strona 41 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »
-
~Ela / 2019-01-31 10:16
Pożyczkę gotówkową w tym banku wziąść to graniczy z cudem.
Zarabiam koło 5 tys, chciałam na raty pożyczyć 2000 tys. - decyzja na mój wniosek negatywna...
Dobrze że mam konto w innym banku (do którego docelowo odchodzę po 15 latach z ING) gdzie dostałam pożyczkę bez problemu. -
-
~Holly Holly / 2019-01-22 10:46
Mam terminal z ING ale jestem bardzo rozczarowana. Bardzo bardzo bardzo długo myśli.. ciągłe kłopoty. Klapka od papieru zamknięta na amen. Potrzebny jest nóż albo śrubokręt. Sprzęt kiepskiej jakości. Odrzuca transakcje a w innym idzie transakcje jak błyskawica. Wymieniłem już 4 terminale. Odradzam ten sprzęt ZaletyJedyna zaleta to niskie koszty -
~Klientka / 2018-12-10 13:12
Jestem klientem banku od wielu lat, ale w ostatnim czasie te częste awarie systemu skłaniają mnie do zmiany banku. ZaletyTanie kredytyWadyCzęste awarie bankowości internetowej oraz bankomatów i wplatomatów. -
~marek / 2018-12-01 08:04
nigdy więcej konta w tym banku skończyła mi się ważność dowodu osobistego zablokowano mi konto nie mogłem poregulować sobie ważnych płatności nie są to sierotki banku tylko moja kasa która bank przechowuje mam konto paribasie i tam przenoszę moje pieniądze bo oni mi konta nie zablokowali -
~Maniek / 2018-11-29 21:46
MASAKRA TEN INTERNETOWY - ING, ciągle czytam komunikaty: "Ograniczenia w dostępności niektórych usług. Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone. Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew. "
Tak to jest, jak coś jest niby za darmo (bo za 300zł kartą), to znaczy, że tak NAPRAWDĘ jest do NICZEGO ... Stare powiedzenie ale JARE i POLSKIE, a nie ZAGRANICZNE !!Zaletyoprocentowanie, kredytyWadydostęp do usług elektronicznych ciągle są niedostępne, zwłaszcza gdy stoję w sklepie przy KASIE -
~Gaga / 2018-10-12 12:35
Jestem klientką tego banku już od kilku lat i właściwie nie mogę narzekać kiedy korzystam z ich usług przez internet, natomiast dokonanie wpłaty lub wypłaty w samej placówce to dramat. Ostatnio spędziłam tam prawie pół godziny aby wypłacić pieniądze (musiałam zrobić to w banku). Dwa stanowiska które zajmują się takową obsługą i kolejka oczekujących. Obok dwie panie które stały i nie bardzo wiedziały co zrobić ze zdenerwowanymi klientami więc proponowały kawę, żenada taka obsługa.
ZaletyDobrze działające aplikacje przez internetWadyZbyt długi czas oczekiwania na obsługę w samym banku i zbyt częste przerwy techniczne -
~obywatel Polska / 2018-08-08 20:14
Ing bank przetrzymuje środki.
Od 1 sierpnia do dziś nie dostałem swoich środków, pomimo tego, że zostały przekazane bankowi 1 sierpnia.
Bank nie reaguje na żadne ponaglenia i "mydli oczy" tekstami rodem ze skryptu.
Po prostu ma totalnie gdzieś obsługę klienta ze standardami.
Środki są celowo przetrzymywane po to, aby nimi obracać i zarabiać na niewiedzy klientów.
Radzę się poważnie zastanowić nad otwieraniem rachunku w tym banku, bo co z tego, że go otworzycie jak przelewy nie będą do Was docierać ?
Do tej pory byłem zadowolony z ich usług, ale tym razem to była przesada.ZaletyKonto oszczędnościoweWadyNie dochodzą przelewy i nikt sobie z tego nic nie robi, mając to gdzieś -
~Andyman / 2018-08-02 21:17
MOCNO ODRADZAM szczególnie ścieżkę kredytową! Właśnie odmówiłem zawarcia umowy kredytu hipotecznego w ING :), - w ramach ścisłości nie mam żadnego innego banku w zanadrzu! Wniosek złożony przez doradcę dewelopera na początku kwietnia, po drodze 3x zaświadczenia z US i ZUS (mam działalność od 9 lat z wysokim dochodem, regularnie płaconymi podatkami, pensjami pracowników i ZUSami, nawet p... mandaty płacę, jeśli są) + zaświadczenia z US o wysokości wpłaconego PIT za dwa lata wstecz! PITy, książki skarbowe, leasingi wszystko OK, dopiero w czerwcu wstępna decyzja OK, na koniec lipca decyzja ostateczna pozytywna ale...tylko jeszcze kolejne zaświadczenia o niezaleganiu, kolejne miesiące z księgowości, opinie z leasingów - dość już tego ! Kredyt hipoteczny na 400tyś, mieszkanie developerskie 40% moje już wpłacone! MAM DOŚĆ ich wydziwiactw ! Jasne mam szczęście te 400 sam wyłożę ! najwyżej nie kupię kolejnego starego auta, lub sprzedam któreś z kolekcji. Śmieszne: w trakcie załatwiania tego wszystkiego tajemniczy handlowcy z ING zdążyli zaproponować 200tyś kredytu na firmę (bym tylko przeniósł rachunek) i już po tygodniu formalności dostałem zgodę od nich na leasing łodzi do czarterów za bagatela 1,2 mln netto !!!, chyba po to bym tą razem z tą łódką zniknął na Karaibach ! 5 miesięcy na hipotekę - chrzańcie się !!! Zamykam ich kartę kredytową - jedyną jaką posiadam już od 18 lat ! od dawna nadpłaconą o 5- 10tyś ! Ich procedury są chyba z głębokiej komuny! ING ! W...CIE SIE ! ZaletyPrzedstawiciele miło i chętnie oferują, a że później się przeciąga w nieskończoność to już przecież nie ich wina :)WadyProcedury ciągnące się miesiącami ! -
-
~Tosiencja / 2017-08-29 21:10
Mam tu konto od 2009 roku. Przez dwa lub trzy lata miałam tez akrte i regularnie, raz w miesiacu robiłam wypłaty w ich bankomatach i nigdy nie było z tym problemu (bankomat nigdsy nie zaszwankował). Jak dla mnie przejrzysta bankowość internetowa (i to głównie dla niej nadal mam u nich konto) i na tym poziomie korzystania z usług tego banku nie mam zastrzeżeń. -
~marron5230 / 2016-10-10 21:46
Uwaga na ten bank
Mam firmę i US z ZUSem zrobiły mi zajęcie u nich na 100 tys PLN o którym mnie nie poinformowali.
Potem przez osiem miesięcy wszystkie środki ponad ustawowe 12 tysięcy przelewali sobie na „konto techniczne” …
Bo niby nie wiedzieli komu musza najpierw zapłacić :-/
OdradzamZaletynajlepszy serwisWadysłaba wola -
~Żywiciel / 2016-04-04 12:06
W miarę normalny bank, może dlatego, że staram się nie wchodzić z nimi w głębszą współpracę. Nie muszę odwiedzać oddziału, wszystko można załatwić przez internet. Ostatnio wprowadzili opłaty za wypłaty z bankomatów, ale przy odrobinie organizacji można ich uniknąć. Mogę śmiało polecić. ZaletyMożna się z nimi dogadać.WadyBrak konieczności potwierdzania każdej transakcji przelewu kodem z SMSa. -
~Mario / 2016-03-13 12:26
Po ostatnich zmianach nie ma nic atrakcyjnego co by przyciągało do ING. Konto direct wypłaty z obcych bankomatów 2,5 zł, jeśli nie wyrobimy 300 zł bezgotówkowo, to opłata 7 zł za kartę. ZaletyNa plus informacja push po każdej transakcji, konto oszczędnościowe bez limitu bezpłatnych przelewów.WadyNa minus opłaty i warunki ich uniknięcia, brak kart HCE przez NFC, brak bezpłatnych bankomatów obcych umożliwiających wypłaty BLIK-em. -
~Autumn81702 / 2016-02-21 14:02
Nowa TOiP mówi samo za siebie. Pierwsza wypłata z bankomatów innych niż firmowe i Planet Cash darmowa, każda następna 2,50 prowizji.
Sprawdzenie stanu konta w innych bankomatach niż wskazane wyżej - 1,50 prowizji.
Do tego wypłata gotówki za granicą - prowizja 6% wypłacanej kwoty. W przypadku płatności bezgotówkowych w walucie innej niż złotówki - 3% kwoty transakcji bezgotówkowej.
Super, prawda? Jak zakładałem konto, było ekstra. Teraz niestety nie jest, a mogło być tak dobrze!ZaletyJako zaletę można podać obsługę klienta. To akurat jest spoko.WadyNowa TOiP. Płatne bankomaty - wstyd.8 miesięcy -
~wojtek / 2016-02-11 22:38
Częste problemy z kartą, dzwoniąc na infolinię słyszę ze mam zablokowany Paypass, bo za często korzystam 4-10x w tygodniu. A, do Pani nie dochodzi ze normalna transakcja często też jest odrzucana. ZaletyDuzo bankomatow/wplatomatowWadyCała reszta łacznie z obsługą.8 -
~Ursula / 2015-08-11 15:09
Jestem zbulwersowana obsługą i całum podejściem do klienta. Zdarzyla się nie z mojej winy- tylko terminal funkcjonował z problemi- podwójna zaplata za zakupy w supermarkecie.
Wyobrażcie sobie, ze bank ma na zwrócenie zablokowanych środków 14 dni.
W tym czasie dzial reklamacji udaje, ze coś robi a jest to głownie informowanie klienta, ze nic sie nie da zrobić. A to z kolei powoduje, że usuwają zgłoszenie rekalmacyjne z systemu ( jako załatwione) i nic już dalej nie robią.MOje peieniadze leża u nich na koncie i ja nie mogę naliczyc im żadnej prowizji ( a kwota była znaczna).
Stracilam co najmniej 4 godziny na rozmowy za kazdym razem z inna osobą z dzialau reklamacji na ten temat przechodząc, rzecz jasna,wnikiwą wielopytaniową weryfikacją kim jestem. Jesli by jedna z tych osób po prostu zajęla się sprawą temat byłby załatwiony w ciągu 0,5 godziny. W dodatku- sprawdzcie- czy mozliwa jest rozmowa z kimkolwoek innym niz osobą o bardzo niskich kompetencjach zasłaniąjącą się brakiem tych własnie. Paranoja. Ja bym ten cały sztab ludzi łącznie z szefem ktorego nie inetersuje kontat z klientem wywaliła na bruk. Czas zakończyć współprace z tą skostniała strukturą jakim jest Bank ING (dawniej Slaski).
Kompromitacja.Wadyskostanły system, brak kompetencji, wysokie opłaty za prowadzeni konta,20 lat -
~Paweł z Sieradza / 2015-04-19 00:43
Ing to złodzieje i oszusci!!! Podczas używania ich karty bankomat dwa razy nie wypłacił mi pieniedzy, straciłem ok tysiąca złotych ponieważ "bank nie odpowiada za transakcje kartą w obcych bankomatach..." Call centre to kpina, maile to samo - moją sprawę rozpatrywało 21 przypadkowych specjalistów - uwaga na parabanki!!! ZaletybrakWadypowoływanie sie na zapisy których brak w umowie -
-
~Gniewosz / 2015-02-22 21:34
Super bank od kilku lat w oddziale w Sieradzu załatwiam sprawy bez problemu.POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletykompetencjaWadybrakkilka lat -
~simon / 2015-01-05 20:32
Wykonujesz przelew, nie ma możliwości anulowania wykonanej właśnie transakcji - pomimo, że przelew wyjdzie z Twojego konta dopiero na drugi dzień lub dopiero po weekendzie w poniedziałek. Żeby odzyskać stracone pieniądze trzeba prosić "niechcianego" odbiorcę, o zwrot błędnie wykonanej płatności (nawet konsultant nic nie pomoże). W innych bankach pieniądze są blokowane dopiero w momencie księgowania "wyjścia" z konta (i do tego czasu można je wycofać-lista przelewów oczkujących), a nie już po kliknięciu "dalej" BEZ MOŻLIWOŚCI ODWROTU !!
OCZYWIŚCI gdy pieniądze są blokowane po godz. 15j, nie znaczy że czekają do kolejnego dnia (już dawno zarabiają dla banku, ale w AZJI) DO TEGO wystarczy kliknięcie DALEJ, i nie maż już do nich dostępu :( NIE POLECAM ING BankOnLine !!ZaletybrakWadynie można anulować transakcjiponad rok - 1zł -
~RM / 2014-11-20 19:03
Jak najlepsze doświadczenia z ING. Bezproblemowa obsługa w oddziale jak i przez internet. I raczej niedrogo. ZaletyWszystko OKWadynie znalazłemponad 20 lat... Czyli od poczatku istnienia ING -
~Adrian / 2014-11-15 18:52
Jak dla mnie ING to maksymalna kicha, beznadziejny, leją na klienta z wysokości wodospadu, archaiczny i awaryjny system informatyczny pisany przed potopem szwedzkim. Lista nadużyć i niedoróbek jest dłuższa niż chciałoby się czytać. Mogę powiedzieć tylko jedno: współczuję wszystkim jego zadowolonym klientom, bo nie są świadomi w jakim dziadostwie tkwią - póki się nie przejadą, a to tylko kwestia czasu. Zaletyzaletą jest to, że nie trzeba mieć w nim konta oraz że zawsze można to konto zamknąćWadyzbyt wiele, żeby chciało się to czytaćzdecydowanie za drogo, szkoda było każdego grosza i chwili
strona 41 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »