10.06 kurier podjął próbę dostarczenia jej do mnie. Niestety nie było mnie pod wskazanym adresem więc przekierowałam paczkę do punktu odbioru tego samego dnia.
13.06 opłaciłam paczkę przez Państwa aplikację, płatność była natychmiastowa. 14.06 przyszło mi powiadomienie, że kurier próbował dostarczyć paczkę pod wskazany adres lecz nikogo nie zastał w domu. Po pierwsze byłam cały dzień w domu bo akurat przebywałam na zwolnieniu chorobowym, nikt w sprawie paczki się ze mną nie kontaktował, nie zadzwonił dzwonkiem ani pod podany numer telefonu, po drugie jeżeli paczka 10.06 została przekierowana do punktu odbioru (pobliski zieleniak) z którym Państwo macie umowę to jakim cudem nikogo nie zastał? Przyszło mi powiadomienie, że przesyłka została zawrócona do Nadawcy. Nadawca twierdzi iż nie dostał pieniędzy za przesyłkę i mam się ubiegać o nie u Państwa. Pierwszą reklamację złożyłam około 16.06, odrzuciliście Państwo bo jestem Adresatem. To kto w takim razie może składać reklamacje!!!? W takim razie co z moimi pieniędzmi? To są jakieś wolne żarty z Państwa strony? Dziś jest 05.07 , a ja nie mam zwrotu pieniędzy za moją przesyłkę ani przesyłki.
ZaletyŻADNYCH
WadyTA FIRMNA TO PORAŻKA