Wadybrak poszanowania cudzego czasu.
strona 41 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~Wojciech / 2023-02-14 12:40
Trzymać się z dala. Zajmują się marnowaniem czasu klientów i utrudnianiem załatwiania spraw. 80 km do przejechania żeby podać 1 ! informację. -
-
~Wojciech / 2024-03-18 11:40
Dramat. Za każdym razem jak potrzebuje pilny przelew to blokuje -
~Wojtek / 2024-02-29 17:48
Bank zablokował mi konto z powodu nie wypełnienia ankiety z pytaniami dotyczącymi moich osobistych spraw. Ja emeryt zostałem potraktowany jak przestępca. -
~wsa / 2022-03-15 12:48
Brak kontaktu z osobami decyzyjnymi. Kontakt na infolinii lub czacie do niczego nie prowadzi, nie można nic załatwić. Skłądanie reklamacji nic nie daje, bo udzielane przez ING BS odpowiedzi nie mają żadnego merytorycznego uzasadnienia. Bank stoi na stanowisku, że ma rację i klient ma ją bez żadnych zastrzeżeń akceptować. Nie polecam aktualnie banku ING. Wadyfatalna obsługa, brak kontaktu do osób decyzyjnych, obsługa infolinii i czat nie ma żadnych uprawnień i kompetencji. -
~wspólnik / 2023-06-21 15:00
wybór do reklamy poniżej krytyki,
marcceli
brak poszanowania dla zasad społecznych
bezpodstawne obrażanie ludzi
w tym naprawianie swojego ego za pomocą ukraiinyZaletybrakWadymarcweli -
~wudu / 2022-12-19 11:31
Kilka lat temu założyłem konto oszczędnościowe w euro. Okazuje się że zmienili regulaminy polikwidowali kasy i musiałem jechać do innego miasta wpłacić euro. Przy kasie okazało się że kosztuje to 10zł, Dramat i złodziejstwo! -
~www123 / 2022-06-18 13:53
Z powodu ich błędu moję konto zostanie zablokowane. Co weług nich mam zrobić? CZEKAĆ NA ODPOWIEDZ ZWROTNĄ. SPOKO POCZEKAM 30 DNI NA ODPOWIEDZ ZWROTNA A W TYM CZASIE PRZEKONAM MOJEGO PRACODAWCE ZEBY MI W LAPE KASE DAWAL XD ZaletybrakWadynieironicznie wszystko -
~X / 2022-09-22 07:42
Najgorszy bank. Oszukują klienta, zmieniają decyzje jak im chorągiewka powieje. Dużo można by o nich napisać. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyBrakWady- Bardzo długie czasu na wszystko, trzeba się dopominać, pisać, wydzwaniać
- oszukują klienta dzisiaj mówią na stole do podpisania jest umowa w takiej kwocie, godzisz się a bank co....nie daje tego co jeszcze przed chwilą dawał " gotowe do podpisu"
- manipulują etapami w podejmowaniu decyzji kredytowej, jak konczy im się czas to co robią? Cofają etap o krok do tyłu, rzekomo na dostarczenie dokumentów, KTÓRYCH nie trzeba dostarczac, i tak tydzień za tygodniem.
- traktują klienta jak zero -
-
~Xxxx / 2021-11-12 11:07
Myślenice oddział ING to dno i metr mułu... Kiepska obsługa ponad godzinne oczekiwanie żadnej organizacji pracy ZaletyBrakWadyDługie oczekiwanie brak organizacji pracy i opryskliwość -
~Yogi / 2023-01-26 21:56
Oddział Tarnowskie Góry ...... Kpina z klientów i ich czasu ! Dwa przykłady.
Pierwszy:
Założenie konta dziecku ..... czy był Pan umówiony ? Nie ? Ooooo ..... to trzeba poczekać 30 minut ..... a czy ma Pan akt urodzenia ??? Mam paszport dziecka i legitymacje szkolną ..... nie , nie ....potrzebny akt urodzenia ...
Drugi:
Dzień Dobry ....chciałem założyć lokatę ..... oooo ....a był Pan umówiony ???? Nie ? ... oooo .... to trzeba poczekać 40 minut .....
Co to jest ? Pan Konrad mówi , że liczą się ludzie ...... ale chyba nie w ING !
Jak to jest , że w trzech innych bankach w promieniu kilku metrów można załatwić wszystko praktycznie od ręki , a w ING trzeba się umówić , albo czekać 30-40 minut ?
