Czekam na paczkę od piątku.Paczka leży od 13 godz na sortowni i nic się z nią nie dzieje.Dzwonie na infolinię nie mogę uzyskać odpowiedzi dlaczego paczka tak długi okres czasu przebywa na sortowni.Moje doświadczenie z InPost kolejny raz okazało się bardzo źle nie polecam tej firmy
ZaletyŻadnych
WadyJakie tylko możliwe
~K. / 2022-12-19 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy.Paczka została nadana 14.12 ,do tej pory (tj.19.12) nic o niej nie wiadomo,od 14 jest napisane (śledzenie przesyłki ) iż owa paczka zostanie dostarczona "dzisiaj "Oczywiście tak się nie dzieje i dalej niewiadomo kiedy ona zostanie dostarczona ,ponieważ nikt nie jest w stanie mi tej informacji udzielić. Kontakt jest ograniczony, ponieważ albo kontaktujesz się z czatbotem,który odpowiada tylko to co już sami wiemy ,albo przez infolinię, na której żeby z kimś porozmawiać trzeba czekac kilkanaście minut a i tak żadnych konkretnych informacji. Porażka! Nigdy więcej nie zamówię nic przez InPost.
WadyOgraniczony kontakt.
Długi czas oczekiwania.
~Pioter / 2022-12-19 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Proces reklamacji w tej firmie to jakiś żart. Paczka zaginęła, pieniędzy nie ma. Super firma.
~Michał / 2022-12-19 13:45
Ocena: 2.00 / 5
Witam. Inpost stosuje teraz taką politykę, że nadając zwrot pomimo wpisania adresu gdzie ma być towar odesłany zwraca do paczkomatu, z którego został nadany. Niestety nie informują o tym fakcie i teraz firma poinformowała mnie, że nie odbiera paczek z paczkomatu i ponownie muszę nadać przesyłakę na adres ponosząc znowu koszty. Jak dla mnie to jest celowe wprowadzanie ludzi w błąd i nabijanie kasy oraz mało profesjonalne. Po to wpisuję adres zwrotu by tam przesyłka została zwrócona a nie jak twierdzi konsultant Inpostu to tylko dane teleadresowe. NIe polecam i następnym razem będę się pilnował
~Aisza / 2022-12-19 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Kurier pojawią się i znika Dosłownie podeszłam do domofonu cisza.Ledwo buty zdarzyłam ubrać, machając by zawrócił odjechał.Podziekuje tej firmie następnym razem.Zycze trochę cierpliwości i wyrozumiałości bo to były sekundowe sprawy.
~Magda / 2022-12-19 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wybór in Post jako przewoźnika kiedyś było OK,ale w tej chwili paczki tkwią w sortowni po kilka dni a już wydanie kurierowi ten zostawia w wybranym przez siebie paczkomacie -tam gdzie mu się podoba.Na infolinii nie ma możliwości rozmowy z konsultantem tylko z automatem, który podaje ponownie znane nam dane ze śledzenia paczki.Na żadne pytanie nie odpowie z wiadomych względów.Na pisemne reklamacje firma nie odpowiada,bo co można odpowiedzieć na taki poziom obsługi...
ZaletyBrak zalet
WadyLekceważenie klienta,nieterminowość, niesolidność,brak reakcji na reklamacje
~Andrzej / 2022-12-19 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, przesylka od nadawcy oddalonego od miejsca doreczenia o ok 25 km, idzie juz prawie tydzien, i niewiadomo kiedy dotrze.
Szkoda nerwow.
~Anananan / 2022-12-18 09:35
Ocena: 1.00 / 5
Paczki nie docierają na czas po tygodniu leżą w oddziale moja paczka już kilka razy została wydana do doręczenia a ja dalej jej nie dostałam .Najgorsza firma kurierska jaka może być !
ZaletyBrak
WadyNie terminowe dostawy
~Ilona / 2022-12-18 01:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie warto im ufać, zwróci moja paczkę do nadawcy, tylko dlatego, że nie mieściła się gabarytowo w paczkomacie. Za zawartość paczki zapłaciłam przed wysłaniem (1400zł). Czekam miesiąc.dwa tygodnie packa leżała w InPost, a konsultanci zapewniali mnie, że dostarcza paczkę na wskazany przeze mnie punkt odbioru paczek ponadgabarytowych. Nie mam ani paczki, ani moich pieniędzy. Dla mnie to oszustwo. Nie polecam InPost
~klient / 2022-12-18 00:20
Ocena: 1.00 / 5
pomyłkowo wysłany zwrot . po rozmowie z konsultantem bezposrednio po błędnym umieszczeniu w paczkomaczie info że mam kontaktować się przez pomoc inpost . po kontakcie i potwierdzeniu 10. grudnia że paczka zostanie mi zwrócona . paczka dociera do adresata 12 grudnia. firma działa nieprofesjonalnie . po pytaniu kiedy mi zwrucą stwoerdzili że nie zwrucą i że to jest ok bo nie gwarantują zwrotu. obsługa klienta porażka.
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu
~Piotr / 2022-12-17 23:03
Ocena: 1.00 / 5
Prokuratura powinna się zająć ta pseudo firma kurierską . Celowo kurierzy nie dostarczają paczek żeby jeszcze raz były wysłane wiadomo ta sama firma
Czyli InPost . Reklamacji nie ma infolinia muwi że wszystko zgodnie z ich regulaminem.
Nawet zero punktów nie powinno InPost dostać.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Monika / 2022-12-17 22:34
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia, dziękuję za współpracę, brak możliwości odbioru paczki z powodu przysłania błędnego kodu, dodzwonić się graniczy z cudem. Rozmowa z automatem wirtualnym asystentem, który potwierdza że kod jest błędny, to samo co paczkomat. Po wielu godzinach dodzwonienia się do konsultanta okazuje się że kod odbioru jest prawidłowy a paczka została zwrócona do nadawcy i mogę sobie jeszcze raz zamówić towar i składać u nich reklamacje. Szkoda że nie ma O bo 1 to w za dużo za brak kontaktu i rozwiązanie problemu. Nie polecam !
ZaletyBrak
WadySame
~Lima / 2022-12-17 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda, że nie można dać "zero" gwiazdek,bo jedna,to i tak za dużo.
ZaletyZero
WadyCzas realizacji i brak kontaktu oraz mózgu.
~Lima / 2022-12-17 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda, że nie można dać "zero" gwiazdek,bo jedna,to i tak za dużo.
ZaletyZero
WadyCzas realizacji i brak kontaktu oraz mózgu.
~Pan Gwizdek / 2022-12-17 15:53
Ocena: 1.67 / 5
Paczki transport z południa na północ w ciągu jednego dnia. A doręczenie w ramach miasta w ciągu 3 dni!!!! Przy rzekomo przepełnionym paczkomacie odwieźli na magazyn. Okres świat qurwa wszystkich zaskakuje... nowość. Dzwonisz na infolinie i slyszysz corpo gadke trzy razy sie upewnia czy numer z ktorego dzwonisz to faktcznie ten ktory nu sie wysietla ale na temat paczki nic nie wie wiec musi przyjac zgloszenie - sranie w banie. Tlumaczenie ze okres swiateczny. Podpowiedź do centrali - święta są zaznaczone w kalendarzu więc jak mogą zaskoczyć logistykę.
ZaletyKiedyś były
WadyTeraz jak poczta polska
~Klaudia / 2022-12-17 14:12
Ocena: 1.33 / 5
Gubi przesyłki. Nie reaguje na maile. Zmienia wybrane paczkomaty na dowolne inne. Znaczniej dalej położenie niż deklarowane 2km, które i tak są dla wielu bardzo problematyczne. Nie jest to godna zaufania firma.
~Wkurzona / 2022-12-17 13:47
Ocena: 2.00 / 5
Nie po raz pierwszy, muszę odebrać paczkę w innym paczkomacie!! Nie po raz pierwszy to się zdarza. Ostatnie kilka zamówień nigdy nie trafia do wskazanego paczkomatu przeze mnie. Rozumiem że może zdarzyć się że jest przepełniony, ale za każdym razem???? Skoro jest możliwość wyboru to po jaką cholerę?!?!
Zdaje się że to jest już u was normą!
I to nie chodzi o obecny czas, i tłumaczenia że mamy przedświąteczny czas i przesyłek jest zdecydowanie więcej, to niestety działo się także dużo wcześniej!
Że nie wspomnę że nieopodal jest kolejny paczkomat, ale wy wypierdalacie przesyłkę jeszcze dalej !
ZaletyChyba tylko to że w miarę szybko.
WadyBrak możliwości odbioru przesyłki we wskazanym paczkomacie za każdym razem praktycznie.
~Abyss / 2022-12-17 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała zostać dostarczona wczoraj do paczkomatu. Pofatygowałem się osobiście do oddziału, ale oni po 3 latach nadal żyją w pandemii i oddziały są zamknięte dla klientów. Pod firmą spotkałem jednego z kurierów - powiedział mi, że tam jest taki - cytuję "bur*el", że oni sami nie mogą się doprosić o wydanie paczek. Brakuje ok. 50% obsługi na magazynie w Lublinie. Człowiek na infolinii nie może skontaktować się z oddziałem bo "oddział nie posiada telefonu do kontaktu" - w XXI wieku takie mamy problemy.
Jednym słowem tragedia. Jeśli chcesz, aby Twoja paczka nie dojechała na czas - wybierz Inpost, a wtedy na pewno nie dojedzie.
ZaletyBrak zalet
WadyCzas doręczenia, jakość obsługi klienta, brak możliwości odbioru paczki z oddziału, wiecznie panujący bałagan.
~ktoś / 2022-12-17 09:40
Ocena: 1.00 / 5
Banda ćwoków nie wysłała mi sms o przybyciu paczki a wybielają sie tym że posłali na maila, przez co nie wiedzialem o czekajacej na mnie przesyłce.
WadyOszuści, gówniana aplikacja
~Paweł / 2022-12-17 08:37
Ocena: 1.00 / 5
Od lipca 2022, przez 3 miesiące zaginęły mi 2 paczki z winy inpostu. Inpost odnalazł je po kilku miesiącach, ale towar nie nadawał się do użytku, pszyszły bez opakowania. Nie zwrócił pieniedzy, twierdzi że odebralem paczkę i wszystko jest w porządku. Ta firma zachowuje sie jakby miała niedługo upaść.
WadyInpost całkowicie niszczy towar klienta podczas transportu.