strona 148 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »
-
~Mj / 2022-08-18 07:54
Firme poznaje sie nie po tym jak wszystko dziala ale gdy jest jakis problem i tu inpost jest tragedia(paczkomaty).
Drugi dzien paczkomat nie dziala, zero informacji w aplikacji czy smsem i czlowiek chodzi jak ten debil po 3 km sprawdzac czy moze paczke odebrac, a na infolini, se laskawie moga przedluzyc czas odbioru no k!! To nie ladka a obowiazek!! Laskawcy sie znalezli qrna.. -
-
~... / 2022-08-18 06:06
W ciągu jednego miesiąca druga zagubiona paczka. Na maile nie odpisują infolinia nic sobie z tego nie robi -
~Paczkowór / 2022-08-17 19:26
Moja paczka jest "w transporcie" od 4 dni.
Jednocześnie będąc 6 dni po terminie dostarczenia. -
~1er / 2022-08-17 18:10
Przesyłka jedzie do paczkomatu, potem znowu w oddziale, i tak drugi dzień -
~Niezadowolona / 2022-08-17 15:57
Już dwukrotnie przed dostawą przesyłki nie ma żadnego komunikatu, że kurier z paczką już jest w drodze. Nie ma w ogóle informacji, którego dnia przesyłka będzie dostarczona (czyli, nie ma możliwości nawet wziąć wolny). Informacja o dostawie na stronie nie jest aktualna - pojawiają się w ostatniej chwili...
Jednego razu nawet nie było komunikatu, że kurier nie dostarczył przesyłki i ona wróciła do nadawcy.. W ogóle nić... Żadnego telefonu, Smsa, meila... -
~Ehho / 2022-08-17 15:07
Kurerzy mają, gdzieś dostarczenie paczki na czas przynajmniej jeśli chodzi o woj. LUBUSKIE. WadyDługi czas poenidzy wydaniem paczki a umieszczeniem w Paczkomacie czasami nawet 1,5 dbia -
~Jasiek / 2022-08-17 14:07
Być może mam farta i w mierę normalnie - czy to paczkomat czy to dostawa do domu. Kurier dzwoni zazwyczaj 1-1,5h przed doręczeniem do domku. W paczkomacie nie ma problemów. (W-wa) Zaletyszybko i bezproblemowo -
~ZBIGNIEW / 2022-08-17 12:39
Przesyłka od 13.08 g.3.00 wysłana z oddziału do 17.08 krążyła gdzieś po Polsce.Nawet konsultanci nie potrafili jej zlokalizować ZaletyOd pewnego momentu brakWadyCzęsto nie ma informacji gdzie jest przesyłka -
-
~Agata / 2022-08-17 12:28
Najgorsza firma przewozowa z jaką się spotkałam. Najpierw ginie moja paczka, póżniej dostaję informację, że na pewno odkleiła się etykieta. Po moich interwencjach dzwoni do mnie Pani, że nie mogą znależć paczki. Po miesiącu poszukiwań i kolejnych zmian dotyczących zaginięcia paczki, zwalono winę na mnie, że podałam zły kod. Oczywiście kod pocztowy był dobry, ale musiałam wysłać scan z adresem odbiorcy, po czym zamiast do odbiorcy paczka po 5 tygodniach wraca do mnie z dobrze naklejoną przeze mnie etykietą, z dobrym adresem. Na moje maile dotyczące zwrotu kosztu wysyłki nie otrzymałam od dwóch tygodni odpowiedzi. Nigdy więcęj InPost. -
~Magda / 2022-08-17 11:34
Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Firma kurierska inpost od ponad tygodnia przetrzymuje moja przesyłkę w punkcie bo ,,przetwarza” płatność. Przesyłkę opłaciłam karta przy odbiorze, ale wystąpił błąd i nie wydano mi paczki. Przesłanie potwierdzenia płatności z banku nie pomogło. Dziesiątki telefonów na infolinie i wysłanych maili tez nie. Nie mam ani przesyłki ani pieniędzy. WadyOszukiwanie klienta, przetrzymywanie jego środków na koncie i przesyłki, brak jakiejkolwiek reakcji i próby rozwiązania problemu. -
~Maciej / 2022-08-16 21:29
Co z tego, że tanio i wygodnie skoro złośliwie i nieżyciowo?
