~Krzystof,
Jak nadajesz przez pośrednika, bezwględnie i nie jest to widzi mi się InPostu, faktura jest na pośrednika, i kasa jest zwaracana pośrednikowi. Sam już o tym wiesz, skoro piszesz, ze kolejny raz dostałeś taką odpowiedż. Więc w jakim celu kolejny i kolejny raz sapać? Może np skontaktuj się z pośrednikiem??
WadyRoszczeniowi klienci nie umiejący czytać..
~Krzysztof / 2022-06-26 09:50
Ocena: 3.67 / 5
nie polecam! do dzisiejszego dnia nie otrzymałem zapłaty za wysyłkę za pobraaniem. A minął już miesiąc od doręczenia przesylki!
Wadybrak kontaktu brak możliwości wydrukowania faktury. Za każdy razem odpowiedź jest taka sama! " prosimy o kontakr z pośrednikiem"
~Janek / 2022-06-25 17:35
Ocena: 4.67 / 5
~Jarek,
Nigdy nie było i nie ma czegoś takiego, że po prostu "doręczają w sobotę" każdą przesyłkę. W sobotę doręczane są przesyłki, których Nadawca WYKUPI usługę dodatkową Paczki w Weekend oraz bodajże przesyłki Allegro Smart, z zastrzeżeniem braku gwarancji w przypadku tych drugich.
Jeśli Nadawca nie skorzystał z takiej opcji, nie masz podstaw obwiniać przewoźnika. Jeśli korzystasz z apki, to powinieneś widzieć, że jest to paczka w weekend. Jeśli nie widzisz, to nie jest ;)
~Jarek / 2022-06-25 16:19
Ocena: 1.33 / 5
Źle piszą co innego robią też co inego od rana paczka leży w sortowni a to niby firma co rozwozi w sobotę
~Wiosenka / 2022-06-25 13:15
Ocena: 3.00 / 5
Jeśli chodzi o dostawy InPost jest najlepszy pod względem czasu,przesyłki wysyłane na drugi dzień są u odbiorcy,reklamacje-dno,moja paczka zaginęła,odnalazła się po 29 dniach,zwrócono mi paczkę,ani rekompensaty,ani przeprosin,straciłam klienta,zenada
ZaletySzybka wysyłka
WadyReklamacja dno
~Janek / 2022-06-25 10:07
Ocena: 3.67 / 5
W odniesieniu do najnowszej opini "~Marcin"
Co Ty pieprzysz człowieku? Po pierwsze masz 3 sposoby złożenia reklamacji: wysłanie listu do siedziby KRk, złozenie jej na stronie prez formularz reklamacyjny albo zadzwnoić nainfolinię i konsultant ją przyjmie!!!
Po drugie, Jak bot taki zły to zamiast udowadniać jaki z ciebie pustak i rzucać przekleństwami, powiedz mu do cholery, że chcesz porozmawiać z konsultantem. wystarczy słowo KONSULTANT!! ale jak tkoś jest burakiem, i pewnie gada jednoczsśnie z maszyną to będzie potem wypisywał, że maszyna zła, bo go nie zorzumiała.
Wspomniałeś o zagarnianiu miejsca na Paczkomaty. jak to się w Twojej małej główce dzieje? xd firma PŁACI ZA MIEJSCE, wynajmuje je!
WadyKLIENCI!
