Dramat!! Paczki idą do paczkomatu tydzień!! Śledzona w aplikacji pokazuje że po prostu krąży gdzieś w kraju:"odebrana<->przekazana dalej na oddział". Masakra!! Kurierzy też nie najlepiej-mają tylko dwa terminy, nie da się z nimi umówić się na określoną porę, lekceważą klienta. Na infolinii zero pomocy, tylko radzą "uzbroić się w cierpliwość"... masakra. Gdzie stary, szybki InPost??!?
ZaletyZero
WadyLekceważenie klienta, wolność, opieszałość
~Janina / 2022-09-22 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nadana 19 .09 nie dotarła. Dziesiątki tel na infolinię ijedna rada CIERPliWoSCI .a wczoraj od 21 jest przewodzona do innego oddziału wszystko w obrębie Warszawy i jeszcze nie dotarła .A na infolinii w czym jeszcze mogę pomóc od trzech dni nie kiwnęli palcem.Czyli nadałam paczkę na wycieczkę pojezdzi sobie i jak dotrze to już musztarda po obiedzie.
Zalety Brak
WadyZlikwidować infolinię nie potrzebna .
~Wojtek / 2022-09-22 14:59
Ocena: 1.00 / 5
INPOST SIĘGNĄŁ DNA I TYLE W TEMACIE
Pavzki spóźnione o kilka dnie nie dotrylują terminów.
ZaletyBrak
WadyPaczki opóźnione o 3 dni
~Marcin / 2022-09-22 09:48
Ocena: 1.67 / 5
Kurierzy są prostakami a kultura u nich to abstrakcja i mogą wszystko tzn bezczelnie dostarczać uszkodzone paczki z brakami zawartości po czym uciekają nie pisząc protokołu a firma uważa że wszystko jest ok i że paczka została dostarczona całą ... To jest pseudo firma z cyrkiem na czele ...
~Aleksandra / 2022-09-21 21:48
Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka razem z zawartością porwana! Reklamacja? Odrzucona!!! W takim razie po w ogóle możliwość reklamacji skoro takie przypadki są odrzucone!!
~Śokin / 2022-09-21 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Kurier hamski niepunktualny i nieodpowiedzialny bajkopisarz... przywiózł umowę do podpisania 6 godzin po ustalonej porze! Dramat! Oburzony poskarżył się przełożonym których jak słyszałem też stwierdziła przez tel. "H.j z nimi wyrwij im to z rąk i wyjdz stamtąd" Cwaniactwo i buractwo. Nie polecam nikomu korzystania z ich usług
WadyHamstwo
~xyz / 2022-09-21 16:29
Ocena: 1.67 / 5
Paczka zamówiona do paczkomatu nie dotarła. Mimo prób kontaktu nie została mi udzielona informacja co się dzieje. Każdemu błędy się zdarzają ale brak możliwości kontaktu i brak jakiejkolwiek informacji to robienie sobie żartów z klienta. Nigdy już nie skorzystam z tej firmy…
~Janina / 2022-09-21 16:17
Ocena: 1.00 / 5
Porażka . Więcej nie skorzystam z usług.od lutego coraz gorzej z dostarczaniem paczek.A nadana paczka w poniedziałek 19.09 ma dalej status przyjęta w oddziale Łazy al.Krakowskie 190a i WKRÓTCE od 50 godz będzie przekazana kurierowi.A mnie jako nadawcę wszyscy konsultanci proszą o cierpliwość.
Zalety!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadyKonsultantci zbędny dział firmy nic nie mogą mają wyuczona regułkę a kluczowe słowo Cierpliwość
~Edyta / 2022-09-21 15:51
Ocena: 1.67 / 5
Paczki nadane 19.09.2022 miały być 20.09.2022 dostarczone do paczkomatu. Niestety tylko jedna paczka została dostarczona około godziny 21 ... Czekam specjalnie na folie do samochodu i mąż wziął specjalnie wolne na ten dzień żeby odkleić nią auto niestety kurier ma to w dupie i paczek dalej nie ma a od 20.09.2022 od godziny 8:00 widnieje że do doręczenia. Dzwoniłam na infolinię ale jak zawsze nikt nic nie może poradzić. Nie polecam
Już drugi raz jest taka sytuacja ... A mąż wolne wziął na darmo bo foli do tej pory nie ma a już jest godzina 16!!!!!????????????????????????
ZaletyŻadnych
WadyDrugi raz już kurier ma w dupie swoją pracę i nie dostarcza przesyłek na czas
~nadawca / 2022-09-21 14:11
Ocena: 2.00 / 5
Paczka zostala nadana przelezala w poczkomacie 10 dni a jak dzwonilem nic nie mozna zalatwic telefonicznie tylko e-mailem na kroego odp h... wie ile poraszka
~Justyna / 2022-09-21 12:39
Ocena: 3.00 / 5
InPost powinien zostać przy paczkomatach. Kurier nie raczył nawet wysiąść z samochodu. Stanął przed bramą i trąbi.
ZaletySzybkość dostawy
WadyKurier bez kultury
~Ola / 2022-09-21 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Inpost powinien zostać tylko przy paczkomatach. Kurierzy tragedia. Zrobiłam wszystko żeby odebrac swoją paczkę, telefony do kuriera i kilka na infolinie. Nie ma możliwości przekierowania paczki w inne miejsce, pod inny adres, do paczkomatu czy firmowego punktu odbioru, za pomocą infolinii, aplikacji czy kontaktu z kurierem. Nie można umówić odbioru na inny dzień, choć pracownicy infolinii informują, ze jest to możliwe. Kurier ma jednak inne zdanie, uważa za to ze paczkę może zostawić pod drzwiami (????), a zapytany dlaczego nie możemy umówić odbioru na inny dzień rozłącza się
~Kasia / 2022-09-21 07:57
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to u Panstwa jakiś dramat. Chciałam wysłać paczkę, otworzyła mi się paczka z czyimś zamówieniem! Oczywiście swojej juz nadać nie mogłam. Czy otrzymałam pomóc, a jakże! Dodzwonic się nie idzie. Napisalam mail. Pan mi zaproponował rozwiązanie ze mi etykietę spowrotem aktywuje, super, od razu zgodziłam się. A następnego dnia Pani mi pisze ze to juz niemozliwe?? Czy Państwo są poważni!
~Robert / 2022-09-20 21:08
Ocena: 3.00 / 5
Paczka została zniszczona w trakcie dostawy do klienta. Po tygodniu wróciła do nadawcy. Uznana została reklamacja, ale zwrot środków za niewykonaną usługę niestety nie nastąpił. Nigdy więcej nie zamierzam korzystać z usług tej firmy.
~Ewa / 2022-09-20 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Dramat!
Kuriera w ogóle nie było, a status że nikogo nie zastał.
4 dzień paczka ponownie jest dostarczana...
Nigdy więcej nie skorzystam z usług.
ZaletyBrak
WadyZero szacunku do Klienta
~Pawel / 2022-09-20 19:16
Ocena: 3.67 / 5
Zdecydowany spadek jakości, paczki przychodza z coraz większym opóźnieniem, często na aplikacji nie odświeżają sie ich statusy. Kiedyś paczka potrafiła przyjść na następny dzień z pobliskiego miasta, teraz czas sie wydłuża do maximum. To już nie ten sam InPost co kiedys
~Marta / 2022-09-20 18:15
Ocena: 1.33 / 5
Nadałam paczkę w paczkomacie . Liczyłam że paczka dotrze w kolejnym dniu roboczym, paczkomaty są oddalone od siebie o 100 km , to samo województwo. W aplikacji widzę że paczka krąży , błąd sortowni , kuriera nie wiem, nie dowiem się.
Na infolini dowiedziałam się że mają 48 godzin na dostarczenie paczki.
~Alina Jurczuk / 2022-09-20 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, tak jak piszą poprzednicy. Zamówiłam przesyłkę, w odpowiedzi planowe dostarczenie czwartek - piątek. Dziś wtorek, dzwoni kurier że ma przesyłkę, a mnie nie ma w domu, niestety nie mogę się rozdwoić. Proszę kuriera by przywiózł moją przesyłkę pod inny adres, w tym samym mieście. ( Moje miasto nie jest duże). W odpowiedzi brzmi ,,nie, proszę zmienić adres dostarczenia". Wchodzę na email,nie znajduję miejsca na zmianę adresu.Dzwonię do kuriera,odpowiada by dzwonić na infolinię inpost.Dzwonię,tam Pani odpowiada że ja adresu zmienić nie mogę, niech zmieni nadawca. Piszę email do nadawcy, w odpowiedzi napisane iż wystarczyło dogadać się z kurierem bo moje miasto małe przecież. Proste, prawda? Przecież kurier ma mój nr. telefonu,imię i nazwisko, nr. przesyłki. Zatem gdzie problem żeby dostarczyć pod inny adres w tym samym mieście? Ach wiem, zwyczajnie nie zależy na dobrej obsłudze, na opinii też nie. Nigdy więcej inpost!
~Justyna / 2022-09-20 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, jakość świadczonych usług jest na bardzo niskim poziomie. Opcja przekierowania paczki kompletnie nie działa, ponieważ po przekierowaniu paczki do punktu odbioru paczka od tygodnia jest przerzucana na oddział i wydawana do doręczenia - tak wynika z informacji zamieszczanej w aplikacji InPost, kilkukrotny kontakt na infolinii kończył się zgłaszaniem interwencji, z których nic nie wynika, bo nie wiedzą co się faktycznie dzieje z paczką. Dziś zgłosiłam oficjalną reklamację. Następnym razem InPost - nie dziekuję!
Zaletybrak
Wadywady jak w opinii
~Ja. / 2022-09-20 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Zagubili moja paczke jeszcze musze czekac miesiac za odpowiedzia sa zalosni.Poprostu stracilem kase.Klamia i oszukuja.