Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7962 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szade / 2022-12-14 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu masakra.Majac paczkę do odbioru można się zdziwić bardzo! Zamiast paczki sama etykieta . Przypadek nie sądzę.Po zgłoszeniu reklamacji oczywiście nie ich wina. Robią z ludźmi idiotów. Brak słów ,nie polecam InPost wręcz ostrzegam przed korzystaniem z ich usług. Można stracić pieniądze i przesyłkę.
    ZaletyBrak
    WadySame wady , opóźnienia, ginące przesyłki,brak odpowiedzialności za swoich pracowników.
  • ~Lusia / 2022-12-13 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to tragedia, to już nie pierwszy przypadek kiedy kurier podrzuca paczki pod drzwi sąsiadów. Zero prób kontaktowania się. Zdarzało się że kurier nie zadzwonił że będzie tylko położył paczkę gdzie mu było wygodnie i odjechał. Szczerze odradzam tą firmę kurierską.
  • ~Pszowianin / 2022-12-13 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia. W miejscowości Pszów pani kurier dzwoni i mówi że nie dowiezie paczki i klient ma podjechać sobie po nią w miejsce oddalone o kilometr. Po 6 min klient zjawia się na miejscu lecz pani kurier już nie ma bo jej było zimno. Po telefonie gdzie ona jest ma jeszcze ogromne pretensje. Paczkę zwróciła jako odmowa przyjęcia.
    Tego samego dnia został wykonany telefon do siedziby InPost lecz uznali że paczka została już skierowana do nadawcy.
    Nie polecam tej firmy
    WadyNierzetelność oszustwa pogarda ze strony kuriera
  • ~Izabela / 2022-12-13 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie doręcznie paczki na właściwy adres, wydłużony czas oczekiwania oraz samemu trzeba ją odebrać pomimo zapłacenia za doręcznie pod dom
  • ~Łuk / 2022-12-13 15:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma bardzo zmieniła swoją politykę co do klientów. Kiedyś było szybko i profesjonalnie teraz jest tragedia. Paczka dotarła do Białegostoku o 5:23 i do tej pory nie została przekazana do doręczenia. Porażka nie polecam!
  • ~Kamila / 2022-12-13 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam nieszczęście wysłać paczkę InPostem. Już po pięciu dniach przyszła informacja-Odebrana od Nadawcy. Firma BŁYSK. Później cisza. Pisanie, monity i po 12 dniach telefon, że paczka jest za duża (pewnie urosła tak długo siedziała w paczkomacie) i kurier nie może jej wyjąć. Taki zdolny mocarz. Przez 2 tygodnie próbował wydłubać paczkę z paczkomatu, aż się poddał i wymyślił, że to ja miałam iść wyjąć ją za niego. Ponieważ usłyszeli, co myślę o tej (tu niedomówienie) firmie, to poczekali jeszcze kilka dni i dostarczyli przesyłkę po 21 dniach od wysłania. Mikołaja nie będzie. Wasze półkule mózgowe są w ogóle nieużywane, więc na nowe nie liczcie.
    ZaletyBRAK
    WadyMało jeszcze?
  • ~Noa / 2022-12-13 15:33
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z usług kuriera
    Wszystko jak trzeba
    ZaletyMożliwość płacenia kartą
  • ~zawiedzony InPostem / 2022-12-13 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem odbiorcą. Paczka nie została doręczona. Firma wpisała, że dane telekontaktowe nie były właściwe. Były właściwe - mam potwierdzenie od nadawcy. Kurier miał paczkę w ręku, próbował dostarczyć, ale tylko raz. W infolinii poinformowano mnie, że paczka wróci do nadawcy, gdyż dane częściowo się nie zgadzają, jest podane inne miasto. InPost wygenerował jednak wiadomość o dostarczeniu przesyłki z podaniem telefonu do kuriera, który obsługuje moje miasto. W odpowiedzi na reklamację nie ustosunkowano się do tych spraw.
  • ~JebacInpost / 2022-12-13 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem na wskazany adres gdzie wystąpiła mała literówka . Fakt mój błąd ale jak wyjaśniłem to kurierowi to on powiedział że nie ma problemu ale ten debil o numerze ‪797 763 603‬ zwrócił paczkę do magazynu i odesłali z powrotem do nadawcy
    WadyPracują tam najwięksi kretyni na kurierze.
  • ~Kociewianka / 2022-12-13 10:53
    Ocena: 1.67 / 5
    OSTATNI RAZ IN POST!!!.Kurier chamski, arogancki, straszy zabraniem paczki,nie dzwoni lub dzwoni kiedy jest już pod domem, lub każe czekać pod posesją bo mu się ku,,, wa śpieszy!!!.Jeśli wam za miało płacą to nie odgrywajcie się zachowaniem na klientach. Żeby odebrać paczkę za pobraniem trzeba widocznie brać dzień wolny i grzecznie czekać aż szanowny pan zechce dostarczyć przesyłkę!!!.Jeśli ktoś to czyta to niech ogarnie tych kurierów na Kociewiu bo to jakaś żenada!!.
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Żaneta / 2022-12-13 10:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka dostawa i uprzejmi kurierzy. Ceny korzystne
    Polecam serdecznie
  • ~Jkc / 2022-12-13 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    firma totalnie nierzetelna.ginie przesyłka i nic zero .czekać.wstyd nie polecam
    ZaletyZero
    WadyNie polecam przesyłka ginie tak po prostu
  • ~Magda / 2022-12-12 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Awizo na e-mail mimo że jestem w domu dzwonię do kuriera twierdzi że dzwonił z innego bo telefon służbowy nie działa ale odbiera go śmieszne popsuty telefon a odebrał i jeszcze twierdzi że pukał w drzwi i trąbił nikt nie pukał i żadnego auta pod domem nie było najgorsza firma kurierska
  • ~Majk / 2022-12-12 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier do domu nie ma obowiązku kontakowania się,przychodzi bez uzgodnienia godziny, kiedy człowiek pracuje. Kontaktu nie zostawia. Inpost nie ma wpływu na firmę kurierską co to za brak poszanowania klienta, najgorszą firma kurierska jaką spotkałem.
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
  • ~dawid / 2022-12-12 14:06
    Ocena: 3.33 / 5
    Uszkodzili urządzenie przebijając dwie warstwy (karton+wytłoczka). Jednak opinia serwisu "złe zabezpieczenie przesyłki"...
  • ~Dawid / 2022-12-11 21:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Usługa „paczka w weekend” to fikcja, dwukrotnie wykupiona, nadana zgodnie z regulaminem, w żadnym przypadku nie dotarła w weekend. Zgłoszenie i obsługa reklamacji tragedia.
  • ~Rafał / 2022-12-11 13:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Paczka została zniszczona. Karton zgnieciony i podarty. Na szczęście, zawartość paczki nie była uszkodzona.
  • ~Forse97thu / 2022-12-11 10:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Od roku zamawiam paczki inPostem do paczkomatów lub na swój adres i nigdy nie miałem problemu. Paczka u mnie następnego dnia po wysłaniu. Wczoraj (sobota) doznałem szoku, gdy o 14. otrzymałem SMS z informacją, iż paczka czeka w paczkomacie. :D
  • ~Cecylia / 2022-12-10 19:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Niegramotni kurierzy nie potrafią odnaleźć adresu i do tego nie podejmują żadnej próby kontaktu. Po co? Skoro tak zapłacą. A co ich obchodzi gdzie jest paczka.
  • ~Ola / 2022-12-10 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Z każdym rokiem jakość usług inpost spada. Kurier notorycznie zostawia paczki najdalej jak się da gdy mój paczkomat jest przepełniony mimo, że w okolicy są 4 duże pobliskie paczkomaty. Do tego na infolinii tylko robot i nie można uzyskać pomocy bo nie da rady połączyć się z człowiekiem. Żenada i dno. Dobrze ze powstaje mnóstwo innych paczkomatów i punktów pick up firm kurierskich może inpost się weźmie za jakość usług albo po prostu padnie.
    ZaletyByły 5 lat temu teraz nie ma żadnych
    WadyKurierzy, infolinia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12358
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7962
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4047
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906