Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7963 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~monika / 2022-11-03 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została umieszczona w innym paczkomacie - w miejscowości oddalonej o 10km bez żadnej informacji dlaczego, ani wcześniejszego powiadomienia. Dopiero po samodzielnym kontakcie z infolinią dowiedziałam się jaki był powód zmiany paczkomatu - ten który wybralam miał awarię, więc zostawili paczkę bez powiadomienia mnie o tym 10km dalej, nie wydłużając nawet czasu do odbioru. bezsensu, nie polecam ze względu na brak kontaktu z odbiorcą.
  • ~Marika / 2022-11-03 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam zadowolona z usług paczkomatowych do czasu gdy raz zaginęła paczka zwrotną do sklepu. Zadzwoniłam na inpost zlecili przeszukanie trwalo to 48 godzin. Po czym paczka nie została znaleziona dostalam informacje ze beda przegladac kamery. Nikt się nie odzywał na drugi dzień wieczorem Zadzwoniłam ponownie na infolinię Pani mnie poinformowała zeby złożyć reklamację. Oczywiście na odpowiedź mają 30 dni odpowiedź okej przyznana ale oczywiście 2 dni przed końcem terminu. Po czym w piśmie że przekazują ubezpieczycielowi to i oczywiście co ubezpieczyciel ma kolejne 30 dni na wypłatę odszkodowania. Śmiech na sali chciałam zwrócić towar i odzyskać kasę bo mi nie odpowiadał a przez to ze paczke ktoś zawinął ja zostałam pozbawiona na 2 mc kasy. Bo przecież inpost ma czas 30 dni i kolejne 30 ubezpieczyciel. Nie polecam gdy zaczynają się problemy. To im się nie spieszy.
  • ~Maria / 2022-11-03 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,dostarczają przesyłki do innych paczkomatów mimo że podany jest adres paczkomatu. Obok mnie 2 paczkomaty a przesyłka zostawiona 3km od miejsca.Kpina i nie szanownie klienta
    ZaletyBrak
    WadyZmiana miejsca dostarczenia
  • ~Ragnar Lodbrok. / 2022-11-02 20:44
    Ocena: 3.67 / 5
    Brak możliwości kontaktu telefonicznego do działu reklamacji. Kontakt wyłącznie e-mail, i cały czas to samo, zawsze szukają kruczków prawnych tak żeby tylko odrzucić reklamację. Jak jest wszystko ok to nie ma problemu, jak jest problem to nie załatwisz nic. Kończę współpracę z nimi, dla mnie zostaje tylko DPD od teraz.
  • ~Patrycja / 2022-11-02 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w tej firmie to jakaś kpina brak kultury i szacunku do odbiorcy. W dodatku po wymianie zdań jawne straszenie, że od tej pory pod danym adresem będą zostawać same awizo. Po kontakcie z infolinia totalna olewka konsultanta ponieważ nie byłam odbiorca paczki pomijam fakt że odbiorca była moja mama starsza kobieta która nie ma ani zdrowia ani siły aby kłócić się z konsultantem. Dramat pierwszy raz spotykam się z takim gburowatym traktowaniem ludzi. Nie polecam
    ZaletyBrak
    Wady-brak kultury kurierów
    - totalna ignorancja konsultantów
    -brak możliwości jakiejkolwiek skargi
  • ~Łukasz Stachura / 2022-11-02 11:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej , przesyłki do biur pobraniowe doręczają po godzinie 7 rano , dział sprzedaży wciska kit , abonamenty,a usługi wykonują według siebie . Jak można próbować doręczać przesyłki pobraniowe około godziny 7 rano ???
    ZaletyŻadnych
    WadyCały system doręczeń to wady
  • ~Klient / 2022-11-02 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię inpostu odbiera automat. Firma która zarabia takie pieniądze oszczędza na obsłudze klienta, nie wiem jak inni ale rozmowa z automatem to chyba jakiś żart, nic nie można załatwić no bo kto normalny będzie rozmawiał z automatem.
    ZaletyMożliwość odbioru paczki w ciągu 2 dni
    WadyAutomat podczas rozmów, paczka zamieszczona w paczkomacie nie wyrusza przez dlugi czas, w moim przypadku od 26 dzisiaj mamy 2 i dalej nic
  • ~saliF / 2022-11-02 11:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Nigdy nie miałem żadnego problemu, wszystko na czas!
  • ~Luśka / 2022-10-31 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie kochani zmiencie tego kuriera w firmie In post starszy pan w okularach jezu jest tak wulgarny,ze nawet nie ma sie ochoty odbierac paczki,wiecznie nie zadowolony,beszczelny a jak sie nie ma odliczonych lub drobne pieniadze to mowi,ze grochu nie zbiera.????
    WadyMasakra
  • ~Damian / 2022-10-29 15:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem grę w media expert gdy odbierałem paczkę w paczkomacie to koperta była rozdarta pewnie kogoś korciło żeby sprawdzić co jest w środku ponieważ na kopercie pisało skąd była wysłana paczka...
  • ~Angelika / 2022-10-29 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś mi ukradł przesyłkę z multiskrytki.
    Oczywiście winnych nie ma.
    Nie wiem po co te kamery i system, tylko dla pozoru.
    Dobrze, że nie miałam tam czegoś cennego jednak i tak 145 zł w błoto.
  • ~Mario / 2022-10-29 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu na rozpisywanie żenada i kpina,pseudo firma nie powinna w ogóle zajmować wysyłkami.
    ZaletyZadnych
    WadyZa dużo pisania
  • ~ANNA / 2022-10-29 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dom czeka na kuriera, a ten nawet nie raczy zadzwonić dzwonkiem, w moim mniemaniu gdy kogoś nie ma w domu to dzwonie do takiej osoby jeśli paczka jest do opłaty... Wstyd, że nieraz trafiają się takie tumany..
    WadyBrak kontaktu z odbiorca!
  • ~Agnieszka / 2022-10-29 07:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurier z Jarosławia, jak zawsze nie ma wydać pieniędzy i albo trzeba lecieć do sklepu albo dawać mu więcej. Gdy wcześniej był inny kurier zawsze miał saszete z kasą a ten to jakaś masakra..
  • ~Sojer / 2022-10-29 06:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Po jednym kontskcie z tą firmą w 2015 r. już nigdy nie skorzystałem. Dopłacam do dopłacam do poczty polskiej pocztexu, ale inpostem nie zamawiam. Jeżeli uważacie, że tani to prawda, oszczędzają na jakości.
    ZaletyBrak
    WadyFirma przekręt
  • ~Kaliber / 2022-10-28 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    'ke polecam, oszustwo, frajerów nie jest firma kurierska.. to jest gówno z Polski, wstydzi z was kraj..
    Zalety..
    Wady...
  • ~Michal / 2022-10-28 20:46
    Ocena: 2.33 / 5
    1. Paczka o 9.53 wydana do doręczenia po czym wieczorem przyjęta powtórnie w oddziale gdzie kuriera widziałem pod paczkomatem.
    2.Powierzona paczka zniszczona. Wyciągniętą z paczkomatu tak jak przyjechała,naklejona tylko nowa etykieta i wysłana dalej.Efekt- całąa zawartość zniszczona. Odp działu reklamacji-zle zapakowana reklamacja nie zasadna.
    Oprócz wartości przesyłki straciłem jako firma na wizerunku.
    Chyba swoim kontrahentom zakaże wysyłania czegokolwiek Inpostem.
  • ~Kate / 2022-10-28 20:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Wielkie nieporozumienie. Od 7 rano przesyłka wydana kurierowi do doręczenia i wieczorem od nowa przyjęta w oddziale. Na lini zero empati, jak te ich roboty powtarzają to co ja widzę.
    Trzeba zmienić firmę chyba
  • ~qba1970 / 2022-10-28 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zapakowana solidnie do tego zabezpieczona dodatkowo pasem transportowy. Naklejka GÓRA. Kurier odbierający uśmiechnął się i powiedział "to bez znaczenia rózni są kurierzy" no i wykrakał. 3 miesiące intensywnej korespondencji z InPostem. Powiem szczerze, że na moje maile to odpowiadały chyba ze 4 osoby z działu reklamacji. Nadając paczkę nie zauważyłem że ją ubezpieczyłem na 200zł. Jak im o tym wspomniałem to zarządali ode mnie paragonu za zakup tego towaru. To był stroik na grób rodziców których pochowałem w 2020 i 2021 roku. Stroik 170, pas 8,5 oraz wysyła 25zł. Dostałem z ubezpieczalni 4,25 zł. Nie poddam się tym s.....!!
    Zaletybrak zalet.
  • ~Karina / 2022-10-28 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Zakupiłam ceramikę również przez kuriera tyle ,że innej firmy , rzetelnej więc przyszła w stanie nie uszkodzonym . Ponieważ klient zrezygnował z zakupu odesłałam ceramikę do producenta w tym samym opakowaniu , a było solidne . Dodatkowo okleiłam wszystkie strony opakowania informacją ostrożnie szkło , nie rzucać. Nadałam przesyłkę In Postem , dotarła do producenta pobita z wyrażnymi śladami uszkodzenia zewnętrznego opakowania , po prostu rzucali tym . Złożyłam reklamację , którą bezczelnie odrzucili twierdząc,że przesyłka była zle zabezpieczona wewnątrz i się przesuwała co jest bezczelnym kłamstwem. Skoro jeden przewożnik potrafi w takim samym opakowaniu dostarczyć cały towar ,a inny nie to o czym to świadczy ? O braku logiki , odpowiedzialności i bezczelnym okradaniu klientów , wartość ceramiki to kilka setek . Żenada i złodziejstwo.
    WadyZniszczony towar i brak odszkodowania.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12360
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7963
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7590
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4086
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4048
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906