Kto tym bajzlem zarządza ? Jak można tak nie szanować klienta , który poświęca swój czas i przychodzi do ich placówki ?ZaletyBrakWadyNie życiowe podejście do klientów .... -
~Yogi / 2023-06-05 13:18
Tragedia, pomimo zamknięcia konta wysyłają od kilku lat spamy ZaletyBrakWadyWszystko do kitu -
~Z / 2023-06-09 09:59
Proforma nie bank, szeroki wachlarz usług, bez możliwości dostępu do nich z powodu nieustających awarii, w nagłej sytuacji, jeśli nie masz gotówki może się okazać że nie zrobisz przelewu, nie zapłacisz za usługę ponieważ mają awarie, lub brak dostępu. Nie polecam!!!! Niejednokrotnie już się przekonalam że nie można polegać na banku, tylko na gotówce w portwelu!!!!
Klient tu wcale się nie liczy.
Przynajmniej nie na tyle na ile pokazuje się w przekłamanych reklamach.ZaletyBRAAAAAAAAK!WadyCzęste awarie,co niesie za sobą brak dostępu do środków i do konta. -
~Zawiedziona / 2021-09-04 11:58
Da się pogubić w prowizjach, które są zmieniane, a raczej dodawane nowe. Coś było za 0 a tu nagle kradną ci 9 zł z konta. Nie dość że oprocentowanie na koncie oszczędnościowym żadne to jeszcze wprowadzono prowizje od przelewu z niego. To jest oszustwo. Konto użytkowane przez 10 lat już zamknięte. ZaletyŁadny lew na logo bankuWadyWszystko inne.
A tak szczerze to te prowizje skoro coś jest wprowadzane to powinna być klarowna informacja co, a nie komunikat "zmiana w tabelach opłat i prowizji" która liczy kilkadziesiąt stron i człowiek dowiaduje sie po fakcie jak mu już ukradną. -
~Zawiedziona / 2023-10-06 15:41
Bank przysłał pismo z żądaniem oświadczenia o źródłach dochodów. Podejrzewają mnie o teroryzm i pranie brudnych pieniędzy. Co oczywiście jest bez sensu. Ale bezczelność do kwadratu. Nie polecam. Brak bankomatów trudności z wypłaceniem walut. Z wpłaceniem jeszcze większe trudności. Obsługa miła ale nic nie może a przez telefon w ogóle nic nie da się załatwić.
Wystarczyłoby, aby pracownik przeliczył wpłaty na moje konta - i wszystko by się zgadzało - jest to powtórka z rozrywki - kilka miesięcy miałam podobną sytuację. A teraz - mam cię gdzieś.
Właśnie reklamują się, że asystent banku przypomina , pomaga.
A ja właśnie tracę czas, aby mieć do dyspozycji swoje ciężko zarobione pieniądze.
Teoretycznie jestem klientem premium - od lat nikt się ze mną nie kontaktował.
Zadzwoniła do mnie jedynie jakaś młoda pracownica, aby "przypomnieć" mi o tej konieczności. Niestety - na tym koniec.Zalety??WadyJak wyzej -
~zawiedziony klient / 2023-01-20 12:44
bank śląski kpi z klientów Warunkiem podwyższogo oprocentowania nie są wpłacone nowe pieniądze tylko weryfikacja behawioralna. -
~zawiedzionyużytkowniking / 2024-02-24 14:19
Aplikacja jest beznadziejna, nie da się z niej korzystać. Na infolinii nic nie można się dowiedzieć, a ich pracownicy na wyspach są tak nachalni. Najgorszy bank w Polsce. Nikomu go nie polecam. WadyWszystko -
-
~Zażenowana / 2021-06-11 15:46
Jestem zażenowana kontaktem z bankiem. Czas oczekiwania ponad 10 min na infolinii i brak udzielenia informacji dotyczących przeprowadzenia prawidłowo obowiązków związanych z moim kontem. -
~zdenerwowany / 2025-02-26 09:49
Kontakt z bankiem bardzo utrudniony, nawet gdy jest sie kllientem premium i ma doradce premium.
Zasada, masz u nich pieniądze to mozesz ich pocałowac w dupę jak coś chesz.ZaletybrakWadykontakt ze specjalista prawie niemożliwy -
~Zenek / 2022-10-04 09:50
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.Wpłaciłem pieniądze na konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 6%, tymczasem po miesiącu naliczono 1%,powiedziano,że normalne odsetki na koniec umowy.W innym banku odsetki naliczane są co miesiąc. -
~Zenek / 2023-07-26 13:42
Bank zło....... odsetek 300zł od kredytu 15000 po wypowiedzeniu umowy 25% Winny system bo zaakceptowany wniosek o anulowaniu a się okazało że nie
Nie dogadacie się z tym bankiem w żaden sposób
W porównaniu do innych banków to już dno
Naprawdę nie polecamZaletyŻadneWadyEch szkoda pisać
strona 41 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »