Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 833 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomix / 2023-08-11 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart przelew z Ing do milenium banku idzie 24h i przelewu dalej brak nie polecam tego Banku
  • ~tootsie / 2023-10-25 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno - infolinia nie działa, rozmowa z botem, jak coś wykracza poza zakres tematów, nie dogadasz się, nie polecam. Czekam w kolejce wysłuchując, bzdur, które mnie nie interesują, po 10 minutach rezygnuję, żal mojego czasu, to kpina.
  • ~Tosienosi / 2022-08-19 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ograniczeni umysłowo, naciągacze,uśmiechnięte mordy przy 1,2 spotkaniu...później zwalają całą swoją nikczemną robotę na bota....w dodatku z ograniczeniami...nie ma się co dziwić..uczą ich od najlepszych.
  • ~Treq88 / 2023-09-11 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie spotkałem się z tak marnym podejściem do klienta. Nie można załatwić dosłownie nic. Wszystko z automatu odrzucane. Opinia 1,70 na 5 o czymś świadczy. Zero kontaktu, zwlekanie ze sprawą. Jak tylko wyjaśni się temat ja, moja rodzina i znajomi zamykają konta w ING i przechodzą do innego banku. Ten bank to kpina. W rankingach najgorszy w Polsce.
    ZaletyZERO zalet.
    WadyWymyślcie sobie jakąkolwiek wadę i przeszkodę, to ten bank wam ją stworzy.
  • ~ts / 2024-05-21 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś Bank był naprawdę bardzo dobry, od jakiegoś czasu jak zaczęli aktualizować dane to jakieś wariactwo!!! zasypują ponagleniami o aktualizacje danych które od dawna maja ... pesel, imię nazwisko umowa spółki, dane o dochodach masakra jakaś. Kolejny raz przesyłam te dane to teraz mam co roku potwierdzać ze ta sama umowa jest nadal aktualna !!! dramat koniec z tym Bankiem
    Zaletyjuż brak
    WadyAktualizacja danych
  • ~ung / 2023-10-28 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank, stary numer martwy a oni mi nie pozwalają zmienić.
    Koszt kredytu to dwukrotnie to co dostajesz, dobrze że nigdy nie wziąłem.
    Aplikacja dno i żart
    ZaletyBrak
    WadyTo że istnieje
  • ~Ursula / 2015-08-11 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zbulwersowana obsługą i całum podejściem do klienta. Zdarzyla się nie z mojej winy- tylko terminal funkcjonował z problemi- podwójna zaplata za zakupy w supermarkecie.
    Wyobrażcie sobie, ze bank ma na zwrócenie zablokowanych środków 14 dni.
    W tym czasie dzial reklamacji udaje, ze coś robi a jest to głownie informowanie klienta, ze nic sie nie da zrobić. A to z kolei powoduje, że usuwają zgłoszenie rekalmacyjne z systemu ( jako załatwione) i nic już dalej nie robią.MOje peieniadze leża u nich na koncie i ja nie mogę naliczyc im żadnej prowizji ( a kwota była znaczna).
    Stracilam co najmniej 4 godziny na rozmowy za kazdym razem z inna osobą z dzialau reklamacji na ten temat przechodząc, rzecz jasna,wnikiwą wielopytaniową weryfikacją kim jestem. Jesli by jedna z tych osób po prostu zajęla się sprawą temat byłby załatwiony w ciągu 0,5 godziny. W dodatku- sprawdzcie- czy mozliwa jest rozmowa z kimkolwoek innym niz osobą o bardzo niskich kompetencjach zasłaniąjącą się brakiem tych własnie. Paranoja. Ja bym ten cały sztab ludzi łącznie z szefem ktorego nie inetersuje kontat z klientem wywaliła na bruk. Czas zakończyć współprace z tą skostniała strukturą jakim jest Bank ING (dawniej Slaski).
    Kompromitacja.
    Wadyskostanły system, brak kompetencji, wysokie opłaty za prowadzeni konta,
    20 lat
  • ~Vanessa / 2023-11-12 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma to jak zmienić super działającą aplikację na coś nieczytelnego i niezrozumiałego.
    Po co ruszać coś co dobrze działa?
  • ~Viktor anke / 2022-04-22 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiepski bank nie polecam. Kredyt to oszóstw. masakra!
  • ~vovkylaka / 2024-01-30 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wcześniejsze opinie. Bank zajmuje siu biurokracja i interesuje go tylko skąd pochodzą pieniądze. Co chwile prośby żeby im wysłać jakieś dokumenty podpisane z informacją. Opracowanie takich dokumentów trwa miesiące, czyli w tym czasie jesteś zablokowany i nie możesz korzystać z bankowości.
