Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8015 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mic / 2022-07-19 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat kolejna zaginiona paczka to był ostatni raz !
    ZaletyBrak
    WadyWszystko w szczególności zaginięcia paczwk
  • ~Adam / 2022-07-19 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada paczka miała być na poniedziałek w wtorek nadal jej niema a kosultant nic niewie i twierdzi żeby dowiadywać sie jutro co to k.... jest za firma ODRADZAM KAŻDEMU takie wykwity powinny być zamykane z automatu strata naszego czasu i pieniedzy
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji
  • ~Mir / 2022-07-19 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost trzyma paczkę na sortowni dostarczana jest po 2 dniach jak chyba kwarantannę odlezy w sortowni pytam o paczkę dlatego nie wyjechała to panie na infolinię nikt nic nie wie totalne dno
  • ~Oksana / 2022-07-19 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Добры день. Хотя это много сказано. С 8 июля жду посылку от InPost. Не поверите, но ее нет. Только враньё и мне и отправителю. Никому не рекомендую эту службу доставки. Просто отстой. Писать на польском не хочу.
  • ~Wkurzony / 2022-07-19 06:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak info odnośnie śledzenia paczki. 30 dni ? Tzn , że odezwiemy się pod końcem terminu . Brak możliwości zwrotu. Smart? Płacić,żeby paczki dochodziły po 3 tyg ?
  • ~Kat / 2022-07-18 21:46
    Ocena: 3.00 / 5
    2 raz w tym roku zginęła paczka raz z modivo zwrot za 1600 zł a teraz paczka z Allegro za 250 zł pieniądze na kilka tygodni są zablokowane i nie potrzebny stres oby je odzyskac. Uważam ze paczkomaty są super ale No nie podobno tak być ze paczki gdzieś się gubią.
  • ~Maciek / 2022-07-18 20:51
    Ocena: 1.00 / 5

    W dniu dzisiejszym miała miejsce bardzo nieprzyjemna sytuacja ze strony firmy InPost. Sprawdzając stan przesyłki (opóźnionej już o 5 dni), zobaczyłem, że rzekomo odmówiłem jej przyjęcia, chociaż w dniu doręczenia nie zastałem kuriera. Nawet jeśli nie byłem w tym momencie obecny pod wskazanym przeze mnie adresem, nie otrzymałem żadnej informacji odnośnie paczki. Ponadto w historii przesyłki nie było żadnej wzmianki o tym, że paczka była wtedy w posiadaniu kuriera. Pracownicy w/w firmy ewidentnie zgubili przesyłkę w swoim oddziale, tłumacząc się odmową jej przyjęcia.
    WadyCzas dostawy
    Robienie ludzi za idiotów
  • ~Merci / 2022-07-18 19:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Panowie kurierzy rzucaja paczkami co jest powodem dojścia paczki do klientki pobite szkło nie zwracają uwagi wogole na to co pisze na paczce uwaga szkło czy uwaga ostrożnie jestem niezadowolona z obsługi.
  • ~Majka / 2022-07-18 19:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tej pory byliśmy w miarę zadowoleni z szybkiego odbioru zakupionych przesyłek.Drodzy klienci Inpostu, obecnie jakiś matoł wpadł na pomysł aby udoskonalić program który działał w miarę dobrze. Przygotujcie się na totalną rewolucję w dostarczaniu przesyłek. W miejsce czytelnego, dobrze działającego i sprawdzającego się programu do obsługi przesyłek zostało stworzone jakieś gówno, które nie dość że jest zagmatwane w obsłudze, zawiesza się, posiada na dodatek zbędne i nie wiadomo do czego potrzebne funkcje. W trakcie używania tego pseudo programu występuje brak połączenia z internetem co bardzo utrudnia i wydłuża czas obsługi.Ciekawe kto i za ile zatrudnił takich pseudo specjalistów co stworzyli takie gówno. Chyba czas i pora zastanowić się nad zmianą dostawcy.
    Zaletybrak
    Wadywydłużenie czasu obsługi
  • ~Zibi / 2022-07-18 18:21
    Ocena: 1.67 / 5
    6 dni nie mogę odebrać paczek! Infolinia nie może nic zrobić. Tragedia! Zwykłe zlodziejstwo. Trzy paczki gniją w g... paczkomacie!
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klientów!
  • ~Mietek / 2022-07-18 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakieś syfy z tym inpostem. Paczka na Allegro widnieje jako odebrana a nie dostałem żadnego kodu do odbioru ani na telefon ani na e-mail. Telefony reklamacyjne nie działają.
    Zaletybyło OK do dzisiaj przez 10-15 lat
    Wadywcieło przesyłkę, brak kontaktu tel.
  • ~eldira / 2022-07-18 15:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług tej firmy i zawsze wszystko jest ok, ale nikomu nie życzę horroru jeżeli ktoś nie odbierze wysłanej paczki bo jeżeli nie odpowiesz mailowo i nie podasz adresu nadawcy to paczka nie wróci i masz kłopot jak cholera. Wg mnie automatycznie powinna wracać do paczkomatu nadania, od 10 dni walczę o zwrot - telefonicznie, mailowo jako reklamacja i nic nie mogę wskórać - dlatego mam to poważne zastrzeżenie jako ogromny organizacyjny błąd. Cała reszta jest fajna i cieszy mnie że poczta polska dostaje od nich po ,,d,,
  • ~Kamila / 2022-07-18 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiony przedmiot na allegro miał zostać dostarczony we wtorek 12 lipca. W czwartek 14 lipca zostaje umieszczona informacja że paczka nie mieści się bo jest przekroczony gabaryt. Telefonicznie dnia następnego sama dzwoniłam i ustaliłam z Panią z obsługi że paczka zostanie z tego powodu dostarczona w poniedziałek przez kuriera do domu. W poniedziałek nagle dostaje powiadomienie, że paczka została umieszczona w paczkomacie. Nagle się dało, nagle się mieści.
    ZaletyKiedyś były, teraz brak.
    WadyPóźna dostawa
  • ~Zawiedziony / 2022-07-18 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 7 lipca 2022 czekam na paczkę nadaną w paczkomacie, przyjętą w jednym z oddziałów i wysłaną falej. Nadawca otrzymał informację, że etykieta odkleiła się od paczki i paczka jest poszukiwana. 13 lipca etykieta została anulowana! Wszystko widoczne w aplikacji InPost!)
    Po próbach kontakty z InPostem otrzymuję jedynie prośbę o kontakt z nadawcą, ponieważ przesyłka nie została nadana!?!
    InPost uważa, że paczki nie było, nie została nadana!

    Zdecydowanie nie polecam!
    ZaletyKiedyś było dobrze
    WadyKłamią w żywe oczy i obwiniają nadawcę.
  • ~ola / 2022-07-18 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość spada na psy....Notorycznie dostarczają przesyłki z opóźnieniem...Ten jeden dzień roboczy juz dawno można włożyć między bajki...Paczka z Warszawy odebrana w piątek jest gdzieś w Polsce...A jest poniedziałek, powinna być w moim paczkomacie....
    Zaletybrak
    Wadyopóźnienia
  • ~Hejter123 / 2022-07-17 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Na paczkę czekam już 8 dzień, a dostawa miałabyś 2 dni po zamówieniu przedmiotu, kurierzy z okolic Koszalina noe wykonują prawidłowo swoich obowiązków SMS o paczce ostatnio dostałem po godzinie 23.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt firmy
  • ~Anna / 2022-07-17 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez zadnej informacji paczke umieszczono w innym paczkomacie niz wskazanym przeze mnie. Zero odzewu. Nie polecam.
  • ~oddziśzamawiamwżabce / 2022-07-17 06:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, inpost ma za nic swoich klientów, od dziś będę zamawiał paczki do żabki i innych punktów. Aliexpress podał błędny adres przesyłki, inpost mając mój nr telefonu nawet nie zweryfikował tej sytuacji, od razu odesłał przesyłkę do Chin. Mało tego, mam w apliacji informacje, że kolejne przesyłki są źle zaadresowane. Dzwoniłem, żeby przekierowali ją odpowiednio, jednak prośbę tę ignorują, bo ich zdaniem "wina leży po stronie aliexpress". Nie jesteście sądem, żeby orzekać o winie, jesteście firmą kurierską, która na pierwszym miejscu powinna stawiać dobro i potrzeby klienta. Nie robicie jednak tego, bo gdybyście mieli na względzie dobro klienta, to przekierowalibyście paczkę pod właściwy adres, a nie odsyłali ją do Chin narażając mnie na dodatkowe koszty, dodatkowy czas na zakładanie sporów itd. Ostatni raz korzystałem z Inpost. Osoba na telefonie powtarza ciągle w kółko, że problem należy zgłosić nadawcy. Nadawca tymczasem odpowiada, że nie ma możliwości zmiany adresu w Inpoście.
  • ~joker691 / 2022-07-16 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory miałem dobre zdanie o firmie InPost , ale po ostatniej przesyłce muszę zmienić zdanie . Firma InPost mając e-mail i telefon kontaktowy odbiorcy przesyłki gdzie przez pewien okres czasu w aplikacji jest możliwość zmiany wyboru miejsca dostawy przesyłki , postanowiła zwrócić przesyłkę z powrotem do Aliexpress , pomimo kilkukrotnych próbach skontaktowania się z mojej strony jako ODBIORCY w sprawie przesyłki do InPost nie dostałem żadnej informacji zwrotnej na e-mail . Podany błędny adres paczkomatu oddalony od miejsca zamieszkania odbiorcy aż o 570 km wina leży po stronie Aliexpress ale mając tel. kontaktowy odbiorcy oraz e-mail można było przesyłkę załatwić pozytywnie .
    WadyBrak kompetentnej osoby do obsługi klienta , opieszałość w odpowiedzi zwrotnej e-mail lub jej brak
  • ~Janek / 2022-07-16 19:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiedyś miałem opinie o InPost dobra paczki na czas itd. ale kiedy kurier miał dostarczyć do wybranego paczkomatu przesyłkę bardzo mi nie zbędna a on że w paczkomacie nie było miejsca nie przekierował jej do innego tylko zabrał ją spowrotem do siedziby. Po interwencji na infolini paczka w trybie pilnym miała być dostarczona w sobotę a tu h..j wielki jak szelki. To są dziady je..be i tyle w temacie. Nie korzystać z ich usług to może zaczną myśleć.
    ZaletyZero
    WadyBrak szacunku do klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978