strona 40 z 43
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 38
 - 39
 - 40
 - 41
 - 42
 - nastepna »
 
- 
	~Dominik / 2020-01-11 09:42Ocena: 1.00 / 5
Żałosny bank. Nie potrafią zrobić i wysłać karty. Są cholernie drodzy. Odradzam!!!  - 
	
	
 - 
	~Maciek / 2020-01-10 11:35Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej Nawet jak powiesz,że masz ich dość to jeszc, e będą na złość zasypywac Cię mailami  - 
	~bx / 2020-01-07 20:25Ocena: 1.00 / 5
Wyplata i wpłata w kasie banku to kpina z poufności, RODO, tajemnicy bankowej itp. Przy jednej ladzie dwie panie no i dwóch klientów chcesz czy nie "wszystkiego się dowiesz" ....wiadomo jak po kredyt to do gabinetu robi wrażenie, ale obsługa kasowa to jest jeden wielki skandal - dlaczego otocznie klientów ma znać szczegóły mojej sprawy? Jakie jest w tym zapewnienie bezpieczeństwa ? Kiedyś było w tym banku inaczej -wiem co mówię bo mam tam rachunek od 20-lat. Takie to nadeszły zmiany, Zaletyładne logoWadybrak poufności przy kasie -to ogranicza zaufanie - 
	~Adam / 2019-12-30 13:05Ocena: 4.00 / 5
Jestem w ing ponad dekade, po drodze miałem styczność z trzema innymi bankami. Ing najlepiej sobie radzi z obsługą klienta. ZaletyAplikacja mobilna która jest bardzo intuicyjna, działa szybko, mnóstwo usług wewnątrz
Blik
Kantor
Smartsaver
Szybkie przelewy
Obsługa telefoniczna
Konsultanci sumienni i przeszkoleni
Możliwość zbierania punktów i ich spieniężenia na zniżki w sklepach - 
	~Wojtek / 2019-11-04 16:09Ocena: 2.00 / 5
Zblokowali mozliwosc korzystania z konta na godzinę bez żadnego powodu. Spóźniłem się z opłatą (musiałem zapłacić w ciągu kilku minut, bo modyfikowałem zamówienie) ZaletyŚląski w nazwieWadyNiezasłużenie Śląski w nazwie - 
	~Klietn / 2019-11-02 12:24Ocena: 2.00 / 5
Bardzo słaba sieć bankomatów, żeby wypłacić pieniądze trzeba udać się do kilku kilometrów.  - 
	~Mikołaj / 2019-10-31 18:36Ocena: 1.00 / 5
Nie będę się rozpisywać bo ten bank to porażka ZaletyKontaktWadyKsięgowanie przelewów jest do kitu! - 
	~Helga / 2019-10-15 17:26Ocena: 1.33 / 5
Closed my acc half a year ago, still receive “letters of happiness” that I need to bring smth, to sign, wtf??? 
Don’t recommend this bank. - 
	
