Przesyłka została wysłana tydzień temu, w piątek. Bardzo zależało mi na szybkim doręczeniu. Od soboty status przesyłki się nie zmieniał. We wtorek skontaktowałam się z infolinią, dostałam informację, że przesyłka do mnie nie dotrze ale nie chciano mi powiedzieć dlaczego - w tym celu miałam się skontaktować z nadawcą. Nadawca również nie otrzymał żadnej informacji od inpostu, na moją prośbę skontaktował się z nimi i okazało się, że paczka jest uszkodzona. Tego samego dnia ustaliłam z nadawcą że mimo uszkodzenia zostanie doręczona do mnie i ta decyzja została przekazana InPostowi (zależało mi na czasie). W związku z założoną interwencją ktoś z Inpostu miał się ze mną skontaktować w środę przed 12 (nic takiego nie miało miejsca), zadzwoniłam ponownie, Pani na infolinii podobno stworzyła ponaglenie i zapewniła, że ktoś skontaktuje się ze mną do 24h i przesyłka dotrze do mnie najpóźniej w piątek. Znów nic takiego nie nastąpiło, nikt do mnie nie zadzwonił, po kolejnym telefonie na infolinię, Pani wystosowała kolejne ponaglenie i powiedziała, że paczka może do mnie dotrzeć w piątek ale nie ma takiej pewności - na pytanie kiedy w takim razie przesyłka zostanie doręczona nie dostałam żadnej konkretnej odpowiedzi. Brak szacunku dla klienta, brak konkretnych informacji mimo tego, że błąd jest po ich stronie. Nikt mi nawet nie potrafił podać jakiejkolwiek granicy czasu, w której ta przesyłka się u mnie wreszcie pojawi xd nie wiem czy będę na to czekać kolejne dni / tydzień / miesiąc bo mimo ponagleń wystosowanych przez Panią z infolinii oddział w Krakowie nie odpowiada
Btw. InPostem zamawiam też jedzenie dla psa i puszki zawsze przychodzą strasznie pogięte, nie polecam. ZaletyBrak, zamówienie zazwyczaj przychodzi pogięte, rozmowa z osobami z infolinii nie różni się niczym od rozmowy z robotem, nie można się niczego dowiedzieć, infolinia nie ma kontaktu z oddziałami inpost w poszczególnych miastach i nie udziela żadnych konkretnych informacji
WadyOkrężne, niekonkretne i nic nie wnoszące odpowiedzi osób z infolinii, brak informacji o statusie przesyłki, która została uszkodzona przez firmę, brak kontaktu z oddziałem w Krakowie, nie mam zielonego pojęcia kiedy ta przesyłka do mnie dotrze, czy dotrze i nikt się tym nie interesuje