ZaletyTerminowość
strona 113 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2022-12-01 15:34
Nigdy nie miałem problemów z paczkomatami. Zawsze wszystko było terminowo. Jedynie do czego mógłbym się przyczepić to fakt, że osoba która odbierała nie dostała SMS z kodem. Ale to był pojedynczy przypadek. O 180 stopni wyżej niż Pocztex, który idzie i idzie -
-
~Roma / 2022-12-01 15:25
Paczkomat docelowy był pełny. Paczka została więc wywieziona do punktu odbioru - jakiegoś sklepu. Kawał drogi od tego paczkomatu i do tej pory do mnie nie dotarła. Tymczasem przy paczkomacie, który wybrałam stoją 3 inne... Niepoważne, chyba jakieś trudności z logistyką. -
~Waldek / 2022-12-01 15:13
Paczka nie dostarczona w terminie. Pomoc na infolini żadna. ZaletyBrakWadyNieterminowość -
~Józek / 2022-12-01 14:12
Mimo że w domu ktoś był w domu przez cały dzień dostałem wiadomość ze nikogo nie ma pod danym adresem. Okazało się ze kurierowi zawieruszyła się paczka. Zamiast zadzwonić to wymyśla ze nikogo nie ma -
~Pink / 2022-12-01 13:37
Jakaś porażka. 24.11.20222. miałam dostać paczkę do pracy. Owszem kurier był ,ale paczki nie wydał ponieważ u niego tylko gotówką się płaci! Był chamski i opryskliwy do mojej Mamy. Poczym odwrócił się napięcie i poszedł sobie,a przecież w SMS ach tak pięknie piszą ,że można płacić kartą lub blik . Skandal ZaletyNie ma w tym przypadkuWadyStrata paczki -
~Norbi / 2022-12-01 11:36
Najbardziej dziadowska firma dostarczająca przesyłki. Nie pierwszy raz mam problemy z tą firmą. Tym razem nie miałem wyjścia, musiałem wybrać tego dostawcę bo tylko taki był. Dostawa miała być di wskazanego paczkomatu. Podobno nie było miejsc, 30 m dalej jest drugi paczkomat to kurier zostawił przesyłkę na drugim końcu miasta. Jakim prawem i kim jest ten człowiek że o tym decyduje. I folinia totalne zero, nic zrobić nie mogą. To po co ta infolinia. Nie polecam, totalne zero i oszuści ZaletyBrakWadyNie sposób policzyć -
~Aga / 2022-12-01 11:18
Wysłałam dokumenty - termin jest niezwykle ważny - paczka juz trzeci dzień gdzieś krąży … a od dwóch słyszę że mają dwa dni na dostarczenie i 24 godziny na rozpatrzenie mojej prośby … ehhhh ZaletyNie maWadyZa dużo -
~Anna / 2022-12-01 10:14
ABok w ogóle nie istnieje, zbywają petenta nie polecam WadyZbywają klienta -
-
~Ren / 2022-12-01 07:52
paczki z gabarytem C wciska się jak da do skrzynki o gabarycie A i wiadomą rzeczą obojętne co jest w środku ulega zniszczeniu i jest problem z wyciągnięciem paczki.Reklamacji biuro obsługi przyjmuje odmownie bo opakowanie z wierzchu jest całe, a że towar uległ zniszczeniu to nie ich problem! -
~Leon / 2022-11-30 23:50
Porażka dwa dni opóźnienia zero powiadomienia.W listopadzie mają już mikołajki klient traktowany jak gowno płać i czekaj bo po to jesteś.Trzecia taka sytuacja na pewno ostatnia. -
~takaja / 2022-11-30 21:53
Jestem bardzo mile zaskoczona. Cztery przesyłki(w przeciągu ok trzech tygodni). Wszystkie trafiły do mnie bardzo szybko. Przesympatyczny kurier,kontakt telefoniczny bez problemu można ustalić godzinę doręczenia. WadyBrak -
~Zbi. / 2022-11-30 20:03
Obsługa kuriera poniżej krytyki, nie odbiera telefonu, dzwoniłem nie raz czy dwa ale dziesiąti razy. Po przyjeździe późnym wieczorem trąbił aby wyjść do niego pomimo że przesyłka była pobraniowa gotówką. Jednym słowem Stracona dniówka urlopu w oczekiwaniu na wążną przesyłkę bo ktoś ma problem z odbiorem telefonu.
Obsługa telefoniczna 722444000 InPost niekompetentna nie potrafiła połączyć się z kurierem telefonicznie.ZaletyBrakWadyDużo -
~Wiki / 2022-11-30 19:57
Ktoś wyciągnął mi dwie rzeczy z paczki, zgłosiłam reklamację i do tej pory nie dostałam odpowiedzi -
~martin / 2022-11-30 19:31
nie polecam firma in post paczki sie zginęli i nic ciśa straciłem pinedzy -
~Mojasz / 2022-11-30 19:03
Dno dna. Paczka zaginęła, miesiąc niby szukali. Monitoring niby sprawdzali.Dziewczynę, co na filmie widać że ukradła paczkę- namierzyli bo też korzystała z paczkomatu i mieli nr telefonu ale nie "odbierała od nich telefonu", więc nic nie poradzą. Dział reklamacji- jakaś dziewczyna obiecuje 10 razy że oddzwoni zeby mi powiedzieć czy coś juz wiadomo i nigdy nie oddzwania. Ostatecznie klops. Na koniec po półtora miesiącu pytam co z moją reklamacją podaję po raz 15 nr przesyłki i pani zdziwiona że przecież ja nie złożyłam żadnej reklamacji bo to nie jest reklamacja tylko zgłoszenie. I że dopiero muszę złożyć, to Inpost rozważy czy mi odda pieniądze za przesyłkę.
A wiecie co jest najlepsze? Paczka wybebeszona leży do tej pory w krzakach za paczkomatem z moim numerem nadania. Ja sie chociaż pofatygowałam i przeszukałam teren. I zrobiłam pamiątkowe foto. To jak było z tym.monitoringiem i szukaniem przez kuriera mojej paczki? Myślę że oni wcale tego nie robią. To ściema.ZaletyzeroWady paczki giną, firma ich nie szuka, co powoduje brak zaufania -
~Adam / 2022-11-30 18:33
Paczka kurierska z pobraniem , przesyłka już dawno odebrana i opłacona przez klienta a kasy jak nie było tak nie ma , na infolinię każą składać reklamacje a ta są.zwykle jaka . InPost równa się dno ZaletyNie majaWadyZa dużo by pisać -
-
~Maniek / 2022-11-30 17:58
Od połowy roku wszystkie przesyłki z dostawą na adres wracają do nadawcy, kurier nawet nie sprawdza czy ktoś jest pod adresem tylko wprowadza że nikogo nie zastał. Centrala nie reaguje na zgłoszenia -
~pk / 2022-11-30 17:11
Ta pocztą kurierska to porażka. Zapłaciłem za towar w sklepie internetowym Mediaexpert, wysłali przez InPost. Wczoraj dostaję informację, że mnie nie było w domu, a ja cały dzień czekałem na tę przesyłkę. Dziś xozekam ponownie. Dostałem dwie sprzeczne informacje a/ z działu obsługi że przesyłka dotrze do mnie dzisiaj b/z oddziału w Lublinie że mogę złożyć reklamacje. Ani słowa o dostarczeniu przesyłki. Wnioskuję że ta firma to zwykli oszuści i złodzieje. Ludzie zostawcie tę firmę, bo szkoda na nich nerwów i zdrowia. ZaletyZeroWadyWszystkie -
~DOROTA / 2022-11-30 16:49
Nie myślący kurier który bardzo ciężkie paczki wciska na siłę na górne szafki. Osoba odbierająca paczke jedt zmuszona prosić się o pomoc w wydobyciu paczki,nie wspomnę jeżeli ktoś jest niskiego wzrostu. Zaznaczyłam że proszę o umieszczenie mojej przesyłki w dolnej szafce,naprawdę jest to wielkie utrudnienie -
~Michał / 2022-11-30 16:15
Przesyłka przyjęta w oddziale 26.11. 29.11 przekazana do doręczenia wróciła do oddziału... Pani na infolinii powiedziała że kurier wziął paczkę ale to nie był jego rejon! Dziś jest 30.11 a paczka dalej w oddziale - nawet nie wydana do doręczenia! To miał być prezent. Diabeł mnie podkusił żeby skorzystać z usług tej śmiesznej firmy. Nigdy, przenigdy więcej! Zaletyżadnych!WadyWszystko!
strona 113 z 399
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »