Ta firma zeszla na psy, chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo. Szef miliarder firma dziady, gdyby tak wszyscy przez miesiac odpuscili dostawy inpost to moze szef zaczalby myslec co jest nie chalo. Przetrzymuja przesylki bo jak twierdza oni nic nie musza i klient niech spier....la to pytam na h...j mi taki przewoznik jak nic nie musi zenada dno a co poniektorzy pracownicy szczegolnie z infolini powinni byc wyj....ni na zbity ryj.
ZaletyBrak
WadyDuzo i jeszcze wiecej
~LORDZIK_2008 / 2023-01-30 11:10
Ocena: 1.33 / 5
Jak jest dobrze, jest dobrze. Jak jest źle jest tragicznie.
Paczka dwa tygodnie wędruje między oddziałami po czym trafia do miasta docelowego I... i rusza dalej w świat. W obsłudze klienta przyjmowane są kolejne reklamacje I nadal nic I nikt nic nie wie. To nie jest jednostkowy przypadek a paczka to nie pierdułka w kopercie tylko dość pokaźnych rozmiarów kartony. Wolę mieć dalej do punktu odbioru ale z większeą szansą na to że paczka dobrze.
Ps.
Ogarnijcie obslugę klienta...
~DB / 2023-01-29 13:25
Ocena: 1.00 / 5
Zapłaciłem 22 zł za paczke weekendową, gdzie babka z infolini powiedziała w sobote ze jest w drodze ta paczka po czym nastepnego dnia dowiaduje się ze jeszcze nie wyjechała z paczkomatu.
ZaletyNie ma zalet
WadyDużoo
~Kriss / 2023-01-29 04:45
Ocena: 3.67 / 5
18 stycznia otrzymałem przesyłkę za pobraniem. Pomyłkowo zostało zapłacone blikiem dwa razy. Mimo iż na infolinię powiedziano że rzeczywiście widnieją dwie wpłaty , to zaczęły się problemy z odzyskaniem pieniędzy. Kontakt e mailowy na reklamacje zgłoszony i zaczęły się problemy , bo to nie w pdf potwierdzenia tylko jpg itp. W końcu wysłałem reklamacje listownie i cisza. Przykre że to ja mimo że jest ewidentnie zapłacone dwa razy muszę udowadniać że wpłaciłem dwa razy . Wogole niema odpowiedzi z działu reklamacji . Żenada.
ZaletySzybka wysyłka, szybka dostawa to trzeba przyznać .
WadyDział reklamacji żenada i poniżej krytyki
~TOPGRAWER / 2023-01-28 22:09
Ocena: 1.00 / 5
Jestem sprzedawcą ma allegro - jakiś czas temu (w połowie listopada) nadawaliśmy przesyłkę do klienta personalizowaną według jego wytycznych. InPost paczkę zagubił i przez 3 tygodnie jej szukali przez co byliśmy zobowiązani zrealizować zamówienie ponownie. Po 3 tygodniach paczka się znalazła i została nam odesłana. Złożyliśmy reklamację, którą do dnia dzisiejszego nasza reklamacja jest odrzucana i uzasadniana, że paczka wróciła do nas więc rekompensata za jej zagubienie się nam nie należy.
ZaletyBrak
Wady- infolinia nic nie potrafi udzielić odpowiedzi na żadne pytanie
- reklamacje Inpostu są o kant trzasnął ( odnoszę wrażenie, że osoby odpowiadające na reklamację mają gdzieś swoich użytkowników)
~Wiesław / 2023-01-28 21:23
Ocena: 2.33 / 5
W dniu 27.01.2023 miała do mnie dotrzeć przesyłka za pobraniem, ale niestety Kurier jej nie dostarczył w statusie śledzenia przesyłki jest napisane, Odmowa przyjęcia, złożyłem w tej sprawie reklamację obecnie czekam na odpowiedz.
Większość kurierów z powiatu Kościańskiego lecą sobie w kulki, podjeżdżają pod dom nadusi dzwonek i odjeżdżają paczka pod drzwiami sami podpisują odbiory paczek, co się dzieje, czy nie ma nad nimi nikogo z kierownictwa
ZaletyBrak
WadyBardzo opryskliwi jak by łaskę robili, (Jak im coś nie pasuję to niech pracę zmieni) Podrabiają podpisy odbioru paczki, paczki rzucają pod drzwi
~Anonimowy / 2023-01-28 20:14
Ocena: 1.00 / 5
Lepiej już zamówić z dostawą pod drzwi niż zamawiać do paczkomatu i nie dostać tego co zamawiałeś :)
Zaletyprzynajmniej pudełko dostałem szkoda że nie jego zawartość
WadyZamówiłem paczkę i nie przyszła mi zawartość
~daro / 2023-01-28 11:41
Ocena: 1.00 / 5
inpost to oszusci ludzi przyjmują dop pracy a potem ich zwalniają i niechca z nimi współpracowac nie polecam pracy w imposcie
Zaletynie mam
Wadynie mam
~Jacek / 2023-01-28 08:22
Ocena: 1.33 / 5
Dzień dobry, paczkę zamówiłem przez internet z dostawą do paczkomatu InPost. Przesyłkę odebrałem otwartą i rozkradzioną. Proces reklamacji to żenada. Najpierw zgłoszenie reklamacji przez telefon, a później protokół szkody internetowo. Czas rozpatrzenia wg ich regulaminu 30 dni, w trakcie trwania reklamacji na maila z terminem zawitym 3 dniowym inf. O uzupełnienie braków formalnych w postaci dodatkowych zdjęć produktu. A na koniec reklamacja odrzucona bez żadnej informacji.
ZaletyBrak
WadyJak opisałem
~Natalia / 2023-01-27 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa reklamacji na skrajnie niskim poziomie ! Nie otrzymałam przesyłki, mało tego skrytka pusta. Ktoś ukradł przesyłkę, firma nie wie gdzie jest? Serio? To wstyd w dzisiejszych czasach żeby klient dzwonił x razy i się dopytywał co tydzień czy paczka się znalazła. ..
WadyKradzież przesyłki
~Robert / 2023-01-27 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsluga kurierow nikomu nie polecam tej firmy
~Luki / 2023-01-27 13:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej pseudo firmy
Oszuści i tyle
Ostatni raz korzystam z waszych usług
Minoł miesiąc a pobranie nie dotarło i nie widzą w tym problemu
ZaletyBrak
WadyOszusci
~Emmaa / 2023-01-27 12:35
Ocena: 4.33 / 5
Mam dobre doświadczenia z InPost ( może poza jedną reklamacją). Cena za duża paczkę 18zł to moim zdaniem bardzo uczciwa cena. Bardzo dziękuję kurierom, bo często zdarza mi się na siłę wciskać paczkę i zawsze jest wyciągniętą i jedzie dalej. Z terminem też nigdy nie miałam problemu. Podoba mi się też treść otrzywanych maili, jest przyjemna i przejrzysta. Jestem zadowolona z pobliskiego paczkomatu!
~Robert / 2023-01-27 09:40
Ocena: 3.00 / 5
Kiedy InPost wchodził na rynek to szacun było ok
Teraz to jakaś porażka nikt nad niczym nie panuje
a kurjerzy dostarczają przesyłki jak chcą już nawet się z tym nie kryją,nadana przesyłka w paczkomacie nie odebrana przez 24 godziny to skandal jak ja bym tak pracował u mnie w pracy to kierownik już dawno by mnie wywalił(kurjeży przyjmowani z łapanki)Nie polecam nikomu szkoda czasu i nerwów.
ZaletyCena za usługe
brak
WadySame nie odbierają przesyłki nadanej w paczkomacie nawet do 24 godzin żenada
~solo / 2023-01-27 07:47
Ocena: 2.67 / 5
Od około 1,5 miesiąca czekam na rozpatrzenie mojej reklamacji zaginięcie części przesyłki, nikt z działu reklamacji nie fatyguje się a udzielenie mi informacji, w przypadku gdy się upomnę to wysyłają do mnie że brakuje tego i tego i tak jest w kółko ale ja mam czas, straciłem pieniądze ale nie honor
Zaletybez zalet
Wadydużo wad
~Ddd / 2023-01-26 20:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Chcąc odebrać paczkę Paczkomat nie działał. Na infolinii powiedziano że zostanie przedłużony czas na odbiór. Czad nie został przedłużony, nie wiadomo dlaczego, paczka zwrócona do nadawcy nic nie mogą zrobić.
~Shami / 2023-01-26 19:31
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo późne godziny dostaw do paczkomatu
Oraz do domu brak konttu z kurierem nie odpisuje i nie odbiera człowiek siedzi cały dzień w domu bo czeka na paczkę a kurier sobie przyjerdza o 20 z paczką
WadyPóźna dostawa paczki do punktu
~Mmmmmm / 2023-01-26 16:31
Ocena: 2.33 / 5
Jestem w szoku kurier arogancki i chamski więcej nie zamówię nic przez inpost szkoda tylko nerwów
~Przedsiębiorca / 2023-01-26 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Mam chwilę, więc opiszę moje doświadczenia z firmą Inpost. Każdy kto chcę podjąć z tą firmą współpracę powinien się poważnie zastanowić czy warto. Ja Was zapewniam że warto!!!!!. Pod warunkiem że:
-1 Szukacie firmy która Was okłamie przy podpisaniu umowy. (tutaj polecam usługi pana łukasza leszczyńskiego. pisownia z małej litery celowa) Nikt Wam tyle nie da ile ten pan Wam obieca.
-2 Chcecie mieć zero wsparcia? Proszę bardzo to firma dla Was.
-3 Reklamację zawsze będą rozpatrywane na Waszą niekorzyść. Takie firma ma wytyczne, żeby (wiem ponieważ powiedziała mi to osoba która tam pracuje) odrzucać wszystko co się da, a jak ktoś będzie chciał drążyć temat dalej to się zobaczy. Tutaj cytuję prywatną rozmowę z pracownikiem firmy.
-Co tam nie przyjęli Ci reklamacji za uszkodzoną paczkę?
-No nie.
-A to z winy naszej firmy?
-Tak kurier mi zalał paczkę.
-I co?
-Napisali że paczka jest uszkodzona i zadali pytanie co z dalej, czy wysyłać do klienta, czy odesłać do mnie.
Odpowiedziałem że jeżeli towar jest w środku ok to można wysłać do klienta. Ja go poinformuję że paczka jest uszkodzona z zewnątrz i i będzie ok. Pan odpowiedział że nie ma możliwości sprawdzenia wnętrza paczki.
Zdecydowałem więc że paczka ma wrócić do mnie, żeby nie wysłać do klienta towaru który może być uszkodzony.
- No i dostałeś odp że po przeprowadzeniu rozmowy z kurierem stwierdzono że towar nie został uszkodzony i że reklamacja się nie należy?
- Tak ale dlaczego skoro kilka dni wcześniej mi piszą że nie można zweryfikować zawartości pod względem uszkodzeń?
- To normalne, tak robią wszystkim. Skargę na odmowę musisz wysłać wraz z całą dokumentacją, pocztą na podany adres.
Myślisz że komuś się chcę za kilka złotych za wysyłkę które stracili, tworzyć dokumentację i biegać po poczcie żeby na własny koszt wysyłać skargę?
-No chyba nie
-No właśnie, dlatego takie mamy wytyczne. Rzadko się zdarza żeby ktoś składał skargę. A najlepsze że mamy premie za wyniki. Gówniane grosze, ale zawsze hahahaha.
Mam to dostępne w nagraniach i mailach, gdyby ktoś chciał mi zarzucić kłamstwo.
Wiem że moja firma jest mała i nie mam żadnych szans żeby startować z taką firmą ja inpost bo i tak nie mam szans.
I to jest w tym wszystkim przykre, że My właściciele małych firm się staramy, robimy wszytko żeby klient był zadowolony a karpo nas dyma i gówno możemy.
~Monika / 2023-01-26 11:21
Ocena: 1.00 / 5
To jest kpina że nie można dodzwonić się i porozmawiać bezpośrednio z konsultantem po tym jak okazało się że paczka zamówiona na Allegro została zapakowana w za duży karton... cały czas ten beznadziejny automat !!!!!!!