Beznadziejny serwis, udzielanie nieprawdziwych informacji na infolinii. Każdy pracownik udziela innych wyjasnień kompletnie różniących się od siebie. Zero kompetencji do pracy z klientem. Zero zaangażowania, zero inicjatywy wręcz można odnieść wrażenie że praca polega na odbębnieniu 8h. Dzwoniąc do firmy która świadczy usługi kurierskiej musi udzielać informacji zgodnych z prawdą i w odniesieniu do regulaminu, pytanie dlaczego za każdym razem pracownicy podają inne informacje? Czy to jest jakiś żart, ukryta kamera, prank, czy komedia???
Jak to jest ze inpost odbierając paczkę od nadwacy w czwartek informuje że ja dostarczy we wtorek? Pytanie czy już zgłaszać to na policję jako kradzież produktu za kilka tysięcy złotych?
Dlaczego próba i chęć rozmowy z przełożonym pracowników na infolinii spotyka się z odmowa? Bo przełożony udzieli takich samych informacji? Czy aby napewno skoro kilku pracowników podaję różne informacje za każdym kolejnym kontaktem? Czy klient to ktoś kogo naraża się świadomie na stratę czasu pieniędzy i dokłada duża dawkę stresu którego w dzisiejszych czasach i tak mamy nadmiar?
ZaletyZero zalet
WadySame wady