strona 156 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- nastepna »
-
~. / 2022-07-29 15:37
Paczka dziś rano wydana kurierowi do doreczenia, nagle wiadomość, że bede we wtorek dopiero. Śmiechu warte. -
-
~Ewa / 2022-07-29 14:28
Ostatnie czasy InPost leci w kulki paczki rozwalone albo zagubione ale ostatnio przeszli samych siebie paczka w oddziale porwana i zalana ciuchy do wywalenia poprostu brak słów oczywiście telefon że reklamować ale ile to czasu i nerwów -
~coolezanka86@ / 2022-07-29 13:17
Zgubiona paczka!!! Brak jakiejkolwiek reakcji na e-mail. Kompletne olanie klienta. Masakra więcej nic przez to nie zamówię !!! Masakra!!! WadyGubienie paczek, olewanie klientów -
~jerzy / 2022-07-29 12:20
piątek do paczkomatu dostarczono przesyłkę powiadomiono mnie, że paczkomat jest zepsuty i będzie trwała naprawa przesyłkę mogłem odebrać po naprawie czyli w środę i tak moja wyprawa na ryby bez kupionych i przetrzymanych w paczkomacie poszła się je....Czy taka firma nie posiada serwisu czy leci z nami w ch.... -
~Nizadlwolonaklientka / 2022-07-29 11:48
Pani, ktora jezdzi inpostem powinna miec jak wydac, a nie z pretensjami ze ona powinna miec wyliczone! -
~Tatiana / 2022-07-29 10:52
Mi osobiście bardzo się podoba zmawiać przez Inpost -
~Bartek / 2022-07-29 09:52
Mi ta firma bardzo się podoba nigdy nie zgubili paczki wszystko dostarczają na czas
Paczki przychodzą w dobrym stanie na razie nie mam zastrzelenia śledzenie działa super
Działają lepiej niż poczta Polska polecamZaletySzybkość dostaw
Wygoda
Dobry stan dostarczanych przesyłekWadyBrak -
~Bartek / 2022-07-29 09:52
Mi ta firma bardzo się podoba nigdy nie zgubili paczki wszystko dostarczają na czas
Paczki przychodzą w dobrym stanie na razie nie mam zastrzelenia śledzenie działa super
Działają lepiej niż poczta Polska polecamZaletySzybkość dostaw
Wygoda
Dobry stan dostarczanych przesyłekWadyBrak -
-
~Paweł / 2022-07-28 17:56
Witam wszystkich zainteresowanych opiniom o tej firmie . Jako właściciel firmy wysyłkowej nie mogę się doczekać końca umowy z tym dziadostwem . Firma mająca punkt w Radomiu sortownie na ulicy wrocławskiej potrafi jednego dnia zgubić pięć paczek . Podczas zgłaszania faktu zagubienia przesyłek kierownik stwierdzili że nikt nie wysyłał u nich paczek na sortowni tego dnia . A jest to główna sortownia na miasto . Jeśli uszkodzą twoją paczkę nie licz na jakieś odszkodowanie . Wysłaliśmy przesyłkę i zostało uszkodzone opakowanie i zagubiona wartość przesyłki po czym samo opakowanie zostało przepakowane w opakowanie inpostu i odesłane na adres naszej firmy samo opakowanie . Wystawili protokół uszkodzenia po czym odmówili wypłacenia odszkodowania . ZaletybrakWadysame wady -
~KASZANA / 2022-07-28 15:44
MAJĄC ADRES NIE POTRAFIĄ DOSTARCZYĆ PRZESYŁKI MIMO POTWIERDZENIA ADRESU ZE SKLEPU POZIOM INTELEKTUALNY KURIERA POWALA -
~Krystyna / 2022-07-28 15:43
Powinno się szybko zlikwidować te złodziejską firmę..
Czekam na paczkomaty z poczty polskiej,może konkurencja pomoże w uczciwości.. -
~Andrzej / 2022-07-28 13:59
Witam nie zostałem powiadomiony sms o tym ze paczka jest umieszczona w paczkomacie. -
~Arur / 2022-07-28 13:13
Ostatni raz skorzystałem z tej firmy. Paczkę zabrali z paczkomatu. Nie dostałem SMS że paczka czeka w paczkomacie . Na infolinii powiedzieli że odsyłają do nadawcy. Ja mówię że dopiero idzie do magazynu,a konsultant że nie ma możliwości odbioru z magazynu. Dlaczego nie? Chyba żeby zarobić na przesyłce jeszcze raz. Byłem klientem tej firmy ale zawiodłem się totalnie. -
~Katkar / 2022-07-28 11:36
Nie polecam nikomu tej firmy kurierskiej. Czekałam na ważna paczkę. w aplikacji mobilnej widniało powiadomienie, że paczka jest w trakcie dostarczenia do paczkomatu. Jakże wielkie było moje ździwienie, gdy pod moimi drzwiami do domu stanął obcy mężczyzna z moją paczką. Pan pojechał po swoją paczkę, gdy otworzył skrytkę znajdowała się tam moją paczka, która zawierała dokumenty. Pan odnalazł na nich mój adres i mi je przekazał. Nie jestem w stanie opisać jak jestem wstrząśnięta zaistniała sytuacją. Rozmowa z konsultantem to istny żart. Opisywanie sytuacji po raz 5 i brak jakiegokolwiek zrozumienia spowodowały że złożyłam reklamacje pisemną. Czekam na rozpatrzenie tej sytaucji że strony InPost. Nie polecam przesyłanie ważnych paczek. Nie każdy będzie miał tyle szczęścia by trafić na uczciwego człowieka . -
~ARTUR / 2022-07-28 11:14
PO OTWARCIU PACZKOMATU PACZKOMAT BYŁ PUSTY, PRZESYŁKI NIE BYŁO.
ZNIKNĘŁA, CZEKAM OD MIESIĄCA NA ZAKUP Z ALLEGRO FIRMA ZAPODZIAŁ GDZIEŚ PRZESYŁKĘ. NAJGORZEJ, ŻE NIE MOŻNA UDOWODNIĆ, ŻE PRZESYŁKI W PACZKOMACIE NIE BYŁO. GDYBYM WIEDZIAŁ NAKRĘCIŁBYM FILM Z WPISANIEM KODU I OTWARCIEM PACZKOMATU. REKLAMACJA NIC NIE DAŁA. BAŁAGAN W FIRMIE , NIE POTRAFIĄ ODNALEŹĆ -
~Anomim / 2022-07-28 10:57
Kurier jeździł z tydzień czasu obok mojego domu i nie dostarczył paczki.Dopiero jak się upomniałem 2 raz to ją otrzymałem -
-
~bylyklient / 2022-07-28 09:10
1. Paczka umieszczona w paczkomacie - system jej nie odnotował.
2. CZas na rozpatrzenie reklamacji 48h.
3. Obawa przed kradzieżą paczki. Informacja od pracownika o zablokowaniu skrzynki w paczkomacie - możemy być zatem spokojni, tylko kurier ma dostęp. NA pewno nie zginie.
3. Codziennie kontakt z infolinią - 3-4 x dziennie. Za każdym razem uzyskiwanie innych informacji.
Codziennie rano informacja: kurier przeszuka paczkomat, wieczorem kurier nie dotarł do paczkomatu. Inne opcje: kurier nie posiada kluczy.Codziennie infor: trzeba byc cierpliwym i czekać.
Inne info: wykonana interwencja, ponowna interwencja ( mimo braku wykonania 1 interwencji , czyli przeszukania paczkomatu)
5. W miedzyczasie info, że paczka się już "raczej"nie znajdzie.
6. Kolejny tel; znalezienie paczki , jest w drodze.
7. Weryfikacja poprzedniej infor: kurier jeszcze nie przeszukał paczkomatu
4. Brak możliwosci kontaktu tel. z kurierem lub oddziałem w W-wie nadzorującym paczkomat.PO wielu tel. otrzymanie adresu e-mail. Wysłanie 40 wiadomości - brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
5. Zakończenie: po 4 dniach od nadania paczki, informacja, ze kurier nie odnalazł paczki w skrzynce!!! Pomimo zapewnien o zablokowaniu paczkomatu.Pytanie do inpost: jak to możliwe ??? Brak odpowiedzi.
Prośba o sprawdzenie monitoringu : odpowiedź - jest to mozliwe wyłącznie na wniosek odpowiednich służb.
Pytanie do inpost czy nie chcą wyjaśnic i ustalic kto ukradł paczkę - bez odpowiedzi.
WNIOSKI;
1. Brak wspołpracy ze strony inpost
2. Kradzież paczki, bez woli ustalenie, kto to zrobił
3. Lekceważenie klienta
4. Wprowadzanie klienta w błąd
5 PAczka nadana w DHL - po 24 h - otrzymanie przesyłki
6. Zgłooszenie kradziezy paczki na policję
-
~Basia / 2022-07-28 08:12
Chce powiedzieć jedno WSTYD. We wtorek miała do mnie dotrzeć paczka jednakże byłam wtedy w pracy i nie mogłam jej odebrać z oczywistych względów. Natomiast czekałam na nią w środę, ponieważ miała status "W DORĘCZENIU" i tak było do godziny 14:23 i kurier nawet nie raczył mnie zawiadomić o przyjedzie. W konsekwencji postanowił ją zwrócić samemu do centrali co skutkowało aromatycznym zwrotem do nadawcy. Czekałam na tą paczkę miesiąc (paczka była z zagranicy) i teraz musze czekać 3 miesiące na zwrot kosztów. -
~Anna / 2022-07-27 20:55
Firma robi sobie jaja. Z ich winy paczka będzie opóźniona minimum 4 dni. Zgłoszenia nic nie dają, przyznają że ich błąd, ale zwyczajnie naprawić go im się nie chce. Zamawiam kilkanaście paczek tygodniowo, kilka z gwarancją na sobotę przyszło w poniedziałek, jedna z nich we wtorek, ale uznałam że przy takiej ilości może się zdarzyć błąd. Jednak 4 dni opóźnienia, w sprawie która była zglaszana to bezczelność i kompletny brak szacunku do klienta. ZaletyKiedyś byłyWadySzkodzenie klientowi -
~Grzegorz / 2022-07-27 19:01
Przez kuriera ktury nie kuma albo nie chce kumac straciłem ważną przesyłkę.
strona 156 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- nastepna »