Ostatnie zamówienie wg sklepu "zaginęło w transporcie" a wg infolinii InPost nie zostało nawet nadane. Obsługa klienta nie potrafiła mi pomóc w znalezieniu mojej paczki, jedyne co usłyszałam to status zamówienia, który bardzo dobrze znałam, ponieważ widziałam go w aplikacji. Zero zaangażowania ze strony pracowników w odnalezieniu przesyłki. W sprawie zaginięcia paczki z infolinią ma się kontaktować nadawca, a nie ja jako odbiorca - tak poinformował mnie pracownik działu obsługi. Dodatkowo czas dostarczenia przesyłki z 2 dni roboczych wydłużył się na 4 dni. Miałam sytuację, że paczkomat przez 3 dni był zepsuty i nikt nie był w stanie go naprawić. Na infolinii otrzymałam informację, że wszystkie paczki zostaną ponownie umieszczone w skrytkach po naprawie, jednak tak się nie stało, paczka wróciła do nadawcy. Raz reklamowałam przesyłkę, ponieważ paczka została umieszczona nie w mojej skrytce, oczywiście reklamacja została odrzucona, zarzucając mi, że to ja odebrałam paczkę - nie mogłam jej odebrać, ponieważ nie otrzymałam kodu odbioru. Takim sposobem nie otrzymałam paczki ani pieniędzy za zaginiony towar.ZaletyNiska cena
WadyDłuższy czas oczekiwania w porównaniu do innych przewoźników, późne dostarczanie przesyłek (godzina 22), niekompetentna obsługa klienta, często zepsute paczkomaty, odrzucone reklamacje