Zaletyżadne
strona 133 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- nastepna »
-
~jshdjs / 2022-10-03 15:30
Termin dostawy ustalony na 1.10. Paczka w weekend niby super. Ale jest sobota paczki nie ma, niedziela paczki nie ma. Poniedziałek? paczki nie ma. Czyli co nie dostarczyliśmy w weekend to poczekaj do następnego? Płacę za szybką dostawę więc wydłużam okres dostawy? Paranoja -
-
~Gal Anonim / 2022-10-03 14:50
Za przeproszeniem czy tam pracują ludzie normalni? Paczka opłacona i termin ustalony od terminu 4 dzień co za cwoki i bezmózgi rozumiem ze masz paczki ale ja płace za to dęby to było w danym okresie a pieniędzy mi nikt zwróci! WadyWszystko. -
~Mona / 2022-10-03 13:12
Powiem szczerze, że jestem bardzo zła zamówiłam paczkę za pośrednictwem firmy InPost, kurier był kiedy mnie nie było w domu, więc oczywiste jest że mogę odebrać paczkę w dniu następnym. I takiego też dostałam sms-a. Ale kurier wysłał mi SMS, że paczka wraca do miejsca z którego była wysłana. Zaznaczam że różnica między SMS-ami wynosiła 1 min. Zadzwoniłam do kuriera, który mówiąc szczerze bym bardzo chamski i twierdził, że skoro dwa razy zapukał a ja nie otworzyłam, to on nie będzie jechał jutro żeby ją dostarczyć a ja nie mam się co fatygować, bo i tak jej nie dostanę. Tragedia. -
~Alena / 2022-10-03 11:07
Dziś moja paczka wraca niestety. Nie mogłam odebrać paczki przez to że paczkomat nie miał pradu!!! Pisałam do InPost ale to nic nie dało. -
~Mieszkanka / 2022-10-02 12:57
Zachowanie kuriera poniżej wszelkiego poziomu. Paczka opłacona, a Pan nie chciał poczekać kilka minut na odbiór przeze mnie. -
~Rozczarowany klient / 2022-10-01 13:58
Popsuły się usługi Inpost. Mimo nie dostarczenia paczki z winy Inpost w tygodniu, przyznaniu się do swojej winy, nie chcą dostarczyć paczki w weekend, gdyż nie była zaznaczona przesyłka weekendowa. Bez ingerencji, nawet nie zainteresowali się, że paczka gdzieś się zapodziała. Nie wychodzą na przeciw klientowi. Hasło przewodnie Nasz wina, czekaj dalej. ZaletyMimo wszystko miła obsługa przyjmująca reklamacjeWadyKlient nie ważny -
~Oburzony / 2022-10-01 13:07
Paczka jedzie 3 dni a konsultanci mówią codzienne że przyjedzie "dziś". Porażka, zmiana statusu przesyłki raz dziennie. Czy na prawdę kurierowi zajmuje 24 h zanim odbierze paczkę a później kolejne 24 h zanim przekaże ja do oddziału ? Kpina z klienta !!! -
~Werka. / 2022-10-01 11:09
Kurier dzwonił do mnie ale nie miałam możliwości odebrania telefonu. Po paru minutach dostałam maila że kurier nie zastał nikogo w domu. Xd. Sęk w tym że ja w nim byłam a kurier się wg nie pojawił pod drzwiami, na nawet pod płotem nie był. Pomijam fakt że wystarczyło zostawić te paczkę pod drzwiami bo była opłacona. Kiedy zadzwoniłam do niego powiedział że jest daleko i paczki nie dostanę. Kiedy spytałam dlaczego nie pojawił się pod drzwiami to powiedział że ma dużo paczek.
Jednym słowem dramat.
Powiadomiłam biuro obsługi ale oni też mają to gdzieś.
Niestety firma umywa się przy DPD czy DHL. Jeszcze nigdy nie załatwili mnie jak ta firma. Zawsze dostawałam info że paczka została zostawiona pod drzwiami, tutaj niestety dno totalne.