    Obsługą klienta jest fatalna.
    Nie polecam już tego banku!!! Mam dość przysyłanych pism o treści Potrzebujemy kilku informacji.
    Zaletybrak
    Wadywysyłanie pism o treści potrzebujemy informacji
  • ~wiem / 2014-10-16 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych banków z jakim miałem do czynienia. Nie fachowa obsługa, procedury wręcz destabilizujące sytuację klienta.
  • ~Wiktoria / 2023-01-04 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    ING BANK ŚLĄSKI S.A. to porażka. Domaga się informacji odnośnie kontrahentów i przeprowadzanych z nimi transakcji pod groźbą wypowiedzenia rachunku. Blokuje rachunki bezpodstawnie (na kilka tygodni), zostawiając klienta z zamrożonymi pieniędzmi. Ponieważ nasi kontrahenci są jednocześnie klientami ING można uznać, że bank nie stosuje zasad bezpieczeństwa finansowego określonych w ustawie AML. Wysyła maile/listy ze wskazaniem konkretnego klienta z żądaniem odpowiedzi na pytanie skąd klient posiada swoje środki (pod groźbą zlikwidowania rachunku).
    Kończąc, ING prowadzi nieuczciwą konkurencje oraz działa na szkodę klienta.
    Zaletybrak
    Wady- nieuczciwa konkurencja
    - blokowanie rachunków na kilka tygodni
    - domaganie się informacji o klientach
  • ~Wiola / 2020-11-12 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dzis bylam w banku Bytom-Stroszek obsługa masakra zwlaszcza pani ,która rozdziela petentów pod dane okienko.Kobieta bez uczuć jestem na ostatnich nogach w ciąży mam zaświadczenie od lekarza że nie mogę zakrywac ust i noca niczym to chciala mnie wyprosic na zewnatrz przed bank gdzie jest zimno i tam kazala czekać mówię tej kobiecie o ciąży a ona zero reakci masakra a przy okienku druga nieogarnieta kasjerka nie wie co ma robic a ja chcialam tylko wyplacic pieniadze z konta Oko i walutowego.Masakra szkoda ze jestem na L 4 ciążowym a później bede miec macierzynski płatny na konto bo jakby nie to zamknęłabym konto i bank Śląski mijala dużym łukiem bank i obsługa schodzi na psy.
    ZaletyZadne
    WadyObsluga
  • ~Witold / 2023-08-30 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy bank jaki znam! Konto firmowe tj istna katastrofa. Nierzetelna obsługa, korpo szczury, załatwienie sprawy graniczy z cudem! Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Wlad / 2021-12-08 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank mocno się zepsuł. Zamiast pomagać działa pod górkę klientam!!! Aplikacja też się zepsuła. Czyli wszystkie zalety transformowani są w wady!!!
    ZaletyNie zostało
    WadyOpłaty, tłumaczenie się odnośnie działalności, brak pomocy i współpracy
  • ~Wojciech / 2023-01-20 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    właśnie z nimi kończę po ponad 10 latach - zamiast opisywać wszystko co robią powiem krótko niezdecydowanym - NIGDY!! PRZENIGDY !! nie zakładacie konta w tym banku bo gorzko pożałujecie, po czasie sami zrozumiecie, ale po co Wam doświadczać tego na własnej skórze, posłuchajcie tych którzy już byli klientami i opisują ich działania
    Zaletybrak
    Wadyza dużo aby to opisać
  • ~Wojciech / 2023-02-14 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z dala. Zajmują się marnowaniem czasu klientów i utrudnianiem załatwiania spraw. 80 km do przejechania żeby podać 1 ! informację.
    Wadybrak poszanowania cudzego czasu.
  • ~Wojciech / 2024-03-18 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Za każdym razem jak potrzebuje pilny przelew to blokuje
  • ~Wojtek / 2024-02-29 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zablokował mi konto z powodu nie wypełnienia ankiety z pytaniami dotyczącymi moich osobistych spraw. Ja emeryt zostałem potraktowany jak przestępca.
  • ~wsa / 2022-03-15 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z osobami decyzyjnymi. Kontakt na infolinii lub czacie do niczego nie prowadzi, nie można nic załatwić. Skłądanie reklamacji nic nie daje, bo udzielane przez ING BS odpowiedzi nie mają żadnego merytorycznego uzasadnienia. Bank stoi na stanowisku, że ma rację i klient ma ją bez żadnych zastrzeżeń akceptować. Nie polecam aktualnie banku ING.
    Wadyfatalna obsługa, brak kontaktu do osób decyzyjnych, obsługa infolinii i czat nie ma żadnych uprawnień i kompetencji.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 881
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962