Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8013 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jack / 2022-09-19 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nie informują że paczki są w paczkomacie i wszystko wraca do nadawcy mimo, iż opłacone.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wywiązywania się z dostarczenia towarów czyli nie spełniają swijego celu za który biorą pieniądze.
  • ~Mini / 2022-09-19 17:15
    Ocena: 1.67 / 5
    LUBLIN SŁAWINEK. Nagminnie paczki są po 48 godzin "Przyjęte w sortowni". Po zgłoszeniu jednej na reklamację, Pani oznaczyła ją jako piorytet. Paczka została dostarvzona do paczkamtu na następny dzień wieczorem. "Wydane do doreczenia" wisi od 8 rano do 17-18. Wcześniej zdecydowanie szybciej paczki byly dostarczane i odbierane. Cena kuriera innych firm kurierskich jest już w tej samej cenie i bez problemu dostarczą do domu. Zniechęca czas oczekiwania i to w jakim stanie paczki trafiają do odbiorcy. Pudełka są podarte i pogniecione. Szafki inpost często się zacinają i znikoma pomóc infolinii żeby otworzyć drzwiczki...
    WadyDługi czas oczekiwania
    Znikoma pomoc infolinii
    Paczki mają uszkodzone pudełka/opakowania
    Zacinanie się szafek inpost
  • ~Monika / 2022-09-19 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka kurierska trafi tylko do bezrobotnego , bo do osoby pracującej nie ma szansy dotrzeć . Kurier przychodzi i 11 w ciągu dnia nie informując o tym wcześniej. Mail z informacją o doręczeniu przesyłki dochodzi w tym samym dniu.
    ZaletyBrak
  • ~Joanna / 2022-09-19 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam Firmę InPost zdecydowanie negatywnie Mój problem z odbiorem paczki z paczkomatu został zignorowany przez Panią siedząca w Dzisle Obsługi klienta Zadzwoniłam z prośba o pomoc ponieważ nie mogłam odebrać paczki w terminie Na co Pani przy telefonie odpowiedziała mi ze nie ma możliwości pomocy i paczka wróci do nadawcy Zastanawiam się po co ta Pani tam siedzi skoro nie może klientów pomoc Pani ta nie dysponowała nawet nr telefonu do kuriera Paczka szła z Niemiec Wydaje mi się ze albo firma czuje się na rynku zbyt pewnie Albo poprostu ma gdzieś swoich klientów Są różne sytuacje z życiu i wydaje mi się ze po to są infolinie żeby służyć pomocą Nie polecam tej firmy zdecydowanie bo w razie problemu klient zostaje ze tak brzydko powiem zlani
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~karol25 / 2022-09-19 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Witajcie chcia;em opisac swoja sytacje paczka. Paczka miala byc dreczona 28 sierpnia do mnie lecz nie dotarla, dzwonie na onflinie inpost panladnie przyjąl zglosznie paczka bedzie doreczona w cigu 48 gdzin ok. lecz nie zostala doreczona, dzwonie poraz kolejny na infolinie i znow ta sama sytacja przyjeli zgloszenie. teraz mialsie zemna skontaktowac z wyjasnieniem stuacji tego semgo dnia i znow zdne odzewu dzwnie na infolinie i zw zgłoszenia wiec sie zdenerwowalem i zrezygnowalem z towaru a gdy zrezygnowalem z prrzslki u sprzedawcy to jakim cudem przeslka sie znalazla i zostala doreczona do sprzedawcy
    Zaletybrak
    Wadyniekompetenta firma
  • ~pIOTR / 2022-09-19 12:20
    Ocena: 1.33 / 5
    kurioerzy opóźniają się z doręczeniach i ostatnio jest bardzo dużo zagubionych paczek..odrzucoane reklamacje..PORAŻKA!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY!!
  • ~Magdalena / 2022-09-19 11:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolona z usługi InPost. Kontakt z kurierem zerowy. Dzwonilam kilka razy, napisałam też kilka esemesów. I cisza zero kontaktu. Jedno zamówienie nie zostało odebrane nie z mojej winy. Nie zadzwonił, nie trąbił mieszkam w domu prywatnym.Niw mam obowiązku stać z nosem przyklejonym do szkoły by i czekać na jasniepana. Jestem bardzo nie zadowolona i wściekła.
    ZaletyPaczkomaty.
  • ~Natalia / 2022-09-18 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnie zamówienie wg sklepu "zaginęło w transporcie" a wg infolinii InPost nie zostało nawet nadane. Obsługa klienta nie potrafiła mi pomóc w znalezieniu mojej paczki, jedyne co usłyszałam to status zamówienia, który bardzo dobrze znałam, ponieważ widziałam go w aplikacji. Zero zaangażowania ze strony pracowników w odnalezieniu przesyłki. W sprawie zaginięcia paczki z infolinią ma się kontaktować nadawca, a nie ja jako odbiorca - tak poinformował mnie pracownik działu obsługi. Dodatkowo czas dostarczenia przesyłki z 2 dni roboczych wydłużył się na 4 dni. Miałam sytuację, że paczkomat przez 3 dni był zepsuty i nikt nie był w stanie go naprawić. Na infolinii otrzymałam informację, że wszystkie paczki zostaną ponownie umieszczone w skrytkach po naprawie, jednak tak się nie stało, paczka wróciła do nadawcy. Raz reklamowałam przesyłkę, ponieważ paczka została umieszczona nie w mojej skrytce, oczywiście reklamacja została odrzucona, zarzucając mi, że to ja odebrałam paczkę - nie mogłam jej odebrać, ponieważ nie otrzymałam kodu odbioru. Takim sposobem nie otrzymałam paczki ani pieniędzy za zaginiony towar.
    ZaletyNiska cena
    WadyDłuższy czas oczekiwania w porównaniu do innych przewoźników, późne dostarczanie przesyłek (godzina 22), niekompetentna obsługa klienta, często zepsute paczkomaty, odrzucone reklamacje
  • ~Sergio / 2022-09-18 14:46
    Ocena: 1.33 / 5
    W ciagu 2 tygodni przyszły mi dwie paczki opakowania po nich były podarte i poniszczone, oczywiscie pudelka w srodku były pogniecione danych produktów // Kuruerzy powiat Radomski
    WadyZniszczone przesyłki
  • ~Jusi / 2022-09-18 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio spotkała mnie przykrość ze strony firmy inpost . Kurierzy zachowywali się chamsko podczas dostawy towaru. Coraz mam mniej chęci zamawiania. Zostałam oszukana o 45 złotych. Dostawa za tyle kasy . To kupię porządne jedzenie dla 4 osobowej rodziny . Firma inspost powinna rozważać rozbudowę paczkomatu na budowę skrzynek
    na większe paczki bo przecież ludzie pracują na różne zmiany a Kurierzy jeżdżą tylko w rannych godzinach do godziny 13 i co mnie zdziwiło a na dodatek że są tylko dwie próby doręczenia. Wogole nie dbają o klientów. Ja myślałam że firma inpost to najlepsza firma doręczającą paczki a to się okazuje że nie trzeba chwalić dnia przed zachodem słońca .
    ZaletyPaczkomaty
    WadyKurierzy i ich praca a przede wszystkim ich doręczenia i chamskie zachowanie
  • ~Karolina / 2022-09-17 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Olewają klienta jak tylko można, w menadżerze mega błąd w nadawaniu paczek (D)
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Kama / 2022-09-17 13:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier(w zastępstwie) drugi już raz zaprosił mnie na dół pod klatkę. W odpowiedzi na pytanie wciskał mi, że znów pandemia i mają przykaz. Nic takiego-dzwonilam do nich
    ZaletyNa czas
    WadyKłamią i nie chce im się wnosić
  • ~Tygrys01 / 2022-09-17 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mimo że z nim rozmawiałem nie dostarczył mi przesyłki osobiście tylko wrzucił pod wycieraczkę.
  • ~Tupak / 2022-09-17 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji i obsługa klienta to jakiś żart i to samo się tyczy odbioru i dostarczania przesyłek. Ludzie przestańcie korzystać z usług tej firmy.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNigdy nie na czas, cwaniaki z obsługi klienta i działu reklamacji
  • ~Jakko / 2022-09-16 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział rekalamacji lub obsługi klienta to porażka. Wmawianie mi ze otrzymałam maila, którego nie bylo lub nieodpisywanie na maile. Reklamacje musiałam składać telefonicznie bo przez formularz nie dotarła do nich. Istny bałagan i zwalanie na innych.
  • ~Jakko / 2022-09-16 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział rekalamacji lub obsługi klienta to porażka. Wmawianie mi ze otrzymałam maila, którego nie bylo lub nieodpisywanie na maile. Reklamacje musiałam składać telefonicznie bo przez formularz nie dotarła do nich. Istny bałagan i zwalanie na innych.
  • ~ziggy / 2022-09-16 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed chwilą przeczytałem o Oddziale Słupsk. POTWIERDZAM. Wysłałem paczkę z tego oddziału ok 20 sierpnia.. oczywiście zaginęła. A status- odebrana przez kuriera ( z paczkomatu)... na tym wiedza o paczce się zakończyła. Jako ciekawostka wysłałem 2 paczki. jedna dotarła, a druga ( niestety z bardziej wartościową zawartością zaginęła. od miesiąca tylko tylko wyjaśniają a ja muszę składać kolejne oświadczenia.. załamka. Najwyższa pora żeby firma poniosła konsekwencje za swoje działania- niezrealizowanie usługi za którą otrzymała wynagrodzenia i zaginiecia( a może kradzieże??) paczek
    Zaletywyadawało się tanio (ale jeśli paczka dotrze do odbiorcy)
    Wadyzaginięcia, kradzieże?? zniszenia
  • ~Robert / 2022-09-16 14:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez 3 miesiące zgubiono 2moje przesyłki do paczkomatu, dramat jeżeli możecie to unikajcie
  • ~Blo / 2022-09-16 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw sami zareklamowaliście moją paczkę a później zrobiliście zwrot do nadawcy
    ..nawet nie dotarła do paczkomatu. Milion telefonów i za każdym razem że będzie to błąd systemu...OSZUKIWALIŚCIE mnie...nieudolni pracownicy infolinii
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Lena / 2022-09-16 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    inpost oddział słupsk to jaka kpina i chjyba należy im się bliżej przyjerzec - nadaję paczki od lipca i juz 4 zaginiona, mimo ze kod nadania byl wpisany. to są kpiny!!!
    Zaletybrak
    Wadyginą paczki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976