~Marcin / 2022-06-25 01:12
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo przestrzegam przed wyborem InPost. Dopóki wszystko działa - jest wspaniale i bardzo wygodnie. Ale kiedy raz na 50 paczek coś pójdzie źle - tracicie pieniądze i nie ma żadnych szans na jakąkolwiek pomoc. Przede wszystkim InPost właściwie nie ma teraz żadnego wsparcia technicznego. Nie ma sensu dzwonić na infolinię - "rozmawiacie" z kiepsko napisanym programem, który absolutnie w niczym nie pomoże, tylko potwornie irytuje, zabiera czas (i pewnie pieniądze za połączenie). Po 10 minutach tej pouczającej rozmowy jesteście sfrustrowani i wściekli i zaczynacie kląć. Wtedy bot Was poucza, że jesteście chamami, bo do źle napisanego, wkurzającego programiku należy się zwracać jak do boga. Najwyraźniej 99% klientów klnie, skoro tę część "obsługi klienta" uwzględniono. W moim przypadku skrzynka paczkomatu była pusta - nic się nie dało zrobić, straciłem przesyłkę. Innym razem dowiedziałem się, że paczkę macie obowiązek sprawdzić natychmiast (w deszczu, na ulicy, z czekającą za Wami kolejką ludzi macie 3 paczki rozpakować i sprawdzić, czy nie są w środku uszkodzone). Jeśli zamkniecie skrzynkę i stwierdzicie uszkodzenie w domu - koniec. Jedyna szansa reklamacji to osobista, całodniowa podróż do Opola (nie wiem, czemu właśnie tam), w tarminie paru dni (akurat były święta i przez tych parę dni nie mogłem jechać). Jedyny sposób złożenia reklamacji - na piśmie, z wysyłką przez Pocztę Polską do Krakowa. Cwaniak zarządzający tą firmą zadbał o to, żeby ewentualne kłopoty zwalić na klienta (piszę o nim jako cwaniaku również ze względu na sposób, w jaki żeruje na wszystkich Polakach przez zagarnięcie miejsca na paczkomaty - miejsca należącego do miasta, czyli do wszystkich).
ZaletyJeśli idzie dobrze - to najwygodniejsza forma odbioru przesyłki.
WadyCałkowity brak wsparcia technicznego, jeśli cokolwiek z winy InPost pójdzie źle. Zasady użytkowania są tak skonstruowane, że nie ma szansy na żadną reklamację. Używajcie TYLKO do przesyłania rzeczy odpornych na uszkodzenia i bardzo tanich.
~Wnerwiona do czerwoności / 2022-06-24 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Odnoszę wrażenie że dostają premie za to że nie dostarczają paczek!
Im więcej zwrotów tym większa premia! MASAKRA!!!
ZaletyBrak
WadyZabraknie rubryki na wyszczególnienie wszystkich!!!!!!!!!!!!
~A / 2022-06-24 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia dostawa do paczkomatu trwa w nieskończoność Paniusie na infolinię nie potrafią odpowiedziec na proste pytania
ZaletyBrak
WadyNiezliczoną ilość
~elf / 2022-06-24 21:22
Ocena: 2.33 / 5
Nigdy nie było problemów - a teraz - 6 dni po 3 razy dziennie -dzwonię proszę - i nic - nie mogę odebrać paczki
Zaletybrak:(
Wadysłaby kontakt
~fantom / 2022-06-24 21:05
Ocena: 1.67 / 5
kurierzy to debile, paczki nawet im się nie chce dostarczyć tylko zwracają
~Macius / 2022-06-24 20:30
Ocena: 2.67 / 5
Kurierzy to totalne dno!!! Zacznijcie zatrudniać kogoś, komu chociaż chce się w tej pracy robić w 50% bo narazie jest dramat.
