Na paczkę czekam już 8 dzień, a dostawa miałabyś 2 dni po zamówieniu przedmiotu, kurierzy z okolic Koszalina noe wykonują prawidłowo swoich obowiązków SMS o paczce ostatnio dostałem po godzinie 23.
ZaletyBrak
WadyCałokształt firmy
~Anna / 2022-07-17 10:50
Ocena: 1.00 / 5
Bez zadnej informacji paczke umieszczono w innym paczkomacie niz wskazanym przeze mnie. Zero odzewu. Nie polecam.
~oddziśzamawiamwżabce / 2022-07-17 06:39
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, inpost ma za nic swoich klientów, od dziś będę zamawiał paczki do żabki i innych punktów. Aliexpress podał błędny adres przesyłki, inpost mając mój nr telefonu nawet nie zweryfikował tej sytuacji, od razu odesłał przesyłkę do Chin. Mało tego, mam w apliacji informacje, że kolejne przesyłki są źle zaadresowane. Dzwoniłem, żeby przekierowali ją odpowiednio, jednak prośbę tę ignorują, bo ich zdaniem "wina leży po stronie aliexpress". Nie jesteście sądem, żeby orzekać o winie, jesteście firmą kurierską, która na pierwszym miejscu powinna stawiać dobro i potrzeby klienta. Nie robicie jednak tego, bo gdybyście mieli na względzie dobro klienta, to przekierowalibyście paczkę pod właściwy adres, a nie odsyłali ją do Chin narażając mnie na dodatkowe koszty, dodatkowy czas na zakładanie sporów itd. Ostatni raz korzystałem z Inpost. Osoba na telefonie powtarza ciągle w kółko, że problem należy zgłosić nadawcy. Nadawca tymczasem odpowiada, że nie ma możliwości zmiany adresu w Inpoście.
~joker691 / 2022-07-16 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Do tej pory miałem dobre zdanie o firmie InPost , ale po ostatniej przesyłce muszę zmienić zdanie . Firma InPost mając e-mail i telefon kontaktowy odbiorcy przesyłki gdzie przez pewien okres czasu w aplikacji jest możliwość zmiany wyboru miejsca dostawy przesyłki , postanowiła zwrócić przesyłkę z powrotem do Aliexpress , pomimo kilkukrotnych próbach skontaktowania się z mojej strony jako ODBIORCY w sprawie przesyłki do InPost nie dostałem żadnej informacji zwrotnej na e-mail . Podany błędny adres paczkomatu oddalony od miejsca zamieszkania odbiorcy aż o 570 km wina leży po stronie Aliexpress ale mając tel. kontaktowy odbiorcy oraz e-mail można było przesyłkę załatwić pozytywnie .
WadyBrak kompetentnej osoby do obsługi klienta , opieszałość w odpowiedzi zwrotnej e-mail lub jej brak
~Janek / 2022-07-16 19:10
Ocena: 1.67 / 5
Kiedyś miałem opinie o InPost dobra paczki na czas itd. ale kiedy kurier miał dostarczyć do wybranego paczkomatu przesyłkę bardzo mi nie zbędna a on że w paczkomacie nie było miejsca nie przekierował jej do innego tylko zabrał ją spowrotem do siedziby. Po interwencji na infolini paczka w trybie pilnym miała być dostarczona w sobotę a tu h..j wielki jak szelki. To są dziady je..be i tyle w temacie. Nie korzystać z ich usług to może zaczną myśleć.
ZaletyZero
WadyBrak szacunku do klienta
~Wqrwiony / 2022-07-16 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Banda darmozjadów,do roboty gamonie a nie ściemniać 24/7 to jakaś kpina!
ZaletyWalenie w h...a
WadyJak wyżej
~Asia / 2022-07-16 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Bukowa firma. Niema kontaktu z możesz czekać na przesyłkę cały dzień a potem dostajesz wiadomośc że packą nie dotarła do mnie, bo mnie nie było w domu, a ja byłam
~Klient / 2022-07-16 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Usługi 24/7 to ściema i tyle, przesyłka nadana w piątek przed 13 dostarczona w poniedziałek po południu a w regulaminie mówią że w sobotę dostarczają nawet w niedzielę, ściema, ściema....
ZaletyBrak
WadyDuzo
~pies123 / 2022-07-16 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Czekam od tygodnia na paczkę dzwonię do nich a oni mówią że przeszukali wszystko i nie mają mojej paczki czyli ją zgubili więcej od nich nie zamawiam nie polecam.
~Tomasz / 2022-07-16 02:32
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia w Krakowie. 8 rano wiadomość przesyłka będzie u ciebie dziś. Czekasz cały dzień a o 21:00 dostajesz maila że nie było cie w domu. Mój ostatni kontakt z firmą inpost. Mają w dupie klientów i zleceniodawców. Dlatego dzwonię teraz do każdego dostawcy od którego zamawiam że nie życzę sobie przekazu towaru przez "firme kurierską inpost". Polecam każdemu. Zmieńcie dostawce. Inpost Kraków dno
ZaletyŻadne
WadyWady Ful
~Szymon / 2022-07-15 21:30
Ocena: 1.00 / 5
InPost to jedna wielka pomyłka. Maja klientów za debili perfidnie kłamiąc i nie uznając reklamacji
ZaletyXadnych
WadyKlamstwo,oszustwo,brak poszanowania dla klienta
~Marta / 2022-07-15 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Kurier przyniósł paczkę i odmówił mmi możliwości zapłacenia kartą choć w mailu powiadamiającym o nadaniu przesyłki była przewidziana taka możliwość. Po czym sobie poszedł. W paczce był lek dla zwierzaka. Tzw: obsługa na infolinii - jeszcze większe dno - brak jakiejkolwiek pomocy, nic nie może , nic nie wie. Standardy i kultura pracy rodem z III świata, brak jakiejkolwiek odpowiedzialności i profesjonalizmu. KOMPLETNE OLEWACTWO KLIENTA< KTÓRY ZA TĘ PSEUDOUSŁUGĘ MUSIAŁ JESZCZE ZAPŁACIĆ.
ZaletyBRAK
~Asiulka / 2022-07-15 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na płatności u kurierów inpost. Płaciłam blikiem kurier powiedział mi, ze transakcja została odrzucona, więc postanowiłam zapłacić za paczkę gotówką. Po wejściu na konto okazało się, że jednak pieniądze z konta zostały mi pobrane, wiec wyszło na to , ze zapłaciłam za paczkę podwójnie. Dzwoniłam do InPostu kazali mi złożyć reklamacje, na jej rozpatrzenie mam czekać 30dni. Nie mieści mi się to w głowie. Nie mam pojęcia czy InPost poczuje się do zwrotu czy zostałam oszukana przez kuriera, bo przecież o ile mam potwierdzenie, ze płaciłam blikiem to nie dostaje od kuriera żadnego paragonu, ze płaciłam gotówką.
WadyReklamacja to porażka
~Wkurzona / 2022-07-15 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Jak ktoś wcześniej zaznaczył, to najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność. Przesyłki czasem cudem docierają na czas, ale najczęściej gubią się w niewyjaśnionych okolicznościach, albo jak dziś trafiają do złego oddziału przez co trzeba czekać kolejne dni na ich dostarczenie. Już nje wspomnę o wykupieniu usługi 24h, gdzie zależało mi by paczka dotarła przed weekendem, a będzie najwcześniej w poniedziałek. Infolinia to kompletne olewactwo i spychologia. Porażka. Nigdy więcej nie zamówię nic z przesyłką od tej firmy. Strata czasu, nerwów i pieniędzy!
ZaletyNie ma żadnych
Wady- gubienie paczek
- wydłużony czas dostawy
- spychologia po kontakcie telefonicznym
- opóźnienia w dostawie
- wysokie ceny
- usługa 24h, ktora w moim przypadku nie istnieje.
~szczęśliwa 12 / 2022-07-15 17:11
Ocena: 3.00 / 5
dostawa przesyłki była opóżniona o 2 dni w stosunku do proponowanego terminu , przesyłka bez uszkodzeń kompletna
~wojciech / 2022-07-15 13:57
Ocena: 1.33 / 5
Paczki z Alliexpress zostały nadane na prawidłowy adres paczkomatu, niestety wszystkie przyszły do paczkomatu oddalonego o 400 km. morąga Brak możliwości przekierowania pączek. rozmowa z konsultantem jes bez przedmiotowa nadaja jak automat cały czas to samo proponowałem dodatkowa zapłatę o przekierowanie nikt tego tematu nie podioł odpowiedz na mejla nie zoztała udzielona
~Ala / 2022-07-15 13:28
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka oznaczona jako dostarczona, nie dotarła.
Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
Żadnej reakcji i brak kontaktu. Po co żąda się podania kodu jak tego nikt nie przestrzega. Nie potrafią mi odpowiedzieć kto odebrał przesyłkę.
Firma nieuczciwa.
~Joanna / 2022-07-15 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Kurier chamski, wydziera się na klienta, ponieważ poprzednia przesyłka przszła uszkodzona, chciałam sprawdzić stan przesyłki, kurier się obraził zabrał paczkę i odmówił wydania paczki. Co to za firma? Kto to prowadzi? Po reklamacji i skardze na kuriera paczka jest celowo przetrzymywana i blokowana do dostawy. Pan Rafał Brzoska powinien poczytać te opinie i może skorzystać z usług swojej własnej firmy i swojego kuriera, zdziwiłby się może jakie chamstwo i brak kompetencji.
ZaletyZero.
WadyMoje motto życiowe nigdy więcej nie skorzystam z usług inpost
~Paulina / 2022-07-15 08:19
Ocena: 1.00 / 5
Paczka wydana do doręczenia do paczkomatu nigdy do niego nie dotarła. Nie pojawił się nigdy komunikat z kodem do odbioru. Reklamacja złożona i cisza... Rozumiem rozpatrywanie reklamacji kiedy jest jakaś kwestia sporna. Ale jak rozpatrywać fakt, że paczka nigdy nie dotarła? Ani towaru, ani pieniędzy. O przepraszamy też zapomnij....
WadyOkropny kontakt. Szybki ale pomocy zero.
~Michał / 2022-07-14 23:58
Ocena: 1.67 / 5
30.03.2022 paczka została odebrana z paczkomatu przez kuriera do dziś 15.17.2022 nie dostarczono paczki. Złożyłem reklamację przebijałem się przez armię specjalistów od reklamacji i ds odszkodowań oczywiście dział reklamacji tylko droga mailowa (brak kontaktu telefonicznego) dodam że przesyłka nie miała charakteru handlowego (nie posiadam paragonu oraz faktury) wyceniłem przedmiot na ok 400zl InPost umył ręce przekazał sprawę ubezpieczycielowi TU Generali. Paczka zaginęła pieniądze nie odzyskane i za przesyłkę i za zawartość paczki. InPost dno wodorosty hamstwo patologia
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu telefonicznego z działem reklamacji. Jeśli jest problem z przesyłka zaczyna się spychologia