strona 134 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- nastepna »
-
~Booker / 2022-09-29 13:25
Tragedia to mało powiedziane. Coraz gorsza obsługa, konsultanci cytują regułki wyuczone na pamięć u podają statut paczki który mogę sobie sama sprawdzić na stronie. Jak już chcesz wiedzieć więcej to nic nie wiedzą, nie mogą podać informacji. Aplikacja zakłamuje, pokazuje statut wydana do doręczenia a w rzeczywistości leży na magazynie, SMS i powiadomienia o umieszczeniu paczki przychodzą dopiero w momencie jej odebrania. Najwyższy czas przenieść się do paczkomatów allegro, bo tu widać że i taniej i rzetelniej. Odradzam -
-
~Krzysztof / 2022-09-29 13:24
Obsługa i zasady reklamacji śmieszne żeby tylko odszkodowania nie wypłacić. Kurier zgubił lub ukradł przesyłkę a reklamacja biuro nie uwzględni bo sprzedający nie napisał do nich że rezygnuje z roszczeń do odszkodowania. Z jakiej okazji sprzedający ma do nich pisać jeżeli on już swoje wykasował a kurier ma gdzieś dostarczyć paczkę do domu. WadyNie poważna firma okradająca klijentów -
~Quarter21 / 2022-09-29 13:22
Zamówiłem przez Allegro przesyłkę ekspresową nan następny dzień .Czwartek na Piątek w dniu dostawy dzwoniłem kilka razy i jakaś idiotka na infolinii powiedziała , że kurier nie mógł odebrać bo musieli przesyłkę zmierzyc i takie tam bzdety .Po złożeniu reklamacji dostałem odpowiedź odmowną bo przesyłka była zdefiniowana jako zwykła , więc pytam się czemu ta złodziejska banda Inpost wzięła kasę za ekspres , nigdy więcej oszustów z In Post -
~Pawel / 2022-09-29 07:10
Masakra, 28.09 przychodzi przesyłka do paczkomatu, nie ma maila ani SMS-a, 29.09 dzwonię do Inpost na infolinie, Anna L mówi ze już wysyła, ja jej na to, ze nic nie ma, ona? Wysyłam jeszcze raz…. Na nic tłumaczenia, ze nawet na aplikacje nie otrzymuje kodu dostępu, ona ze wyślę jeszcze raz sms, po bitwie aby przełączyła mnie do Koordynatora, ??? Odbiera J.Kaczyński (nie żartuje) i co? Tata sama postawa, zmarnowana godzina i nerwy. Lacha w głosie, ciagle kłamstwa i brak podstawowych zasad kultury !!!! Zadaje pytanie, odp wymijająca , zero pomocy choć błąd po stronie systemu informatycznego Inpost -
~jaro / 2022-09-28 17:30
Paczka zamówiona do sklepu żabka płatnośc przy odbiorze .Pracownik zostawia paczkę w paczkomacie chociaż do żabki jest 200 m.dalej.Tłumaczenie, punkt odbioru jest tymczasowo nie dostępny.Nie ,niedostępny tylko pracownik śmierdzący leń.bo żabka czynna bo w niej byłem 10 minut wcześniej.
Dno. -
~Kasia / 2022-09-28 11:54
Byłam zadowolona z usług do wczoraj. Nadawałam paczkę i odezwała się do mnie odbiorczyni, że nie otrzymała żadnych powiadomień odnośnie odbioru. Sprawdziłyśmy i okazało się, że podała błędnu numer telefonu z zamienioną jedną cyfrą. Mail był ok, ale nie przyszło do odbiorcy nic. Na infolinii powiedziano, że nic nie mogę zrobić i trzeba pisać na pomoc@inpost.pl. Od razu napisałam mail i poprosiłam o pilne załatwienie, ponieważ paczka miała być w paczkomacie do godziny 10 dnia kolejnego. Zero odpowiedzi. Pisałam około 9 następnego dnia, odpowiedziano po 11, że paczka jest już zwracana, nic nie da się zrobić, można tylko ponownie wysłać. -
~regina / 2022-09-28 07:46
nigdy nie wysyłajcie paczek przez tą firmę paczka zaginęła w sosnowcu i nie znaleziono bardzo dziwne bo mają przyjęcie i nie wiedzą co się stało -
~Strata / 2022-09-27 19:32
Nie dostarczają przesyłek na czas, niestety często im się to zdarza. Nie polecam. -
-
~Vegeona / 2022-09-27 17:59
Brak profesjonalizmu, mimo zgłoszonej awarii skrytki ,totalne zlekceważenie ze strony in post. Nie mogłam odebrać przesyłki a zależało mi na czasie bo był to prezent mimo wielokrotnych prób ponaglenia totalnie zlekceważenie ! Mało tego po tygodniu czekania na otworzenie skrytki i nadanie ponowne do innej kurier zabrał przesyłki do oddziału żeby nadać je dwa dni później ! Nie wiem czy się śmiać czy płakać z logiki in post. Napisałam reklamacje na tą firmę i nie została tez uznana, in post stwierdził ze nic się nie stało i nie poczuwają się do winy. Ta firma zeszła na psy nie polecam bo obsługa coraz gorsza. Tragedia !!! Lepiej wybrać inne usługi ! ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu -
~Ivvv / 2022-09-27 15:16
Nie polecam!!!! najgorsze co moze być kontakt z kurierem zerowy, infolinia nie pomocna -
~... / 2022-09-27 14:31
Wysyłałam 4 razy z czego 3 razy były jakieś problemy. Raz wysłałam paczkę i doszła do obcej osoby, na szczęście kobieta kompetentna i zadzwoniła do mnie że to nie jej paczka, po kilku telefonach na infolinię postanowili zwrócić paczkę do mnie na ich koszt.
Za drugim razem wysłałam paczkę z olx a paczka się nie zarejestrowała i nie otrzymałam pieniędzy za to, jedyne co zaproponowali to zadzwonić do kupującego, który nie odbiera lub zgłosić sprawę na policję...
Jeszcze innym razem dzwonili z infolinii, czy wysyłałam paczkę z żółtą tasmą bo nie zarejestrowalo się to że wysłałam, na szczęście kurier to zgłosił i wszystko wyszło na prostą -
~Andrzej / 2022-09-26 22:48
Rozrywają paczki i brudza zawartość. Gdy składałem reklamację i pytałem gdzie mam wysłać zdjęcia uszkodzonej przesyłki, typo powiedział ze zdjęcia nie sa konieczne. Po upływie jakichś chyba 2 tyg. wysłali sms w którym poinformowali że nie mogą rozpatrzyć reklamacji bo nie mają zdjęć - pewnie liczyli że po paru tygodniach nie będę już posiadał dowodów partactwa Inpost... zawiedli się. Po wysłaniu im zdjęć odczekali miesiąc i stwierdzili że to wina przesyłki że się pobrudziła i uszkodziła opakowanie. Ruskie standardy Inpost. WadyChamscy kurierzy, uszkodzenia przesyłek, długie terminy dostaw -
~Ozzi / 2022-09-26 19:21
Kurier nizej krytyki do zapłaty 95zł miałem zero drobnych daje 100zł 5 zl miało być reszty kurierka powiedziała mi ze nie ma drobnych bo juz wydala nawet swoje a była to godzina 8.35 rano oddział gorzów wlkp nie pomogalo nic nawet to ze powiedzialem zaraz wracam weszłem do mieszkania z korytarza aby ubrac sie i udac sie do sklepu aby rozmienic wychodze na korytarzkurierki juz nie ma pohechała sobie pruby dorzwonienia sie do niej spełzły na niczym po czasie patrze wpis sledz przesyłke wpis odbiorca odmuwił odbioru wierutne kłamstwo inpost to najgorsza firma kurierska w kraju .odradzam korzystania z usług tej firmy okamano nadawcw ze ja odmówiłem odebrania przesyłki ignorancja .Kiedyś tzn kilka lat temu znalazłem dwa worki listów kture inpost miał doreczyć tak pracuje inpost ja im oddałem znalezione worki z listami nie ujawniałem nikomy jak inpost pracuje ale teraz za takie potraktowanie mnie firma oszust... Zalety0ZaletWadyKlamiå -
~Anna / 2022-09-26 17:53
Wielki szacun dla kuriera inpostu 573 785 723. Nie z mojej winy paczka została przekierowana na zły adres.
Kurier dzwonił rano i prosił o odbiór paczki w centrum Gdańska. Będąc na miejscu miałam dzwonić.
Próba skontaktowania się z kurierem bezcenna. Od godziny 10.00 do 10.42 stałam na parkingu w Gdańsku- 75 nieodebranych przez kuriera połączeń. Straciłam czas, paliwo i cierpliwość. -
~Monika / 2022-09-26 12:49
Już po raz kolejny inPost poległ. Często korzystałam z usług tej firmy i chyba muszę przestać... Próba zmiany nr. Telefonu na który mają przesłać kod odbioru nie powiodła się. Mimo pisania e-maili i dzwonienia na infolinię. Infolinia to jest jedną wielką pomyłka! Nie wiem po co to w ogóle istnieje! 2 sytuację i w ani jednej Panie nie były w stanie pomóc. Kod wysyłki wysłany na email ważny do 25.09 do godz. 00.00 pani mi mówi że był ważny do północy 24.09... ZaletyPaczkomatyWadyObsługa klienta -
~Kulig / 2022-09-26 12:27
Paczka zamówiona na początku zeszłego tygodnia(wtorek), miała dojść na czwartek, a tymczasem drugi tydzień die zaczal a paczka od czwartku Rana czeka na wydanie kurierowi na maszynie w Goleniowie.Zagubiona przez niekompetencje lub brak ludzi do pracy. To był pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystałam z usług tej firmy. Z inna przesyłką też miałam problem, była opóźniona ale dotarła. In Post się wszędzie reklamuje a serwis i logistyka TRAGEDIA!!! ZaletyBrakWadyPracownicy infolini w niczym nie mogą pomóc -
-
~Maja / 2022-09-26 12:24
Inpost to najgorsza firma przesyłkowe i najgorszych ma pracowników ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~Indi / 2022-09-26 10:28
Inpost to nojgorsza możliwa opcja. Kurier niedostępny pod telefonem. Infolinia wszysgko ma w dupie. ZaletyŻadnych zaletWadyWszystko -
~Quarter21 / 2022-09-25 11:49
Zamówiłem na Allegro przesyłkę EXPRES w Czwartek miała być następnego dnia w Oiątek , pani z infolinii powiedziała że paczka została w oddziale bo musiała być zmierzona itd i dostanę ją w poniedziałek ,DZIADOSTWO I ŻENADA ... ZaletyzeroWadyOszustwo , nie dotrzymywanie warunków umowy -
~Zlodziej / 2022-09-24 20:09
Zamówiona paczka dotarła do paczkomatu we wskazanym terminie. I tutaj można zakończyć listę pozytywów. Po udaniu się do paczkomatu, okazało się, że jest on zepsuty- o czym nie zostałem poinformowany przez firmę Inpost. Następnie, po zgłoszeniu przeze mnie awarii łaskawie otrzymałem o niej informację poprzez sms. Absurd dopiero narasta. W kilku kolejnych rozmowach z działem obsługi klienta nie otrzymywałem ŻADNYCH konkretnych informacji na temat natury awarii, planowym terminie jej usunięcia ani też o ewentualnie innej możliwości odebrania paczki. Za każdym razem spotykałem się ze ścianą i odpowiedzią, że firma nie może zdeklarować, kiedy paczkomat znów będzie sprawny. Warto dodać, iż miałem ograniczony czas na odbiór paczki, ponieważ wyjeżdżałem z kraju. Niemniej uważam, iż czas ponad 30 godzin od zgłoszenia awarii jest wystarczający, by ją usunąć. I tym samym stracę paczkę, gdyż nie będę w stanie jej odebrać, gdy paczkomat w cudowny sposób zacznie działać ponownie. Żeby skala absurdu dobiła do maksimum, rozmawiamy o paczkomacie w centrum Krakowa. ZaletyBrakWadyKażdy element podejścia do klienta indywidualnego.
strona 134 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- nastepna »