Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7964 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nikøla / 2022-09-05 11:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier nawet nie podjął próby doręczenia paczki przez co została ona zwrócona do nadawcy.
  • ~MICHAŁ / 2022-09-05 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat korzystałem z usług InPost ale po ostatniej sytuacji straciłem całkowicie zaufanie do firmy. Paczka, która została do mnie nadana w paczkomacie po drodze po prostu „rozpłynęła się w powietrzu”. Po wielu obietnicach bez pokrycia kontaktu ze mną w sprawie wyjaśnienia sprawy i bezradności infolini postanowiłem złożyć reklamację. Inpost „umywając ręce” zrzucił odpowiedzialność na swojego ubezpieczyciela, a osoba zajmująca się reklamacją w Inpost nawet nie odpisuje już na maile. Ubezpieczyciel wycenił zawartość paczki na grosze… mimo, że w paczce znajdowały się cenne przedmioty kolekcjonerskie. Pracownicy firmy wykazali się niekompetencją oraz brakiem profesjonalizmu w podejściu do swojego klienta. Zdecydowanie nie polecam. ????
    Wadyniekompetencja
  • ~Aga / 2022-09-04 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy złodzieje, okradli moja paczkę. A reklamacji nie uwzględniają. Jak można okradać czyjąś własność. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
    ZaletyŻadnych
    WadyZłodziejstwo
  • ~Edek / 2022-09-03 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zagubiona ponad 2 miesiące temu. Została złożona reklamacja. Pani która rzekomo ja rozpatratrywała poinformowała, że paczka już do mnie została wysłana. Paczki nie ma do dnia dzisiejszego. Natomiast Pani rozpatrującą sprawę zamknęła sprawę w trybie bez rozpoznania( gdzie takiego nie ma podczas składania reklamacji. Pani Izabelo K. brak kompetencji z Pani strony....
  • ~Jeronimo / 2022-09-03 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy Państwo od 29.08.2022 roku nie mogę odebrać przesyłki z paczkomatu WAW42A.
    Podobno jest awaria paczkomatu i tak wielka firma od tygodnia nie może sobie z tym poradzić.
    Codziennie dzwoniąc na infolinie otrzymuję informacje, że przyjmują zgłoszenie i prześlą dalej.
    To jest jakaś paranoja, czy potrzeba aż tyle czasu aby wydostać te paczki i przekierować do innych paczkomatów?
    Druga sprawa to muszę dzwonić co 48 godzin i przedłużać czas odbioru paczki, bo automat ani kto kolwiek z firmy INPOST nie może tego zrobić.
    Dzisiaj dostałem informację, że paczkomat nadal nie działa i zostanę kiedys tam ( bo nie ma dokładnej daty) poinformowany o mozliwości odbioru paczki jak ją przekażą do innego paczkomatu.
    Nie tylko ja nie mogę odebrać przesyłki, ale wszyscy którzy otrzymali info o przesyłce w tym paczkomacie w dniu 29.08.2022r.

    Ze względu na tak beszczelne działania ze strony INPOST zgłosiłem to do UOKiK
    Zaletybrak zalet.
    WadyO wadach już napisałem.
  • ~Olga / 2022-09-03 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Skradziono mi przesyłkę 02.09.2022 na oddziale Inpost Lublin. Koszt przesyłki kilkaset złotych. Widzę, że to już 3 kradzież przesyłek dokonana tego dnia w Lublinie. Mi, jak i innym poszkodowanym powiedziano na infolinii dokonać opisu i czekać 30 dni na odpowiedź.
    Nikomu NIE POLECAM!!!!
    ZaletyBrak
    WadyStres, czas, pieniądze.
  • ~Magdalena / 2022-09-02 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie podjął próby doręczenia paczki przez co została ona zwrócona do nadawcy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kontaktu z kurierem,
    Niewywiązanie się z umowy
  • ~Dzo / 2022-09-02 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Taka firma... a nie moga od 3 dni wyprostowac błędny nuner telefonu.
    WadyKontak z pomoca jest utrudniony prostych spraw nie umieja wyprostować.
  • ~Artur / 2022-09-02 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Skradziono mi przesyłkę. W paczkomacie pusta koperta. Inpost postanowił jednak kryć złodzieja. Nie przeproszono nie oddano pieniędzy. Spraw zgłosiłem na prokurature
    ZaletyBrak
  • ~Klientka / 2022-09-02 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam bardzo podziękować i docenić pracę firmy InPost za to, że zgubili moją paczkę o wartości kilkuset złotych.
    Nikt z infolinii nie jest w stanie odpowiedzieć mi na pytanie gdzie może być paczka i co się z nią stało, czy kiedykolwiek do mnie dotrze. Podczas rozmowy kazano opisać mi jej zawartość, bo ,,może się znajdzie” :). Jedyne co mi pozostało to złożyć reklamacje i łaskawie czekać na odpowiedź.
    ZaletyBrak
    WadyChaos i brak organizacji
  • ~Bernarda / 2022-09-02 17:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgosza firma kurierska w Lublinie. Trzeci dzień dostaję wiadomość że w dniu dzisiejszym otrzymam paczkę. Paczka niestety nie doręczona.Nie polecam są inne firmy kurierskie bardziej dbające o klienta .Kpina z ludzi którzy czekają na dostawę żadnego telefonu od kuriera. Osobiście dzwoniąc kurier mówi że Ok 15 lub 16 dowiezie paczkę. Po czym i tak nie doręcza przesyłki.Takiej firmie nie powinni zezwolić dostarczać żadnej przesyłki.Drodzy ludzie sprzedający swoje produkty i wysyłający tą firmą zastanówcie się czy warto.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo wiele
  • ~Olga / 2022-09-02 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zagineła. Minął 5 dzień z nadania przesyłki. Nie polecam.
    ZaletyNie polecam
  • ~Monika / 2022-09-02 00:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Często zamawiam za pośrednictwem InPost i odbieram. Zawsze wszystko się zgadza. Dziś pierwszy raz miałam dostawę kurierem. Wcześniej mail z nr telefonu, krótka wymiana SMS z kurierem. Wszystko zawsze ok.
  • ~Katarzyna J / 2022-09-01 23:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka nie dotarła ponieważ kurier nikogo nie zastal co jest rzeczą niemożliwa ponieważ jest to moje miejsce pracy z którego nie wychodzę na 2 min , reklamacja nie uznana pomimo ze kuriera nie było, paczka wróciła do nadawcy ❗️ ostatnie zamówienie z tej firmy NIE POLECAM !❗️❗️❗️
  • ~Marcin / 2022-09-01 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wpisuje w system nieudana próbę dostarczenia z powodu mojej nieobecności, gdzie oczywiście jestem w domu, a miły pan z infolini mówi że może byłem na papierosie i nie słyszałem. Kiedy proszę o numer do kuriera żebym go mógł zawrócić, bo jestem w domu, to mi nie podaje. Żenada
  • ~Kajaa32 / 2022-09-01 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zaginęła i po po dwóch tugadniach dalej nie wiadomo co się z nią dzieje sądzę że kurierowi po prostu nie chciało się jej przywieźć. Obsługa na infolinii bardzo nie miła sami niewiedzą co się dzieje wiele obiecują a nic z tym nie robią
    WadyBrak organizacji, oszustwa
  • ~Ania / 2022-09-01 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka idzie już kilka dni i z każdym dniem pisze że ją dostarczono ale ja żadnej paczki nie dostałam.
  • ~Żaneta / 2022-09-01 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, chciałam poinformować że domofon jest popsuty, niestety paczka nie dotarła bo nie łaska zadzwonić i poinformować, że już się jest. Ze strony infolini również żadnej pomocy. Drugiego dnia po odebraniu telefonu po wielu próbach, poinformowałam kuriera ze jak będzie na miejscu, to niech dzwoni na numer telefonu, niestety paczka drugiego dnia też nie dotarła. Cofnięta do nadawcy, bardzo nie polecam!
  • ~Lalrr / 2022-09-01 12:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Dosyć szybki czas dostawy ale zostawianie paczek za płotem, przed drzwiami kiedy jestem w domu czy tez potwierdzenia odbioru kiedy paczki na oczy nie widziałam paczka opłacona potwierdzony odbiór a paczki nie ma do tego ostatnio ciągły problem z paczkomatami musiałam szukać swoich 4 zagubionych paczek gdzie na infolinii za dużo nie pomagają..
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadyGubiące się paczki
    Potwierdzenia odbioru przed dostarczeniem paczki
  • ~Norbert / 2022-09-01 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych firm kurierskich. Brak kontaktu z kurierem ale jest informacja o próbie dostarczenia przesyłki. Na infolinii dowiedziałem się, ze numer podany do kuriera nie musi być jego numerem. Konsultant nie zna numeru do kierowcy, codziennie kierowca dostaje inny telefon z innym numerem. Kolejna sprawa to informacja na mailu że można zapłacić kartą lub blikiem, powodzenia... nie można bo terminal w naprawie od miesiąca.
    WadyObsługa fatalna
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12364
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7964
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7591
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4086
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4048
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4401
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906