Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8013 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Qwertyuiop / 2022-12-21 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Lublinie to jedna wielka porażka. Brak kontaktu i brak paczki

    Zero zalet!!
    WadyCaly InPost to jedna wielka wada.
  • ~Acedia / 2022-12-21 09:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam wzrost siedzącego psa, osoby na wózku są wyższe ode mnie dlatego zaznaczyłam opcję aby w razie możliwości umieścić paczkę w dolnej części paczkomatu...kurier włożył moją małą 300 gramową paczkę na najwyższą półkę i popchnął do samego końca. Nie ma się co dziwić że pracownicy skarżą się na złą atmosferę i brak premii skoro takie mają podejście do innego człowieka.
    ZaletyPaczka szybko dotarła
    WadyBrak wyobraźni pracowników
  • ~Piotr / 2022-12-21 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pięciu godzinach od dostarczenia paczki do paczkomatu, paczka została odesłana do nadawcy. Nikt nie odbiera na infolinii, a na odpowiedź na reklamację mają 30 dni. Dramat.
  • ~Przemek / 2022-12-21 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    W przypadku opóźnień w dostarczeniu paczki do paczkomatu nie ma żadnej możliwości odbioru osobistego ani żadnej innej propozycji. Jedyne co można usłyszeć to trzeba czekać i można złożyć reklamację.
  • ~Zadowolona klientka / 2022-12-20 23:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Ze wszystkich firm kurierskich, z których korzystałam ta jest dla mnie idealna i nigdy się nie zawiodłam, a bardzo dużo zakupów dokonuję przez internet. Bardzo żałuję, że w niektórych sklepach jeśli płacę za pobraniem nie zawsze InPost jest dostępny. Dostarczenie przesyłki na drugi dzień po otrzymaniu przeze mnie maila. W innej firmie to tylko planowany czas dostawy. W SMSie jest numer do kuriera, który zawsze odbiera połączenie. Panowie kurierzy są bardzo mili. Kilkukrotnie schodzili z 3 piętra bez windy, by rozmienić mi pieniądze, bo nie mieli wydać reszty, choć powinnam mieć odliczoną kwotę.
  • ~Zdenerwowana / 2022-12-20 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jeden wielki żart, brak jakiegokolwiek kontaktu od kuriera, że jest już z przesyłka, paczka została odesłana do nadawcy po jednej próbie doręczenia, a nawet nie próbuje, bo nikt nie raczył nawet na dzwonek zadzwonić, że już jest. Na infolinii brak pomocy... Zamknijcie to, bo nie ma sensu dalej tego ciągnąć...
    ZaletyŻadnych
    WadyZa mało miejsca, żeby wszystkie wypisać...
  • ~Magdalena / 2022-12-20 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy inpost na terenie Zgierza obsługują ludzie co choć trochę myślą,nie dość że paczka nie zostala dostarczona w terminie to z Boya Żeleńskiego wywieźli do jak to napisali" POBLISKIEGO" paczkomatu na ul. Łączną 1,przy parku. Drugą do firmy kurierskiej na Gałczyńskiego z której to mozna odebrać do godziny 18,a nie jak w paczkomacie, całą dobę.
  • ~Beata / 2022-12-20 20:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj dostarczano paczkę mojej 86 cio letniej teściowej (Niedosłyszącą i problemy z chodzeniem).Zadzwoniłam do kuriera aby go grzecznie poprosić o chwilke cierpliwości niestety kierowca chamsko się zachował w stosunku do mnie a mojej teściowej kazał zejść na pater aby odebrała sobie paczki .
  • ~Joanna / 2022-12-20 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna wysłana paczka do mnie, czekam na zamówienie... Kijowa firma dostarczająca przesyłki, kolejny dzień roboczy w informacji, tylko który i w jakim tygodniu, miesiącu, roku?????
    Zdecydowanie nie polecam!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyJawne oszustwo
  • ~Agnieszka / 2022-12-20 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z Polski do Polski od dwóch tygodni w drodze. Masa nic nie wnoszących telefonów na infolinię. Nikt nie wie, gdzie jest. Na stronie wysłana kilka dni temu z oddziału niedaleko mnie i nic.
    A na rozpatrzenie reklamacji mają 30! dni. ???? NIE POLECAM!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
  • ~IA / 2022-12-20 19:22
    Ocena: 3.33 / 5
    Od kilku dni jestem uziemiona 24h w domu. Dziś miałam otrzymać paczkę ze sklepu spożywczego i co? Jak zwykle na wieczór wiadomość że niby mnie kurier nie zastał. Raczej nie chciało mu się podjechać :-(
    WadyCzekasz cały dzień na próżno
  • ~Karol / 2022-12-20 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilem paczke, tydzień temu a ta na stronie ze czeka w oddziale inpost,zero sms'ów czy nawet maili za ile bedzie i co sie z nią dzieje. Zadzwonilem dzisiaj na infolinie i po okolo 6 minutach czekania i końcowego odebrania przez pania z infolini ta w losowym momencie postanowiła sie rozłączyć, nie mam czasu aby sie bawić w takie coś bo paczka tak czy siak juz dawno powinna być u mnie a inpost sobie chyba jaja robi (później nikt nie oddzwaniał)
    ZaletyBrak
    Wady- Brak pomocy ze strony technicznej
    - Zero informacji na temat paczki
    - robienie żartów z klienta
    - w skrocie jeżeli zależy wam na szybkim i bezstresowym otrzymaniu paczki to napewno nie inpost
  • ~Auchen / 2022-12-20 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem odebrać paczkę lecz skrytka była uszkodzona i nie mogła się otworzyć dzwoniłem kilka razy na infolinie obiecali mi ze kurier przełoży moja paczkę do innej skrytki i otrzymam nowy kod odbioru lecz tak się nie stało potem obiecali mi ze kurier dostarczy mi ja do domu tak tez sie nie stało paczka wróciła do nadawcy wielki H.. wam w d… za ta cała sytuacje nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług bo jesteście beznadziejni! Nie pozdrawiam
  • ~HoverAce / 2022-12-20 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysłałem paczke świąteczną i cała poobijana jakby nią ktoś napierdalał
  • ~Klaudia / 2022-12-20 16:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dość że mała paczka to wepchają paczke na samą góre, a duże paczki to sobie wpychają tak aby nikt nie wyciągnął do najmniejszych szufladek tragedia
  • ~Monika / 2022-12-20 15:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Dział pomocy, do którego kieruje nas infolinia w ogóle nie reaguje na maile. Piszesz z prośbą o zmianę informacji odbiorcy lub kod odbioru paczki, a paczka przez ten czas zdąży wrócić do nadawcy. Nie wiem czy tam pracuje tylko jednw osoba, czy może czytają tylko co piątą wiadomość? Paczka miała dotrzeć przed świętami i nie dotrze, bo dział pomocy tak naprawdę nie istnieje. Szkoda
    ZaletyWszystko jest dobrze, dopóki nie stanie się problem.
    WadyTotalny brak pomocy przy pojawiającym się problemie.
  • ~Tezeusz / 2022-12-20 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Któraś już kolejna przesyłka jest wyrzucana 5km od paczkomatu do którego została zamówiona do jakiegoś losowego. Szanowny InPoście. Jak nie potraficie dostarczyć paczki pod wskazany adres/paczkomat to albo się za to w ogóle nie bierzcie, albo zlikwidujcie paczkomat. Odradzam wszystkim
  • ~Piter100600 / 2022-12-20 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka od dwóch dni zawisła na statusie,, odebrana od nadawcy,, i nie jest to pierwsza tego typu sytuacja więc tłumaczenie się okresem przedświątecznym to jakiś żart, ogólnie zauważyłem że firma spada na psy, kiedyś bardzo szybcy i kompetentni a teraz to szkoda słów, pogniecione paczki, wieczne opóźnienia, przenoszenie do innych paczkomatów, nie mówiąc już o tym że nie dzwonią na telefon, a i kieruje teraz odpowiedź do kuriera który dał tutaj komentarz, my wszyscy pracujemy i zostawiamy na wiele godzin rodzinę więc tłumaczenie że zostawiacie rodzinę i dzieci i że nikt by nie dał rady i że tak ciężko jest durne naprawdę, bo nie ważne gdzie ale każdy pracuje więc pomysl ty dwa razy co piszesz bo nikt cie nie zmusza do pracy w kurierce droga wolna
    ZaletyKiedyś fajna firma a teraz szkoda gadać
    WadyWszystko ostatnio
  • ~Ak / 2022-12-19 19:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Z tą firmą kurierską są same problemy zamówiona i opłacona paczka nie dotarła pod wskazany adres mało tego dzwoniąc na infolinię nic się nie można dowiedzieć po podaniu wszystkich danych do przesyłki bo jakiemuś mało bystremu panu coś się tam nie zgadza zero profesjonalizmu i pomocy dla klienta w szybkim rozwiązaniu problemu
    WadyNigdy więcej nie skorzystam z usługi firmy InPost
  • ~Konrad / 2022-12-19 16:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem przesyłkę do konkretnego paczkomatu. Przesyłkę wrzucono mi do magazynowania ze względu na awarię pierwotnie wybranego paczkomatu. Po okresie bodajże 2 dni paczka wylądowała w jeszcze innym paczkomacie, oddalonym o około kilometr, od wybranego przeze mnie paczkomatu. Zgłosiłem na infolinii, że nie jestem zadowolony z takiej usługi i żeby tę paczkę przeniesiono do wybranego przeze mnie pierwotnie paczkomatu lub innego, który wskazałem w rozmowie z konsultantem. Po paru dniach zadzwoniła do mnie niezbyt miła pani z infolinii inpostu, że paczka jest nadal do odebrania z paczkomatu narzuconego przez inpost, a jeśli tego nie zrobię paczka wróci do nadawcy. Podsumowując zapłaciłem za usługę, która nie została wykonana. To jest ostatni raz gdy skorzystałem z usług firmy Inpost.
    Wadybrak rozwiązania problemu, mimo że awaria paczkomatu nie jest po stronie klienta, tylko firmy, słabej jakości obsługa.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976