Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8063 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M / 2022-07-05 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 09.06 została nadana do mnie paczka.
    10.06 kurier podjął próbę dostarczenia jej do mnie. Niestety nie było mnie pod wskazanym adresem więc przekierowałam paczkę do punktu odbioru tego samego dnia.
    13.06 opłaciłam paczkę przez Państwa aplikację, płatność była natychmiastowa. 14.06 przyszło mi powiadomienie, że kurier próbował dostarczyć paczkę pod wskazany adres lecz nikogo nie zastał w domu. Po pierwsze byłam cały dzień w domu bo akurat przebywałam na zwolnieniu chorobowym, nikt w sprawie paczki się ze mną nie kontaktował, nie zadzwonił dzwonkiem ani pod podany numer telefonu, po drugie jeżeli paczka 10.06 została przekierowana do punktu odbioru (pobliski zieleniak) z którym Państwo macie umowę to jakim cudem nikogo nie zastał? Przyszło mi powiadomienie, że przesyłka została zawrócona do Nadawcy. Nadawca twierdzi iż nie dostał pieniędzy za przesyłkę i mam się ubiegać o nie u Państwa. Pierwszą reklamację złożyłam około 16.06, odrzuciliście Państwo bo jestem Adresatem. To kto w takim razie może składać reklamacje!!!? W takim razie co z moimi pieniędzmi? To są jakieś wolne żarty z Państwa strony? Dziś jest 05.07 , a ja nie mam zwrotu pieniędzy za moją przesyłkę ani przesyłki.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyTA FIRMNA TO PORAŻKA
  • ~Kinga / 2022-07-05 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie zamawiałam paczki z InPostu i nigdy nie było problemu. Teraz niestety się nie popisali. Paczkę zamówiłam ekspresowa wysyłka, ponieważ zależało mi na czasie. A paczka od dwóch dni widnieje w oddziale nadawcy. Jaka jest w takim razie różnica między wysyłka standardowa i ekspresowa poza ceną. Klient dopłaca do dostawy nie po to, aby dostać ją później niż zwykle.
  • ~Timon / 2022-07-05 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Paczka idzie miesiąc. Prawdopodobnie zaginęła ale nikt z inpost nie chce o tym poinformować, reklamację niemożliwe, fatalne podejście do klienta
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~LN / 2022-07-05 14:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Na 600 paczek, jedna uszkodzona, jednak dział reklamacji nawet jak przesyłka ubezpieczona umywa ręce. Bez komentarza..
    WadyNie szanują paczek
  • ~Danek / 2022-07-04 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne, Dno totalne, Dno totalne,Dno totalne, Dno totalne, Dno totalne, Dno totalne
    ZaletyDno totalne, Dno totalne, Dno totalne, Dno totalne, Dno totalne
    WadyDno totalne, Dno totalne, Dno totalne, Dno totalne, Dno totalne
  • ~Klaudia / 2022-07-04 17:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma kurierska InPost... jest jedną w najgorszych firm... Gubią paczki które są w komplecie, paczki są pogniecione, rzucane a nawet opuszczane w kałuże przy odbierze. (Zwłaszcza przez młodych i zakręconych kurierów którym się wiecznie spieszy)szczególnie kiedy dostawa ma być do domu. Paczki do paczkomatu są ładne.i na czas.
    ZaletyDostawa do paczkomatu
    WadyDostawa do domu, zaginione paczki, rozdzielone komplety paczek, brak zorganizowania na sortowni paczek
  • ~Mariusz / 2022-07-04 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Opakowanie rozerwane, zawartość (książka) porysowana, poobdzierana i pobrudzona. Dodatkowo opakowanie poplamione jakąś tłustą substancją.
    Inpost oczywiście nie poczuwa się do odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki i w odpowiedzi na reklamację stwierdza że przesyłka była nieodpowiednio zapakowana.
    Z tego co zauważyłem to kurier Inpost przeszukując stertę chaotycznie porozrzucanych w busie paczek, ma w zwyczaju po nich deptać - taki ruski standard Inpostu - więc faktycznie standardowe opakowania nie są w stanie ochronić przesyłki przed działaniami kuriera nagrzanego energetykami.
    To nie pierwsze uszkodzenie przesyłki przez Inpost, miałem nadzieję że to nie wina niechlujstwa, że to przypadek... pomyliłem się. Wygląda na to że u nich to standard.
    Nigdy nie spotkałem się z takimi uszkodzeniami w przypadku innych firm kurierskich i Poczty.
    WadyCzęste uszkodzenia przesyłek
  • ~Tadek / 2022-07-04 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie może podać czasu ew.przyjazdu z paczką nawet w przedziale 2 godzin , co uniemożliwia odbiorcy wykorzystanie czasu bo cały dzień czeka na kuriera. Chciałem wyjechać kurierowi na spotkanie i odebrać paczkę ( za pobraniem) ale kurier nie odbiera telefonu( 17 razy) . Skandal.NAJGORSZA FIRMA przewozowa ( kurierska). Jak najmniej z niej korzystać .
    Zaletynie ma
    WadyKurier opryskliwy, a potem brak kontaktu z kurierem.
