Zamówiłam jakiś czas temu przesyłkę którą miał dostarczyć niestety osobiście kurier. Miałam podany przewidywany czas dostarczenia przesyłki. Córka była w domu i czekała na przesyłkę ponieważ zamówiona rzecz była dla niej. Niestety w dniach i godzinach których podobno miał być kurier nie było go. Podobno były 2 próby ja nie wiem gdzie były te próby ale napewno nie na mój adres. Złożyłam reklamację oczywiście została ona oddalona w uzasadnieniu była podana wersja nie odpowiedzialnego kuriera który w nosie ma rzetelność wykonanej pracy. Pragnę jeszcze tylko zaznaczyć że nie mieszkam na zamkniętym osiedlu tylko w normalnej kamienicy z domofonem (chyba że kurier nie umie się obsługiwać takim wynalazkiem).
Nie polecam tej firmy kurierskiej z dostawą przez kuriera.
ZaletyTylko paczkomaty
WadyKłamliwość kuriera wygrywa z rzeczywistością.
~Anna@ / 2022-10-11 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam przesyłkę . Dostałam powiadomie że przesyłka została dostarczona. Wyszłam zobaczyć ale jej nie było. Pani kurier wlozela ja między szczeble w bramie. Zadzwoniłam do niej przyjechała ale twierdziła że ja zostawiła . Złożyłam reklamacje ale jak na razie cisza . Wątpię abym dostała zwrot za paczkę. Pracują nie odpowiedzialni ludzie którzy nie znają swoich obowiazkow . Dno nie firma . Nigdy więcej ich usług.
ZaletyNieodpowiedzialni,mniej niż zero
WadyDno
~Sandra / 2022-10-11 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Rozumiem, że firma ma problem techniczny i dział IT pracuje żeby go rozwiązać. Ale rekompensata lub pomoc obsługi klienta jest zerowa. Zapłaciłam za paczkę potwierdzenie nie dotarło i nie wiadomo może będę czekać do niewiadomo kiedy na możłiwość zrealizowania tej przesyłki. Pieniędzy też mi nie zwrócą.
~AndrzejP. / 2022-10-11 12:11
Ocena: 3.33 / 5
Szybkość dostawy to nie wszystko , należy jeszcze powiadomić odbierającego. W chwili zakupu miałem "przewidywany termin dostawy" 10.10.2022 , okazało się ,że przesyłki wylądowały w paczkomacie 08.10.2022 , 10.10.2022 upłynął termin odbioru i jeszcze tego samego dnia zostały odesłane do nadawców.
WadyBRAK POWIADOMIEŃ O PRZESYŁCE , powiadomienie w aplikacji to zdecydowanie za mało , wystarczyłby zwykły SMS, brak możliwości odebrania w oddziale , ZWROT NASTĘPUJE ZARAZ PO TERMINIE ODBIORU.
~Henryk / 2022-10-11 10:13
Ocena: 2.67 / 5
Zniszczono przesyłkę tą samą która wysłana w jedną stronę została uszkodzona . Gdy ją kupujący zwrócił została tym razem zdemolowana - zupełny złom n. Reklamację odrzucono i 500 zł mam straty . Ciekawe że że to się zdarzyło w oddziale Olsztyn bo z innych rejonów nie maiałem takich problemów
~Kryspin / 2022-10-10 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka została skradziona, czas oczekiwania na reklamację 1 miesiąc
Pracownicy infolinii - porażka
~Krzysztof / 2022-10-10 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza kurierka,
Kurier nie doręczył paczki z powodu braku osób w biurze, firma otwarta od 9... proba dostarczenia 10:18, zero telefonu. Na infolinie dzwoniłem 3 razy, zero odpowiedzi zwrotnej, centrala nie może podać numeru do kuriera to jakaś kpina a nie firma transportowa.
Zaletybrak
WadyBrak telefonu ze strony kuriera, z infolinii nic nie można załatwić...
~Stanisław / 2022-10-10 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka szła 6 dni.Jak bym wiedział to bym rowerem po nią pojechał.
~Bogusława / 2022-10-10 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam
Paczka najpierw trafiła do paczkomatu magazynowego z informacją, że po 2 dniach trafi do mojego . Po dwóch dniach dostaję informacje , że jest zabrana z paczkomatu magazynowego i jedzie do mnie :)
Czekam 4 dzień. Na infolinii codziennie mówią, że już jedzie i może być do późnego wieczora albo jutro. Na następny dzień to samo , potem weekend.... masakra
~mk12 / 2022-10-10 10:28
Ocena: 3.00 / 5
Zdecydowany spadek jakości usług. Dobrze było, a im dalej w las tym gorzej. Wczoraj usiłowalam odebrac paczke- problem z siecia info na ekanie, wiec ide dzisiaj rano bo za chwile czas sie konczy- kolejny raz na ekranie problem z siecia. Dzwonie do inpost- niekompetentna pani mowi mi, ze paczkomat działa według niej i ona moze mi to zdalnie otwoarzyc- no ba, w koncu co tam czas, bede spobie latac pod paczkomat bo w koncu mam czas. Nie na tym idea paczkomatu miała polegac, by stac pod paczkomatem i dzwonic na infolinie. Na koniec pani mowi ze ona mi nie pomoze- no cyrk. Nie wiem za co zapłacilam- bo niestety pczka wroci do nadawcy. Trzeba sie przwrzucic na dpd
Wadyto co powyżej...
