Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7961 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ilona / 2022-12-18 01:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto im ufać, zwróci moja paczkę do nadawcy, tylko dlatego, że nie mieściła się gabarytowo w paczkomacie. Za zawartość paczki zapłaciłam przed wysłaniem (1400zł). Czekam miesiąc.dwa tygodnie packa leżała w InPost, a konsultanci zapewniali mnie, że dostarcza paczkę na wskazany przeze mnie punkt odbioru paczek ponadgabarytowych. Nie mam ani paczki, ani moich pieniędzy. Dla mnie to oszustwo. Nie polecam InPost
  • ~klient / 2022-12-18 00:20
    Ocena: 1.00 / 5
    pomyłkowo wysłany zwrot . po rozmowie z konsultantem bezposrednio po błędnym umieszczeniu w paczkomaczie info że mam kontaktować się przez pomoc inpost . po kontakcie i potwierdzeniu 10. grudnia że paczka zostanie mi zwrócona . paczka dociera do adresata 12 grudnia. firma działa nieprofesjonalnie . po pytaniu kiedy mi zwrucą stwoerdzili że nie zwrucą i że to jest ok bo nie gwarantują zwrotu. obsługa klienta porażka.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Piotr / 2022-12-17 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Prokuratura powinna się zająć ta pseudo firma kurierską . Celowo kurierzy nie dostarczają paczek żeby jeszcze raz były wysłane wiadomo ta sama firma
    Czyli InPost . Reklamacji nie ma infolinia muwi że wszystko zgodnie z ich regulaminem.
    Nawet zero punktów nie powinno InPost dostać.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Monika / 2022-12-17 22:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia, dziękuję za współpracę, brak możliwości odbioru paczki z powodu przysłania błędnego kodu, dodzwonić się graniczy z cudem. Rozmowa z automatem wirtualnym asystentem, który potwierdza że kod jest błędny, to samo co paczkomat. Po wielu godzinach dodzwonienia się do konsultanta okazuje się że kod odbioru jest prawidłowy a paczka została zwrócona do nadawcy i mogę sobie jeszcze raz zamówić towar i składać u nich reklamacje. Szkoda że nie ma O bo 1 to w za dużo za brak kontaktu i rozwiązanie problemu. Nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Lima / 2022-12-17 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można dać "zero" gwiazdek,bo jedna,to i tak za dużo.
    ZaletyZero
    WadyCzas realizacji i brak kontaktu oraz mózgu.
  • ~Lima / 2022-12-17 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można dać "zero" gwiazdek,bo jedna,to i tak za dużo.
    ZaletyZero
    WadyCzas realizacji i brak kontaktu oraz mózgu.
  • ~Pan Gwizdek / 2022-12-17 15:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczki transport z południa na północ w ciągu jednego dnia. A doręczenie w ramach miasta w ciągu 3 dni!!!! Przy rzekomo przepełnionym paczkomacie odwieźli na magazyn. Okres świat qurwa wszystkich zaskakuje... nowość. Dzwonisz na infolinie i slyszysz corpo gadke trzy razy sie upewnia czy numer z ktorego dzwonisz to faktcznie ten ktory nu sie wysietla ale na temat paczki nic nie wie wiec musi przyjac zgloszenie - sranie w banie. Tlumaczenie ze okres swiateczny. Podpowiedź do centrali - święta są zaznaczone w kalendarzu więc jak mogą zaskoczyć logistykę.
    ZaletyKiedyś były
    WadyTeraz jak poczta polska
  • ~Klaudia / 2022-12-17 14:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Gubi przesyłki. Nie reaguje na maile. Zmienia wybrane paczkomaty na dowolne inne. Znaczniej dalej położenie niż deklarowane 2km, które i tak są dla wielu bardzo problematyczne. Nie jest to godna zaufania firma.
  • ~Wkurzona / 2022-12-17 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie po raz pierwszy, muszę odebrać paczkę w innym paczkomacie!! Nie po raz pierwszy to się zdarza. Ostatnie kilka zamówień nigdy nie trafia do wskazanego paczkomatu przeze mnie. Rozumiem że może zdarzyć się że jest przepełniony, ale za każdym razem???? Skoro jest możliwość wyboru to po jaką cholerę?!?!
    Zdaje się że to jest już u was normą!
    I to nie chodzi o obecny czas, i tłumaczenia że mamy przedświąteczny czas i przesyłek jest zdecydowanie więcej, to niestety działo się także dużo wcześniej!
    Że nie wspomnę że nieopodal jest kolejny paczkomat, ale wy wypierdalacie przesyłkę jeszcze dalej !
    ZaletyChyba tylko to że w miarę szybko.
    WadyBrak możliwości odbioru przesyłki we wskazanym paczkomacie za każdym razem praktycznie.
  • ~Abyss / 2022-12-17 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała zostać dostarczona wczoraj do paczkomatu. Pofatygowałem się osobiście do oddziału, ale oni po 3 latach nadal żyją w pandemii i oddziały są zamknięte dla klientów. Pod firmą spotkałem jednego z kurierów - powiedział mi, że tam jest taki - cytuję "bur*el", że oni sami nie mogą się doprosić o wydanie paczek. Brakuje ok. 50% obsługi na magazynie w Lublinie. Człowiek na infolinii nie może skontaktować się z oddziałem bo "oddział nie posiada telefonu do kontaktu" - w XXI wieku takie mamy problemy.
    Jednym słowem tragedia. Jeśli chcesz, aby Twoja paczka nie dojechała na czas - wybierz Inpost, a wtedy na pewno nie dojedzie.
    ZaletyBrak zalet
    WadyCzas doręczenia, jakość obsługi klienta, brak możliwości odbioru paczki z oddziału, wiecznie panujący bałagan.
  • ~ktoś / 2022-12-17 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda ćwoków nie wysłała mi sms o przybyciu paczki a wybielają sie tym że posłali na maila, przez co nie wiedzialem o czekajacej na mnie przesyłce.
    WadyOszuści, gówniana aplikacja
  • ~Paweł / 2022-12-17 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lipca 2022, przez 3 miesiące zaginęły mi 2 paczki z winy inpostu. Inpost odnalazł je po kilku miesiącach, ale towar nie nadawał się do użytku, pszyszły bez opakowania. Nie zwrócił pieniedzy, twierdzi że odebralem paczkę i wszystko jest w porządku. Ta firma zachowuje sie jakby miała niedługo upaść.
    WadyInpost całkowicie niszczy towar klienta podczas transportu.
  • ~Pawel / 2022-12-17 05:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Czas dostawy tragiczny. Czekam juz 6 dzien roboczy a paczki dalej niema.nawet nie poinformuja jaka przyczyna opoznienie.
  • ~Marlena / 2022-12-17 00:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska, moja paczka zaginęła, na infolinii nikt nie potrafił pomóc ani udzielić konkretnej informacji.Nic sobie z ludzi nie robią. Reklamację przyjęli, ale nic z nią nie zrobili.
    ZaletyNie mają zalet
    WadyNie umieją pomóc , nie umieją odnaleźć zaginionej paczki. Nic sobie z ludzi nie robią.
  • ~Anonim Gall / 2022-12-16 22:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Dwa dni ,,jeździł " tak naprawdę nie widziałem i odesłali od nadawcy a powodem tego było to że nikogo nie było w domu a ktoś zawsze był
  • ~Małgorzata / 2022-12-16 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, ciągle z nimi problemy, już od 3 dni moje paczki są w magazynie w moim mieście a wraz ich nie mam. Infolinia pomaga tyle ile sama widzę w aplikacji. Gorszej firmy nie widziałam. Kurierzy roztrzepani, gubią paczki, paczki przychodzą uszkodzone. Piszą że dostawa porannym kurierem, a przynosi wieczorny, a jak cię nie ma to ich to nie obchodzi tylko musisz cały dzień na dupie czatować. Ja już tak czatują 3 dzień
    ZaletyZero
    WadyZbyt dużo
  • ~Adadafa / 2022-12-16 19:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Ogólnie nie mam zastrzeżeń zawsze wszystko ok , mam tylko pytanie czy kiedy już raz przedłużyło się odbiór paczki z paczkomatu czy można to zrobić ponownie kiedy się jeszcze nie dotrze na czas
  • ~Lidia / 2022-12-16 17:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza firma kurierska jaka może być. Kurierzy dostarczają przesyłki na czas po wcześniejszym skontaktowaniu się telefonicznie.
    ZaletyKontakt bardzo dobry z firmą
    WadyBez wad
  • ~Tomasz / 2022-12-16 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat popsuty paczki nie można odebrać ul. Sarni Stok 2 Bielsko-Biała od godziny 14 dzwonię i nikt na to nic nie może poradzić. Poprostu żenada człowiek płaci, czeka i nie może odebrać zamówienia. Każdy konsultant mówi coś innego. Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy. Nie polecam brak profesjonalizmu.
    WadyNie umiejętność rozwiązywania problemów z waszej winy.
  • ~Ola / 2022-12-16 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa!
    Paczki (10 szt), które zostały wysłane jednego dnia trafiły do odbiorców po czasie np 3-6 dni, a przede wszystkim 3 z nich nie dotarły wcale, rzekomo przez zerwaną etykietę. O uszkodzeniu jednej z paczek poinformowano mnie 3 dni po sporządzeniu protokołu!
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12357
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7961
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4047
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905