Otrzymałem SMS o odbiorze przesyłki podczas urlopu, nie mogłem się jej dokładnie spodziewać w konkretnym terminie bo szła z Chin. Po powrocie z urlopu zauważyłem że przeoczyłem informację o paczce. Zadzwoniłem na infolinię i uprzejmy pan uprzejmie poinformował że paczka jest jeszcze w paczkomacie i jak ją zdążę odebrać przed kurierem to będzie moja (żadnej opcji zachowującej godność ludzką, że on np. odnotowuje w systemie, że paczka ma pozostać w paczkomacie, nawet płatnej, nie ma - mam rzucać wszystko i zapieprzać na złamanie karku). Zacząłem dzwonić do rodziny, która mieszka blisko paczkomatu bo sam jestem dużo dalej i bratanek się zaoferował i pognał co sił do owego paczkomatu. Spóźnił się ludzkiej z odbiorem paczki około 20 sekund (SIC!), niemal przy nim kurier wyjął przesyłkę z paczkomatu, na prośbę młodego kurier powiedział, że nie wyda i że musi wrócić do nadawcy (drugie SIC!). Po tej akcji zadzwoniłem do centrali i tam potwierdzono, że paczka musi wrócić do nadawcy. Na moją prośbę, że to paczka z Chin i będzie to bardzo długo trwało etc, oczywiście brak odpowiedzi, tylko informacja: "podjęto wewnętrzną decyzję o likwidacji możliwości odbierania paczek z oddziałów. Paczka musi wrócić do nadawcy". Jak zwykle głupota decydentów, upraszczanie sobie życia, procedur, brak wyobraźni że w wakacje, w okresie urlopowym takie sytuacje mogą się zdarzyć, że paczki zagraniczne powinny mieć być może inną procedurę. Zero myślenia, zero myślenia, zero myślenia.Zaletywszyscy znająWadyjak przychodzi co do czego to jest to zwykła guffniana korporacja mająca głeboko w (d)upie klienta -
~Agnieszka / 2022-08-16 19:46
TRAGEDIA!!! Jednak największą niechęć mam do osób obsługujących tzw "centralę" firmy. Wstyd ,brak komunikacji, totalnie zostawienie klienta z problemem,nie wspomnę o tym ichnim regulaminie ,w którym zapisane jest że mogą rzekomo rozmawiać tylko z osobą zamawiającą produkt nie istotne jest dla nich że mają doczynienia z dzieckiem,a z rodzicami nie chcą rozmawiać bo regulamin im zabrania. ZaletyBrakWadyOpóźniona dostawa -
~Proalarm / 2022-08-16 19:44
Do tej pory miałem pozytywną opinię o I poście.Niestety od soboty 16.08.to się zmieniło.W sobotę miałem odbiór przesyłki w paczkomacie. Otworzyłem skrytkę przez aplikację która okazała się pusta. Zgłosiłem problem na infolinię. W przeciągu 48h miałem dostać informacje o przesyłce.Niestety nic takiego nie nastąpiło. W trzecim dniu sam zadzwoniłem na infolinię.Tam dowiedziałem się że moja przesyłka jest odesłana do nadawcy.Bardzo często korzystałem z przesyłek do paczkomatu . Teraz muszę się dobrze zastanowić czy z nich korzystać.To że skrytka była pusta mogło się zdarzyć ale brak jakichkolwiek reakcji InPostu trudno wybaczyć. ZaletyWygoda z korzystania z paczkomatowWadyBrak jakichkolwiek odpowiedzialności InPostu za swoje błędy. -
~Ruda / 2022-08-16 18:14
Tracking paczki pokazał nieudaną próbę doręczenia o 4.59 rano. Jakim cudem kurier doręczał o tej porze? Po kontakcie z BOK w celu wyjaśnienia tego, czas magicznie zmienił się na 10.07. Oczywiście żadnego telefonu od kuriera nie było. InPost zakrzywia czasoprzestrzeń -
~Kami / 2022-08-16 13:09
Zlodzieje- tak jednym slowem.
Zgubili, tzn ukradli, bo ktos, kto wyciaga paczki z paczkomatow przygarnal sobie paczke warta 500zl!
Proces reklamacji i infolinia to jest jedno wielkie nieporozumienie. W kolko tylko ta sama regulka, badz po prostu bezczelne rozlacznie sie, mailowo odbijanie pileczki, na zasadzie kopiuj/ wklej! W 21 wieku, w niby cywilizowanym kraju, mamy do czynienia z jawnym internetowym zlodziejstwem w bialych rekawiczkach. Drugi miesiac walcze o odzyskanie moich pieniedzy (pomijajac fakt ze teoretycznie maja na to 30dni)
Podsumujac oddajac paczke do paczkoatu, zastanowcie sie dwukrotnie czy warto...ZaletyZadnychWadyNiekompetencja -
~Jacek Mic / 2022-08-16 12:23
Obsługa na najniższym poziomie - w trzech słowach: "nic nie mogą" - w jakiejkolwiek, nawet banalnej kwestii, nawet jeśli sama firma zawini, nawet wtedy nie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności i chęci choć trochę naprawienia tego błędu. Brak chęci pomocy.
Przykład z dziś (choć było ich więcej):
Mamy wtorek, przesyłka wg deklaracji InPost miała trafić do mnie w ostatnią sobotę. Nie dotarła, brak info o aktualnym jej statusie w aplikacji. Była wykupiona dodatkowa usługa przesyłki w weekend.
ja: Proszę na infolinii o status przesyłki,
inpost: odpowiedź: nie mamy aktualnych informacji, ale przesyłka pewnie dziś przyjdzie.
ja: A daje Pani gwarancje, że dziś przyjdzie nie mając żadnego jej aktualnego statusu?
inpost: Nie, nie daję gwarancji
ja: Wobec tego proszę dać informację do przesyłki, że jak dziś nie zdążą to niech wrzucą do paczkomatu dopiero w poniedziałek, bo będę wyjeżdżał i dlatego była wykupiona opcja na sobotę, aby zdążyć ją odebrać przed wyjazdem.
A tak, to ją odbiorę po przyjeździe, żeby nie było zwrotu do nadawcy
inpost: niestety nie da się
ja: przesyłka opóźnia się z waszej winy, a mimo to nie chcecie spróbować tego naprawić? Podaję przecież gotowe rozwiązanie.
inpost: niestety nie da się
ja: przecież są telefony, maile, smsy - proszę w jakikolwiek sposób poinformować kuriera o tym
inpost: niestety nie da się.
ja: czy może mnie Pani połączyć z kimś decyzyjnym, np swoim przełożonym?
inpost: niestety nie da się, zresztą on i tak nie będzie mógł nic więcej zrobić...
itd...itd...itd
Zaletyzaletą jest sam Business Case z ideą paczkomatówWadyobsługa klientów, która nie wiem po co tam jest, bo w jakiejkolwiek sprawie dzwonię, to nic się nie da. Brak chęci pomocy.
A przede wszystkim - brak wzięcia odpowiedzialności przez Firmę za własne błędy i zwyczajne naprawienie ich. -
-
~Lena / 2022-08-16 11:51
Firma InPost to jedno wielkie dno!
