Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wqrwiony / 2022-07-16 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda darmozjadów,do roboty gamonie a nie ściemniać 24/7 to jakaś kpina!
    ZaletyWalenie w h...a
    WadyJak wyżej
  • ~Asia / 2022-07-16 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bukowa firma. Niema kontaktu z możesz czekać na przesyłkę cały dzień a potem dostajesz wiadomośc że packą nie dotarła do mnie, bo mnie nie było w domu, a ja byłam
  • ~Klient / 2022-07-16 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi 24/7 to ściema i tyle, przesyłka nadana w piątek przed 13 dostarczona w poniedziałek po południu a w regulaminie mówią że w sobotę dostarczają nawet w niedzielę, ściema, ściema....
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~pies123 / 2022-07-16 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam od tygodnia na paczkę dzwonię do nich a oni mówią że przeszukali wszystko i nie mają mojej paczki czyli ją zgubili więcej od nich nie zamawiam nie polecam.
  • ~Tomasz / 2022-07-16 02:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia w Krakowie. 8 rano wiadomość przesyłka będzie u ciebie dziś. Czekasz cały dzień a o 21:00 dostajesz maila że nie było cie w domu. Mój ostatni kontakt z firmą inpost. Mają w dupie klientów i zleceniodawców. Dlatego dzwonię teraz do każdego dostawcy od którego zamawiam że nie życzę sobie przekazu towaru przez "firme kurierską inpost". Polecam każdemu. Zmieńcie dostawce. Inpost Kraków dno
    ZaletyŻadne
    WadyWady Ful
  • ~Szymon / 2022-07-15 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost to jedna wielka pomyłka. Maja klientów za debili perfidnie kłamiąc i nie uznając reklamacji
    ZaletyXadnych
    WadyKlamstwo,oszustwo,brak poszanowania dla klienta
  • ~Marta / 2022-07-15 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyniósł paczkę i odmówił mmi możliwości zapłacenia kartą choć w mailu powiadamiającym o nadaniu przesyłki była przewidziana taka możliwość. Po czym sobie poszedł. W paczce był lek dla zwierzaka. Tzw: obsługa na infolinii - jeszcze większe dno - brak jakiejkolwiek pomocy, nic nie może , nic nie wie. Standardy i kultura pracy rodem z III świata, brak jakiejkolwiek odpowiedzialności i profesjonalizmu. KOMPLETNE OLEWACTWO KLIENTA< KTÓRY ZA TĘ PSEUDOUSŁUGĘ MUSIAŁ JESZCZE ZAPŁACIĆ.
    ZaletyBRAK
  • ~Asiulka / 2022-07-15 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na płatności u kurierów inpost. Płaciłam blikiem kurier powiedział mi, ze transakcja została odrzucona, więc postanowiłam zapłacić za paczkę gotówką. Po wejściu na konto okazało się, że jednak pieniądze z konta zostały mi pobrane, wiec wyszło na to , ze zapłaciłam za paczkę podwójnie. Dzwoniłam do InPostu kazali mi złożyć reklamacje, na jej rozpatrzenie mam czekać 30dni. Nie mieści mi się to w głowie. Nie mam pojęcia czy InPost poczuje się do zwrotu czy zostałam oszukana przez kuriera, bo przecież o ile mam potwierdzenie, ze płaciłam blikiem to nie dostaje od kuriera żadnego paragonu, ze płaciłam gotówką.
    WadyReklamacja to porażka
  • ~Wkurzona / 2022-07-15 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ktoś wcześniej zaznaczył, to najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność. Przesyłki czasem cudem docierają na czas, ale najczęściej gubią się w niewyjaśnionych okolicznościach, albo jak dziś trafiają do złego oddziału przez co trzeba czekać kolejne dni na ich dostarczenie. Już nje wspomnę o wykupieniu usługi 24h, gdzie zależało mi by paczka dotarła przed weekendem, a będzie najwcześniej w poniedziałek. Infolinia to kompletne olewactwo i spychologia. Porażka. Nigdy więcej nie zamówię nic z przesyłką od tej firmy. Strata czasu, nerwów i pieniędzy!
    ZaletyNie ma żadnych
    Wady- gubienie paczek
    - wydłużony czas dostawy
    - spychologia po kontakcie telefonicznym
    - opóźnienia w dostawie
    - wysokie ceny
    - usługa 24h, ktora w moim przypadku nie istnieje.
  • ~szczęśliwa 12 / 2022-07-15 17:11
    Ocena: 3.00 / 5
    dostawa przesyłki była opóżniona o 2 dni w stosunku do proponowanego terminu , przesyłka bez uszkodzeń kompletna
  • ~wojciech / 2022-07-15 13:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczki z Alliexpress zostały nadane na prawidłowy adres paczkomatu, niestety wszystkie przyszły do paczkomatu oddalonego o 400 km. morąga Brak możliwości przekierowania pączek. rozmowa z konsultantem jes bez przedmiotowa nadaja jak automat cały czas to samo proponowałem dodatkowa zapłatę o przekierowanie nikt tego tematu nie podioł odpowiedz na mejla nie zoztała udzielona
  • ~Ala / 2022-07-15 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka oznaczona jako dostarczona, nie dotarła.
    Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
    Żadnej reakcji i brak kontaktu. Po co żąda się podania kodu jak tego nikt nie przestrzega. Nie potrafią mi odpowiedzieć kto odebrał przesyłkę.
    Firma nieuczciwa.
  • ~Joanna / 2022-07-15 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier chamski, wydziera się na klienta, ponieważ poprzednia przesyłka przszła uszkodzona, chciałam sprawdzić stan przesyłki, kurier się obraził zabrał paczkę i odmówił wydania paczki. Co to za firma? Kto to prowadzi? Po reklamacji i skardze na kuriera paczka jest celowo przetrzymywana i blokowana do dostawy. Pan Rafał Brzoska powinien poczytać te opinie i może skorzystać z usług swojej własnej firmy i swojego kuriera, zdziwiłby się może jakie chamstwo i brak kompetencji.
    ZaletyZero.
    WadyMoje motto życiowe nigdy więcej nie skorzystam z usług inpost
  • ~Paulina / 2022-07-15 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wydana do doręczenia do paczkomatu nigdy do niego nie dotarła. Nie pojawił się nigdy komunikat z kodem do odbioru. Reklamacja złożona i cisza... Rozumiem rozpatrywanie reklamacji kiedy jest jakaś kwestia sporna. Ale jak rozpatrywać fakt, że paczka nigdy nie dotarła? Ani towaru, ani pieniędzy. O przepraszamy też zapomnij....
    WadyOkropny kontakt. Szybki ale pomocy zero.
  • ~Michał / 2022-07-14 23:58
    Ocena: 1.67 / 5
    30.03.2022 paczka została odebrana z paczkomatu przez kuriera do dziś 15.17.2022 nie dostarczono paczki. Złożyłem reklamację przebijałem się przez armię specjalistów od reklamacji i ds odszkodowań oczywiście dział reklamacji tylko droga mailowa (brak kontaktu telefonicznego) dodam że przesyłka nie miała charakteru handlowego (nie posiadam paragonu oraz faktury) wyceniłem przedmiot na ok 400zl InPost umył ręce przekazał sprawę ubezpieczycielowi TU Generali. Paczka zaginęła pieniądze nie odzyskane i za przesyłkę i za zawartość paczki. InPost dno wodorosty hamstwo patologia
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu telefonicznego z działem reklamacji. Jeśli jest problem z przesyłka zaczyna się spychologia
  • ~Kasia / 2022-07-14 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki z Alliexpress zostały nadane na prawidłowy adres paczkomatu, niestety wszystkie przyszły do paczkomatu oddalonego o 400 km. Brak możliwości przekierowania pączek. Nadawcy nie potrafią pomóc.
    WadyZ Alliexpress sobie nie radzą.
  • ~Asia / 2022-07-14 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka po umieszczeniu w paczkomacie po 2 godzinach została samoistnie zwrócona do nadawcy. Po konsultacji z Inpostem przekazano mi, ze mam się kontaktować w tej sprawie z nadawcą - gdzie to jest ewidentnie wina inpostu..
  • ~Slawek / 2022-07-14 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce, a moze tez w Europie.
    Paczka odebrana przez kuriera w poniedzialek, nie dotarla do mnie w czwartek do godz 19:40 - ponad 3 doby od obebrania przesylki od nadawcy odbiorca nie otrzymal przesylki.
    Od dwoch dni w systemie inpost widnieje, ze jest w doreczeniu.
    Teraz nie bede zamawial towarow w sklepach, ktore maja w ofercie doreczenie przez nieudolna firme inpost.
    Jak zadzwonilem do kuriera na nr tel 504478251 kiedy bedzie dostawa? to dostalem opieprz, ze mu glowe zawracam.
    Nigdy wiecej inpost
    Zaletyzaleta bedzie, jak inpost zniknie z polskiego rynku
    WadyNajdluzszy czas doreczenia przesylki, arogancki kurier, nieprawdziwe dane w systemie, ze przesylka prze dwa dni widnieje w doreczeniu
  • ~infer / 2022-07-14 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Inpostu dotąd byłam zadowolona - jak dotąd niestety. W dniu 12-07-2022 czekam na kuriera ma dostarczyć moją paczkę zgodnie z informacją w aplikacji i w opcji "śledzenia" - ponieważ zależy mi na czasie dzwonię do oddziału z pytaniem czy mogę jakoś skontaktować się z kurierem - miły Pan z obsługi podaje mi bezpośredni numer do kuriera - dzwonię ale kurier się nie zgłasza (ma dużo pracy - myślę zadzwonię później). Dzwoniłam pięć razy - nie udało mi się skontaktować z kurierem pomimo, że bardzo zależało mi na czasie i zdecydowana byłam gdziekolwiek podjechać aby odebrać tę nieszczęsną paczkę i oszczędzić Panu kurierowi fatygi! W tym czasie paczka została ODEBRANA!!! Nie wiem tylko gdzie i przez kogo skoro ja siedziałam murem w domu próbując skontaktować się z kurierem! Zdenerwowana zadzwoniłam na infolinię - został wystawiony dokument reklamacji, którą Inpost załatwia do 48 godzin! Szczyt lekceważenia! Dziś mija 53 godziny i po kolejnym telefonie na infolinię dowiaduję się, że nie ma nawet odpowiedzi z oddziału! Nie zostało zrobione nic! Od momentu gdy właściciel Inpostu wzbogacił się dzięki działaniu swojej firmy, chyba stracił nią zainteresowanie i ma w głębokim poważaniu nie tylko swoich pracowników ale i klientów, na szczęście jest coraz więcej sieci paczkomatowych nie tylko INPOSTU! Czas się po prostu przenieść.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie i brak profesjonalizmu w świadczeniu usług!
  • ~Ewelina / 2022-07-14 19:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnio tragedia! Przesyłki dostarczane o bardzo późnych godzinach, często po 22 godzinie. Kurier odbiera paczkę rano a potem ta paczka tkwi dwa dni w sortowni albo jakimś oddziale. Od kilku miesięcy jest masakra. Chyba przestanę zamawiać do paczkomatu InPost. W dodatku często nie działa otwieranie skrzynek przez aplikację. Dodzwonić się do firmy nie da rady, włącza się jakiś automat czy robót. Żenada!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, brak kontaktu telefonicznego z firmą, nie działające zdalne otwieranie skrzynek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978