Próbowałem otworzyć konto online - aplikacja zawiesza się. Idę do oddziału, chcę TYLKO konto, bez żadnego debetu, kart kredytowych, czy nawet płatniczych. Samo konto.
Uwaga - system weryfikuje moje dane 40 minut (!). Zażenowana pracownica przeprasza mnie wielokrotnie i mówi, że to "takie dziwne procedury". Sama nie rozumie dlaczego system weryfikuje mnie i każe czekać tak długo, skoro chcę same konto.
W końcu kończy mi się cierpliwość i rezygnuję. Pracownica mówi, że jej koleżanka z centrali co chwilę pisze do niej na Skype, że "jeszcze około 10 minut". Po trzecim razie sama pracownica wybuchnęła śmiechem i przepraszała mnie za niedopuszczalną niekompetencję firmy.
Brawo zarząd ING!
ZaletyŁadne logo
WadyObsługa klienta. Wadliwa aplikacja mobilna.
~Arkadiusz / 2020-02-02 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Dramat wpłaciłem pieniądze do wplatomatu i ich nie ma. Minęło 24h pan na infolinii przyjął zgłoszenie potrwa to 21 dni i ich nie interesuje że nie ma środków do życia... 15 lat u nich i ani dnia dłużej. NIE ZAKŁADAJCIE W ING KONTA....
ZaletyLogo
WadyBankomaty płatne
Słabe warunki kredytowania
Klient to po prostu sztuka, statystyka
~Dominik / 2020-01-11 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Żałosny bank. Nie potrafią zrobić i wysłać karty. Są cholernie drodzy. Odradzam!!!
~Maciek / 2020-01-10 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej Nawet jak powiesz,że masz ich dość to jeszc, e będą na złość zasypywac Cię mailami
~bx / 2020-01-07 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Wyplata i wpłata w kasie banku to kpina z poufności, RODO, tajemnicy bankowej itp. Przy jednej ladzie dwie panie no i dwóch klientów chcesz czy nie "wszystkiego się dowiesz" ....wiadomo jak po kredyt to do gabinetu robi wrażenie, ale obsługa kasowa to jest jeden wielki skandal - dlaczego otocznie klientów ma znać szczegóły mojej sprawy? Jakie jest w tym zapewnienie bezpieczeństwa ? Kiedyś było w tym banku inaczej -wiem co mówię bo mam tam rachunek od 20-lat. Takie to nadeszły zmiany,
Zaletyładne logo
Wadybrak poufności przy kasie -to ogranicza zaufanie
~Adam / 2019-12-30 13:05
Ocena: 4.00 / 5
Jestem w ing ponad dekade, po drodze miałem styczność z trzema innymi bankami. Ing najlepiej sobie radzi z obsługą klienta.
ZaletyAplikacja mobilna która jest bardzo intuicyjna, działa szybko, mnóstwo usług wewnątrz
Blik
Kantor
Smartsaver
Szybkie przelewy
Obsługa telefoniczna
Konsultanci sumienni i przeszkoleni
Możliwość zbierania punktów i ich spieniężenia na zniżki w sklepach
~Wojtek / 2019-11-04 16:09
Ocena: 2.00 / 5
Zblokowali mozliwosc korzystania z konta na godzinę bez żadnego powodu. Spóźniłem się z opłatą (musiałem zapłacić w ciągu kilku minut, bo modyfikowałem zamówienie)
ZaletyŚląski w nazwie
WadyNiezasłużenie Śląski w nazwie
~Klietn / 2019-11-02 12:24
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo słaba sieć bankomatów, żeby wypłacić pieniądze trzeba udać się do kilku kilometrów.
~Mikołaj / 2019-10-31 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie będę się rozpisywać bo ten bank to porażka
ZaletyKontakt
WadyKsięgowanie przelewów jest do kitu!
~Helga / 2019-10-15 17:26
Ocena: 1.33 / 5
Closed my acc half a year ago, still receive “letters of happiness” that I need to bring smth, to sign, wtf???
Don’t recommend this bank.
~Paulina / 2019-10-13 12:21
Ocena: 5.00 / 5
Po pierwsze chciałam pochwalić obsługę klienta. Zawsze miła i profesjonalna. Szczególnie w Poznaniu w galerii Poznania, gdzie ostatnio pani z biura obsługi wykazała się dużym zaangażowaniem w rozwiązaniu mojego niecodziennego problemu, mimo że wynikł głównie z mojej winy.
Właściwie to był jedyny raz, gdzie musiałam iść stacjonarne, bo wszystko załatwiam sprawnie przez ich stronę internetową. Jest naprawdę intuicyjna i przyjemna w obsłudze.
Poza tym zarobiłam już trochę na ich promocjach, trzeba po prostu umieć szukać ;)
Warunki na lokatach i oszczędnościowce się pogarszają, ale ogólnie rynki finansowe mają się coraz gorzej, więc nie ma co się dziwić. I tak ING trzyma poziom i poza mniejszym oprocentowaniem nie mam żadnych nowych opłat.
ZaletyMożliwośc załatwiania spraw przez aplikację internetową
Przejrzyste zasady
Miła i profesjonalna obsługa
Dobre promocje, gdzie da się zarobić dodatkowe pieniądze
Możliwość zalozenia profilu zaufanego - umożliwia załatwianie spraw urzędowych w 100% przez internet
WadyCoraz słabsze oprocentowanie na koncie oszczędnościowym
~Barbara / 2019-10-08 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakładania konta w tym banku. Założyłam konto firmowe z umową obejmującą bezpłatne przelewy, bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów i bezpłatne prowadzenie konta. Już po kilku miesiącach warunki umowy zostały zmienione (wypłaty z obcych bankomatów stały się płatne, tylko 5 pierwszych przelewów bezpłatnych). Zmieniłam więc bank, na taki, który mi zapewnił to, co zmienił ing, ale wpłacone na konto ing środki dalej tam pozostały. Jednak na to konto nie było kolejnych wpłat. Po 6 miesiącach konto zostało automatycznie zamknięte i tu uwaga! - informację o planowanym zamknięciu konta dostałam już po jego zamknięciu, a środki z konta zostały PRZELANE na "konto techniczne" czyli mówiąc bez ogródek skonfiskowane przez bank! Do dnia dzisiejszego nie odzyskałam swoich pieniędzy, ani nie uzyskałam informacji jak mogę je odzyskać. Na moje interwencje brak reakcji.
Biorąc pod uwagę groźbę zagarnięcia przez bank środków z konta, myślę, że warto się zastanowić nad sensem zakładania w nim konta.
~Kuba / 2019-10-01 15:34
Ocena: 1.33 / 5
Slabizna i drozyzna na każdej płaszczyźnie. Każda wizyta w banku to strata 30 do 40 minut, przy nawet najbardziej błachej sprawie.
ZaletyŁadne logo
WadyWieczne kolejki do kas mimo dostatku pracowników na zmianie.
~bezatu / 2019-09-26 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Bank mimo opinii UODO o nielegalności skanowania dokumentów nadal to robi. A jako dowód na o, że ma prawo skanować dowody WSZYSTKICH klientów, przedstawia podstępnie artykuł 24.4 z ustawy o praniu pieniędzy i przeciwdziałaniu terroryzmowi. Z ustawy tej wynika, że bank ma do tego prawo, ale tylko w wypadku podejrzenia klienta o przestępstwo oraz wpłat powyżej 15 tys. euro.
Ustawa Prawo bankowe, zgodnie z opinią UODO, nie zezwala na skanowanie wszystkich dowodów.
Dodam, że widziałam notatkę wewnętrzną; "weszły nowe ustawy, ale my działamy według starych". Proponowałabym np. działać według tych z 1826 roku, może były korzystniejsze dla banków niż te obecne
Absolutnie straciłam zaufanie do ING Sląskiego
~Mpps / 2019-09-13 23:43
Ocena: 1.00 / 5
2 przelewy z konta,tylko 1 widoczny w historii tylko srodkow brak, żaden z nich w zleconych, bo awaria... wiec bujaj sie najpierw z chatem ing a pozniej z odbiorca zeby Ci kase zwrócił. Polecam ????
~Dorota / 2019-09-13 10:20
Ocena: 2.00 / 5
Jeśli jest awaria jak dziś, to taka informacja powinna pokazać się w bankomacie, czy na terminalu przy kasie, a nie: BRAK ŚRODKÓW- na terminalu i DEBET- w bankomacie. Nie myślicie wcale jak ktoś może to przyjąć- że zwyczajnie kasa zniknęła z konta. TO OBURZAJĄCE , bo sms można wysłać skoro rozsyłacie o zmianach.
~Ursgru / 2019-09-12 23:44
Ocena: 3.00 / 5
Aplikacja nie działa, brak możliwości zalogowania do aplikacji mobilnej poza domowa siecią wi fi
~Almid Haid / 2019-09-09 16:00
Ocena: 2.33 / 5
Instrumenty finansowe ING to łagodnie mówiąc rabunek. Nie polecam inwestowania w ING.
ZaletyGrzeczna i miła obsługa
WadyFatalne wyniki funduszy inwestycyjnych
~Daria / 2019-08-31 13:08
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo polecam ten bank. Dostałam kredyt od razu bez żadnego problemu, z wpływami na konto ing
ZaletyDobry kontalt z pracownikami.
~Mimi / 2019-07-23 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polegecam wieczne problemy wysyłam z konta z ING na ing co powinna być kasa natychmiast a jest na następny dzień i poniżej majac ubezpieczenie za 4 płacisz 13,86...chore