Nie dość, że większość z moich paczek które wysyłam to przychodzą uszkodzone do klienta to jeszcze Bóg wie ile trzeba czekać aż łaskawie rozpatrzą protokół szkody. Sytuacja z dzisiaj , dzwonię na infolinię i się pytam co z moją reklamacją z 23MARXA, pani w słuchawce kaze podobać numer przewozowy, podaje numer i słyszę ,, niestety ale nie mamy takiego numeru w systemie " i teraz pytanie moje brzmi. Ja czy oni są nienormalniZaletyBrakWadyKażda możliwa -
~Anna / 2022-08-16 11:39
Inpost zawiera umowy również z małymi przedsiębiorcami, jednakże jeżeli jesteś małym przedsiębiorcą nie łódź się, że cię potraktuja poważnie podczas reklamacji.
Z winy inpostu ( kutiera za którego odpowiada firma) nie odebrano przesyłki na czas, kolejnego dnia kurier odebrał paczkę po godz 13 ale nie zawiózł do centrali.
Klient do którego adresowana była paczka odmówił przyjecia paczki po terminie. Złożyłam reklamacje w której jasno opisałam co nastąpiło i z uwagi na fakt że klient odmówił przyjecia spóznionej paczki naraziło mnie na dodatkowe koszty, ktore nie jestem w stanie odzyskac ( zamówienie było pod konkretnego klienta) Inpost z pierwszej odpowiedzi na reklamacje uznał że nie było zadnego zaniedbania, po mojej odpowiedzi w ktorej jasno kolejny raz napisałam jaki był problem dostałam posmo juz na 3 strony w ktorym były skopiowane klauzule z regulaminów, ktore nic nie wnosiły a koszt rekompestawy byl wskazany na 8 zł z groszami. Po takim potraktowaniu mnie, rozwiązałam umowę z Inpostem, bo ja poważnie traktuje swoich klientów i nie moge sobie pozwolic na taką jakość świadczonych usług.Po rozwiazaniu umowy dostałam kolejne posmo, ktore poprawia kwote zwrotu na 15,38 zl. To jakaś kpina !!!
Smutne jest to, że taka firma, ktora świetnie sie reklamuje postępuje tak z małymi przedsiębiorcami w ogóle z klientem.
Podsumowując: firma Inpost jest firma, ktora nie szanuje klienta, zatrudnia niekompetentnych pracowników oraz zawiera umowy z podwykonawcami, którzy nierzetelne wykonuja swoja prace, a Inpost na to nie raguje. -
~Janusz / 2022-08-16 10:11
NIE BIERZCIE NIGDY KURIERA INPOST bo NIEDOSTARCZY Wam paczki. Trzy dni nie ruszałem się z domu, żeby go nie przegapić. Trzeciego dnia dostałem mailem informację, że po dwóch nieudanych próbach, paczka została odesłana do nadawcy. Telefonu nie odbierał, na pocztę głosową nie reagował. Teraz nie mam ani paczki ani pieniędzy za opłatę. Mimo 100% winy bezczelnego kuriera, mam teraz wyjaśniać sprawę z nadawcą paczki żeby odzyskac pieniądze lub towar. STRATA PIENIĘDZY, CZASU I KUPA STRESU.
Reklamowałem. Dostałem te same kłamstwa w odpowiedzi.ZaletyŻadneWadyBezczelność, kłamstwa, strata pieniędzy. -
~ASK / 2022-08-15 21:36
Przy reklamacji to klient ma udowodnić że towar był cały. Wysłałem obraz i wrócił do mnie rozbity a firma po reklamacji stwierdziła że to ja mam udowodnić że wysłałem nieuszkodzony. Na szczęście nagrywam pakowanie towarów aby klient mi niezarzucił że to ja wysłałem uszkodzony towar.Niepolecam Inpostu kasują kasę a jak coś uszkodzą to umywają ręce. Sprawa trafia do sądu z nagraniem ZaletyBrak zaletWadySame
strona 148 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »