Zamowilem paczke, tydzień temu a ta na stronie ze czeka w oddziale inpost,zero sms'ów czy nawet maili za ile bedzie i co sie z nią dzieje. Zadzwonilem dzisiaj na infolinie i po okolo 6 minutach czekania i końcowego odebrania przez pania z infolini ta w losowym momencie postanowiła sie rozłączyć, nie mam czasu aby sie bawić w takie coś bo paczka tak czy siak juz dawno powinna być u mnie a inpost sobie chyba jaja robi (później nikt nie oddzwaniał)
ZaletyBrak
Wady- Brak pomocy ze strony technicznej
- Zero informacji na temat paczki
- robienie żartów z klienta
- w skrocie jeżeli zależy wam na szybkim i bezstresowym otrzymaniu paczki to napewno nie inpost
~Auchen / 2022-12-20 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem odebrać paczkę lecz skrytka była uszkodzona i nie mogła się otworzyć dzwoniłem kilka razy na infolinie obiecali mi ze kurier przełoży moja paczkę do innej skrytki i otrzymam nowy kod odbioru lecz tak się nie stało potem obiecali mi ze kurier dostarczy mi ja do domu tak tez sie nie stało paczka wróciła do nadawcy wielki H.. wam w d… za ta cała sytuacje nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług bo jesteście beznadziejni! Nie pozdrawiam
~HoverAce / 2022-12-20 16:31
Ocena: 1.33 / 5
Wysłałem paczke świąteczną i cała poobijana jakby nią ktoś napierdalał
~Klaudia / 2022-12-20 16:04
Ocena: 1.67 / 5
Nie dość że mała paczka to wepchają paczke na samą góre, a duże paczki to sobie wpychają tak aby nikt nie wyciągnął do najmniejszych szufladek tragedia
~Monika / 2022-12-20 15:48
Ocena: 3.00 / 5
Dział pomocy, do którego kieruje nas infolinia w ogóle nie reaguje na maile. Piszesz z prośbą o zmianę informacji odbiorcy lub kod odbioru paczki, a paczka przez ten czas zdąży wrócić do nadawcy. Nie wiem czy tam pracuje tylko jednw osoba, czy może czytają tylko co piątą wiadomość? Paczka miała dotrzeć przed świętami i nie dotrze, bo dział pomocy tak naprawdę nie istnieje. Szkoda
ZaletyWszystko jest dobrze, dopóki nie stanie się problem.
WadyTotalny brak pomocy przy pojawiającym się problemie.
~Tezeusz / 2022-12-20 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Któraś już kolejna przesyłka jest wyrzucana 5km od paczkomatu do którego została zamówiona do jakiegoś losowego. Szanowny InPoście. Jak nie potraficie dostarczyć paczki pod wskazany adres/paczkomat to albo się za to w ogóle nie bierzcie, albo zlikwidujcie paczkomat. Odradzam wszystkim
~Piter100600 / 2022-12-20 08:21
Ocena: 1.00 / 5
Moja paczka od dwóch dni zawisła na statusie,, odebrana od nadawcy,, i nie jest to pierwsza tego typu sytuacja więc tłumaczenie się okresem przedświątecznym to jakiś żart, ogólnie zauważyłem że firma spada na psy, kiedyś bardzo szybcy i kompetentni a teraz to szkoda słów, pogniecione paczki, wieczne opóźnienia, przenoszenie do innych paczkomatów, nie mówiąc już o tym że nie dzwonią na telefon, a i kieruje teraz odpowiedź do kuriera który dał tutaj komentarz, my wszyscy pracujemy i zostawiamy na wiele godzin rodzinę więc tłumaczenie że zostawiacie rodzinę i dzieci i że nikt by nie dał rady i że tak ciężko jest durne naprawdę, bo nie ważne gdzie ale każdy pracuje więc pomysl ty dwa razy co piszesz bo nikt cie nie zmusza do pracy w kurierce droga wolna
ZaletyKiedyś fajna firma a teraz szkoda gadać
WadyWszystko ostatnio
~Ak / 2022-12-19 19:31
Ocena: 1.67 / 5
Z tą firmą kurierską są same problemy zamówiona i opłacona paczka nie dotarła pod wskazany adres mało tego dzwoniąc na infolinię nic się nie można dowiedzieć po podaniu wszystkich danych do przesyłki bo jakiemuś mało bystremu panu coś się tam nie zgadza zero profesjonalizmu i pomocy dla klienta w szybkim rozwiązaniu problemu
WadyNigdy więcej nie skorzystam z usługi firmy InPost
~Konrad / 2022-12-19 16:53
Ocena: 1.33 / 5
Zamówiłem przesyłkę do konkretnego paczkomatu. Przesyłkę wrzucono mi do magazynowania ze względu na awarię pierwotnie wybranego paczkomatu. Po okresie bodajże 2 dni paczka wylądowała w jeszcze innym paczkomacie, oddalonym o około kilometr, od wybranego przeze mnie paczkomatu. Zgłosiłem na infolinii, że nie jestem zadowolony z takiej usługi i żeby tę paczkę przeniesiono do wybranego przeze mnie pierwotnie paczkomatu lub innego, który wskazałem w rozmowie z konsultantem. Po paru dniach zadzwoniła do mnie niezbyt miła pani z infolinii inpostu, że paczka jest nadal do odebrania z paczkomatu narzuconego przez inpost, a jeśli tego nie zrobię paczka wróci do nadawcy. Podsumowując zapłaciłem za usługę, która nie została wykonana. To jest ostatni raz gdy skorzystałem z usług firmy Inpost.
Wadybrak rozwiązania problemu, mimo że awaria paczkomatu nie jest po stronie klienta, tylko firmy, słabej jakości obsługa.
~Domi / 2022-12-19 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nadana 8.12 i leżała w paczkomacie, 15.12 dzwoiniłam do intpostu i mieli mi dać odpowiedź w ciągu 24 h niestety zadzwonili dopiero 19.12 z informacją że paczka zginęła i że to jest wina osoby, która nadawała paczkę bo prawdopodobnie źle ją wlozyla do skrytki, po kontakcie z nadawcą paczki, dowiedziałam się że paczka zagineła i w tym momencie ani paczki ani pieniędzy. Sprawa zgłoszona do sądu przed nadawcę paczki
~Wojciech / 2022-12-19 14:57
Ocena: 2.33 / 5
Zakupiłem produkty, które podczas transportu ostały uszkodzone. Reklamację złożyłem następnego dnia załączając dokumentację fotograficzną. Reklamacja rozpatrywana długo, a kolejnych mailach jestem informowany, że potrzeba przesłania fotografii paczki itd. Następnie otrzymuje maila, że InPost jest OK, a zgodnie z art. 6 k.c. nie wykazałem odpowiedniego dowodu, że zapakowane artykuły były nieuszkodzone. Zastanawia mnie kto udziela tak nieprofesjonalnej odpowiedzi odpowiedzi, przecież art 6 k.c. działa na dwie strony, skoro InPost uważa, że produkty były uszkodzone przed zapakowaniem, to właśnie zgodnie z art. 6 k.c. powinni podnieść ciężar dowodu. Ja mamdowody, fotografie i oświadczenie sprzedawcy i dlatego nie odpuszczę firmie o której nie powiem dobrego zdania, a sprawę nie roztrzygnie sąd.
ZaletyTeraz ju z ich nie widzę.
WadyTeraz je zauważam
~Zenon / 2022-12-19 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na paczkę od piątku.Paczka leży od 13 godz na sortowni i nic się z nią nie dzieje.Dzwonie na infolinię nie mogę uzyskać odpowiedzi dlaczego paczka tak długi okres czasu przebywa na sortowni.Moje doświadczenie z InPost kolejny raz okazało się bardzo źle nie polecam tej firmy
ZaletyŻadnych
WadyJakie tylko możliwe
~K. / 2022-12-19 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy.Paczka została nadana 14.12 ,do tej pory (tj.19.12) nic o niej nie wiadomo,od 14 jest napisane (śledzenie przesyłki ) iż owa paczka zostanie dostarczona "dzisiaj "Oczywiście tak się nie dzieje i dalej niewiadomo kiedy ona zostanie dostarczona ,ponieważ nikt nie jest w stanie mi tej informacji udzielić. Kontakt jest ograniczony, ponieważ albo kontaktujesz się z czatbotem,który odpowiada tylko to co już sami wiemy ,albo przez infolinię, na której żeby z kimś porozmawiać trzeba czekac kilkanaście minut a i tak żadnych konkretnych informacji. Porażka! Nigdy więcej nie zamówię nic przez InPost.
WadyOgraniczony kontakt.
Długi czas oczekiwania.
~Pioter / 2022-12-19 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Proces reklamacji w tej firmie to jakiś żart. Paczka zaginęła, pieniędzy nie ma. Super firma.
~Michał / 2022-12-19 13:45
Ocena: 2.00 / 5
Witam. Inpost stosuje teraz taką politykę, że nadając zwrot pomimo wpisania adresu gdzie ma być towar odesłany zwraca do paczkomatu, z którego został nadany. Niestety nie informują o tym fakcie i teraz firma poinformowała mnie, że nie odbiera paczek z paczkomatu i ponownie muszę nadać przesyłakę na adres ponosząc znowu koszty. Jak dla mnie to jest celowe wprowadzanie ludzi w błąd i nabijanie kasy oraz mało profesjonalne. Po to wpisuję adres zwrotu by tam przesyłka została zwrócona a nie jak twierdzi konsultant Inpostu to tylko dane teleadresowe. NIe polecam i następnym razem będę się pilnował
~Aisza / 2022-12-19 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Kurier pojawią się i znika Dosłownie podeszłam do domofonu cisza.Ledwo buty zdarzyłam ubrać, machając by zawrócił odjechał.Podziekuje tej firmie następnym razem.Zycze trochę cierpliwości i wyrozumiałości bo to były sekundowe sprawy.
~Magda / 2022-12-19 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wybór in Post jako przewoźnika kiedyś było OK,ale w tej chwili paczki tkwią w sortowni po kilka dni a już wydanie kurierowi ten zostawia w wybranym przez siebie paczkomacie -tam gdzie mu się podoba.Na infolinii nie ma możliwości rozmowy z konsultantem tylko z automatem, który podaje ponownie znane nam dane ze śledzenia paczki.Na żadne pytanie nie odpowie z wiadomych względów.Na pisemne reklamacje firma nie odpowiada,bo co można odpowiedzieć na taki poziom obsługi...
ZaletyBrak zalet
WadyLekceważenie klienta,nieterminowość, niesolidność,brak reakcji na reklamacje
~Andrzej / 2022-12-19 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, przesylka od nadawcy oddalonego od miejsca doreczenia o ok 25 km, idzie juz prawie tydzien, i niewiadomo kiedy dotrze.
Szkoda nerwow.
~Anananan / 2022-12-18 09:35
Ocena: 1.00 / 5
Paczki nie docierają na czas po tygodniu leżą w oddziale moja paczka już kilka razy została wydana do doręczenia a ja dalej jej nie dostałam .Najgorsza firma kurierska jaka może być !
ZaletyBrak
WadyNie terminowe dostawy
~Ilona / 2022-12-18 01:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie warto im ufać, zwróci moja paczkę do nadawcy, tylko dlatego, że nie mieściła się gabarytowo w paczkomacie. Za zawartość paczki zapłaciłam przed wysłaniem (1400zł). Czekam miesiąc.dwa tygodnie packa leżała w InPost, a konsultanci zapewniali mnie, że dostarcza paczkę na wskazany przeze mnie punkt odbioru paczek ponadgabarytowych. Nie mam ani paczki, ani moich pieniędzy. Dla mnie to oszustwo. Nie polecam InPost