Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7963 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2022-10-25 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś zadzwoniła do mnie lokalna koordynatorka,że był u mnie kurier,ale nie mógł znaleźć adresu,gdyż nie podałem nr mieszkania. I to się zgadza. Moje przeoczenie.Ale w zleceniu jest podany mój numer telefonu,więc można było zadzwonić Nic takiego nie nastąpiło.Byl też podany mój e-mail,gdzie powinna być informacja, kiedy ta przesyłką będzie dostarczona.Nie otrzymalem takiej informacji. Zadzwoniłem na infolinię,konsultantka dopiero dopisała status wysyłki.Na pytanie dlaczego kurier nie próbował skontaktować się ze mną,odpowiedziała że nie ma takiego obowiązku. Nie wiedziałem,że dziś będzie u mnie kurier,bo nikt się że mną nie kontaktował ani wysłał mi wiadomości SMS czy e-mail!!Na dodatek nie było mnie w domu kiedy podobno kurier próbował mi dostarczyć przesyłkę!!Zganiaja na mnie,bo nie podałem numer mieszkania.Lokalna koordynatorka nie chciała podać swojego imienia i nazwiska,a powinna,bo w razie jakiegokolwiek problemu nie będę mógł powiedzieć z kim rozmawialem!!Więc się rozłączyłem.Probowalem kilka krotnie połączyć się z tym numerem,ale włącza się poczta głosowa. Sprawdziłem swojego e-mail,a tam dalej nie ma żadnej informacji,kiedy dostarczona zostanie przesyłka. Wychodźi na to, że ma siedzieć w domu i potulnie czekać,a wielmożny Pan kurier się zjawi!!Pierwszy i ostatni raz mam doczynienia Inpostem!!!!Kurierzy z DHL czy GLS potrafią zadzwonić i umówić się na odebranie przesyłki, ale nie Inpost!!Nie polecam tej firmy!!!
  • ~Kinga / 2022-10-25 15:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej, najgorsze g*wno za przeproszeniem jakie jest, dostałam maila o godzine 9 rano że paczka została przekazana do doręczenia, więc czekałam na nią, zdecydowałam się o godzinie 12:30 zadzwonić do kuriera o której pod wskazanym adresem powiedział że do 30 min powinien być mimo tego że 3 razy był na tej ulicy, to nie rozumiem w czym problem wyjść z auta i podrzucić paczke to jest kwestia 5 minut, wracając do tematu powiedział że do 30 min będzie ale jednak nie przyjechał więc postanowiłam zadzwonić jeszcze raz o godzinie 15 i tym razem kurier powiedział lekko agresywnym głosem że będzie do godziny, więc radze firmie inpost podszkolić ludzi z obsługi klienta bo jest to tragedia po poprostu i z tego żeby lepiej organizowali sobie dowożenie paczek bo będąc trzy razy na tej samej ulicy paczki nie dostałam w jednym słowie TRAGEDIA
    Zaletyżadne
    Wadycała firma
  • ~Barbara / 2022-10-25 12:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam firmy kurierskiej in post. Już drugi raz paczka została zwrócona bez kontaktu,bez próby doręczenia???? i oczywiście nikt nie wie o co chodzi. Mój kod pocztowy który jest już od 10 lat zmieniony w firmie InPost ciągle nie jest zaktualizowany. Z czego wynika że moja miejscowość w firmie In post nie należy do żadnego kodu pocztowego ???? Każda inna firmą normalnie dowozi paczki tylko In post ma z tym problem. Nigdy więcej nie zamówię nic tą firmą.
    ZaletyDobry kontakt z infolinią,lecz zbyt mało rozwiązań problemu.
    WadySystem do kitu. Kurierzy nie kontaktują się w dzień dostawy.
  • ~MARLENA / 2022-10-25 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    kolejny dzień i znów ta sama sytuacja ,paczka Allegro smart paczkomat powinna w dniu dzisiejszym zostać doręczona , a ona nawet nie wyjechała z oddziału w Poznaniu. Standaryzacją tego oddziału jest niedoręczanie paczek na czas, Te incydenty to już codzienność. TRAGEDIA!!!!!!!
    Zaletyabsolutnie żadnych zalet
    Wadyoddział w Poznaniu nie radzi sobie z szybkimi dostawami , osoby dyspozycyjne do wymiany
  • ~Filip / 2022-10-25 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka uszkodzona w transporcie, zamiast załatwić sprawę jak najszybciej, to czekam już tydzień czasu na doręczenie. Reklamacja lub pójście im na rękę kończy się jakąś masakrą.
  • ~Magda / 2022-10-24 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, brak profesjonalizmu !!! Cały czas jestem w domu, kurier nawet nie zadzwonił do drzwi, nie podjął próby doręcznia. Pomimo podanego numeru telefonu nikt nie dzwonił!!! Nie dość, że paczka szła bardzo długo to jeszcze została bez powodu zwrócona do nadawcy. Zadzwoniłam na infolinię kobieta nie dość, że była nieuprzejma i niekompetentna to jeszcze nie chciała udzielić informacji ani pomóc i próbowała obwiniać nadawcę. Szczyt chamstwa i olewajstwa.
    Zaletybrak
  • ~Marlena / 2022-10-24 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie co tydzień,a nie raz co 2 dzień interweniuję w sprawie opóźnień przesyłek. Na nowym oddziale w Poznaniu , tragedia od kilku miesięcy. Notoryczne gubienie paczek, niektóre są dostarczane dopiero po tygodniu. Zero standaryzacji, zero przeprosin, kompletny brak kompetencji , mam wrażenie ,że zmieniły się osoby decyzyjne ,które absolutnie nie ogarniają tego oddziału. Konsultanci to również porażka ,źle przeszkolone, gdyż odpowiadają takie bzdury ,że słuchać się nie da, podam przykład : paczka Allegro smart paczkomat nadana dziś do godziny 14 jutro powinna być już w paczkomacie , po 2 dniach interweniuję ,a konsultantka mówi, że przecież wszystko jest ok co jest nie tak z tą paczką ? po 48 h powinna być już w paczkomacie - paczka nadal leży na oddziale. Jestem przerażona gdy zacznie się okres przedświąteczny. Zbieram wszystkie nr paczek niedoręczonych w terminie i będę walczyć o odszkodowanie, tak dłużej nie może już być.
    Zaletyżadnych zalet od ok 5 miesięcy
    Wadycałkowita ignorancja klienta ,brak profesjonalizmu, paczki zduszone
  • ~Dorota / 2022-10-24 13:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra. Miałam większe zamówienie,więc rozdzielili wiadomo na 3 pudełka.ok . Kwota do zapłaty (bo brałam za pobraniem) na każdym pudełku taka sama tj 257.64 zł, podsumowanie więc z trzech pudełek wychodzi 772.92zl więc mam uszykowane 773 zł bo przecież nich ma te 8 groszy do równego. A on mi że przecież wychodzi 774 zł ja zdziwienie przecież mam na zamówieniu i jeszcze sama liczyłam.. stwierdził że bezsensu z tymi groszami tzn 64 grosze z każdej paczki do pełnej złotówki i tak to wygląda. Czyli 1.08 zł do jego kieszeni. Nie wspominając że jedna z paczek otwarta na co mi on powiada że otwarła się przy mnie a na samochodzie była zamknięta a że szkło w pudełkach i mówię przy zdejmowaniu z samochodu że słychać że cod jest uszkodzone a on mi otwiera no przecież widzi pani że jest wszystko ok. No na wierzchu tak ale na spodzie słychać szkło.bez komentarza. Dziękuję do widzenia.
    ZaletyJedynie szybka dostawa
    WadyOkropni beszczelni kurierzy okradający ludzi paczki wyglądają jak pobojowisko
  • ~Paweł / 2022-10-24 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość, że zmuszają do instalacji aplikacji, żeby wybrać lepsze bilety na mecz, to jeszcze wysyłają bilety wyłącznie za pośrednictwem tego "sponsora" za.. 20 zł!! Drożej niż każdym kurierem...
  • ~Adam Kamal / 2022-10-24 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zgubili paczkę, a ja długo czekałem i jej nie dostałem. Serio nie polecam nie opłacam nie opłacam
  • ~Karolina / 2022-10-22 22:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka wygląda jakby była poszarpana przez psy a dodatkowo zalana, jakby leżała w deszczu. Jakaś tragedia !!!
  • ~Agnieszka / 2022-10-22 08:55
    Ocena: 3.00 / 5
    W przypadku dostaw inpost daje rade i paczki docierają faktycznie bardzo szybko, natomiast zetknęłam się z sytuacja uszkodzenia mechanicznego skrytki (zablokowane drzwiczki) i przez 3 dni robocze nie udało im się otworzyć skrytki i przełożyć przesyłek do innej. To jest dramat. Czekasz na przesyłki, oddziałuje na nie temperatura, towar może być prezentem, więc szkoda może być nie do naprawienia. W tym przypadku nawet 48 godzin nie zachowali, na które się powołuje konsultant. Inpost warto się przyjrzeć jak usprawnić działanie w takich sytuacjach
  • ~Kamil Kurant / 2022-10-22 07:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia kolejna przesyłka dotarła do klienta uszkodzona,opakowanie idealne w środku masakra,według mnie grają paczkami w piłke,koniec współpracy z ta firma
    Zaletybrak
    Wadywszystkie z możliwych
  • ~Cys6 / 2022-10-22 05:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia poraz kolejny spóźnienie przesyłka miał być w czwartek jest soboto po to się zamawia do paczkatu żeby było wygodniej i szybciej
    ZaletyOlewanie ociążałosx
    WadyTotalna olewka
  • ~Adam Adam / 2022-10-22 03:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Stworzył się kolejny monopolista i zaczyna dyktować nam chore warunki.Wiem jest jeszcze Poczta Polska rodem z PRL. Mają niewielkie paczkomaty i jak się nie wyrobisz w 2 dni to bez informacji odsyłają przesyłkę z powrotem. Jak to monopolista, mają klienta w du...e. Jak się szybko nie pojawi konkurencja to będziemy mieć wkrótce 15 minut na dobieg. Technologiczny terror
  • ~Tomek / 2022-10-22 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT DRAMAT i jeszcze raz Dramat INPOST CALA FIRMA TO LUDZIE NIE PELNO SPRYTNI .
    ZaletyNajlepsze rozwiązanie zamknąć ta pseudo firmę kurierską.
    WadyWszystkie
  • ~Beata / 2022-10-21 16:16
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam przesyłka za pobraniem i problem z kontrolą przesyłki Kurier nie wyraził zgody na sprawdzenie przesyłki
  • ~Beata / 2022-10-21 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nie dostawa.Czekalam 3 dni w domu pod telefonem. Kurier nie próbował nawet kontaktowac się. Nie odbiera telefonów i nie odpowiada na zostawione informacje na skrzynce. Konsultant traktuje klienta jak debila. Proponuję omijać dostawy ta droga jak najdalej. Mają tam niezły bałagan.
    ZaletyBrak
    WadyKontakt z pacjentem, chęć rozwiązania problemu,
  • ~Adam / 2022-10-21 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie wiem czy wszyscy kurierzy w tym Inpoście są tacy perfidni ale ten to już chyba wyjątek wszystkiego. Pierwszego dnia chciał przyjechać do mnie o 13, oczywiście to ja musiałem zadzwonić pierwszy i ostrzec że będę dopiero o 15 na co on że nie da rady o tej i na tym kontakt się zakończył. Na drugi dzień, przy drugiej próbie doręczenia to już nie raczył nawet zadzwonić. Opłacona paczka wraca do sklepu. Olał sprawę. Unikać kurierów Inposta jak ognia!
    WadyZero komunikacji! Nie ufam jeśli chodzi o traktowanie paczek!
  • ~wiktor / 2022-10-20 22:45
    Ocena: 1.33 / 5
    przesyłka zginęła, im z oczu mi mówią , a nadawcy że w drodze czy to zmowa inpostu z kurierami a może z nadawcą,a może nowa metoda na kuriera
    Zaletytym razem zero
    Wadybrak kontaktu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12360
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7963
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7590
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4086
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4048
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906