  • ~Monika / 2022-07-04 09:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy nie mili, brak wgl jakiego porozumienia z nimi. Nigdy nie dzwonia. A jak już zadzwoni to trzeba wyjść do bramy i czekać aż przyjedzie. A to chyba raczej ich praca jest dostarczenie paczki pod drzwi. Nie polecam i nie lubię firmy inpost
    ZaletyBrak
    WadyJest tego tak dużo że głowa mała.
  • ~Aneta / 2022-07-02 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła pod wskazany adres, kurier nie zadzwonił do drzwi choć napisano, że nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Paczkę przekierowano do punktu, z którego nie mogę jej odebrać od 3 dni (!!!!), kod wskazany w mailu nie działa i mimo kilku telefonów wykonanych na infolinie do tej pory problem nie został rozwiązany. Totalny brak szacunku dla klienta i jego czasu.
    Zaletybrak
  • ~AnnnnaAaAAAAAAAABLSJS / 2022-07-01 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier inpost porażka !!! powinni patrzeć na adres dokładnie i numer domu a nie pókał do kogoś innego po czym zadzwonił że nikt nie otworzył ???? i ja musiałam biec po paczkę na inną ulicę gdzie on był gdy to z jego wini było
  • ~Misza / 2022-07-01 18:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalna porażka zerowe podejście do klienta! Czekałem cały dzień na kuriera a wieczorem dostałem wiadomość że moja paczka została zwrócona z powodu nieobecności odbiorcy!
    ZaletyBrak
    WadyCały in post.
  • ~Beata / 2022-07-01 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to jakaś żenada, szczyt niekompetencji
    Po informacji że paczka została wydana kurierowi do dostarczenia zero kontaktu,
    Po zgłoszeniu że nie otrzymałam przesyłki, konsultant poinformował mnie ze nadal będę mogła śledzić przesyłkę, po upływie całego dnia zero kontaktu, kolejna rozmowa z konsultantem który poinformował mnie ze przesyłka nie zostanie dostarczona ponieważ firma ma dwa dni robocze na wyjaśnienie sytuacji, celowo przełożyłam wyjazd na urlop żeby odebrać przesyłkę. Żenada już nigdy więcej inpost
    ZaletyBrak
    WadySzczyt niekompetencji
  • ~anoni / 2022-07-01 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy to toltalna porażka. opryskliwi nie mili. nie było mnie w domu mówiąc ze będę do max 10 min kurier stwierdził ze zostawi u sąsiada odpowiedziałam ze nie znam
    sąsiadów bo od niedawna mieszkam to stwierdził ze podzwoni sam po sąsiadach i zobaczy który odbierze .. sąsiada nie ma w domu nie wiem jak wyglada nawet a co się dzieje z paczka moja tez nie wiem
    co się dzieje … nie pierwsza taka sytuacja z nimi to kpina
  • ~Tiw / 2022-07-01 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam 4 dzień aż mi kurier paczkę przywiezie gówno nie InPost
    WadySpóźnia się strasznie
  • ~Sebastian / 2022-07-01 14:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma kurierska dla osób które pracują w domu a nie dla osób które pracują poza domem
  • ~Ola / 2022-07-01 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została doręczona pomimo tego, że dwa dni siedziałam w domu, żeby ją odebrać. Dostałam po 2 dniach email z informacją, że wraca do nadawcy. Porażka.
  • ~Leon / 2022-07-01 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam przesyłkę w statusie Wydana do doręczenia od 24.06.2022 .Kurier otrzymał przesyłke do doręczenia a oni mówią że może paczka nie miała etykiety i sie zubiła. To były spodnie Levis więc co sie z nimi stało juz wiadomo. Paczki mam nagminnie sprawdzane są naderwani i widać że było zagladane ale nic mi do tej pory nie zginęło. Zawsze jak wyciagam z paczkomatu robię zdjęcia presyłki. Odkąd zatrudniaja przyjaciół z zagranicy jakośc usług spadła. Orlen uruchomił paczkomaty więc staram się już tam korzystać.
    Zaletymonitoring przesyłki w aplikacji.
    WadyPrzy niskich skrytkach przesyłki umieszczane są głęboko.
  • ~Przemysław / 2022-07-01 11:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Gdzieś zaginęła w oddziale moja paczka. Mimo interwencji (obsługa infolinii beznadziejna, kobiety nie wiedzą co odpowiedź - kręcą i w trakcie rozmowy przerywają połączenie) Poprostu firma nie szanuje klienta paczki nie ma, pieniędzy nie ma i trzeba sprawę zgłaszać do sprzedawcy - zmieniam zdanie o firmie na beznadziejna.
    ZaletyTylko dobra cena dostawy
    WadyNie kompetencyjne osoby zatrudnione na infolinii
  • ~Ana / 2022-07-01 09:21
    Ocena: 2.67 / 5
    miałam 3dniowy wyjazd, w tym czasie przyjechał kurier. Spodziewałam się telefonu od niego czy czegokolwiek. (poprosiłabym go wówczas o zostawienie paczki u sąsiada). Żadnej próby kontaktu ze strony kuriera nie było, zostawił paczkę na tarasie(który nie jest ogrodzony, każdy z ulicy może tam wejść). 3dni paczka leżała na zewnątrz..dobrze, że przynajmniej w tym czasie nie padało ????????????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12652
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8063
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7704
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4123
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4712
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4509
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048