~Lukas / 2022-10-09 21:47
Ocena: 3.00 / 5
chciałem zaopiniować menadżer paczek przez stronę www
- brak precyzyjnego obliczenia kwoty płatności , na kalkulatorze na stronie nie można doliczyć pobrania i ubezpieczenia
- choćby najmniejsza kwota pobrania wymusza ubezpieczenie przesyłki (najśmieszniejsze że pośrednik Sendit nie ma takiego wymogu)
- bezsensowny wymóg doładowywania konta , zamiast jednorazowej płatności po każdorazowym wypisaniu formularza , dla mnie osobiście mega wq. szczególnie jak wysyłam raz na jakiś czas . powinny być dostępne obie opcje
- brak możliwości anulowania etykiety z poziomu swojego loginu , zwrot środków na profil zamiast na konto, do tego system wpisywania kwot pobrania i doładowania uwzględnia przecinek przez co np: omyłkowo zrobiłem pobranie 1.80 zamiast 180 zł
- brak możliwości wybrania z listy przesyłki którą chcemy wysłać ponownie na te same dane i kliknięcia czegoś w stylu "wyślij ponownie" albo "wyślij podobną"
takie uwagi zgłaszałem już z rok temu , brak reakcji , czyli standardowe działanie wobec niedzielnego wysyłającego
~Sylwia / 2022-10-09 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Od tygodnia okłamywana przez konsultantów udających że chcą pomóc obiecywanie i robienie zupełnie na odwrót ....żenada brak kompetencji bezczelność. Brak chęci rozwiązania problemu do tego stopnia wprowadzanie w błąd ze 6 dni paczkę nie odebrałam i miała wrócić..bo jak usłyszałam od konsultanta ze bedzie na pewno w poniedziałek a w niedziele ze jak kurier odbierze z paczkomatu w niedzielę to się wróci....
Zaletyzero
Wadydużo wynoeniac praktycznie wszystko zepsuty paczkomat ponad tyzien i konsultanci klamiacy obiecujacy bez pokrycia. Paczka opozniona 6 dni gdybym nie poszla i nie odebrala ją z paczkomatu ktorego szukalam godzinę to moglabym tych rzeczy nie zobaczyc. !!!!!
~Luk / 2022-10-09 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , wiecznie psujące się paczkomaty , tragiczna obsługa i nie działający w weekend serwis , jeżeli paczkomat popsuje się piątek do poniedziałku nie odbierzesz swojej paczki … nie poważne , i nie profesjonalne
ZaletyBrak
WadyBrak serwisu w weekend , ciagle psujące się paczkomaty
~kutafon / 2022-10-09 01:20
Ocena: 4.67 / 5
inpost najlepsza firma kurierska paczki są bardzo szybko i super panowie którzy je dowodzą
Zaletybardzo szybkie dostawy
Wadynie ma chyba
~Piotr / 2022-10-08 18:29
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja z usługą paczka w weekend a dwa dni robcze. Próba informacji zaczyna się botem i kończy na niekompetentnej pannie.
~Lili / 2022-10-08 16:04
Ocena: 1.00 / 5
paczka nie dotarła bez powodu
przekazywanie nie jest możliwe
brak połączenia przy użyciu
Wadywszystko
~Aneta / 2022-10-08 15:33
Ocena: 1.67 / 5
Ostatnio masakra. Mimo to że czekałam na kuriera dwa dni się nie pojawił i jeszcze napisał że mnie nie było w domu. I paczka wróciła do nadawcy.
ZaletySzybki nadanie
WadyBeznadziejni kurierzy który nie chce się jechać na miejsce to piszą że nie ma nikogo w domu.
~Mało ważne / 2022-10-08 09:34
Ocena: 3.00 / 5
Witam za każdym razem kiedy zamawiam paczki kurier zawozi najpierw paczkę do sąsiadów dopiero gdy trzeba zapłacić odsyłają pod prawidłowy adres skoro mają numer telefonu podany nigdy na niego nie dzwonią
~Patriota / 2022-10-07 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Dzien dobry.monopolista przesylkowy, ktory zatrudnia nie kompetentnych ludzi.paczka od godz. 9:45jest w doreczeniu,i nie dociera do paczkomatu.zadnej informacji zwrotnej co sie dzieje z paczka ktora miala byc dzis.dopiero po kontakcie telefonicznym z mojej strony pani mnie poinformowala ze kurier nie zostawil w paczkomacie tylko zawiozl na centrale,i bedzie jutro.zalosna firma,ludzie nie kompetentni wogole. Ostatni raz korzystalem z ich uslug.
ZaletyBrak
WadyWszystko. Poczawszy od niekompetentnych pracownikow, po sama gore.
~Kropelka2003 / 2022-10-07 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie miałam problemu, jednak okazało się, ze kurier sam podjął decyzję o zwrocie paczki do nadawcy, ponieważ nikogo nie było w domu, miał podany numer telefonu i nawet nie zadzwonił. Rozumiem, że to ciężka praca, ale szanujmy się wzajemnie. Kurier na Łódź Polesie