !

    Inpost to przereklamowane dno totalne
    ZaletyBRAK
    WadyKłamią!
    Są nie mili
    Nie wykonują swojej pracy należycie
  • ~Roman / 2022-06-22 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier wielokrotnie nie dorecza przesylki opryskliwe i laske robi
  • ~XYZ / 2022-06-22 20:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Paczka została naruszona i zginęła mi jedna rzecz z paczki, bardzo lubiłam firmę in post ale teraz to podziękuje
    WadyNARUSZONA PACZKA !
  • ~Olena Ivanytska / 2022-06-22 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    I haven't received my delivery. I have contacted the support service several times but they do not have any impact on the delivery service. My delivery man was unpolite and extremely rude, in the SMS which I received from Inpost it was clearly said that I can pay card or cash, however, 2 times the courier refused to accept the card, even though the support team ensured me for several times that I am able to pay by card. The courier does not reply to the calls or SMS. The last time I contacted the support service they just replied that they do not have any ability to change the situation. I would never recommend using this service.
    Zaletyno
    Wady- the customer support service has no connection with the delivery service
    - it is not possible to contact courier
    - it is not possible to pay card, even though they pretend it is
    - the courier is extremely rude and unpolite
    - I was waiting for my delivery for more than a week and have not received it
  • ~Mm / 2022-06-22 19:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Dziś uslyszłam od kuriera "To po co Pani zamawia, jak nie ma Pani w domu" i się rozłączył. No cóż, podobnie jak on - byłam w pracy. Wcześniej mu powiedziałam że mnie nie ma ale są inni i bez problemu obiorą paczkę-i zresztą tak było.
  • ~zibi99 / 2022-06-22 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    kurierzy inpost to najgorsza pomyłka swiata zamiast dostarczyc paczki to siedzi w macdonaldie
    i mówi ze ma czas reglamentowany nie chce się wniesc paczki tylko pyta czy moze klijent zejsc
  • ~Niezadowolony klient / 2022-06-22 14:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy inpostu to jest jedna wielka pomyłka. Bardzo nieuprzejmi i chamscy. Niech w końcu inpost zobaczy kogo zatrudnia, a nie jakiś małolatów którzy pyskują do klienta.
  • ~anonimowy / 2022-06-22 13:31
    Ocena: 2.67 / 5
    czas dostawy szybko ale kurier to był taki nie miły dałem mu 100 złoty powiedział że nie ma jak wydać powiedziałem żeby poczekał minute pszyniosę mu tyle ile tam było tylko musze obliczyć powiedział że nie ma czasu i pojechał nie miłe zachowanie
    Zaletyszybka ddostawa
    Wadyzły kurier
  • ~Grzegorz / 2022-06-22 13:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem se wk dzik czekałem 5 dni i z 6 sztuk picia dotarło tylko 3 i reszta się wylała nie polecam
  • ~Bożena / 2022-06-22 13:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierzy z InPost to masakra,podrzuca paczkę jak śmieci, nie skontaktuje się ,nawet do drzwi nie zadzwoni.W porównaniu z DPD przepaść ,długo długo nic i dopiero Inpost.
    Nie polecam!
  • ~x. / 2022-06-22 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka i kpina ! od dwóch miesięcy nierozpatrzony status reklamacji a paczka odebrana z paczkomatu 29 kwietnia, dalej ślad się urywa. O jakąkolwiek informację trzeba się prosić tygodniami bo nikt, absolutnie nikt nie odpisuje na maile. Zgubili paczkę 29 kwietnia , mamy 22 czerwca i do tej pory żadnej ale to absolutnie żadnej pomocy, odpowiedzi, żadnego przepraszam, żadnego odszkodowania. Dzisiaj zgłaszam sprawę na policję.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979