strona 166 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- nastepna »
-
~MAREK / 2022-07-08 18:11
Czekam na rozpaczenie reklamacji 3 miesiące
-
-
~Iras / 2022-07-08 14:49
Przy zakupie towaru na alle... Miałem opcje że paczka zostanie dostarcza następnego dnia jeśli zapłacę Ok. 10 zł a druga opcja to darmowa przesyłka która będzie dostarczona pojutrze. A że chciałem to nak najszybciej to wybrałem pierwsza opcje. Paczka nie została dostarczona bo kurier "zapomniał wjechac" przeklinał strasznie podczas rozmowy... paczka dostarczona była dwa dni później. Służyłem reklamację na usługę to inpost przesłał mi postanowienie że kurier się wywiązał z zadania i nie oddadzą mi pieniędzy... hamstwo i brak poszanowania WadyInpost nie zna własnych terminów dostaw... w ogóle pracują tam nie kompetentni ludzie... -
~Irina / 2022-07-08 12:56
Nadawca przez pomyłkę zamiast adresu domowego wpisał adres paczkomatu, z którego zazwyczaj odbierałam. Ja, jako odbiorca, podałam konsultantowi wszystkie niezbędne dane do weryfikacji: adres domowy, adres paczkomatu, telefon, który był przypisany do paczki. Co jeszcze można było podać, żeby otrzymać paczkę, na którą czekałam ponad miesiąc? Niestety, biurokracja rządzi i paczka została odesłana z powrotem do nadawcy, chociaż obiecali nie odsyłać do wyjaśnienia i poprawienia adresu przez nadawcę. Beznadzieja, żadnej empatii i ile nerwów! -
~Zmieniam Firmę Kurierską / 2022-07-08 12:43
DRAMATYCZNY SPADEK JAKOŚCI USŁUG!!! Obecny czas doręczenia to aż 4 DNI !!!
InPost beznadziejnie trwoni swój kapitał i marnuje pozycję jaką zdobył na rynku usług pocztowych.
Jeszcze niedawno paczka nadana w paczkomacie, przed 16:00, docierała do adresata następnego dnia roboczego.
Dziś standardem jest, że paczka nadana w paczkomacie ok. południa zostanie odebrana dopiero następnego dnia roboczego.
Mój przykład paczka nadana w piątek ok. 14:00 zostaje odebrana DOPIERO w poniedziałek o 16:30 i umieszczona w paczkomacie odbiorcy we wtorek. W efekcie dostawa trwa 4 dni.
Jeszcze niedawno kurierzy pracowali w soboty, teraz w InPost weekend to martwy czas.
Kiedy nawet lekceważona Poczta Polska pracuje w soboty, bumelowanie w weekend jest dużo poniżej standardu!
Skrócenie czasu odbioru z 72h do 48h też nie jest dobrym pomysłem w wakacje.
Zlikwidowanie opłaty paczek pobraniowych w paczkomacie to kolejne obniżenie standardu.
Zamiast inwestować w MARTWE i ŹLE OBSŁUGIWANE metalowe szafki zatrudnijcie więcej kurierów!ZaletyDuża ilość paczkomatów, ale nie obsługiwanych w weekendy i popołudnia.
Dostępność paczkomatu 24hWadyBardzo długi czas dostawy ok. 2-4 dni.
Bardzo długi czas odebrania paczki z paczkomatu; 20h-72h
Brak możliwości wysłania/odebrania paczki pobraniowej do paczkomatu -
~Mateusz / 2022-07-08 11:38
Opłaciłem przesyłkę kurierską InPost, ale kurier nigdy się nie zjawił. Paczkę trzeba było odebrać osobiście z magazynu, gdzie usłyszałem, że nikogo nie było w domu. Tak się składa, że w domu zawsze ktoś jest obecny. Nie wiem za co zapłaciłem, bo gdybym zamówił do paczkomatu miałbym bliżej,taniej i nie musiałbym się fatygować. Nigdy więcej. Jednym słowem Dramat. Zaletybrak -
~Ganu / 2022-07-08 10:52
Dziękuję wam, że istniejecie. Pokazaliście rynkowi jak to się robi dobrze! ZaletySzybko, Sprawnie, Jasna komunikacja nie to co u konkurencji -
~Kama / 2022-07-08 08:51
NIestety obsługa w razie reklamcji fatalna, paczka utknęła w firmie i nie mam możliwości odzyskania jej. Reklamacja nie jest rozpatrywana, złgosznia przyjmują ale nikt z tym nic nie robi. Obsluga na zero. -
~GMPOLAND / 2022-07-08 08:45
Paczka nadana w paczkomacie A nie zmieściła się Panu Kurierowi do paczkomatu B w skutek czego została uznana jako ponadgabarytowa. Inpost ma 48h by łaskawie podjąć kontakt z klientem. Żeby było śmieszniej ta sama paczka (ten sam karton i ta sama zawartość) pokonała kilka dni wcześniej tę samą drogę tylko w odwrotnej kolejności i problemów nie było, wszędzie się mieściła. Kpina, żenada, nonszalancja na infolinii, brak konsekwencji oraz zdrowego rozsądku. ZaletyBRAKWadyKurierzy do często po prostu debile, nie potrafiący odwrócić paczki przy umieszczaniu jej w skrytce paczkomatu. -
-
~Martyna / 2022-07-07 20:57
Nie dostarczają paczek, zwracają do nadawcy. Nie podejmują drugiej próby doręczenia, nie dzwonią do klienta kiedy jest jakiś problem. Oznaczają niepoprawny adres i odsyłają. -
~Paulina / 2022-07-07 18:53
0 kontaktu, brak kuriera w wyznaczonych godzinach -
~Agnieszka Kłak / 2022-07-07 11:35
Dezorganizacja, chaos i olewanie klienta.
Paczka w oddziale od 3 dni. I nie są w stanie jej dostarczy do paczkomatu.Pani w callcenter nie jest w stanie zrobic nic poza wyslaniem kolejnego maila do oodzialu, ktory to maile najwyrazniej olewa. To juz 3 dzien dzwonienia i 3 dzien ustalania, ze paczka nadal jest w oddziale, i ze dzisiaj napeeno zodtanie doreczona, a pani nadal wysyla maile, bo zadzwoni nie moze biedaczka.
Ma klienta w "D" i to sie czuje.
Czekamy na bardzo wazną paczkę.
Nie polecan i bigdy wiecej nie skorzystam. Mam nadzieje, ze szybko wejdzie konkirencja. -
~Mm / 2022-07-07 09:03
Nie polecam brak godzin orientacyjnych dostarczenia, kurierzy czasami wogule się nie pojawiają a wpisują że byli, reklamację zawsze odrzucane bo kurier ma rację, infolinia mówi formułki i nic pozatym nie pomagaja ZaletyBrakWadyMnostwo -
~korh / 2022-07-06 20:43
Czas dostawy jak najbardziej na plus, cena usług jest całkiem ok. Natomiast obsługa jest fatalna. W zeszłym miesiącu na 10 paczek które wysłałem z 5 był problem, jedna zagubiona nie odnaleziona, cztery uszkodzone. Paczki zapakowane prawidłowo. Co do zagubionej, przyznali się do błędu, lecz proces odzyskiwania odszkodowania to jakaś kpina, skoro zgubiliście paczkę w jednej z sortowni oddajcie wartość pobrania a nie spekulujcie jaką miała rzeczywistą wartość! Paczki uszkodzone - przedmiot owinięty w wypełniacz, zapakowane w karton i owinięte folią, przedmioty kruche, plastikowe. Według ich opinii, jeśli paczka nosi znikome ślady uszkodzeń istnienie domniemanie że przedmiot mógł zostać nadany w stanie uszkodzenia mechanicznego. Ogólnie jestem zmuszony wysyłać paczki tą firmą, staram się unikać jak tylko mogę nawet na rzecz poczty polskiej która co jak co dostarcza paczki w stanie nienaruszonym. Brzoska ogarnijcie się trochę.