Nigdy więcej.ZaletyBrakWadyBrak odpowiedzialności firmy za zachowanie ludzi, których zatrudniają. -
-
~Magda / 2022-10-01 00:42
Nie polecam. Kurier zgubił pod paczkomatem nadaną paczkę. Postronni ludzie dali mi znać, że paczka znajduje się na stacji benzynowej. Po odebraniu nadanej paczki in post w bezczelny sposób nie uznał reklamacji. -
~Melita Tsaava / 2022-09-30 22:17
okropna firma , maja opoznienie dostaw , dzwonilam przez 3 dni proszbą doreczyc mi paczke ktora 3 dni lezi u nic w oddziale tylko trzeba bylo to nadacz , klamali mi co dziennie ze tak bedzie nadana i nie otrzymalam . jezeli zalezy wam otrzymac paczke w terminie nie nadawajcie przez inpost , nie polecam Wadyopoznienie i zla obsluga bez pomocna -
~Martyna95 / 2022-09-30 20:32
Złodzieje i oszuści! Przy jednej dostawie za pobraniem kurier "zapomniał" wydać 100 zł i po prostu sobie odjechał (wiem, że nie miał obowiązku wydawać reszty, ale mógł o tym chociaż poinformować). Reklamacja oczywiście odrzucona, bo impostowi wszystko zgadza się w kasie, a to że kurier złodziej schował sobie do kieszeni cudze 100 zł reszty to już nieważne. Przy drugiej dostawie kurier nawet nie raczył dojechać. Dostałam sms, że w tym i tym dniu będzie dostawa. Czekałam cały dzień praktycznie z oczami przy oknie (nawet gdy nie miałam widoku na wjazd to przecież słyszałabym dzwonek do drzwi czy do bramy). Widziałam w tym czasie jeden samochód inpost, ale najpierw jechał w miarę szybko w jedną stronę, a potem w drugą i nawet się nie zatrzymał przy domu (numer jest bardzo dobrze widoczny, żaden kurier nigdy nie miał problemu z trafieniem). Żadnego połączenia ani smsa. Za to na drugi dzień mail od inposta, że po dwóch próbach doręczenia paczka zostaje odesłana do nadawcy! Tylko, że przy pierwszym zamówieniu miałam darmową dostawę, więc ta paczka była dla mnie ważna. Widocznie kurier postanowił szybciej urwać się z pracy, no bo nie można się przepracowywać. Nigdy więcej kuriera inpost! WadyPracują tam złodzieje i oszuści -
~Nie polecam / 2022-09-30 18:42
Podałem zły adres , i wysłałem z 6 razy formularz z poprawnym i danymi do wysyłki. Jedni twierdzą że paczka została dostarczona na drugi adres. A drugi że paczka jest w magazynie . A trzeci jeszcze coś innego. Mają większy tam burdel niż na wiejskiej. Czekam już 40 dni i nie zanosi się na to żeby miał przynajmiej pieniedze odzyskać. Złożyłem reklamacje i wymówka że zły adres . Przy czym im 100 razy tłumaczyłem im to samo. Jednym słowem złodzieje. Życze im , żeby zbankrutowali . Nie polecam , omijać to gówno szerokim łukiem ZaletyŻadnychWadyNie cheć do odpowiedzi ( nie chce im się odpisywać)
-
~jarek m / 2022-09-30 15:05
Po tygodniu spóźnienia zareklamowałem, odpowiedź dostałem że regulamin że to i owo i inne pierdoły, ogólnie mają 14 dni.
A ja k-wa myślałem że mamy XXI w.
-
~piter71 / 2022-09-30 14:40
Banda nieudolnych partaczy, krętaczy i do tego oszustów
Wydaje im się,że wciąż mają monopol na paczkomaty.
OTÓŻ NIEZaletyBrakWadyNiekompetencja
gubienie przesyłek
oszukiwanie klienta -
~Małgorzata / 2022-09-30 14:26
Czas dostawy dramat- paczka wysłana w poniedziałek rano dotarła w piątek po południu. Mam wrażenie, że szybciej działa obecnie poczta... Natomiast na plus obsługa na infolinii- miałam problem z odbiorem paczki z paczkomatu, pani na infolinii natychmiast pomogła. -
~Wojtek / 2022-09-30 13:22
Całkowity brak kontroli nad paczkami, brak kontaktu. Zbywanie na infolinii, brak kontaktu mimo zapewnień. Wadydługi termin dostawy, całkowicie niekompetentna pomoc infolini. -
-
~Sandra / 2022-09-29 17:29
Paczka nadana w niedzielę w paczkomacie w czwartek nadal krąży między oddziałami. Nadawca dzwoniący na infolinię dostaje wiadomość że ona dojdzie a odbiorca jak dzwoni to mówią że jest nieścisłość i najpierw muszą skontaktować się z nadawca i tak 2 dni nadal czekamy. Nie polecam nikomu -
~Magdalena / 2022-09-29 16:40
Paczka o wartości 2000 zł nie została w ogóle dostarczona pod wskazany adres, pozostawiona w pobliskim sklepie bez żadnej informacji. Tydzień poszukiwań paczki, telefony do firmy inpost. Paczka została znaleziona, zgłoszona reklamacja ale oczywiście w całości odrzucona. Jak dla mnie to nie jest firma kurierska godna polecenia, dno!
Dodam jeszcze, ze to nie pierwszy przypadek z inpostem. Nie polecam nikomu!ZaletyBrakWadyZerowy kontakt, pozostawianie paczek gdzie popadnie. -
~N@t / 2022-09-29 15:24
Paczka nie została dostarczona do właściciela a zostawiona gdzie popadło, musialam chodzić I szukać paczki!!!! Drugim przypadkiem było kolejne zostawienie lekkiej paczki na wietrze gdzie ja wywiało i znowu musiałam szukać!!!! -
~Diablo / 2022-09-29 15:09
Od 3 dni czekam na paczkę nikt nic nie wie każą czekać samemu trzeba wszędzie dzwonić porazka
strona 133 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- nastepna »