Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7963 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalia / 2022-12-05 11:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Po wielu nieszczęsnych przygodach z kurierami z DHL lub DPD jestem bardzo zadowolona z działalności firmy kurierskiej InPost. Przesyłka zawsze na czas, monitorowanie jej jest bardzo wygodne, ale jak dla mnie najlepsze są paczkomaty. Nie muszę układać sobie planów pod przyjście kuriera, mam czas, idę do paczkomatu i odbieram przesyłkę bez żadnego problemu. Polecam!!
    Zaletyterminowość, rzetelność, wygoda, przyjemna aplikacja
    Wadybrak
  • ~Małgorzata / 2022-12-04 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier inPostu uszkodił moją przesyłkę na przełomie lutego br. Domagałam się odszkodowania i trwało to prawie 10 miesięcy . Odsyłali mnie przysłowiowo od Kajfasza do Annasza". Za każydym razem odpisywała mi inna osoba. Nie wspomnę, że pierwsza wprowadziła mnie w bład.....masakra! Prosta sprawa ewidentna wina i takie podejśćie. NIE POLECAM OBSŁUGA KLIENTA I REKLAMACJE DZIAŁAJĄ NA ZASADZIE SPYCHANKI. A NA KOŃCU....LIMIT REKLAMACJI WYCZERPANY I ZAKOŃCZONY. JAK PANI CHCE , PROSZĘ DROGĄ SĄDOWĄ PROWADZIĆ SPRAWĘ!!!! np w USA jest to nie do pomyślenia
  • ~Artur / 2022-12-03 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, dostałem smsa z kodem i informacją o tym, że następnego dnia o 8,30 paczka wróci do nadawcy jeśli jej nie odbiorę, w efekcie paczki nie mogłem odebrać bo nie mam ochoty drzeć do paczkomatu o 5 rano. Na tym przygoda z inpostem dobiegła końca.
  • ~OPINIA / 2022-12-03 10:20
    Ocena: 2.33 / 5
    No i niestety pomimo opisu żeby uważano bo w środku jest szkło odebraliśmy uszkodzoną przesyłkę nie polecam i więcej nie skorzystamy z usług in posta
    Nie mogę dodać zdjęć ale szkło się rozsypało po otworzeniu pudełka
    ZaletyPrzesyłka w miarę na czas
    WadyBrak ostrożności na oznaczenia znajdujące się na paczkach
  • ~Kkkkkk / 2022-12-02 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba firma kurjerska przesyłka miała dotrzeć domnie dzis okazało sie że kurier jej niema lipa nikomu nie polecam
    ZaletyLipa
    WadyLipa
  • ~Śledzik / 2022-12-02 15:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy bez zgody odbiorcy zostawiają przesyłki gdzie im wygodnie - tak jest z kurierem w Kalonce gm, Nowosolna Łódzki - Wschodni . Nagminne dla tego rewiru .
    Na zwrócenie uwagi kurierowi , można usłyszeć tylko że on zostawia tam gdzie mu wygodnie . Żenada przez takich kurierów nie polecam firmy InPost
    ZaletyBrak
    WadyPrzesyłki nie docierają do wyznaczonych paczkomatów , tylko tam gdzie Kurierowi wygodnie .
  • ~Marta / 2022-12-02 15:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Dotychczas byłam zadowolona z dostaw za pośrednictwem InPost. Jednak dziś miałam problem żeby wyjąć moją paczkę kurier ją tak wcisnął że nie mogłam sobie poradzić aby ją wyciągnąć musiałam porwać karton żeby wyjąć zawartość paczki bo inaczej się nie dało.
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadyŹle dobrana skrytka do rozmiaru paczki
  • ~Rafał / 2022-12-02 06:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczkomat w Toruniu ul Dziewulskiego 47 w trakcie odbierania lub nadawania paczki jest opryskiwane wodą lub pianą przez myjnie samoobsługową która stoi na przeciwko a osoba która stoi przy tym paczkomacie jest mokra.
    WadyOdbierając paczkę trzeba liczyć się z tym że zostanie się zmoczony mimo że deszcz nie pada
  • ~Wosnx / 2022-12-02 00:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Kurier agresywny, obrażał mnie i partnera. Miał pretensje, że musi wnieść paczkę, dodam, że w naszym budynku jest winda, a kurierzy są wyposażenie w wózeczki. Paczka nie przekraczała 25kg.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy, którym nie chce się pracować, mają pretensje, że płacą im za dostarczanie paczek. Opryskliwość, chamstwo, agresja.