-
~Jolanta / 2022-07-06 17:34
InPost tondno nie ma gorszej firmy omijać z daleka -
~Marteczka / 2022-07-06 17:29
Witam dzis otrzymałam paczkę okazuje się że oni paczki rzucają jak kamienie. Po otwarciu okazało się że w środku gdzie były szampony jeden jest kompletnie pęknięty i zalał resztę zawartości paczki . To nie pierwsza taka sytuacja gdzie paczka przychodzi uszkodzona ale oni się bronią rękami i nogami żeby nie ponosić jakiej kolejek odpowiedzialności, ale skoro tak to niech nie traktują paczek jak kamienie że mogą nimi rzucać na prawo lewo czy w dół i w górę. -
~Zbigniew / 2022-07-06 15:23
juz caly czas otrzymuje paczke do innego paczkomatu jestem 70 latkiem schorowanym i mam trudnosci w poruszaniu sie mam paczkpmat inny blisko tego mojego ale paczka idzie 1 km dalej w miejsce gdzie nikt tam nie chodzi pod mostem jesteście bezczelni juz nigdy nie zamowiem u was przesyki wole do domu poczte.nie chcielibyście uslyszec tyle przekenstw pod waszym adresem nie tylko odemnie.Zegnam i zyczę bankructwa -
-
~Jozef / 2022-07-06 14:14
Nie polecam firmy in post. Paczka zaginęła, nie potrafią jej odnaleźć oraz nie ponoszą rządnych konsekwencji. WadyZła obsługa -
~Mirek / 2022-07-06 12:27
Zawitałem na opiniuj.pl zeby ocenic DPD (katastrofa) i widze ze InPost jest słabo oceniany.
Korzystam często i nigdy nie było żadnych problemów. Zawsze szybko i sprawnie. W przeciwieństwie do badziewnego DPDZaletySolidnie i bez zadnych przygód... -
~Kupująca / 2022-07-06 10:05
Nie będę wchodzić w szczegóły,ale traktowanie kupującego i tego jak wywiązują się ze swoich obowiązków i czasu dostarczenia pozostawia wiele do życzenia.
Moją paczka została zgubiona. Znalazła się po tygodniu na drugim końcu Polski.
Po kilku dniach Pani zapewniła mnie z inpost ( oddzial Olsztyn), że paczka maxymalnie w ciągu 5 dni przyjedzie do mnie.
Po tygodniu nadal nie miałam paczki
Zostałam bez ważnego prezentu na ważna uroczystość, a na dodatek wisząc na infolinii kilka razy otrzymałam informację,że tak naprawdę to oni nie wiedzą co dzieje się z paczka.
Po ponad 2 tygodniach ( wydzwanialam kilkanaście razy i chyba mieli mnie dosc) otrzymałam telefon od Pani,że zostaną mi zwrócone pieniądze wraz z "odszkodowaniem". Rozmowy są nagrywane ,z czego bardzo się cieszę, bo wyraziłam zgodę na taki układ ale zażądałam zwrotu ceny obecnej kosmetyków ( wtedy były w prpmocji). Czyli prawie dwukrotnie wyższej. Pani rzekomo zapisala to sobie.
Za dwa dni przyszedł kurier z koperta z pieniądzmi. Odebrałam ją
Po otwarciu koperty okazało się że jest w niej kwota za którą kupiłam kosmetyki w promocji,a nie ma kwoty o której rozmawialam z Panią przez telefon.
To są żarty. I traktowanie ludzi jak przysłowiowe gówno.
Naprawdę.
Nie zostawię tego tak. Nie da tych pieniędzy,bo nie umarłam z głodu, ale dla zasady. Może ludzie zaczną się szanować i wywiązywać z obietnic.
Brak słów. -
~ROBERT / 2022-07-05 22:30
Zamówiłem paczkę i okazuje się że wkładają paczki nie te co się zamawia. Otóz zamówiłem towar impostem do paczkomatu i dostalem wiadomoasc ze paczka zostala umieszczona w paczkomacie i moge juz ja odebrac. I co się okazuje ze do paczkomatu do skrzynki wkładają paczki innych osób. Czy w tym imposcie pracuja ludzie uposledzeni? nie potraficie gamonie z impostu prawidlowo wlozyc paczke do paczkomatu z prawidlowym odbiorcą? Wadypracuja tam idioci którzy nie potrafia czytac odbiorców
strona 166 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- nastepna »