Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8062 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dl / 2022-07-13 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna i nie zrozumiana polityka firmy. Paczka od 17 maja 2022 jest na magazynie centralny. Nie odebrana. Czeka podobno na zwrot do nadawcy w Chinach. Adresu nie potrafią ustalić. No ale czeka i będzie czekać nie wiadomo jak długo. Pieniądze zamrożone. Chcę odebrać przesyłkę do się dowiaduję, że są takie procedury i nie można odebrać. Kupiłem produkt. Nie odebrałem w czasie. Oni mają ją na stanie magazynowym i nie chcą ją wydać. Super logistyka i polityka.
  • ~Wkurzona / 2022-07-13 09:08
    Ocena: 1.33 / 5
    1,5 tygodnia oczekiwania na paczkę, która ciągle jest "dostarczana" do niedziałającego paczkomatu. 6 dni czekam na "interwencje" i dostarczenie do innego paczkomatu...infolinia to porażka, na początku rozmawiasz z "robotem" a potem z konsultantem,który mówi tak samo jak "robot"! Zero własnego myślenia, tylko wykute formułki.
    WadyBrak możliwości porozmawiania z kimś kompetentnym i mówiącym coś poza formułkami typu " proponuję uzbroić się w cierpliwość "!
  • ~Eko / 2022-07-13 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier paczkę zostawił w innym paczkomacie, bez wcześniejszego kontaktu telefonicznego
  • ~Misia / 2022-07-12 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, Zamówiłam w znanym sklepie laptopa w bardzo korzystnej cenie. Laptop tkwi w sortowni w Łodzi od dwóch dni. Dzwonię do inpost na info nikt nie jest w stanie odpowiedzieć co dzieje się z paczką : uszkodzona, skradziona, zaginęła ??? Obiecano mi kontakt telefoniczny z ich strony --naturalnie nikt się nie odezwał dzwonię ponownie jakaś Pani zrobiła reklamację nadała jej numer i mam czekać 30 dni /: tylko nie wiem na co bo paczki za 2000zł brak. Nikomu nie polecam tej firmy jej usług a w szczególności kontaktu z pracownikami infolini. Dno, muł i jeszcze głębiej szamba.
    ZaletyFirma która nie wie gdzie są paczki.
    WadyNie kompetentni ludzie.
  • ~grzegorz / 2022-07-12 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wysłaniu przesyłki InPost-em przesylka byla oznaczone "ostrożnie szkło" przesyłka dotarła potluczona. Po zgłoszeniu reklamacji dostalem informacje ze jest u nich na stronie ze nie ma możliwości wyslania szkla, po rozmowie na czacie z konsultantem dostalem informację ze nie ma zakazu wysyłki szkla mam dowód w postaci screen rozmowy. Odwołanie jednk nie dalo zadnego skutku gdyz otrzymalem taka sama odpowiedź ze nie przewożą szkla . Omijać ich szerokim łukiem
    ZaletyŻadnych zalet same wady
    WadyNie szanuja klientów
    Nie szanuja przesylki
  • ~Maniek / 2022-07-12 16:49
    Ocena: 1.67 / 5
    W stosunku do konkurencji bardzo długi czas transportu przesyłki . W innych firmach z dnia na dzień ,przychodza przesyłki, natomiast inpost, to co najmniej 2-3 dni.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę,za każdym razem to samo.
  • ~Magda. / 2022-07-12 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie odbierają przesyłek od nadawców. Czekam na paczki od dwóch niezależnych sprzedawców, obie mają status "paczka nadana" oczekuje na kuriera już od prawie tygodnia. Na infolinii InPost nic dowiedzieć się nie można. Pani nie wie dlaczego i nawet nie proponuje sprawdzenia co się dzieje. Porażka. Nie skorzystam już z usług tej firmy!
  • ~Ola / 2022-07-12 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niedawna i przez długi czas byłam zachwycona, obecnie jest jakiś dramat i zrezygnuje z usług tej firmy. Zamawiam produkt tylko dlatego, że jest informacja iż inpost dostarczy w 24 godziny (mogłabym zamówić odbiór w sklepie, ale skoro jest opcja 24 godzin to się na nią decyduję). Otrzymuje maila iż towar będzie do odbioru następnego dnia, trzeci dzień i nic...kurier chyba jeździ po mieście i błądzi. Produkt drogi i kupiony na prezent i nadal nie wręczony bo gdzieś tam błądzi. Może w takim razie wprowadzić opcje płatności po dostarczeniu na czas, bo z naszej strony płatność musi być i wywiązanie z obowiązku a dla firmy jak widać nie. Szkoda bo naprawdę uważałam, że to rewelacyjna firma.
  • ~Dorota / 2022-07-12 11:31
    Ocena: 3.00 / 5
    InPost to jakaś masakra w smsie piszą że można płacić blik-iem czy kartą przychodzi kurier i paczki nie można odebrać bo tylko gotówką no to jakiś żart? Kłamią...
    ZaletyW miarę szybka wysyłka.
    WadyNie można płacić kartą mamy 21 wiek i takie coś..
  • ~hamlet / 2022-07-11 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest porażka taka firma kuierska nie powinna istnieć kurierzy chamsko sie zachowuja przez telefon oszukuje firma paczki nie sa dostarczane w terminie banda oszustów rekompensata dla odbiorcy za stracony czas
    Zaletyzaleta jest fatalna obsługa i za to biora kase za spóznienie kara finansowa rekompensata dla odbiorcy za stracony czas
    Wadyto ze jeszcze sa na rynku masakra
  • ~Minu / 2022-07-11 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to jakiś żart przesyłka warta prawie 3tyś, i mija tydzień jak przesyłka do mnie nie dotarła, odsyłana z miasta do miasta,,bo ktoś się pomylił”, na infolinii każdy mówi coś innego nie wiedza nawet co się u nich dzieje. Żenada ostatni raz korzystam z usług tej pseudo firmy!
  • ~Jacek Kotowski / 2022-07-11 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka wysłana z Chin ok miesiąca w drodze bez żadnych informacji, brak info sms, umieszczona w paczkomacie, następnie w niedzielę (podczas gdy jestem z dziećmi na wakacjach, w niedzielę sprawdzam pocztę) informacja o tym, że przesyłka zostanie odesłana do adresata (do Chin) W poniedzialek skontaktowałem się z infolinią. Poinformowali mnie Państwo, że przesyłka jest w centrum dystrybucyjnym (nr 5) ale i tak nie mogę jej odebrać i i tak zostanie odesłana "bo takie są procedury". to, że nie zostałem poinformowany o jej przypbyciu sms mam "ustalić z nadawcą, ponieważ nie umiescił on nr telefonu, nr tel w systemie był błędny". Przesyłka byla dla mnie cenna. Stawiają Państwo procedury wewnętrzne i wygodę ponad klientem. Dodatkowo odmawiają Państwo rozmowy z kimkolwiek poza infolinią (przełożonymi, innymi działami) i uniemożliwiają Państwo komunikację, np. z pracownikami centrum dystrybucyjnego (odmowa udzielania info). Oceniam Państwa uslugi w takiej sytuacji bardzo nisko. Zartem jest dołączanie do informacji info, jakoby Państwo są przyjaźni dla klientów i środowiska, posiadając moją przesyłkę (info od konsultanta) i odmawiając jej wydania - obwiniając nadawcę i wysyłąjąc ją do Chin. Ani szacunku dla klienta ani dla środowiska.
    WadyMamy pana przesyłkę ale i tak ją odeślemy bo taka jest procedura
  • ~NIE DAJ SIĘ NABRAĆ NA InPost!!! / 2022-07-11 11:54
    Ocena: 2.00 / 5
    JEST BARDZO KIEPSKO! InPost zszedł na psy!
    Paczka nadana w czwartek o 14:30 jest dostarczana do paczkomatu w poniedziałek o 11:40, czyli po 4 dniach.
    Kurierzy pracują jak im się chcą czasem pracują w soboty, a czasem paczka leży 2 dni pracujące w szafce.
    ZaletyDostępność do paczkomatów 24/7
    WadyOdbieranie przez kuriera przesyłek z paczkomatu trwa 24-72h!
    Klient ma na odbiór TYLKO 24h!
    Kurierzy pracują nieregularnie.
    Firma nie panuje nad dostawami.
    Infolinia wie o przesyłkach tyle co i Ty!
  • ~DJmaro / 2022-07-11 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko robią żeby nie zwracać kosztów za uszkodzoną przesyłkę jeśli wina jest po ich stronie,naliczają usługi według umowy ale poza umową czyli dodatkowo płatne.Zatrudniają na sortownię naszych sąsiadów z Ukrainy i tanią siłę roboczą czego wynikiem jest bałagan i dużo problemów z przesyłkami.Jeśli nie chcesz mieć wiecznych problemów i tracić energię na rozmowy z info linią jak z robotem to omijaj wielkim łukiem tego przewoźnika.Osobiście wymagam od firm i kontrahentów rzetelność i uczciwości ale w przypadku in-post zostały przekroczone wszelkie możliwe granice uczciwości,rzetelności i mam nadzieję że panie które tak skutecznie odrzucają reklamacje wyszukując absurdalnych argumentów gryzie sumienie i mam nadzieje że spotka je w życiu podobna i jeszcze gorsza sytuacja.
  • ~Orzech / 2022-07-11 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dzwonił będąc przed domem. Od razu nie odebrałam z racji pracy. Oddzwoniłam. Kurier powiedział, że jako że nie odebrałam telefonu, był zmuszony zostawić awizo. Pytam - skoro był przed domem to dlaczego nie podszedł do drzwi i nie dostarczył paczki? Dom pełen ludzi, kurierowi nie chciało się chyba podejść dwóch kroków, ale za to miał czas na wypisawanie kartki, która i tak na nic się nie zda, bo gdzie miałabym z tym azwizem pójść? Kazał mi jeździć za nim przez pół miasta, bo mu się spieszyło i nie chciał podjechać ponownie. Niestety, obsługa fatalna, nie polecę Waszej firmy nikomu i już nie będę korzystać z Waszych usług.
    Zaletynie ma
    Wadyfatalna obsługa
  • ~Paweł / 2022-07-10 10:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Jako, że mieszkam w mieście wojewódzkim przesyłki nadane do 16tej powinny być odebrane tego samego dnia. W dniu 5 czerwca nadałem 2 przesyłki ok.14.....zostały odebrane 7 czerwca!!!! W dniu 8 czerwca nadałem przesyłkę o 12.30....dalej jest nie odebrana. Na moja korespondencje jest jedna śpiewka ze strony InPost....a do kierownictwa nie ma szans na jakiś kontakt.,....Jeśli jednak ktoś chciał by to wyjaśnić to numer- #2701254
    Chyba ze kierownictwo InPost ma też gdzieś jak działaja oddziały i jak szybko sie realizuje przesyłki.
    ZaletyJak im sie uda potrafia szybko doręczyć.....jak im sie uda
    WadySposób załatwiania reklamacji jest koszmarny....praktycznie nie ma szans na cokolwiek!
  • ~Marta / 2022-07-09 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani która mnie obsługiwała była nie miła i nie chciała udzielić mi pomocy. Dodatkowo sam InPost oszukuje klientów wysyła informacje o otrzymaniu przesyłki i nie dostarcza jej na czas co powoduje wyrzucenie dodatkowych pieniędzy
    ZaletyŻadnych
    WadyOszukują, naciągają
  • ~Marta / 2022-07-09 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani która mnie obsługiwała była nie miła i nie chciała udzielić mi pomocy. Dodatkowo sam InPost oszukuje klientów wysyła informacje o otrzymaniu przesyłki i nie dostarcza jej na czas co powoduje wyrzucenie dodatkowych pieniędzy
    ZaletyŻadnych
    WadyOszukują, naciągają
  • ~Arek / 2022-07-08 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na firme inpost. Firma od miesiaca probuje wyslac paczke. Pi kilkunastu tel do infolinii za kazdym razem slyszymy co innego. Paczka zostala zagubiona , zlozylismy reklamacje a pani z dzialu reklamacji twierdzi ze zle bylo zrobione podczas nadawania paczki. Do dnia dzisiejszego nie ma paczki ani zwrotu za paczke. Olewaja klienta jak sie da. Sprawe zglosilismy a policje
    ZaletyBrak
    WadyW d.. maja klienta, hamska pani z dzialu reklamacji
  • ~MAREK / 2022-07-08 18:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Czekam na rozpaczenie reklamacji 3 miesiące


Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12652
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8062
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7702
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4123
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4710
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4508
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048