Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8013 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Włodek / 2022-12-06 08:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalnie. Podczas zamawiania paczki wpisałem paczkomat w okolicy. Z SMS a dowiedziałem się, że kurier mi dostarczy do domu, a jeśli się nie uda paczka wróci do nadawcy. W aplikacji jest przekieruj paczkę na paczkomat, ale to nie działa. Próba ( dzień przed dostawą) zmiany tego przez infolinię okazała się ( po ponad 20 minutach rozmowy, podawania danych itp) niemożliwa do zrealizowania. Nadal kurier ma mi dostarczyć, choć z pewnością nie będzie mnie w domu. Jakiś koszmar.
  • ~Janusz / 2022-12-05 22:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Szkoda, że UOKiK potraktował ich tak łagodnie i nakazał tylko zmiany w regulaminie. Powinni dostać parę milionów kary. Nie uznają żadnych reklamacji, lekceważą klientów, nie odpowiadają na korespondencję. Odsyłają paczki z paczkomatów przed terminem a do terminu wliczają dni świąteczne choć nie wliczają ich do czasu dostawy.
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie klientów
  • ~Konrad / 2022-12-05 22:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalni kurierzy, bardzo mili i grzeczni.Kultury powinni uczyć się od nich inni kurierzy.
  • ~Warszawianka / 2022-12-05 18:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenująca i nieprofesjonalna obsługa, do tego agresywny, olewający kurier. Pierwszy kurier - bez terminala do płatności kartą chociaż w mailu i sms byłam powiadomiona, że mogę zapłacić kartą. Na zwrócenie uwagi olewka i w tył zwrot. Drugi kurier- agresywny wytatuowany. Obydwoje bez żadnych oznaczeń firmy, czy choćby smyczki z identyfikatorem na szyi. Drugi kurier zachowywał się skandalicznie, powiedział, że nie interesują go żadne smsy i maile, zarzucił mi kłamstwo. Powiedziałam, że skoro się tak zachowuje, muszę zacząć nagrywać to zachowanie. On na to, że nie dostanę paczki i uciekł. Następnie wpisał na stronę śledzenia, że JA ODMÓWIŁAM PRZYJĘCIA PACZKI!
    ZaletyBrak, same nerwy
    WadyBrak profesjonalizmu, kurier nieprzygotowany do przyjęcia płatności, olewający klienta i usługę. Drugi kurier - agresywny, napastliwy, odmówił wydania paczki i nakłamał, że to ja odmówiłam.
  • ~Pepson / 2022-12-05 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dzisiaj nie ma jej wysłano do mnie e-maila ze paczka będzie dostarczona dzisiaj nie przyszła mi
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie
  • ~Andrzej / 2022-12-05 15:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kilku dni czekam na przesylyłke i od kilku dni ma status ,,Przyjeta w oddziale'' w koncu wszedłem na stronę inpostu i tam widze komunikat,,Ważne: aktualnie wszystkie nasze Oddziały pozostają zamknięte do odwołania. Przepraszamy za niedogodności......To jakiś żart,czy strajk,co to jest ? co z paczkami z żywnoscią ?jak mozna w tak bezczelny sposób kpic sobie z ludzi,juz sie dorobili i mają gdzieś klientów.Żenada
  • ~JANek / 2022-12-05 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo otrzymywanych informacji SMS z treści których wynika, że za przesyłkę za pobraniem można płacić kartą lub blikiem - kurierzy nie przyjmują płatności kartą tłumacząc, że firma nie dała im terminali.
    Jest to już druga u mnie taka sytuacja - mimo wcześniejszych reklamacji w tym zakresie - w ciągu pół roku nic się nie zmieniło.
    A przecież taka informacja przesłana sms to wprowadzanie klientów w błąd
  • ~chrzanik / 2022-12-05 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po otwarciu skrytki nie było przesyłki w środku . Pusta skrytka . Zgłoszone do wydziału inpost. Pani powiedziała ze kurier się pomylił i wsadził dwie paczki do jednej . Trochę dziwne bo ta paczka ważyła około 25 kg ale dobra . Po 3 dniach paczki dalej nie ma . Status zmienił się na (wydana do doręczenia) i tak zostało . Obsługa ciagle zwodzi i mówi ze jutro będzie . I tak w kółko . Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~Natalia / 2022-12-05 11:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Po wielu nieszczęsnych przygodach z kurierami z DHL lub DPD jestem bardzo zadowolona z działalności firmy kurierskiej InPost. Przesyłka zawsze na czas, monitorowanie jej jest bardzo wygodne, ale jak dla mnie najlepsze są paczkomaty. Nie muszę układać sobie planów pod przyjście kuriera, mam czas, idę do paczkomatu i odbieram przesyłkę bez żadnego problemu. Polecam!!
    Zaletyterminowość, rzetelność, wygoda, przyjemna aplikacja
    Wadybrak
  • ~Małgorzata / 2022-12-04 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier inPostu uszkodił moją przesyłkę na przełomie lutego br. Domagałam się odszkodowania i trwało to prawie 10 miesięcy . Odsyłali mnie przysłowiowo od Kajfasza do Annasza". Za każydym razem odpisywała mi inna osoba. Nie wspomnę, że pierwsza wprowadziła mnie w bład.....masakra! Prosta sprawa ewidentna wina i takie podejśćie. NIE POLECAM OBSŁUGA KLIENTA I REKLAMACJE DZIAŁAJĄ NA ZASADZIE SPYCHANKI. A NA KOŃCU....LIMIT REKLAMACJI WYCZERPANY I ZAKOŃCZONY. JAK PANI CHCE , PROSZĘ DROGĄ SĄDOWĄ PROWADZIĆ SPRAWĘ!!!! np w USA jest to nie do pomyślenia
  • ~Artur / 2022-12-03 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, dostałem smsa z kodem i informacją o tym, że następnego dnia o 8,30 paczka wróci do nadawcy jeśli jej nie odbiorę, w efekcie paczki nie mogłem odebrać bo nie mam ochoty drzeć do paczkomatu o 5 rano. Na tym przygoda z inpostem dobiegła końca.
  • ~OPINIA / 2022-12-03 10:20
    Ocena: 2.33 / 5
    No i niestety pomimo opisu żeby uważano bo w środku jest szkło odebraliśmy uszkodzoną przesyłkę nie polecam i więcej nie skorzystamy z usług in posta
    Nie mogę dodać zdjęć ale szkło się rozsypało po otworzeniu pudełka
    ZaletyPrzesyłka w miarę na czas
    WadyBrak ostrożności na oznaczenia znajdujące się na paczkach
  • ~Kkkkkk / 2022-12-02 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba firma kurjerska przesyłka miała dotrzeć domnie dzis okazało sie że kurier jej niema lipa nikomu nie polecam
    ZaletyLipa
    WadyLipa
  • ~Śledzik / 2022-12-02 15:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy bez zgody odbiorcy zostawiają przesyłki gdzie im wygodnie - tak jest z kurierem w Kalonce gm, Nowosolna Łódzki - Wschodni . Nagminne dla tego rewiru .
    Na zwrócenie uwagi kurierowi , można usłyszeć tylko że on zostawia tam gdzie mu wygodnie . Żenada przez takich kurierów nie polecam firmy InPost
    ZaletyBrak
    WadyPrzesyłki nie docierają do wyznaczonych paczkomatów , tylko tam gdzie Kurierowi wygodnie .
  • ~Marta / 2022-12-02 15:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Dotychczas byłam zadowolona z dostaw za pośrednictwem InPost. Jednak dziś miałam problem żeby wyjąć moją paczkę kurier ją tak wcisnął że nie mogłam sobie poradzić aby ją wyciągnąć musiałam porwać karton żeby wyjąć zawartość paczki bo inaczej się nie dało.
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadyŹle dobrana skrytka do rozmiaru paczki
  • ~Rafał / 2022-12-02 06:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczkomat w Toruniu ul Dziewulskiego 47 w trakcie odbierania lub nadawania paczki jest opryskiwane wodą lub pianą przez myjnie samoobsługową która stoi na przeciwko a osoba która stoi przy tym paczkomacie jest mokra.
    WadyOdbierając paczkę trzeba liczyć się z tym że zostanie się zmoczony mimo że deszcz nie pada
  • ~Wosnx / 2022-12-02 00:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Kurier agresywny, obrażał mnie i partnera. Miał pretensje, że musi wnieść paczkę, dodam, że w naszym budynku jest winda, a kurierzy są wyposażenie w wózeczki. Paczka nie przekraczała 25kg.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy, którym nie chce się pracować, mają pretensje, że płacą im za dostarczanie paczek. Opryskliwość, chamstwo, agresja.
  • ~antypost / 2022-12-01 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno!!! nie polecam tej firmy, zawartość gdzieś zniknęła po drodze i firma odpisała na tk tylko tyle ze wszystko było prawidłowo wykonane. omijać bandę złodziei szerokim łukiem!!
  • ~MARLENA / 2022-12-01 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam tej firmy, szczególnie przed świętami. Oddział nowa sortownia w Poznaniu to kompletna porażka , kierownictwo do wymiany, walczę z nimi od kilku miesięcy. Paczki dostarczone przez kurierów od poniedziałku , jeszcze w dniu wczorajszym w tysiącach leżały na boku w koszach , mówiąc krótko nie przeszły procesowania , a bez tego paczka dalej nie wyjedzie. Klientom wciskają ,że to wina kurierów , co jest niezgodne z prawdą. Druga sprawa to złe procesowanie , paczka wysłana zupełnie na inny oddział , mało tego to jest u nich działanie notoryczne. Ewidentnie jest to brak prawidłowych szkoleń , szkoda tylko ,że na reklamy wydają tyle pieniędzy , a szkolenia ludzi to katastrofa , to samo dotyczy konsultantów. Niektórzy ludzie narzekają na DPD , ale w moim przypadku wszystkie paczki docierają na drugi dzień . Przez rok miałam tylko jedną interwencję, natomiast w przypadku inpost jest to na obecną chwilę codziennie .
    Zaletykompletnie żadnych zalet
    Wadywymiana kierownictwa na nowej sortowni w Poznaniu , absolutnie sobie nie radzą , brak standaryzacji, brak profesjonalizmu, ignorancja klienta
  • ~Zdenerwowana / 2022-12-01 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana za pośrednictwem InPostu od dwóch tygodni nie przyszła. Wraz z nadawcą kontaktowaliśmy się kilka razy z infolinią oraz mailowo stosując prośby i zgłoszenia o zaginieciu paczki. Po kilku rozmowach z infolinią i kilku dniach udało się ustalić, że zgubili paczkę. Następne kilka dni później okazało się, że była gdzieś na jakimś oddziale, cytując panią z infolinii „rzucona w kąt”. Wraz z nadawcą wystosowałam kilka próśb o ponaglenie. Dziś o 10 przyszło powiadomienie, że paczka jest w doręczeniu do paczkomatu. Obecnie jest 22:43, a paczki jak nie było, tak dalej nie ma. Co gorsze, to nie pierwsza taka sytuacja. Od wakacji ciagle paczki po tygodniowej podróży i z rana wydane do doręczenia, są dostarczane następnego dnia lub o 1/3 w nocy. Szczyt beszczelnosci ze strony przewoźnika. Nigdy więcej nie będę korzystać z inpostu.
    ZaletyBrak
    Wady-niekompetencja i beszczelność ze strony : infolinii, dostawców, kurierów
    - brak jakiejkolwiek skruchy,
    - Brak aktualnych informacji o statusie
    - zero jakiejkolwiek odpowiedzialności
    - zniszczone i wybrakowane paczki
    - nieterminowość
    - gubienie paczek i brak jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony firmy
    - mimo wielokrotnych ponagleń po złożonych skargach, brak reakcji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976