  • ~antypost / 2022-12-01 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno!!! nie polecam tej firmy, zawartość gdzieś zniknęła po drodze i firma odpisała na tk tylko tyle ze wszystko było prawidłowo wykonane. omijać bandę złodziei szerokim łukiem!!
  • ~MARLENA / 2022-12-01 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam tej firmy, szczególnie przed świętami. Oddział nowa sortownia w Poznaniu to kompletna porażka , kierownictwo do wymiany, walczę z nimi od kilku miesięcy. Paczki dostarczone przez kurierów od poniedziałku , jeszcze w dniu wczorajszym w tysiącach leżały na boku w koszach , mówiąc krótko nie przeszły procesowania , a bez tego paczka dalej nie wyjedzie. Klientom wciskają ,że to wina kurierów , co jest niezgodne z prawdą. Druga sprawa to złe procesowanie , paczka wysłana zupełnie na inny oddział , mało tego to jest u nich działanie notoryczne. Ewidentnie jest to brak prawidłowych szkoleń , szkoda tylko ,że na reklamy wydają tyle pieniędzy , a szkolenia ludzi to katastrofa , to samo dotyczy konsultantów. Niektórzy ludzie narzekają na DPD , ale w moim przypadku wszystkie paczki docierają na drugi dzień . Przez rok miałam tylko jedną interwencję, natomiast w przypadku inpost jest to na obecną chwilę codziennie .
    Zaletykompletnie żadnych zalet
    Wadywymiana kierownictwa na nowej sortowni w Poznaniu , absolutnie sobie nie radzą , brak standaryzacji, brak profesjonalizmu, ignorancja klienta
  • ~Zdenerwowana / 2022-12-01 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana za pośrednictwem InPostu od dwóch tygodni nie przyszła. Wraz z nadawcą kontaktowaliśmy się kilka razy z infolinią oraz mailowo stosując prośby i zgłoszenia o zaginieciu paczki. Po kilku rozmowach z infolinią i kilku dniach udało się ustalić, że zgubili paczkę. Następne kilka dni później okazało się, że była gdzieś na jakimś oddziale, cytując panią z infolinii „rzucona w kąt”. Wraz z nadawcą wystosowałam kilka próśb o ponaglenie. Dziś o 10 przyszło powiadomienie, że paczka jest w doręczeniu do paczkomatu. Obecnie jest 22:43, a paczki jak nie było, tak dalej nie ma. Co gorsze, to nie pierwsza taka sytuacja. Od wakacji ciagle paczki po tygodniowej podróży i z rana wydane do doręczenia, są dostarczane następnego dnia lub o 1/3 w nocy. Szczyt beszczelnosci ze strony przewoźnika. Nigdy więcej nie będę korzystać z inpostu.
    ZaletyBrak
    Wady-niekompetencja i beszczelność ze strony : infolinii, dostawców, kurierów
    - brak jakiejkolwiek skruchy,
    - Brak aktualnych informacji o statusie
    - zero jakiejkolwiek odpowiedzialności
    - zniszczone i wybrakowane paczki
    - nieterminowość
    - gubienie paczek i brak jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony firmy
    - mimo wielokrotnych ponagleń po złożonych skargach, brak reakcji
  • ~Arek / 2022-12-01 19:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Kupilem paczkę za pobraniem, nie jest to pierwszy przypadek tylko powtarza się notorycznie. Kurier nie pozwala sprawdzić paczki przy odbiorze, zaznaczam za pobraniem i paczka wraca do nadawcy oczywiście ktoś jest stratny bo za to zapłacił. Nie polecam tej firmy.
    Skarge przyjmują wewnetrznie czyli zamiataja pod dywan żadnej odpowiedzi Walka z wiatrakami. Szkoda czasu i pieniędzy na współpracę
    WadyBrak możliwości otworzenia paczki w obecności kuriera przy zakupie za pobraniem
  • ~Roman / 2022-12-01 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno ! Nie wybierajcie tej firmy oszukują i paczki dostarczają po tygodniu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko chujowo
  • ~gorg301 / 2022-12-01 18:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z tej opcji od początku. Do tej pory wszystko okej.Lecz już zdarzyło się dwukrotnie, że przesyłkę umieszczono w innym paczkomacie ze względu na brak miejsca. Rozumiem, że mogą umieszczać nie dalej niż 2km od podanego adresu docelowego. Ale i właśnie to ale to jest to, że wokół tego paczkomatu jest jeśli dobrze policzyłem 8 paczkomatów, do których mam "dwa kroki", a jeden jest oddalony około 200m od docelowego jedno nieduże osiedle.Czyli odpalam auto i jadę do centrum w duży ruch, kurierowi pewnie nie chciało się jeździć. Drugi przytyk to paczka wydana do doręczenia o godzinie 6.40 a godzina po 18.oo i nie ma śladu w aplikacji. Po interwencji u konsultanta dowiedziałem się, że będzie umieszczona jeszcze dziś, a najpóźniej jutro. A nie powinno być tak, że paczki z tej i tej godziny powinny być pakowane do kontenera i odpowiednio proporcjonalnie do czasu otrzymania przesyłki do oddziału rozsyłane do paczkomatów? Pewnie przesyłkę miałbym z rana.
    ZaletyOgólnie szybko i na czas, otwieranie skrytek zdalne, ułatwienia w nadawanych przesyłkach
    WadyLogistyka w oddziałach.
  • ~Artur / 2022-12-01 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczki przychodzą pootwierane i wybrakowane a reklamacje są odrzucane
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadyPaczki są okradanie
  • ~Andrzej / 2022-12-01 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat tymczasowy, ale wymyślili.
    Paczka tam będzie leżała, aż będzie miejsce w moim paczkomacie.
    Zaletybrak
    Wadyumieszczanie paczek, tam gdzie firmie kurierskiej pasuje
  • ~INPOST NIE! / 2022-12-01 17:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Reklamacje to totalna kpina z klienta, możesz NIE KORZYSTAJ Z INPOST!
    Zaletybrak
    Wadygburowata obsługa klienta, brak odpowiedzialności za przesyłkę
  • ~pawszlonzak / 2022-12-01 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłka zbyt długo trwająca ok 1 tyg....
    totalna olewka ze strony nadawcy i odbiorcy
    Zaletybrak
    Wadytydzień czekania na kuriera.... kpina
  • ~WkurzonyKlient(Bardzo) / 2022-12-01 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka została wysłana tydzień temu, w piątek. Bardzo zależało mi na szybkim doręczeniu. Od soboty status przesyłki się nie zmieniał. We wtorek skontaktowałam się z infolinią, dostałam informację, że przesyłka do mnie nie dotrze ale nie chciano mi powiedzieć dlaczego - w tym celu miałam się skontaktować z nadawcą. Nadawca również nie otrzymał żadnej informacji od inpostu, na moją prośbę skontaktował się z nimi i okazało się, że paczka jest uszkodzona. Tego samego dnia ustaliłam z nadawcą że mimo uszkodzenia zostanie doręczona do mnie i ta decyzja została przekazana InPostowi (zależało mi na czasie). W związku z założoną interwencją ktoś z Inpostu miał się ze mną skontaktować w środę przed 12 (nic takiego nie miało miejsca), zadzwoniłam ponownie, Pani na infolinii podobno stworzyła ponaglenie i zapewniła, że ktoś skontaktuje się ze mną do 24h i przesyłka dotrze do mnie najpóźniej w piątek. Znów nic takiego nie nastąpiło, nikt do mnie nie zadzwonił, po kolejnym telefonie na infolinię, Pani wystosowała kolejne ponaglenie i powiedziała, że paczka może do mnie dotrzeć w piątek ale nie ma takiej pewności - na pytanie kiedy w takim razie przesyłka zostanie doręczona nie dostałam żadnej konkretnej odpowiedzi. Brak szacunku dla klienta, brak konkretnych informacji mimo tego, że błąd jest po ich stronie. Nikt mi nawet nie potrafił podać jakiejkolwiek granicy czasu, w której ta przesyłka się u mnie wreszcie pojawi xd nie wiem czy będę na to czekać kolejne dni / tydzień / miesiąc bo mimo ponagleń wystosowanych przez Panią z infolinii oddział w Krakowie nie odpowiada
    Btw. InPostem zamawiam też jedzenie dla psa i puszki zawsze przychodzą strasznie pogięte, nie polecam.
    ZaletyBrak, zamówienie zazwyczaj przychodzi pogięte, rozmowa z osobami z infolinii nie różni się niczym od rozmowy z robotem, nie można się niczego dowiedzieć, infolinia nie ma kontaktu z oddziałami inpost w poszczególnych miastach i nie udziela żadnych konkretnych informacji
    WadyOkrężne, niekonkretne i nic nie wnoszące odpowiedzi osób z infolinii, brak informacji o statusie przesyłki, która została uszkodzona przez firmę, brak kontaktu z oddziałem w Krakowie, nie mam zielonego pojęcia kiedy ta przesyłka do mnie dotrze, czy dotrze i nikt się tym nie interesuje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12359
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7963
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4048
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906