Uzupełnienie do mojej opinii z wczoraj: dowiedziałem się, że moja nadana 16 grudnia paczka się zgubiła w transporcie i jakiś dzban oderwał naklejkę z kodem z paczki, przez co nikt teraz nie wie, gdzie ona jest, szkoda, że dowiedziałem się o tym dopiero dzisiaj, w poniedziałek słyszałem zupełnie coś innego. Po pierwszej gale wklejam kolejną.
Zaletyjw.
Wadyjw.
~JOANNA / 2022-12-22 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam dwie przesyłki , mała i dużą. Duża dostarczona w terminie ,kurier ok przesyłka też. Natomiast mala przesyłka juz drugi dzień mam iformację ,że przesyłka będzie dostarczona i nic. Dzwonię do kurierea (Ukrainiec) i mówi , że nie wie czy przesyłkę mi dostarczy bo on sie nie wyrabia i że jak chcę to mogę jeździć za nim po mieście to może go złapię. To jest jakiś żart. Otrzymałam wiele przesyłek dostarczanych przez rózne firmy kurierskie ale z takim kurierem spotykam sie pierwszy raz. On ma do mnie pretenscje ,że sie nie wyrabiam i co ja wogóle od niego chcę. Może firma Inpost powinna staranniej dobierać pracowników . Ja z waszej usługi korzystam po raz ostatni.
~Ryszard / 2022-12-22 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie dostarczona nawet o 4 dnach. Na infolinii kłamią w sprawie miejsca paczki. Tylko obiecują i nic się nie dzieje. Nie wiem nawet gdzie jest ta paczka. NIGDY WIĘCEJ Z USŁUG TEJ FIRMY. SKANDAL!
ZaletyBrak
WadyBrak dostarczenie przesyłki, brak informacji o miejscu przesyłki.
~Rozczarowany / 2022-12-22 13:03
Ocena: 1.00 / 5
Firma ta to jakieś kpiny. Przesyłka nadana 15.12 miała dotrzeć 16/19.12, dziś 22 i przesyłki nie ma. Dzwoniłem kilka razy na infolinię każdy konsultant mówi co innego. To jakieś kpiny. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyNieterminowość,nie dbanie o klienta,okłamywanie przez konsultantów ...
~Press / 2022-12-22 12:28
Ocena: 3.00 / 5
Zniszczono przesyłkę głośnik subwoofer. Po śladach na kartonie widać że była rzucana z wysokości na beton. Poobijany w kilku miejscach, wykruszona obudowa i oderwany w środku sam głośnik Reklamacji nie uwzględniono z idiotycznego powodu, że niby za słabo zapakowane. Był dobrze zapakowany w pudło od komputera z wypełniaczem. Nic nie przetrwa takiego rzucania towarem Skandal!
ZaletyWiększość małych, lekkich niewrażliwych przesyłek szybko dociera.
WadyJeżeli macie coś cięższego i wrażliwszego na rzucanie, to weźcie lepiej ubezpieczonego kuriera a nie paczkomat.
~Paweł / 2022-12-22 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka wydana do doręczenia do paczkomatu od 4 dni i brak dostawy. Infolinia to totalna porażka, pani/pan powtarza to samo co czytam w aplikacji i że dziś już napewno zostanie doręczona bo ma status priorytetu. Jak kurier sterczy pod paczkomatem i widzi że nie mam miejsca to niech wyśle SMS czy zadzwoni to sam do niego podjadę a nie kolejny dzień wozi przesyłkę bez potrzeby. Żona zamawiała przesyłkę dwa dni później i jej przesyłką trafiła a moja wisi już 4 dzien. Kurierzy chyba losowo sobie wybierają przesyłki a nie ma tam pryjorytetu odnośnie że przesyłką jest już drugi, trzeci czy piąty dzień w doręczeniu. Nie ma miejsca w paczkomacie to przekierujcie paczki do najbliższego paczkomatu w którym to miejsce jest po kontakcie z odbiorcą.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~kamila / 2022-12-22 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Moja paczka dostarczana przez firmę inpost została zwrócona do nadawcy bez ani jednej próby doręczenia (pracuję z domu więc jestem pod adresem doręczenia 24/7). 0 informacji kiedy ma być kurier, 0 numeru kontaktowego do kuriera, 0 info że paczka zwracana do nadawcy (tego dowiedziałam się z aplikacji inpost).
próba skorzystania z infolinii - istny dramat!!! Robot, który podaje te same i formacje co w aplikacji. Nie polecam
Zaletybrak
Wadyza wiele żeby je tu wypisać
~Dead Ghost / 2022-12-22 10:35
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakaś kompletna pomyłka. Od tygodnia status mojej paczki to wydana do doręczenia. Wielokrotnie dzwoniłem na infolinię i za każdym razem to samo.... ze wysla reklamacje, wysla ponowienie i za każdym razem zapewnienie ze w ciągu 24h ktoś się odezwie z informacją. Oczywiście nikt się nie odezwał ani razu. Kłamstwa na infolinii, brak szacunku do klienta. Juz się pogodziłem ze nikt nie wie gdzie jest moja paczka i złożyłem reklamacje zwrotu pieniędzy. Oczywiście czas oczekiwania 30 dni... i to nie od daty złożenie tylko przyjęcia. Jestem ciekaw jak to się zakończy. Czy zachowają twarz i nadal będę kłamać i mataczyć byle się pozbyć klienta bez jakichkolwiek strat w firmie. Nikomu nie polecam korzystać z usług InPost. Paczkomaty to może przyszłość ale napewnie nie za sterami InPost
~Seba / 2022-12-22 10:33
Ocena: 2.00 / 5
Życzę powodzenia w próbie dodzwonienia się . Próbowałem się dowiedzieć co się stało z paczka, daremny trud gdyż paczka nie dotarła
~ELA / 2022-12-22 09:57
Ocena: 1.00 / 5
TA FIRMA KURIERSKA TO JAKAŚ PORAŻKA PISZĄ ŻE NIKOGO NIE BYLO W DOMU, A JA CAŁY DZIEŃ SIEDZIAŁAAM W DOM U I CZEKAŁAM NA KURIERA. TO NIE PIERWSZY RAZ DODZWONIĆ SIĘ DO KURIERA NIE MOŻNA A GDY SIĘ DODZWONIŁAM ZA DZIESIĄTYM RAZEM GRZIE MOJA PRZESYŁKA TO ON MÓWI ŻE ZAPOMNIAŁ ŻE MIAŁ DO MNIE DOSTARCZYĆ PACZKĘ. TO JAKAŚ TRAGEDIA NIE FIRMA KURIERSKA
~Zuza / 2022-12-22 09:38
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA. Nikomu nie polecam tej firmy kurierskiej. Kurierzy tragicznie, przez tydzień nie dostarczyli paczki, co drugi dzień przychodziła informacja o dostarczeniu paczki ale paczki nie było, totalna porażka. Na infolinii sami kłamcy, nikt nie potrafi pomóc. Kurier oczywiście nie odbiera telefonów nigdy - bo i po co jak i tak paczki nie dostarczy. Z gorszą firmą kurierską się jeszcze nie spotkałam. Odradzam korzystanie z usług INPOST Kurier.
ZaletyBRAK
WadyNiewywiązywanie się z dostarczenia przesyłki. Brak kontaktu.
~Specyk / 2022-12-22 09:12
Ocena: 1.00 / 5
Dno, odradzam InPost, zero kontaktu, paczki magazynowane, nikt nie wie gdzie są. Jadą parę dni i wracają. Najgorsza firma kurierska.
~Agnieszka / 2022-12-22 08:57
Ocena: 1.33 / 5
Kurierzy to jakiś żart. Jak można paczkę zostawić na polu ... Byłam w domu nawet się nie pofatygował , żeby zadzwonić domofonem tylko zostawił paczkę za furtką i pies roztargał całą przesyłkę a dodzwonić się na infolinię to trzeba czekać przynajmniej 15min . Nie polecam firmy
~ola / 2022-12-22 08:09
Ocena: 1.00 / 5
Zawiodłam się na firmie .Nie wywiązują się z terminami , p. konsultantka klepie wierszyk .Nikomu nie będę polecała w/w firmy KŁAMIECIE
~Krzysztof / 2022-12-22 07:59
Ocena: 1.00 / 5
Paczka po raz kolejny doszła do innego paczkomatu niż był wskazany. O obsłudze infolinii nie mogę nic napisać ponieważ przez dwie godziny nie udało się dodzwonić. Brak kontaktu do kuriera. Ostatnie moje zamówienie jeśli dostarczać ma to coś co się nazywa InPost. Wolę nie kupić wcale lub znaleźć sklep który wysyła przez jakąkolwiek inną firmę niż to coś ( bo na pewno to nie jest firmą - firma dba o klienta) zwane InPost. Porażka.
ZaletyBrak.
WadySame wady
~Katarzyna / 2022-12-22 00:28
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy z In post to jest jakiś żart!Kurier miał mi dostarczyć umowę i pierwszy raz próbował nie było mnie w domu,mój facet był. Jak umówiłam się z kurierem na inny termin to też się nie zjawił chociaż ja cały dzień byłam w domu i nic to jeszcze próbował ze mnie zrobić idiotke i twierdził, że dane są inne. To jest ciekawe bo za pierwszym razem trafił dobrze, więc jak to się stało, ze dane się zmieniły??? Hokus pokus?!
~Dana / 2022-12-22 00:17
Ocena: 1.00 / 5
Kurjer nie podjął żadnej próby doręczenia paczki, jak zadzwoniła i chciałabym zapłacić kartą bo terminal nie działa, wielkie oszustwo,nie dostałam swojej świątecznej paczki,bo nagle została odesłana do nadawcy Inpost oszuści
~Jacek / 2022-12-21 23:31
Ocena: 1.00 / 5
Pare lat temu okradł polskich akcjonariuszy teraz okrada klijentów,niżej upaść się już nie da!!!
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Sowka / 2022-12-21 22:34
Ocena: 1.67 / 5
In post dwa razy rozbil moja przesyłkę. Złożyłam reklamacje nie została uwzględniona pomimo że przesyłka była dobrze zapakowana i obłożona styropianem i folia bombelkowa, opisana taśma z napisem szkło!!!!! Napisali mi że to tworzywo kruche i nie uwzględnia reklamacji to pytam się po co są naklejki z napisem szkło, przecież ludzie wszystko wysyłają delikatne rzeczy również. To jest chore to jak do cholery mają ludzie pakować szkło czy terakotę żeby doszła w całości skoro napis na całej taśmie szklo nie pomoże!!!! I kurierzy nie zwracają uwagi na takie oznakowanie! Kto zapłaci za takie przesyłki nawet dobrze zabezpieczone. Trzeba być głupkiem jak się widzi taka paczkę i przykłada cięższymi to oczywiste ze nawet dobrze zapakowana w styropian czy folie bombelkowa się uszkodzi. Ale oni nie ponosza za nic odpowiedzialności. Cholota to nawet kurierzy DPD czy Pocztex uwzględniają uszkodzenia w trakcie przesylki a tutaj bezczelność i lekceważenie. Gdzie to zgłosić? Nie ma mocnych na nich. Ani kontroli nad nimi! Jestem rozczarowana bo dwie przesyłki na święta zamowilam i obydwie rozbite a oni nie poczuwają się do niczego! SKANDAL!
WadyNie uwaznosc podczas dostarczania przesyłek, nie kompetentne osoby w reklamacji!!!!
~Grażyna / 2022-12-21 22:01
Ocena: 2.50 / 5
Brak słów.Wpisali,że nie było mnie w domu,a czekałam cały dzień.Następnego dnia zadzwoniłam na podany telefon kuriera,żeby dowiedzieć się,czy w ogóle dostarczy paczkę,bo nie mam czasu sterczeć w oknie,albo na szosie,ale odebrał podobno kurier obsługujący inny rejon.Za parę godzin otrzymałam smsa z numerem do kuriera 000 000 000.Kpina,chyba chodziło o to żebym więcej nie dzwoniła.Co prawda przesyłka tego dnia przyszła,tylko po 18-tej,znowu cały dzień zmarnowany.Za swoją niekompetencję obarczają winą klienta.Nie polecam tej pseudofirmy