Paczki nadane 19.09.2022 miały być 20.09.2022 dostarczone do paczkomatu. Niestety tylko jedna paczka została dostarczona około godziny 21 ... Czekam specjalnie na folie do samochodu i mąż wziął specjalnie wolne na ten dzień żeby odkleić nią auto niestety kurier ma to w dupie i paczek dalej nie ma a od 20.09.2022 od godziny 8:00 widnieje że do doręczenia. Dzwoniłam na infolinię ale jak zawsze nikt nic nie może poradzić. Nie polecam
Już drugi raz jest taka sytuacja ... A mąż wolne wziął na darmo bo foli do tej pory nie ma a już jest godzina 16!!!!!????????????????????????
ZaletyŻadnych
WadyDrugi raz już kurier ma w dupie swoją pracę i nie dostarcza przesyłek na czas
~nadawca / 2022-09-21 14:11
Ocena: 2.00 / 5
Paczka zostala nadana przelezala w poczkomacie 10 dni a jak dzwonilem nic nie mozna zalatwic telefonicznie tylko e-mailem na kroego odp h... wie ile poraszka
~Justyna / 2022-09-21 12:39
Ocena: 3.00 / 5
InPost powinien zostać przy paczkomatach. Kurier nie raczył nawet wysiąść z samochodu. Stanął przed bramą i trąbi.
ZaletySzybkość dostawy
WadyKurier bez kultury
~Ola / 2022-09-21 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Inpost powinien zostać tylko przy paczkomatach. Kurierzy tragedia. Zrobiłam wszystko żeby odebrac swoją paczkę, telefony do kuriera i kilka na infolinie. Nie ma możliwości przekierowania paczki w inne miejsce, pod inny adres, do paczkomatu czy firmowego punktu odbioru, za pomocą infolinii, aplikacji czy kontaktu z kurierem. Nie można umówić odbioru na inny dzień, choć pracownicy infolinii informują, ze jest to możliwe. Kurier ma jednak inne zdanie, uważa za to ze paczkę może zostawić pod drzwiami (????), a zapytany dlaczego nie możemy umówić odbioru na inny dzień rozłącza się
~Kasia / 2022-09-21 07:57
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to u Panstwa jakiś dramat. Chciałam wysłać paczkę, otworzyła mi się paczka z czyimś zamówieniem! Oczywiście swojej juz nadać nie mogłam. Czy otrzymałam pomóc, a jakże! Dodzwonic się nie idzie. Napisalam mail. Pan mi zaproponował rozwiązanie ze mi etykietę spowrotem aktywuje, super, od razu zgodziłam się. A następnego dnia Pani mi pisze ze to juz niemozliwe?? Czy Państwo są poważni!
~Robert / 2022-09-20 21:08
Ocena: 3.00 / 5
Paczka została zniszczona w trakcie dostawy do klienta. Po tygodniu wróciła do nadawcy. Uznana została reklamacja, ale zwrot środków za niewykonaną usługę niestety nie nastąpił. Nigdy więcej nie zamierzam korzystać z usług tej firmy.
~Ewa / 2022-09-20 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Dramat!
Kuriera w ogóle nie było, a status że nikogo nie zastał.
4 dzień paczka ponownie jest dostarczana...
Nigdy więcej nie skorzystam z usług.
ZaletyBrak
WadyZero szacunku do Klienta
~Pawel / 2022-09-20 19:16
Ocena: 3.67 / 5
Zdecydowany spadek jakości, paczki przychodza z coraz większym opóźnieniem, często na aplikacji nie odświeżają sie ich statusy. Kiedyś paczka potrafiła przyjść na następny dzień z pobliskiego miasta, teraz czas sie wydłuża do maximum. To już nie ten sam InPost co kiedys
~Marta / 2022-09-20 18:15
Ocena: 1.33 / 5
Nadałam paczkę w paczkomacie . Liczyłam że paczka dotrze w kolejnym dniu roboczym, paczkomaty są oddalone od siebie o 100 km , to samo województwo. W aplikacji widzę że paczka krąży , błąd sortowni , kuriera nie wiem, nie dowiem się.
Na infolini dowiedziałam się że mają 48 godzin na dostarczenie paczki.
~Alina Jurczuk / 2022-09-20 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, tak jak piszą poprzednicy. Zamówiłam przesyłkę, w odpowiedzi planowe dostarczenie czwartek - piątek. Dziś wtorek, dzwoni kurier że ma przesyłkę, a mnie nie ma w domu, niestety nie mogę się rozdwoić. Proszę kuriera by przywiózł moją przesyłkę pod inny adres, w tym samym mieście. ( Moje miasto nie jest duże). W odpowiedzi brzmi ,,nie, proszę zmienić adres dostarczenia". Wchodzę na email,nie znajduję miejsca na zmianę adresu.Dzwonię do kuriera,odpowiada by dzwonić na infolinię inpost.Dzwonię,tam Pani odpowiada że ja adresu zmienić nie mogę, niech zmieni nadawca. Piszę email do nadawcy, w odpowiedzi napisane iż wystarczyło dogadać się z kurierem bo moje miasto małe przecież. Proste, prawda? Przecież kurier ma mój nr. telefonu,imię i nazwisko, nr. przesyłki. Zatem gdzie problem żeby dostarczyć pod inny adres w tym samym mieście? Ach wiem, zwyczajnie nie zależy na dobrej obsłudze, na opinii też nie. Nigdy więcej inpost!
~Justyna / 2022-09-20 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, jakość świadczonych usług jest na bardzo niskim poziomie. Opcja przekierowania paczki kompletnie nie działa, ponieważ po przekierowaniu paczki do punktu odbioru paczka od tygodnia jest przerzucana na oddział i wydawana do doręczenia - tak wynika z informacji zamieszczanej w aplikacji InPost, kilkukrotny kontakt na infolinii kończył się zgłaszaniem interwencji, z których nic nie wynika, bo nie wiedzą co się faktycznie dzieje z paczką. Dziś zgłosiłam oficjalną reklamację. Następnym razem InPost - nie dziekuję!
Zaletybrak
Wadywady jak w opinii
~Ja. / 2022-09-20 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Zagubili moja paczke jeszcze musze czekac miesiac za odpowiedzia sa zalosni.Poprostu stracilem kase.Klamia i oszukuja.
WadyKlamcy.
~Jack / 2022-09-19 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, nie informują że paczki są w paczkomacie i wszystko wraca do nadawcy mimo, iż opłacone.
ZaletyBrak
WadyBrak wywiązywania się z dostarczenia towarów czyli nie spełniają swijego celu za który biorą pieniądze.
~Mini / 2022-09-19 17:15
Ocena: 1.67 / 5
LUBLIN SŁAWINEK. Nagminnie paczki są po 48 godzin "Przyjęte w sortowni". Po zgłoszeniu jednej na reklamację, Pani oznaczyła ją jako piorytet. Paczka została dostarvzona do paczkamtu na następny dzień wieczorem. "Wydane do doreczenia" wisi od 8 rano do 17-18. Wcześniej zdecydowanie szybciej paczki byly dostarczane i odbierane. Cena kuriera innych firm kurierskich jest już w tej samej cenie i bez problemu dostarczą do domu. Zniechęca czas oczekiwania i to w jakim stanie paczki trafiają do odbiorcy. Pudełka są podarte i pogniecione. Szafki inpost często się zacinają i znikoma pomóc infolinii żeby otworzyć drzwiczki...
WadyDługi czas oczekiwania
Znikoma pomoc infolinii
Paczki mają uszkodzone pudełka/opakowania
Zacinanie się szafek inpost
~Monika / 2022-09-19 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka kurierska trafi tylko do bezrobotnego , bo do osoby pracującej nie ma szansy dotrzeć . Kurier przychodzi i 11 w ciągu dnia nie informując o tym wcześniej. Mail z informacją o doręczeniu przesyłki dochodzi w tym samym dniu.
ZaletyBrak
~Joanna / 2022-09-19 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Oceniam Firmę InPost zdecydowanie negatywnie Mój problem z odbiorem paczki z paczkomatu został zignorowany przez Panią siedząca w Dzisle Obsługi klienta Zadzwoniłam z prośba o pomoc ponieważ nie mogłam odebrać paczki w terminie Na co Pani przy telefonie odpowiedziała mi ze nie ma możliwości pomocy i paczka wróci do nadawcy Zastanawiam się po co ta Pani tam siedzi skoro nie może klientów pomoc Pani ta nie dysponowała nawet nr telefonu do kuriera Paczka szła z Niemiec Wydaje mi się ze albo firma czuje się na rynku zbyt pewnie Albo poprostu ma gdzieś swoich klientów Są różne sytuacje z życiu i wydaje mi się ze po to są infolinie żeby służyć pomocą Nie polecam tej firmy zdecydowanie bo w razie problemu klient zostaje ze tak brzydko powiem zlani
ZaletyBrak
WadySame wady
~karol25 / 2022-09-19 13:50
Ocena: 1.00 / 5
Witajcie chcia;em opisac swoja sytacje paczka. Paczka miala byc dreczona 28 sierpnia do mnie lecz nie dotarla, dzwonie na onflinie inpost panladnie przyjąl zglosznie paczka bedzie doreczona w cigu 48 gdzin ok. lecz nie zostala doreczona, dzwonie poraz kolejny na infolinie i znow ta sama sytacja przyjeli zgloszenie. teraz mialsie zemna skontaktowac z wyjasnieniem stuacji tego semgo dnia i znow zdne odzewu dzwnie na infolinie i zw zgłoszenia wiec sie zdenerwowalem i zrezygnowalem z towaru a gdy zrezygnowalem z prrzslki u sprzedawcy to jakim cudem przeslka sie znalazla i zostala doreczona do sprzedawcy
Zaletybrak
Wadyniekompetenta firma
~pIOTR / 2022-09-19 12:20
Ocena: 1.33 / 5
kurioerzy opóźniają się z doręczeniach i ostatnio jest bardzo dużo zagubionych paczek..odrzucoane reklamacje..PORAŻKA!!!
ZaletyBRAK
WadySAME WADY!!
~Magdalena / 2022-09-19 11:53
Ocena: 1.67 / 5
Jestem bardzo nie zadowolona z usługi InPost. Kontakt z kurierem zerowy. Dzwonilam kilka razy, napisałam też kilka esemesów. I cisza zero kontaktu. Jedno zamówienie nie zostało odebrane nie z mojej winy. Nie zadzwonił, nie trąbił mieszkam w domu prywatnym.Niw mam obowiązku stać z nosem przyklejonym do szkoły by i czekać na jasniepana. Jestem bardzo nie zadowolona i wściekła.
ZaletyPaczkomaty.
~Natalia / 2022-09-18 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnie zamówienie wg sklepu "zaginęło w transporcie" a wg infolinii InPost nie zostało nawet nadane. Obsługa klienta nie potrafiła mi pomóc w znalezieniu mojej paczki, jedyne co usłyszałam to status zamówienia, który bardzo dobrze znałam, ponieważ widziałam go w aplikacji. Zero zaangażowania ze strony pracowników w odnalezieniu przesyłki. W sprawie zaginięcia paczki z infolinią ma się kontaktować nadawca, a nie ja jako odbiorca - tak poinformował mnie pracownik działu obsługi. Dodatkowo czas dostarczenia przesyłki z 2 dni roboczych wydłużył się na 4 dni. Miałam sytuację, że paczkomat przez 3 dni był zepsuty i nikt nie był w stanie go naprawić. Na infolinii otrzymałam informację, że wszystkie paczki zostaną ponownie umieszczone w skrytkach po naprawie, jednak tak się nie stało, paczka wróciła do nadawcy. Raz reklamowałam przesyłkę, ponieważ paczka została umieszczona nie w mojej skrytce, oczywiście reklamacja została odrzucona, zarzucając mi, że to ja odebrałam paczkę - nie mogłam jej odebrać, ponieważ nie otrzymałam kodu odbioru. Takim sposobem nie otrzymałam paczki ani pieniędzy za zaginiony towar.
ZaletyNiska cena
WadyDłuższy czas oczekiwania w porównaniu do innych przewoźników, późne dostarczanie przesyłek (godzina 22), niekompetentna obsługa klienta, często zepsute paczkomaty, odrzucone reklamacje