strona 131 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »
-
~Bogusława / 2022-10-10 12:49
Nie polecam
Paczka najpierw trafiła do paczkomatu magazynowego z informacją, że po 2 dniach trafi do mojego . Po dwóch dniach dostaję informacje , że jest zabrana z paczkomatu magazynowego i jedzie do mnie :)
Czekam 4 dzień. Na infolinii codziennie mówią, że już jedzie i może być do późnego wieczora albo jutro. Na następny dzień to samo , potem weekend.... masakra -
-
~mk12 / 2022-10-10 10:28
Zdecydowany spadek jakości usług. Dobrze było, a im dalej w las tym gorzej. Wczoraj usiłowalam odebrac paczke- problem z siecia info na ekanie, wiec ide dzisiaj rano bo za chwile czas sie konczy- kolejny raz na ekranie problem z siecia. Dzwonie do inpost- niekompetentna pani mowi mi, ze paczkomat działa według niej i ona moze mi to zdalnie otwoarzyc- no ba, w koncu co tam czas, bede spobie latac pod paczkomat bo w koncu mam czas. Nie na tym idea paczkomatu miała polegac, by stac pod paczkomatem i dzwonic na infolinie. Na koniec pani mowi ze ona mi nie pomoze- no cyrk. Nie wiem za co zapłacilam- bo niestety pczka wroci do nadawcy. Trzeba sie przwrzucic na dpd Wadyto co powyżej... -
~Lukas / 2022-10-09 21:47
chciałem zaopiniować menadżer paczek przez stronę www
- brak precyzyjnego obliczenia kwoty płatności , na kalkulatorze na stronie nie można doliczyć pobrania i ubezpieczenia
- choćby najmniejsza kwota pobrania wymusza ubezpieczenie przesyłki (najśmieszniejsze że pośrednik Sendit nie ma takiego wymogu)
- bezsensowny wymóg doładowywania konta , zamiast jednorazowej płatności po każdorazowym wypisaniu formularza , dla mnie osobiście mega wq. szczególnie jak wysyłam raz na jakiś czas . powinny być dostępne obie opcje
- brak możliwości anulowania etykiety z poziomu swojego loginu , zwrot środków na profil zamiast na konto, do tego system wpisywania kwot pobrania i doładowania uwzględnia przecinek przez co np: omyłkowo zrobiłem pobranie 1.80 zamiast 180 zł
- brak możliwości wybrania z listy przesyłki którą chcemy wysłać ponownie na te same dane i kliknięcia czegoś w stylu "wyślij ponownie" albo "wyślij podobną"
takie uwagi zgłaszałem już z rok temu , brak reakcji , czyli standardowe działanie wobec niedzielnego wysyłającego -
~Sylwia / 2022-10-09 16:37
Od tygodnia okłamywana przez konsultantów udających że chcą pomóc obiecywanie i robienie zupełnie na odwrót ....żenada brak kompetencji bezczelność. Brak chęci rozwiązania problemu do tego stopnia wprowadzanie w błąd ze 6 dni paczkę nie odebrałam i miała wrócić..bo jak usłyszałam od konsultanta ze bedzie na pewno w poniedziałek a w niedziele ze jak kurier odbierze z paczkomatu w niedzielę to się wróci.... ZaletyzeroWadydużo wynoeniac praktycznie wszystko zepsuty paczkomat ponad tyzien i konsultanci klamiacy obiecujacy bez pokrycia. Paczka opozniona 6 dni gdybym nie poszla i nie odebrala ją z paczkomatu ktorego szukalam godzinę to moglabym tych rzeczy nie zobaczyc. !!!!! -
~Luk / 2022-10-09 10:53
Nie polecam , wiecznie psujące się paczkomaty , tragiczna obsługa i nie działający w weekend serwis , jeżeli paczkomat popsuje się piątek do poniedziałku nie odbierzesz swojej paczki … nie poważne , i nie profesjonalne ZaletyBrakWadyBrak serwisu w weekend , ciagle psujące się paczkomaty -
~kutafon / 2022-10-09 01:20
inpost najlepsza firma kurierska paczki są bardzo szybko i super panowie którzy je dowodzą Zaletybardzo szybkie dostawyWadynie ma chyba -
~Piotr / 2022-10-08 18:29
Beznadzieja z usługą paczka w weekend a dwa dni robcze. Próba informacji zaczyna się botem i kończy na niekompetentnej pannie. -
~Lili / 2022-10-08 16:04
paczka nie dotarła bez powodu
przekazywanie nie jest możliwe
brak połączenia przy użyciuWadywszystko -
-
~Aneta / 2022-10-08 15:33
Ostatnio masakra. Mimo to że czekałam na kuriera dwa dni się nie pojawił i jeszcze napisał że mnie nie było w domu. I paczka wróciła do nadawcy. ZaletySzybki nadanieWadyBeznadziejni kurierzy który nie chce się jechać na miejsce to piszą że nie ma nikogo w domu. -
~Mało ważne / 2022-10-08 09:34
Witam za każdym razem kiedy zamawiam paczki kurier zawozi najpierw paczkę do sąsiadów dopiero gdy trzeba zapłacić odsyłają pod prawidłowy adres skoro mają numer telefonu podany nigdy na niego nie dzwonią -
~Patriota / 2022-10-07 22:14
Dzien dobry.monopolista przesylkowy, ktory zatrudnia nie kompetentnych ludzi.paczka od godz. 9:45jest w doreczeniu,i nie dociera do paczkomatu.zadnej informacji zwrotnej co sie dzieje z paczka ktora miala byc dzis.dopiero po kontakcie telefonicznym z mojej strony pani mnie poinformowala ze kurier nie zostawil w paczkomacie tylko zawiozl na centrale,i bedzie jutro.zalosna firma,ludzie nie kompetentni wogole. Ostatni raz korzystalem z ich uslug. ZaletyBrakWadyWszystko. Poczawszy od niekompetentnych pracownikow, po sama gore. -
~Kropelka2003 / 2022-10-07 21:29
Nigdy nie miałam problemu, jednak okazało się, ze kurier sam podjął decyzję o zwrocie paczki do nadawcy, ponieważ nikogo nie było w domu, miał podany numer telefonu i nawet nie zadzwonił. Rozumiem, że to ciężka praca, ale szanujmy się wzajemnie. Kurier na Łódź Polesie WadyBrak kontaktu, gdy nikogo nie ma w domu -
~Martheee / 2022-10-07 17:22
Ja muszę pochwalić InPost, kurierzy zawsze mili i zawsze da się z nimi dogadać bez najmniejszego problemu
Ostatnio źle nadałam paczkę w paczkomacie, tego samego dnia dostałam telefon z inpostu i natychmiastowo rozwiązali sprawę i paczka trafiła do odbiorcy
Bardzo polecam, najlepsza forma kurierska ❤️
Wielka pochwała dla oddziału w Opolu ❤️ -
~ELA / 2022-10-07 16:46
NIE POLECAM TEJ FIRMY NISZCZĄ PACZKI I JEJ ZAWARTOŚĆ NIE BIORĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PONIESIONE STRATY WadyNIE POLECAM TEJ FIRMY NISZCZĄ PACZKI I JEJ ZAWARTOŚĆ NIE BIORĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PONIESIONE STRATY -
~Paweł / 2022-10-07 16:30
Masakra uważajcie na tą firmę niegdy więcej InPost ! Kurier zniszczył moją kolumnę 1200 zł. Dział reklamacji nie uznał bo 3 zdjęcia i raport to dla nich zamało. Straciłem 1200 zł. I to nie jedyna strata przez ten najgorszy InPost. WadyKurier niszczy paczki. Dział reklamacji nie uznaje. Chaos i porażka masakra. -
~Vladislav / 2022-10-07 15:05
Chciałbym podzielić się moim doświadczeniem. Wysłałem paczkę z Ukrainy do miasta położonego najbliżej granicy z Czechami, odbiorca nie miał polskiego numeru telefonu, wskazali numer telefonu znajomych w Polsce, aby otrzymać kod do otwarcia komórki. gdy paczka została przywieziona do paczkomatu, z jakiegoś powodu nie miała już odpowiedniego rozmiaru. serwis InPost rozwiązał wszystko, po prostu wysłali paczkę na adres znajomych w Polsce, czyli około 160 km od pożądanego i wskazanego paczkomatu. i już nie chcieli nam pomagać. -
-
~Aleksandra S. / 2022-10-07 13:13
Chciałabym bardzo polecić innym korzystanie z firmy Inpost .
Jako właścicielką salonu kosmetycznego bardzo często zamawiam paczki.Zdążało mi się korzystać z innych firm kurierskiech ale był to wielki błąd. Inpost jest uczciwą firma i trzymają się czasu dostawy .
Najbardziej jestem zadowolona z kuriera Pawła który pracuję na terenie Olawy.
Miły,uśmiechnięty z ogromną kultura osobista . Nie miałam jeszcze takiego dostawcy .
Jestem bardzo zadowolona i teraz wybieram tylko ta firmę;)
Pozdrawiam
Aleksandra S.ZaletyKurier Paweł z ogromną kultura osobista .
Czas dostawy
Brak zastrzeżeń co do paczkiWadyBrak -
~Ela / 2022-10-07 11:23
Nie polecam na infolinię nic nie wiedzą gubią paczki nie polecam -
~M / 2022-10-07 09:59
Na infolinie nie można uzyskaninformacji, bo nikt nie jest upoważniony do przekazania informacji (pierdoły, które moge uzyskać, moge sprawdzić śledzac przesyłkē,a nie tracić czas na rozmowę z nieupoważnionymi). Kolejna paczka zaginęła, szkoda jedynie ze zwykly czlowiek nie moze nic zrobi, bo firma nastawiona jest na stałych duzych klientów. -
~Jan / 2022-10-07 08:45
Nie polecam, moja paczka idzie już dwa tygodnie , nikt nie odpowiada na maile , mają wszystko w dupie
strona 131 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »