strona 129 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »
-
~Ju / 2022-10-17 17:01
Kurier mojej paczki nie dostarczył , nie odbierał telefonu , nie odpisywał na sms , nie podjął drugiej próby doręczenia paczki poprostu pierwszego dnia jak nie zastał nikogo w domu odrazu 2 razy zaznaczył odmowę odebrania ( próbował tylko raz) i odesłał do nadawcy. -
-
~Janusz / 2022-10-17 14:12
Pierwszy raz zostałem bez pomocy że strony InPost albo że złej woli pracownicy. Nie mogąc otworzyć skrytki, pani kazała mi jechać do paczkomatu z włączonym telefonem. Bo chyba źle wpisuję kod. Tłumaczę że jeżeli się rozlacze żeby szukać kodu i tak się nie połączę z panią znowu. Chciałem żeby wysłała mi nowy nr. Do paczki jeżeli jest to możliwe. Niestety nie jest. Zostałem bez paczki która zapewne wróci do nadawcy. -
~Tomasz / 2022-10-17 13:03
Mam bardzo złe doświadczenie z związane z dostawą przesyłki. W czasie odbiór przesyłki dedykowana skryta miała awarię i nie otworzyła się podczas próby otwarcia ,,zdalnie" kolejne próby również nie powiodły się. Podczas wpisywania kodu odbioru status przesyłki zmienił się na,,ODEBRANA" mimo że skrytka nie otworzyła się. Stojąc przy paczkomacie skontaktowałem się z infolinią InPost, po weryfikacji obsługa otworzyła skrytkę zdalnie, ale niestety skrytka okazała się pusta. Złożona przez mnie reklamacja została odrzucona. Firma InPost twierdzi że wszystko zostało przeprowadzone poprawnie a odbiorca pozostawił skrytkę otwartą z zawartością oddalając się, oraz że użycie kodu odbiór jest równoznaczne z odbiorem przesyłki. Totalne wymyślone bzdury. Odwołanie od reklamacji również zostało odrzucone uzasadniając w podobny sposób. Zwrot kosztów za utraconą przesyłkę otrzymałem od Allegro Protect. Tylko szkoda że firma InPost nie potrafi przyznać się do popełnionych błędów.
Tomasz -
~Renata / 2022-10-16 13:41
Jako całość ok,ale mam wrażenie że kurierzy na złosc rzucają małe lub ciężkie paczki na najwyższym poziomie i to bardzo głęboko. Paczkomaty są wysokie,nie każdy ma 190 żeby wyjąć stamtąd paczkę.
Może to kwestia logistyki albo złośliwości ludzkiejZaletyDostępność.cena,szybkoscWadyZa wysokie paczkomaty,złe rozmieszczenie paczek -
~Silver / 2022-10-16 13:09
Reklamacje to jakaś totalna porażka, inpost ma zawsze rację, jeżeli nie, patrz pkt. 1.
Zgubili mają paczkę, nie sprawdzili monitoringu, reklamacji nie uznali. Jestem w plecy ponad sto złotych. Nie korzystam z ich usług jeśli to tylko możliwe.WadyBrak szybkiej reakcji na reklamację, brak sprawdzenia monitoringu. -
~Zbigniew / 2022-10-16 12:10
Do tej pory byłem bardzo zadowolony i nigdy nie było problemów,,do czasu kiedy dokonałem zwrotu przesyłki do sprzedawcy, wszystko wg regulaminu,przesyłka nadana włożona do paczkomatu i,,, zaginęła.. złożyłem reklamacje opisałem sytuację wszystkie dane potrzebne do odszkodowania za zgubioną przesyłkę,,59 zł i koniec,tzn się zaczęło,,to nie ten druk reklamacji to brak nr konta który wcześniej pisałem itd.itd.Przesylka zaginęła,ok ludzka rzecz nic się nie stało,,tylko dziwi mnie fakt że firma woli stracić swoją dobrą renomę w oczach stałego od lat klienta,,i walczyć o fortunę,,59 zł.niz przyznać się do ludzkiej pomyłki i wypłacić te marne 59 zł,już nie ubiegam się o zwrot,,bo to dla mnie żenujące,ale będę starał się,,korzystać jak najmniej z tej potężnej firmy i ostrzegać innych że dobro klienta,,nie do końca jest priorytetem,, Zawiedziony klient.. ZaletyDostarcza zawsze na czasWadyDobro klienta nie jest do końca pokrytetem -
~A / 2022-10-16 11:49
UWAGA !!!
Proszę o kontakt osoby , które w dniach 09-10. października 2021 r nadawały przesyłki w paczkomatach Wały Piastowskie 7/9, Gdańsk 80-855
Na parkingu hostelu, przy wejściu do baru Filip
oraz Jana z Kolna 11, Gdańsk 80-864
dziedziniec zewnętrzny biurowca od ulicy Dyrekcyjnej
a ich przesyłki zostały okradzione !!!
jestemzmiasta@op.pl
Proszę o kontakt!!! -
~Misia / 2022-10-16 10:07
A firma to jakaś kpina . Czekam już czwarty dzień na paczkę . Jestem wściekła. Chciałam sama podjechać do PANA KURIERA ale do kogo m się dodzwonić? Przecież PAN jest w pracy i nie odbiera telefonu. Pewnie paczki nie otrzymam i cofną ja do sklepu.
Firma powinna się nazywać DNOWadyMają klienta gdzieś. Brak kontaktu -
-
~Łukasz / 2022-10-15 12:32
Dostawa nie na czas. Paczki w dostawie od rana po czym wieczorem wracają do magazynu. Kolejnego dnia powtórka z rozrywki. Ostatnio to norma. Płacisz pieniądze żeby otrzymać paczkę na czas i jej nie otrzymujesz. Żadnych odpowiedzi na reklamacje. Biuro obsługi klienta wie tyle ile można samemu sprawdzić w aplikacji. Paczkomaty są wygodne ale chyba czas zmienić sposób realizacji zamówień. ZaletyBrak -
~Anna / 2022-10-14 21:28
Firma kurierska InPost jest wyjątkowo nie profesjonalna
Paczka wydana do doręczenia cały dzień i nie została doręczona do końca dnia po kontakcie z infolinia uzyskałem informacje ze paczka wróciła na magazyn
Infolinia wyjątkowo nie komunikatywna
Brak wiedzy to jedno z negatywów
Totalna porażkaZaletybrak -
~Marek / 2022-10-14 16:46
Bardzo nie zetelna firma paczka miala byc w srode w czwartek sprawdzalem jest w dorenczeniu po jakies godzinie sprawdzam pokazalo sie ze odbiorca odmowil przyjecia pomimo ze caly czas bylem w domu 4x dzwonilem na infolinie zapewniano mnie ze jeszcze dzis bedzie jest piatek paczki niema napisalem nadawcy ze rezygnuje z paczki niech ma pretensje do firmy kurierskiej -
~swierku101 / 2022-10-14 14:48
Reklamacje, zawsze odrzucane i winny jest klient nawet jeżeli wina leży ewidentnie po stronie inPost. Połamana paczka wina nadającego, zagubiona przesyłka - wina nadającego. Wysyłanie za pobraniem, w regulaminie 5 dni roboczych przelew pobrania zawsze piatego dni roboczego ostatnią sesją (ale reklamują, że zwykle do 2 dni, 50 przesyłek i to się nigdy nie zdarzyło). -
~Kamila / 2022-10-14 14:33
Jestem bardzo nie zadowolona z odbioru jednej z dzisiejszych paczek, została ona rozerwana pudło w tragicznym stanie wszystko sie wysypywało z niej, wciśnięte na hama do paczkomatu,po prostu wstyd ZaletyŻadnejWadyRozerwane pudło , wcisnięte na hama, pogniecione ,wszystko się z niej wysypywało -
~Matawi / 2022-10-14 09:11
Przesyłka wciśnięta do najniższego poziomu i do samego końca tak że trzeba ją wydobyć klęcząc na kolanach. Paczkomat TGO02B Tarnowskie Gory Zagorska 187 Przy markecie Kaufland dnia 14/10/2022 10:30. -
~Ewelina / 2022-10-14 07:37
Czekałam cały dzień w domu na kuriera nie było nikogo ani też nie dzwonił no myślę ze może już nie dojedzie patrzę wieczorem a on zrobił zwrot paczki ze odmówiłam przyjęcia tylko ze jego w ogóle nie było u mnie. Zadzwoniłam na infolinię po kilku godzinach bo od razu to nawet nie dało się rozmawiać z żywa osoba i pan na infolinii mówi przykro mi paczka w drodze powrotnej i nie da się już nic zrobić. Beznadziejna sytuacja ZaletyBrakWadyNieodpowiedzialne wykonywanie pracy -
~Niezadowolona klijętka / 2022-10-13 21:57
Nie polecam tej firmy miałam taką sytułacje że zamówiłam paczkę z vinted kurier przyjechał jak akurat byłam w pracy poprosiłam kuriera aby podjechał dwie ulice dalej gdzie by ktoś ją odebrał usłyszałam że to nie jest jego rejon po pracy dzwonię do kuriera czy jest jeszcze na mieście w odpowiedzi usłyszałam że tak i podał gdzie jest ja podjerzdżam jego nie ma dzwonię do niego A on mi mówi że jego już w tym miejscu nie ma umawiamy się na doręczenie paczki za dwa dni A tu na drugi dzień widzę na vinted wiadomość że paczka została zwrócona do nadawcy -
-
~Adrian / 2022-10-13 20:01
Firma która lekceważy klienta.
Brak dostarczonej paczki drugi raz.
Po co się na rynek pchaliscie skoro nie potraficie wykonać prostych rzeczy jak dostarczenie paczki. Dno jednym słowem.
Nie ratują Was nawet ekektryczne samochody.ZaletyŻadnychWadyMnóstwo -
~Tomek / 2022-10-13 19:29
Kurier nalegał na zapłatę kartą - nie chciał przyjąć gotówki , nie miałem takiej kwoty na karcie - klienci płacą mi w 90 % gotówką - wkurzyło to mnie trochę - ostatecznie przyjął kasę
Zaletyszybkość dostawyWadynachalne wymuszanie płatności bezgotówkowej -
~jjjjjjjjjj / 2022-10-13 18:47
Zamówiłam ramkę. Dostałam ją ze zbitą szybką. Paczka z zewnątrz nie była uszkodzona, jedynie szybka w ramce zbita. Dodam, że była zapakowana bardzo dobrze. Ramka w folii bąbelkowej, następnie w pudełku, znowu folia bąbelkowa i czarna folia, a na niej oznaczenie "szkło". Zareklamowałam usługę dodając zdjęcie uszkodzonej ramki. W mailu zwrotnym dostałam informację, że muszę wysłać jeszcze zdjęcia opakowania z zewnątrz oraz wewnątrz. Nie wiem kto robi zdjęcia paczki po odebraniu jej, szczególnie jeśli nie jest uszkodzona jak w tym przypadku. Ja nie zakładałam z góry, że będzie coś nie tak i wyrzuciłam pudełko skoro wszystko było okej. Według mnie nieuczciwa polityka firmy. -
~Monia / 2022-10-13 18:37
Paczka znaczy się 3 paczki miały przyjść trzy dni temu , najpierw kurier niby pomylił przesyłki ,później infolinia zapewniała że dziś dojedzie ....no i jakoś nikogo nie widać ....poprostu porażka jakaś.... WadyMało zadowalająca obsługa , zwloczenie klienta
strona 129 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »