Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof P / 2024-01-02 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ku.....wa jak mnie Wku....a ten bank. Dość że szukaja lewych pieniędzy i sponsoringu terroru to sami mnie terroryzuja, niech szukają zladzieji przy korycie na wiejskiej. Jeszcze wiecznie te SMS kody.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Adam / 2024-01-02 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Placę za towar przelewem.Bank przerywa transakcję, każe mi szukać telefonu na który wysłali kod, a póź nie na innym telefonie uwiarygadniać przreglądarkę.Mam tam konto ok 25 lat, ale AI chyba im mózgi lasuje.No i coraz drożej, każda operacja obciążona oplatą.
  • ~Adrian / 2023-12-29 19:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank jaki może być żeby od świat wciskali ludziom kit ze przelew dużej kwoty powinnienem dojść do godziny 19 codziennie jak się dzwoni ciagle to samo wałkują w kółko a na infolini dzisiaj wspomnieli ze dużo ludzi wypłaca pieniądze i maja problem wypłacić nawet 800 zł szkoda słów o własne pieniądze się prosić powinni zlikwidować te banki w chu** Jam ludzie maja zobowiązania święta najgorsze jakie mogłem mieć z niczym się nie liczą
    WadyWciskanie kitow i mydlenie oczu stfu *****
  • ~Boguslawa / 2023-12-28 16:48
    Ocena: 5.00 / 5
    W Pruszkowie przy stacji pkp Pani Katarzyna bardzo profesjonalnie, miło i rzetelnie nas obsłużyła. Bardzo dziękuję. Tacy pracownicy to skarb.
  • ~Grzegorz D / 2023-12-19 13:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem otworzyć rachunek bankowy w ING, mieszkając w Anglii i nie posiadając polskiego numeru telefonu. Zgodnie z informacjami otrzymanymi od banku, jedynym sposobem na otwarcie konta było osobiste zgłoszenie się w placówce. W związku z tym, zakupiłem bilet i udałem się do Rzeszowa na spotkanie w oddziale ING.

    Podczas wizyty zostałem poproszony o wyjaśnienie, dlaczego potrzebuję rachunku bankowego. Moim pierwotnym zamiarem było otwarcie konta z powodu posiadania nieruchomości w Polsce, którą wynajmuję. Niestety, nie miałem przy sobie umowy najmu, przez co pracownik banku nie mógł mi otworzyć konta na tej podstawie.

    Zmieniliśmy zatem powód otwierania konta na "otrzymanie darowizny", gdyż miałem przy sobie odpowiedni dokument dostępny na Dropboxie. Po przedstawieniu go pracownikowi, poinformowano mnie, że potrzebne jest tylko aktywowanie aplikacji mobilnej, aby proces został zakończony.

    Niestety, dzień później otrzymałem informację o odmowie otwarcia rachunku. Jestem głęboko rozczarowany całym procesem. Straciłem dużo czasu, pieniędzy i energii na podróż do Polski, a mimo to moja prośba o otwarcie konta została odrzucona. Taka sytuacja jest frustrująca, zwłaszcza że wydawało się, iż wszystkie wymagania zostały spełnione.

    Następnie napisałem na livechat, i sprostowałem sprawę i chciałem przesłać umowę najmu nieruchomości. Mówiono mi, że muszę złożyć nowy wniosek (kolejny przylot do PL bez gwarancji otwarcia) ehh.