	
 - 
	~Paulina / 2019-10-13 12:21Ocena: 5.00 / 5
Po pierwsze chciałam pochwalić obsługę klienta. Zawsze miła i profesjonalna. Szczególnie w Poznaniu w galerii Poznania, gdzie ostatnio pani z biura obsługi wykazała się dużym zaangażowaniem w rozwiązaniu mojego niecodziennego problemu, mimo że wynikł głównie z mojej winy. 
Właściwie to był jedyny raz, gdzie musiałam iść stacjonarne, bo wszystko załatwiam sprawnie przez ich stronę internetową. Jest naprawdę intuicyjna i przyjemna w obsłudze.
Poza tym zarobiłam już trochę na ich promocjach, trzeba po prostu umieć szukać ;)
Warunki na lokatach i oszczędnościowce się pogarszają, ale ogólnie rynki finansowe mają się coraz gorzej, więc nie ma co się dziwić. I tak ING trzyma poziom i poza mniejszym oprocentowaniem nie mam żadnych nowych opłat.ZaletyMożliwośc załatwiania spraw przez aplikację internetową
Przejrzyste zasady
Miła i profesjonalna obsługa
Dobre promocje, gdzie da się zarobić dodatkowe pieniądze
Możliwość zalozenia profilu zaufanego - umożliwia załatwianie spraw urzędowych w 100% przez internetWadyCoraz słabsze oprocentowanie na koncie oszczędnościowym - 
	~Barbara / 2019-10-08 14:46Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakładania konta w tym banku. Założyłam konto firmowe z umową obejmującą bezpłatne przelewy, bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów i bezpłatne prowadzenie konta. Już po kilku miesiącach warunki umowy zostały zmienione (wypłaty z obcych bankomatów stały się płatne, tylko 5 pierwszych przelewów bezpłatnych). Zmieniłam więc bank, na taki, który mi zapewnił to, co zmienił ing, ale wpłacone na konto ing środki dalej tam pozostały. Jednak na to konto nie było kolejnych wpłat. Po 6 miesiącach konto zostało automatycznie zamknięte i tu uwaga! - informację o planowanym zamknięciu konta dostałam już po jego zamknięciu, a środki z konta zostały PRZELANE na "konto techniczne" czyli mówiąc bez ogródek skonfiskowane przez bank! Do dnia dzisiejszego nie odzyskałam swoich pieniędzy, ani nie uzyskałam informacji jak mogę je odzyskać. Na moje interwencje brak reakcji. 
Biorąc pod uwagę groźbę zagarnięcia przez bank środków z konta, myślę, że warto się zastanowić nad sensem zakładania w nim konta. - 
	~Kuba / 2019-10-01 15:34Ocena: 1.33 / 5
Slabizna i drozyzna na każdej płaszczyźnie. Każda wizyta w banku to strata 30 do 40 minut, przy nawet najbardziej błachej sprawie. ZaletyŁadne logoWadyWieczne kolejki do kas mimo dostatku pracowników na zmianie. - 
	~bezatu / 2019-09-26 15:16Ocena: 1.00 / 5
Bank mimo opinii UODO o nielegalności skanowania dokumentów nadal to robi. A jako dowód na o, że ma prawo skanować dowody WSZYSTKICH klientów, przedstawia podstępnie artykuł 24.4 z ustawy o praniu pieniędzy i przeciwdziałaniu terroryzmowi. Z ustawy tej wynika, że bank ma do tego prawo, ale tylko w wypadku podejrzenia klienta o przestępstwo oraz wpłat powyżej 15 tys. euro. 
Ustawa Prawo bankowe, zgodnie z opinią UODO, nie zezwala na skanowanie wszystkich dowodów.
Dodam, że widziałam notatkę wewnętrzną; "weszły nowe ustawy, ale my działamy według starych". Proponowałabym np. działać według tych z 1826 roku, może były korzystniejsze dla banków niż te obecne
Absolutnie straciłam zaufanie do ING Sląskiego - 
	~Mpps / 2019-09-13 23:43Ocena: 1.00 / 5
2 przelewy z konta,tylko 1 widoczny w historii tylko srodkow brak, żaden z nich w zleconych, bo awaria... wiec bujaj sie najpierw z chatem ing a pozniej z odbiorca zeby Ci kase zwrócił. Polecam ????  - 
	~Dorota / 2019-09-13 10:20Ocena: 2.00 / 5
Jeśli jest awaria jak dziś, to taka informacja powinna pokazać się w bankomacie, czy na terminalu przy kasie, a nie: BRAK ŚRODKÓW- na terminalu i DEBET- w bankomacie. Nie myślicie wcale jak ktoś może to przyjąć- że zwyczajnie kasa zniknęła z konta. TO OBURZAJĄCE , bo sms można wysłać skoro rozsyłacie o zmianach.  - 
	~Ursgru / 2019-09-12 23:44Ocena: 3.00 / 5
Aplikacja nie działa, brak możliwości zalogowania do aplikacji mobilnej poza domowa siecią wi fi  - 
	~Almid Haid / 2019-09-09 16:00Ocena: 2.33 / 5
Instrumenty finansowe ING to łagodnie mówiąc rabunek. Nie polecam inwestowania w ING. ZaletyGrzeczna i miła obsługaWadyFatalne wyniki funduszy inwestycyjnych - 
	
	
 - 
	~Daria / 2019-08-31 13:08Ocena: 5.00 / 5
Bardzo polecam ten bank. Dostałam kredyt od razu bez żadnego problemu, z wpływami na konto ing ZaletyDobry kontalt z pracownikami. - 
	~Mimi / 2019-07-23 12:00Ocena: 1.00 / 5
Nie polegecam wieczne problemy wysyłam z konta z ING na ing co powinna być kasa natychmiast a jest na następny dzień i poniżej majac ubezpieczenie za 4 płacisz 13,86...chore ZaletyBrakWadyMase - 
	~Mesi / 2019-07-11 13:55Ocena: 2.00 / 5
nie polecam, nie dostałam kredytu hipotecznego, pomimo wkładu własnego 70 tys i stabilnej historii zatrudnienia, mieli problem że zmieniłam praCE i zatrudniona jestem na karcie nauczyciela na umowy czasowe związane z awansami zawodowymi...tragedia byłam zwodzona pół roku, mieszkanie już sobie wyremontowałam, a kredyt dalej wisiał. Przeszłam do konkurencji Pekao inaczej podszedł do klienta bez porównania !!!!!!! 
odradzam bank.Zaletykonto firmowe i indywidualne pod jedna aplikacjąWadydużo - 
	~Oleksandr / 2019-07-05 20:40Ocena: 2.00 / 5
I heard some good stuff about ING Bank, but that is trap and just advertising... You can read in news about how their services 'work', only failures... First things first, 
so I tried to open a new account, that took 2 hours with 2 tries, then I applied for the cash loan (learn your staff what cash loan is, this is basics...).
They state that the decision will be made in 24 hours. Wrong.
So I got positive decision in few days and went to the branch to sing agreement, but... At branch they claimed that I have 2 issues with my income statement (they already saw it in the online application, so could say this earlier):
1) I need one more stamp (ok, I can ask my employer for that); 2) trailing zero was trimmed in one of the amounts (the funniest and dumbest thing is that their pdf template trims zeros, I can fix your template but this is no free).
Looks like their personal is not trained, the same with your low skilled software engineers. If you do not value your time, do not waste time of others. The result of my story: I got cash loan in other bank in 30 minutes.
Rubbish attitude! Definitely not the proper service in banking they claim they are! 
strona 40 z 43
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 38
 - 39
 - 40
 - 41
 - 42
 - nastepna »
 
