WadyNie uwaznosc podczas dostarczania przesyłek, nie kompetentne osoby w reklamacji!!!!
strona 106 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- nastepna »
-
~Sowka / 2022-12-21 22:34
In post dwa razy rozbil moja przesyłkę. Złożyłam reklamacje nie została uwzględniona pomimo że przesyłka była dobrze zapakowana i obłożona styropianem i folia bombelkowa, opisana taśma z napisem szkło!!!!! Napisali mi że to tworzywo kruche i nie uwzględnia reklamacji to pytam się po co są naklejki z napisem szkło, przecież ludzie wszystko wysyłają delikatne rzeczy również. To jest chore to jak do cholery mają ludzie pakować szkło czy terakotę żeby doszła w całości skoro napis na całej taśmie szklo nie pomoże!!!! I kurierzy nie zwracają uwagi na takie oznakowanie! Kto zapłaci za takie przesyłki nawet dobrze zabezpieczone. Trzeba być głupkiem jak się widzi taka paczkę i przykłada cięższymi to oczywiste ze nawet dobrze zapakowana w styropian czy folie bombelkowa się uszkodzi. Ale oni nie ponosza za nic odpowiedzialności. Cholota to nawet kurierzy DPD czy Pocztex uwzględniają uszkodzenia w trakcie przesylki a tutaj bezczelność i lekceważenie. Gdzie to zgłosić? Nie ma mocnych na nich. Ani kontroli nad nimi! Jestem rozczarowana bo dwie przesyłki na święta zamowilam i obydwie rozbite a oni nie poczuwają się do niczego! SKANDAL! -
-
~Grażyna / 2022-12-21 22:01
Brak słów.Wpisali,że nie było mnie w domu,a czekałam cały dzień.Następnego dnia zadzwoniłam na podany telefon kuriera,żeby dowiedzieć się,czy w ogóle dostarczy paczkę,bo nie mam czasu sterczeć w oknie,albo na szosie,ale odebrał podobno kurier obsługujący inny rejon.Za parę godzin otrzymałam smsa z numerem do kuriera 000 000 000.Kpina,chyba chodziło o to żebym więcej nie dzwoniła.Co prawda przesyłka tego dnia przyszła,tylko po 18-tej,znowu cały dzień zmarnowany.Za swoją niekompetencję obarczają winą klienta.Nie polecam tej pseudofirmy ZaletyBrak -
~andrzej / 2022-12-21 20:56
Dziadostwo i szkoda słów. Nigdy nie dawajcie paczek z dostawą do domu. ( ja nie miałem wyboru) Kurier , aby sobie ułatwić wpisuje, że nikogo nie ma w domu i ma z głowy, jedzie dalej. żadnego telefonu, sms-a, e-maila , Nic. Lepiej iść na pocztę, chociaż masz pewność , że przesyłka, później ale dotrze. ZaletybrakWadybrak odpowiedzi na złożoną skargę. -
~xyz / 2022-12-21 18:47
Firma deklaruje dostawę w 24 h, a tymczasem od 5 dni, tj. od 16 grudnia moja przesyłka jest w trasie (sam produkt zamówiłem 12 grudnia), w dodatku zamówiłem ją kurierem, niedługo wyjeżdżam w strony rodzinne i mogę jej nie dostać w ogóle w takim tempie. Tłumaczenie firmy, że jest okres świąteczny, też żałosne, w dodatku tego typu problem wydłużonej dostawy już miał miejsce, w lipcu (mimo że rzadko zamawiam cokolwiek przez internet), a wtedy żadnych świąt nie było. WadyTylko jedna wada: brak zalet. -
~Kasia / 2022-12-21 18:47
Już nie pierwszy raz moja paczka magazynowana jest w punkcie, który jest czynny krótko, a nie całodobowo. Po to wybieram paczkomaty, by móc odebrać o godzinie która akurat mi pasuję, oczywiście w wyznaczonym terminie. Tym razem przeszli już samych siebie.Paczka miała dotrzec do mnie w piątek do wybranego pacxkomatu.Rozumiem że okres przedświąteczny I że może on być przepełniony.Paczka trafiła do punku, który czynny jest krótko, i z kodem odbioru tylko do soboty.Do wtorku nie dostawałam żadnej informacji na sms o przesyłce. We wtorek przyszła informacje że jest w paczkomacie, ale nie tym co zaznaczałam. I to z informacją, że jak jej nie odbiorę do pewnej godziny określonego dnia to ja odeślą.Moja "paczuszka" nie trafiła do wyznaczonego punku odbioru wogule. Kiedyś polecałam ludzią paczkomaty, teraz będę odradzać. -
~Kris / 2022-12-21 17:00
Otrzymałem towar uszkodzony kurier od razu odsyła ma infolinię a tam nieuprzejme traktowanie. Obsługa karygodna nie polecam. -
~Wichren / 2022-12-21 16:51
Od czasu WYDANIA przesyłki kurierowi do momentu umieszczenia jej w paczkomacie minęło 8,5 godziny! Kurier miał do przebycia 80 km z oddziału w Olsztynie do paczkomatu w Działdowie, czyli średnia prędkość 10 km/godz. Bez komentarza -
~CZARKO2 / 2022-12-21 16:26
Obsługa klienta to jest jakaś kpina. System przekierowania przesyłek nie przyjmuje innego adresu, innej ulicy w tym samym mieście. Infolinia nie ma możliwości przekierowania przesyłki, punkty obsługi niedostępne dla klienta. Najgorsza firma kurierska z jaka muałek kontakt do tej pory ZaletyŻadnych zaletWadyKoszmarna obsługa klienta, reklamacja na dostawę przesyłki rozpatrywana kilka dni, tak że przesyłka wraca do Nadawcy -
-
~JanN / 2022-12-21 15:42
Beznadziejna firma i beznadziejna obsługa, otrzymałem sms, że w dniu dzisiejszym otrzymam paczkę kurierem Inpost pod wskazany adres. Widziałem przejeżdżające auto kuriera, ale nie było go u mnie. Zgłosiłem się na infolinie z prośbą o wyjaśnienie, niestety dowiedziałem się tylko tyle, że z oddziału docelowego kurier jej nie zabrał. I tak się działo przez 9 kolejnych dni. W odpowiedzi na reklamację otrzymałem informację, że przecież mają 14 dni na dostarczenie przesyłki! Odradzam ich usługi kurierskie, zero przeprosin, jakby to był standard, u konkurencji dzień obsuwy to max, a tu... Szkoda nerwów. Jak mam wybór kuriera to już nie wybieram ich "usług". Wstyd!!! ZaletybrakWadyczas oczekiwania, słaba obsługa reklamacji -
~Radek / 2022-12-21 15:31
Po zagubieniu paczki przez kuriera dostaliśmy informacje że w przeciągu 2 dni paczka zostanie odnaleziona i dostarczona. Po 5 dniach paczki dalej nie było a obsługa infolinii twierdziła że mamy się skontaktować z nadawcą. Nadawca nas poinformował że paczka nadal jest w doręczeniu i nie mają na to wpływu. Sprawa do tej pory nie została rozwiązana nikt nic nie wie. ZaletyBrakWadyDługi czas oczekiwania na infolinii, obsługa infolinii fatalna nikt nic nie wie, -
~Marcin / 2022-12-21 14:50
Jednym słowem dramat. Jest tooja ostatnia współpraca z InPost. Paczka idzie już tydzień czasu i nikt nie wie kiedy dojdzie -
~Rafał / 2022-12-21 13:26
Dynamiczne przekierowanie ,śmiech na sali zamiast dostarczyć paczkę tego samego dnia do paczkomatu oddalonego o 300 m po przekierowaniu ,to czekam już drugi dzień na wydanie do doręczenia. -
~Bartek / 2022-12-21 13:22
Najlepsza firma kurierska! Wygoda odbioru paczki o dowolnej porze z paczkomatu. Paczkomaty za każdym rogiem. Czas dostawy bardzo szybki. Paczki zwykle dochodzą na drugi dzień od zamówienia nawet wędrując przez całą Polskę. ZaletySzybkość dostaw
Wygodny odbiórWadyBrak -
~Danuta / 2022-12-21 13:00
Ta firma to PORAŻKA. 16.12.22 otwieram paczkomat a tam pusto. Paczka zaginęła. Gdy zadzwoniłam z reklamacją powiedziano mi, że jest widoczna i dziś najdalej jutro będę mogła ją odebrać. Dzwonię następnego dnia a paczki nie ma i nie wiadomo gdzie jest. To miał być prezent pod choinkę a oni mi mówią że firma ma 30 dni na opowiedź na reklamację. NIE POLECAM. ZaletyNie maWadyBrak kompetencji -
~duch / 2022-12-21 12:16
Ta firma to TRAGEDIA, DPD działa znacznie szybciej i lepiej - przesyłki dostarczone na drugi dzień po wysłaniu. W Inpost leży dobę w każdym magazynie, zanim ruszy w dalszą drogę. Zaletyżadnych -
~radek / 2022-12-21 12:16
Przesyłka utknęła na sortowni i nikt nie potrafi powiedzieć co się dzieje, niby konsultanci wysyłają ponaglenia itp ale zero odzewu. Zero kompetencji i odpowiedzialności. Po co okłamujecie ludzi z tymi terminami dostaw itp? po co? Gubicie przesyłki nie potraficie nic z tym zrobić. Najgorszy rodzaj firm od przesyłek. Ostatni raz korzystam z waszych usług. Najgorszy doręczyciel jaki istnieje. ZaletybrakWadyZa dużo tego -
-
~INK / 2022-12-21 11:16
Paczka została do mnie, do firmy, nadana kurierem, niestety nie było możliwości przekierowania do paczkomatu. Dostałam informację od InPost, że odebrałam paczkę 14.12.2022r. o godz. 20.14. Firma jest monitorowana obejrzałam kamery z dnia 14.12.2022r. od 19.00 do 21.00 - nikogo nie było. Zaprosiłam ich na oglądanie kamer, ale wątpię, żeby mieli ochotę pofatygować się do mnie. Piszę reklamację - dostaję odpowiedź, że mają miesiąc na odpowiedź. Rozmowa z konsultantem przypomina rozmowę z robotem są mili do bólu, ale tak naprawdę nic nie mogą. Szczerze odradzam przesyłanie paczek kurierem InPost, czy dostaniecie państwo paczką czy nie tak naprawdę zależy od dobrej woli kuriera. Zaletypaczkomaty z możliwościąWadyczy paczka dotrze czy nie zależy od dobrej woli kuriera -
~MP / 2022-12-21 10:32
od 15 grudnia 2022 godz 10:34 paczka ma status "przyjęta w oddziale" dodam, że w oddziale z którego powinna zostać pobrana juz do dostarczenia bezpośrednio do mojego paczkomatu. Kontaktowałam się kilkukrotnie z ifolinią InPost zapewniano mnie najpierw ze paczka na pewno dotrze do 19 grudnia, dzis mamy 21 grudnia- packzi nie ma.
Dzis rano gdy zadzwoniłam zostałam poinformowana, ze apani widzi w systemie ze juz zgłąszałam reklamację i ze do oddziału już kilkukrotnie poszła informacja zeby natychmiast wydac paczke i ona to ponowi.
Złozyłam reklamację na stronie InPost i w odpowiedzi dostaąłm maila treści:"Dzień dobry,
dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Przepraszam za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi.
Proszę o informację, jeśli zgłoszenie jest nadal aktualne."
Żenada! -
~MP / 2022-12-21 10:32
od 15 grudnia 2022 godz 10:34 paczka ma status "przyjęta w oddziale" dodam, że w oddziale z którego powinna zostać pobrana juz do dostarczenia bezpośrednio do mojego paczkomatu. Kontaktowałam się kilkukrotnie z ifolinią InPost zapewniano mnie najpierw ze paczka na pewno dotrze do 19 grudnia, dzis mamy 21 grudnia- packzi nie ma.
Dzis rano gdy zadzwoniłam zostałam poinformowana, ze apani widzi w systemie ze juz zgłąszałam reklamację i ze do oddziału już kilkukrotnie poszła informacja zeby natychmiast wydac paczke i ona to ponowi.
Złozyłam reklamację na stronie InPost i w odpowiedzi dostaąłm maila treści:"Dzień dobry,
dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Przepraszam za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi.
Proszę o informację, jeśli zgłoszenie jest nadal aktualne."
Żenada! -
~Arek / 2022-12-21 09:32
Ta firma nie powinna istnieć na rynku Polskim nie życzę nikomu przechodzenia procesu reklamacyjnego i zgłoszenia protokołu szkody
Wysyłanie zdjedz których nie można wysłać bo są za duże ????trzeba wysyłać na maila poczym zaczyna się pisanie nie ma tego nie ma owego mija tydzień poczym pan z likwidacji zaczyna to samo nie dostał tego a potrzebne tamto .a wszystko już u nich jest
Poczym po 14 dniach przysyłają tobie wiadomość że reklamacja nie będzie uznana bo nadawca według ich zdania nie zabezpieczył przesyłki w odpowiedni sposób
Proszę mi wierzyć tak zapakowanej przesyłki od firmy z której zamówiłem lampę jeszcze nie miałem Na dole steropian boki zabezpieczane folia grubo folia zapakowane super
Zwalili rzucili na moją przesyłkę inna przesyłke która waży 20 kg to nic nie przetrwa możesz kleić nalepki uwaga szkło to nic nie da i tak odpowiadają na uszkodzenia że winę ponosi nadawca bo źle zabezpieczył przesyłkę TO ICH STALA FORMUŁKA
ŻENADA.NIE POLECAM TYLKO PROBLEM POD KAŻDYM WZGLEDEM
INPOST JUZ NIE????ZaletyBrak same wadyWadyBrak profesjonalnej obsługi totalna zlewka
strona 106 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- nastepna »