~Wnerwiona do czerwoności / 2022-06-24 19:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem jakim prawem nazywają się doreczycielami skoro nie potrafią dostarczyć przesyłki,paczka(dodam że były w niej buty na wesele,tak że pójdę boso)szczęśliwie dotarła do Bielska-Białej z Chin ale z Bielska już nie trafiła do mnie,dwa dni wydzwanialam żeby zostawili paczkę u sąsiada albo w punkcie ale jakby do ściany mówić,słuchają ale nic nie potrafią zrobić,odesłali paczkę do Chin!!! widocznie jak się zamawia paczkę przez kuriera inpost to trzeba wziąć urlop i siedzieć murem i czekać na jaśnie pana kuriera albo się zwolnić z pracy,ja pracuję na zmiany a z nimi nie można się nijak porozumieć,kompletna niekompetencja,roboty nie ludzie,totalne dno!unikać jak ognia!inpost paczkomat coś wspaniałego ale impost kurier to najgorsza firma kurierska na rynku! W innych firmach zawsze telefonicznie ustalalm sposób dostawy i wszystkie paczki do mnie dotarły bez problemu.W życiu już nie skorzystam z ich "usług" i tego samego Państwu życzę
ZaletyBrak
WadyTylko i wyłącznie
~jaa / 2022-06-24 18:09
Ocena: 1.00 / 5
totalne dno! notorycznie- niedoreczenie bo bład adresu ! po kontakcie z infoloinia okazuje sie,ze wszystko ok.,adres prawidłowy. otrzymuje smsa o doreczeniu, dzwonie nieprawidłowy nr,podobny inny kurier ma przesyłke, a ze strony -brak mozliwosci doreczenia. bezczelnosc! kurierzy nie maja terminali albo zepsute. z kazdej innej firmy ,wiem kiedy spodziewac sie kuriera, a tu- loteria.
~Meg / 2022-06-24 17:54
Ocena: 1.33 / 5
Totalna porażka. Wysłana paczka paczka paczkomatem szła 2 tygodnie, bo jak się okazała zaginęła, lecz jak się upomiałam nagle się odnalazła. Nie polecam
ZaletyNie ma żadnych zalet
~Wkurzony klient. / 2022-06-24 16:08
Ocena: 3.00 / 5
Przesyłka wróciła do oddziału bo? Bo kurier nie podjął próby doręczenia. Miała być wczoraj a Jeszcze 3 dni będę czekał, bo nie kompetentny kurier nie potrafi jej doręczyć.... Teraz ta przesyłka nie zostanie odebrane przeze mnie, nawet jeśli dotrze w kolejny dzień roboczy, ponieważ potrzebowałem jej dziś a nie za 3 dni. Nie odpowiedzialna firma.
WadyNie kunktualnosc
~ola / 2022-06-24 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Inpost regularnie zawala dostarczanie paczek, przerzucają je z oddziału do oddziału, nie dostarcza ich w odpowiednich porach, opóźnia, a gdy dostarczy nie dostarcza ich w porę do odpowiedniej miejscowości, tylko kierowca je wozi, odmawia przekierowania.
Zaletybrak
Wadyczas dostawy
~madzik_861 / 2022-06-24 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Docelowy paczkomat ciągle nie ma miejsca! Paczki wędrują na drugi koniec miasta do tymczasowego! po upływie terminu odebrania z tymczasowego maja trafić do docelowego! Trafiają z potwornym opóźnieniem! Co za szajs! InPost to jakaś porażka!!!
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe
~Dariusz Szczerbiński / 2022-06-24 13:03
Ocena: 1.00 / 5
In post- nigdy więcej !
Zagubili moją paczkę skierowaną do SPORTFINO o wartości 1.000,00 zł
Od 2 tygodni szukają paczki
Nie pomagają reklamacje telefoniczne, E-mailowe
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
Dariusz Szczerbiński
Międzyzdroje
Zaletybrak zalet
Wadywady, wady
~colln / 2022-06-24 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Do niedawna miałem dobre zdanie. Zmieniło się po tym jak zostałem okradziony, tak napiszę wyraźnie OKRADZIONY przez Inpost !! Chcąc wysłać paczkę allegro smart gdzie koszt niezależnie od gabarytu jest 8,99 podczas doładowania zniknęła połowa kwoty. Po złożeniu reklamacji twierdzą że niby zmieniony został gabaryt co jest bzdurą i pieniędzy nie oddali. Dla mnie w tej kwestii pozostają złodziejami. Jeśli Inpost twierdzi inaczej to niech mnie poda do sądu o to co tu mówię - bo mam dowód na to tą kradzież.