Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pawszlonzak / 2022-12-01 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłka zbyt długo trwająca ok 1 tyg....
    totalna olewka ze strony nadawcy i odbiorcy
    Zaletybrak
    Wadytydzień czekania na kuriera.... kpina
  • ~WkurzonyKlient(Bardzo) / 2022-12-01 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka została wysłana tydzień temu, w piątek. Bardzo zależało mi na szybkim doręczeniu. Od soboty status przesyłki się nie zmieniał. We wtorek skontaktowałam się z infolinią, dostałam informację, że przesyłka do mnie nie dotrze ale nie chciano mi powiedzieć dlaczego - w tym celu miałam się skontaktować z nadawcą. Nadawca również nie otrzymał żadnej informacji od inpostu, na moją prośbę skontaktował się z nimi i okazało się, że paczka jest uszkodzona. Tego samego dnia ustaliłam z nadawcą że mimo uszkodzenia zostanie doręczona do mnie i ta decyzja została przekazana InPostowi (zależało mi na czasie). W związku z założoną interwencją ktoś z Inpostu miał się ze mną skontaktować w środę przed 12 (nic takiego nie miało miejsca), zadzwoniłam ponownie, Pani na infolinii podobno stworzyła ponaglenie i zapewniła, że ktoś skontaktuje się ze mną do 24h i przesyłka dotrze do mnie najpóźniej w piątek. Znów nic takiego nie nastąpiło, nikt do mnie nie zadzwonił, po kolejnym telefonie na infolinię, Pani wystosowała kolejne ponaglenie i powiedziała, że paczka może do mnie dotrzeć w piątek ale nie ma takiej pewności - na pytanie kiedy w takim razie przesyłka zostanie doręczona nie dostałam żadnej konkretnej odpowiedzi. Brak szacunku dla klienta, brak konkretnych informacji mimo tego, że błąd jest po ich stronie. Nikt mi nawet nie potrafił podać jakiejkolwiek granicy czasu, w której ta przesyłka się u mnie wreszcie pojawi xd nie wiem czy będę na to czekać kolejne dni / tydzień / miesiąc bo mimo ponagleń wystosowanych przez Panią z infolinii oddział w Krakowie nie odpowiada
    Btw. InPostem zamawiam też jedzenie dla psa i puszki zawsze przychodzą strasznie pogięte, nie polecam.
    ZaletyBrak, zamówienie zazwyczaj przychodzi pogięte, rozmowa z osobami z infolinii nie różni się niczym od rozmowy z robotem, nie można się niczego dowiedzieć, infolinia nie ma kontaktu z oddziałami inpost w poszczególnych miastach i nie udziela żadnych konkretnych informacji
    WadyOkrężne, niekonkretne i nic nie wnoszące odpowiedzi osób z infolinii, brak informacji o statusie przesyłki, która została uszkodzona przez firmę, brak kontaktu z oddziałem w Krakowie, nie mam zielonego pojęcia kiedy ta przesyłka do mnie dotrze, czy dotrze i nikt się tym nie interesuje
  • ~Grzegorz / 2022-12-01 15:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Nigdy nie miałem problemów z paczkomatami. Zawsze wszystko było terminowo. Jedynie do czego mógłbym się przyczepić to fakt, że osoba która odbierała nie dostała SMS z kodem. Ale to był pojedynczy przypadek. O 180 stopni wyżej niż Pocztex, który idzie i idzie
    ZaletyTerminowość
  • ~Roma / 2022-12-01 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat docelowy był pełny. Paczka została więc wywieziona do punktu odbioru - jakiegoś sklepu. Kawał drogi od tego paczkomatu i do tej pory do mnie nie dotarła. Tymczasem przy paczkomacie, który wybrałam stoją 3 inne... Niepoważne, chyba jakieś trudności z logistyką.
  • ~Waldek / 2022-12-01 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dostarczona w terminie. Pomoc na infolini żadna.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość
  • ~Józek / 2022-12-01 14:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Mimo że w domu ktoś był w domu przez cały dzień dostałem wiadomość ze nikogo nie ma pod danym adresem. Okazało się ze kurierowi zawieruszyła się paczka. Zamiast zadzwonić to wymyśla ze nikogo nie ma
  • ~Pink / 2022-12-01 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś porażka. 24.11.20222. miałam dostać paczkę do pracy. Owszem kurier był ,ale paczki nie wydał ponieważ u niego tylko gotówką się płaci! Był chamski i opryskliwy do mojej Mamy. Poczym odwrócił się napięcie i poszedł sobie,a przecież w SMS ach tak pięknie piszą ,że można płacić kartą lub blik . Skandal
    ZaletyNie ma w tym przypadku
    WadyStrata paczki
  • ~Norbi / 2022-12-01 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej dziadowska firma dostarczająca przesyłki. Nie pierwszy raz mam problemy z tą firmą. Tym razem nie miałem wyjścia, musiałem wybrać tego dostawcę bo tylko taki był. Dostawa miała być di wskazanego paczkomatu. Podobno nie było miejsc, 30 m dalej jest drugi paczkomat to kurier zostawił przesyłkę na drugim końcu miasta. Jakim prawem i kim jest ten człowiek że o tym decyduje. I folinia totalne zero, nic zrobić nie mogą. To po co ta infolinia. Nie polecam, totalne zero i oszuści
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób policzyć
  • ~Aga / 2022-12-01 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam dokumenty - termin jest niezwykle ważny - paczka juz trzeci dzień gdzieś krąży … a od dwóch słyszę że mają dwa dni na dostarczenie i 24 godziny na rozpatrzenie mojej prośby … ehhhh
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo
  • ~Anna / 2022-12-01 10:14
    Ocena: 3.00 / 5
    ABok w ogóle nie istnieje, zbywają petenta nie polecam
    WadyZbywają klienta
  • ~Ren / 2022-12-01 07:52
    Ocena: 3.33 / 5
    paczki z gabarytem C wciska się jak da do skrzynki o gabarycie A i wiadomą rzeczą obojętne co jest w środku ulega zniszczeniu i jest problem z wyciągnięciem paczki.Reklamacji biuro obsługi przyjmuje odmownie bo opakowanie z wierzchu jest całe, a że towar uległ zniszczeniu to nie ich problem!
  • ~Leon / 2022-11-30 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka dwa dni opóźnienia zero powiadomienia.W listopadzie mają już mikołajki klient traktowany jak gowno płać i czekaj bo po to jesteś.Trzecia taka sytuacja na pewno ostatnia.
  • ~takaja / 2022-11-30 21:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo mile zaskoczona. Cztery przesyłki(w przeciągu ok trzech tygodni). Wszystkie trafiły do mnie bardzo szybko. Przesympatyczny kurier,kontakt telefoniczny bez problemu można ustalić godzinę doręczenia.
    WadyBrak
  • ~Zbi. / 2022-11-30 20:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa kuriera poniżej krytyki, nie odbiera telefonu, dzwoniłem nie raz czy dwa ale dziesiąti razy. Po przyjeździe późnym wieczorem trąbił aby wyjść do niego pomimo że przesyłka była pobraniowa gotówką. Jednym słowem Stracona dniówka urlopu w oczekiwaniu na wążną przesyłkę bo ktoś ma problem z odbiorem telefonu.
    Obsługa telefoniczna 722444000 InPost niekompetentna nie potrafiła połączyć się z kurierem telefonicznie.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Wiki / 2022-11-30 19:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Ktoś wyciągnął mi dwie rzeczy z paczki, zgłosiłam reklamację i do tej pory nie dostałam odpowiedzi
  • ~martin / 2022-11-30 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam firma in post paczki sie zginęli i nic ciśa straciłem pinedzy
  • ~Mojasz / 2022-11-30 19:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno dna. Paczka zaginęła, miesiąc niby szukali. Monitoring niby sprawdzali.Dziewczynę, co na filmie widać że ukradła paczkę- namierzyli bo też korzystała z paczkomatu i mieli nr telefonu ale nie "odbierała od nich telefonu", więc nic nie poradzą. Dział reklamacji- jakaś dziewczyna obiecuje 10 razy że oddzwoni zeby mi powiedzieć czy coś juz wiadomo i nigdy nie oddzwania. Ostatecznie klops. Na koniec po półtora miesiącu pytam co z moją reklamacją podaję po raz 15 nr przesyłki i pani zdziwiona że przecież ja nie złożyłam żadnej reklamacji bo to nie jest reklamacja tylko zgłoszenie. I że dopiero muszę złożyć, to Inpost rozważy czy mi odda pieniądze za przesyłkę.
    A wiecie co jest najlepsze? Paczka wybebeszona leży do tej pory w krzakach za paczkomatem z moim numerem nadania. Ja sie chociaż pofatygowałam i przeszukałam teren. I zrobiłam pamiątkowe foto. To jak było z tym.monitoringiem i szukaniem przez kuriera mojej paczki? Myślę że oni wcale tego nie robią. To ściema.
    Zaletyzero
    Wady paczki giną, firma ich nie szuka, co powoduje brak zaufania
  • ~Adam / 2022-11-30 18:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka kurierska z pobraniem , przesyłka już dawno odebrana i opłacona przez klienta a kasy jak nie było tak nie ma , na infolinię każą składać reklamacje a ta są.zwykle jaka . InPost równa się dno
    ZaletyNie maja
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Maniek / 2022-11-30 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od połowy roku wszystkie przesyłki z dostawą na adres wracają do nadawcy, kurier nawet nie sprawdza czy ktoś jest pod adresem tylko wprowadza że nikogo nie zastał. Centrala nie reaguje na zgłoszenia
  • ~pk / 2022-11-30 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta pocztą kurierska to porażka. Zapłaciłem za towar w sklepie internetowym Mediaexpert, wysłali przez InPost. Wczoraj dostaję informację, że mnie nie było w domu, a ja cały dzień czekałem na tę przesyłkę. Dziś xozekam ponownie. Dostałem dwie sprzeczne informacje a/ z działu obsługi że przesyłka dotrze do mnie dzisiaj b/z oddziału w Lublinie że mogę złożyć reklamacje. Ani słowa o dostarczeniu przesyłki. Wnioskuję że ta firma to zwykli oszuści i złodzieje. Ludzie zostawcie tę firmę, bo szkoda na nich nerwów i zdrowia.
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062