    Mam nadzieję, że ING podejmie kroki w celu ulepszenia swojego procesu otwierania rachunków dla klientów zagranicznych, aby inni nie musieli przechodzić przez podobne trudności.
  • ~BiMDSZ / 2023-12-18 09:35
    Ocena: 5.00 / 5
    dotyczy warunków kredytu i przede wszystkim sprawnej, rzeczowej i przyjaznej obsługi kredytu przez Panią Magdę KD
  • ~Igor / 2023-12-15 13:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Bankomat nie działa już z tydzień. Dzwonię na linie, nie odbierają telefon. Maksymalnie wytrzymałem w oczekiwaniu 10 min. Żenada.
  • ~Anna / 2023-12-15 12:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy Bank z jakim nawiązałam współpracę! Zaktualizowanie danych bez wizyty w placówce niemożliwe bo infolinia nie odbiera
  • ~aldik / 2023-12-13 01:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiepsko Kiepsko, , coraz gorzej Nowy interfejs skomplikowany, a powinien byc prosty
    Kto porogramuje system, ktory sie wali niemal codziennie
    Wadynowy system
  • ~Ryszard Kral / 2023-12-10 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy za zakładajcie konta w tym Banku 20 lat temu i mam do dziś to nieszczęście . Podałem nr. konta żeby przychodziła emerytura z Itali. Przyszła pobrali podatek 10 tys. Emerytura Przez ZUS nie od osoby prywatnej. Teraz grożą mi nie wiem że będe siedział albo może zblokują mi konto.Rozmawiałem na ten temat z konsultatem powiedział proszę wypełnić druki i tak dalej. NIGDY WIęCEJ bank Śląski
  • ~Anna / 2023-12-06 18:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Założenie konta firmowego trwa dwa dni, trzeba jechac do banku w celu weryfikacji a i tak od razu nie ma dostępu
  • ~Sebasy / 2023-12-06 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku, starałem się o kredyt firmowy na zakup niezbędnej maszyny żeby rozwijać dalej firmę, niestety decyzja negatywna, mam poprawić tzw finanse firmy hehe. Może właśnie zakup maszyny maial poprawić finanse firmy? Jestem za słaby żeby dostać kredyt ale, wystarczająco dobry żeby pobierać opłaty za prowadzenie konta, oraz operować tzw słabymi wynikami. Strata czasu, mam nadzieję że znajdę inny bank który będzie partnerem w biznesie.
    ZaletyBrak
    WadyStrata pieniędzy.
  • ~Łukasz s / 2023-12-06 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam złodzieje Jestem klientem i kredyt w tym banku mieć to porażka
  • ~Pawel / 2023-12-06 10:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalny Bank założyłem tam konto niedawno i żałuję i likwiduje od razu po trzech miesiącach.
    Po pierwsze oszukują na oprocentowaniu na koncie oszczędnościowym miało być tyle i tyle konkretnie pokazuje kalkulator wychodzi dużo mniej.
    Po drugie przelewy BLIK na telefon w ogóle nie działają próbowałem kilka dni.
    Składanie reklamacji brak jakiegokolwiek odzewu ani potwierdzenia.
    Z takim Z taką obsługą i takim traktowaniem jeszcze się nie spotkałem
    ZaletyKolor
    WadyBrak obsługi.
    Brak odpowiedzi.
    OSzykują na oprocentowaniu
  • ~Słoń / 2023-12-05 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Założenie rachunku firmowego trwa trzy dni , może nawet dłużej. Nie wiem, bo zrezygnowałam z dalszego czekania. . W pierwszej kolejności nie mogli odnaleźć złożonego wniosku( ponoć jeden na 100 ginie????)
  • ~Sabrinz / 2023-12-03 06:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwieksze badziewie wśród banków. Brak placówek gdzie można podjąć lub wpłacić gotówkę. Powinien zniknąć z rynku
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Błażej / 2023-11-30 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy bank w Polsce. Usuwają swoje bankomaty, placówki mniejsze powyłączali. Po aktualizacji aplikacji mobilnej NIE DZIAŁA NIC. Blik zepsuty, wszystko popsute. Dodzwonić się do nich nie można co to jest za parabank ja nie wiem prędzej dogadam się u providenta z wpisem w BiK niż w tej zatęchłej dziurze. Mam dosyć, otwieram konto w innym banku a ing spłacę i zamykam konto, koniec moja cierpliwość się skończyła. NAJGORZEJ PROWADZONA INSTYTUCJA W POLSCE. Znikające pieniądze z kart bo mają problemy z sobą i sobie poradzić nie mogą. CAŁY TEN BANK TO JEDNA WIELKA KPINA, nie chcę nigdy więcej słyszeć o tym niepełnosprawnym cyrku. Życzę wam wszystkim poniesienia konsekwencji za wszystkie szkody, które wyrządzacie klientom. Degradacji i dyscyplinarnych zwolnień, do tego się jedynie cały ten system i instytucja nadaje. JEDEN WIELKI AMATORSKI CYRK FINANSOWY. Idę do PKO a ing jak najszybciej zamknę jak tylko będę mógł. Tak utrudniliście mi życie, że mam ochotę iść i podpalić tą całą siedzibę główną w Gliwicach. Dosłownie plujecie swoim klientom w twarz. Ponownie życzę z całego serca rychłego upadku tej dennej nieprofesjonalnej "placówki" która jest najzwyczajniej bezużytecznym pasożytem który doi z ludzi ale jak ludzie przychodzą to jak do psa, a i pies ma nawet lepiej czasem. PKO nadchodzi wielkimi krokami, oj nadchodzi - już na dniach :) Jak najdalej od ING moja dobra rada !!
    ZaletyBRAK
    WadyZnikające pieniądze z kart, brak kontaktu z obsługą, brak punktów gdzie można wejść zapytać, Kulawa aplikacja która jest dosłownie napluciem w twarz klienta banku. Brak żywej telekomunikacji, tzn. dzwonisz pod automat który co bys nie powiedział się i tak prędzej czy później rozłączy i tyle.
  • ~Lila / 2023-11-30 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina ! Ten asystent nie reaguje na polecenia , brak możliwości telefonicznego kontaktu z pracownikiem banku , rok temu rezygnowałam z konta okazuje się że konto nadal istnieje i cały czas są naliczane opłaty za konto i kartę , asystent rozłącza przy haśle rezygnacja , cholerni naciągacze nic więcej
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z pracownikiem
    Asystent nie reaguje na polecenia
    Brak obługi telefonicznej
  • ~paulina / 2023-11-28 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ING to najgorzej działający bank w POlsce. Zerowy serwis klienta!!! miesiącami blokująmi pieniądze pod jakimś idiotycznym pretekstem. Kiedy interweniuję to czynią prowioryczne ruchy by zamknąć mi buzięi dalej obracać moimi pieniędzmi a mi nie dają do nich dostepu. p. Daria Borczyk przyjmuje dyspozycje, kłamie mi, że wykonuje polecenia zapłat a tak naprawdę w systemie jej współpracownicy nie widzą żadnych ruchów czyli kłamie mi a tak naprawdę zrzuciła temat....
    Zaletynic
    Wadyobsługa klient an apoziomie PRLu, blokują pieniadze, zamykaja konta bezpodstawnie
  • ~Andrzej / 2023-11-27 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po inwigilacji źródła moich dochodów mówię do widzenia. Najgorsze lokaty .W momencie wypłaty większych pieniędzy pada propozycja lepiej oprocentowanej lokaty ? O co tu chodzi?

    Zaletynie ma
    Wadywszystko aby zniechęcić
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985