Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 842 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PanM / 2020-03-31 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank mnie oszukał nie podając kursu dolara , kurs był wyższy nawet o ponad 20 gr, obsługa czatowa to pomyłka , reklamacje każdą odrzucają.
    ZaletyGdyby były
    WadyNie warto
  • ~Tenet / 2020-03-18 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejki przed bankiem pracuje jedno na 5 stanowisk panie z obsługi stoją o się smieja
    ZaletyBrak
    WadyObsługi
  • ~Iv / 2020-02-28 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Horrible working hours. If you are working from 9 to 17 just avoid this bank because they are closed in any normal time. In case you need to finish anything face to face you will need to take time off from work just to visit the bank. And recently they shorten it even more. They are open till 17h still deposit can be done only until 16h (really curious WHY).
    Will just transfer all bank activities to Millenium.
  • ~Pawel / 2020-02-26 05:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Bylem po terminal platniczy, bardzo drogo, 40zl miesiecznie plus dodatkowo prowizja za transakcje, Pani w Lublinie gdy jej powiedzialem ze mam terminal i place tylko 1.49% od transakcji popatrzyla na mnie jak na debila i drogo mowi, mam przychody miesiecznie przez terminal ok 1000zl wychodzi 14.9zl w sumup a u nich 40zl plus od transakcji, chciala zrobic zenie debila wiec chyba czas pozegnac sie z bankiem
    ZaletyLadne pracownice ale puste
    WadyMysla ze ktoa nie umie liczyc
  • ~Paweł Wilczyński / 2020-02-21 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nielegalne praktyki zajmowania pieniędzy jest w ing na porządku dziennym. Sami na infolini potwierdzają, że dokonują zajęcia środków bez podstawy prawnej, ale nic sobie z tego nie robią. Kpina
    Wadyniekompetentny personel, niejasne zasady.
  • ~Krzysiek / 2020-02-10 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem otworzyć konto online - aplikacja zawiesza się. Idę do oddziału, chcę TYLKO konto, bez żadnego debetu, kart kredytowych, czy nawet płatniczych. Samo konto.

    Uwaga - system weryfikuje moje dane 40 minut (!). Zażenowana pracownica przeprasza mnie wielokrotnie i mówi, że to "takie dziwne procedury". Sama nie rozumie dlaczego system weryfikuje mnie i każe czekać tak długo, skoro chcę same konto.

    W końcu kończy mi się cierpliwość i rezygnuję. Pracownica mówi, że jej koleżanka z centrali co chwilę pisze do niej na Skype, że "jeszcze około 10 minut". Po trzecim razie sama pracownica wybuchnęła śmiechem i przepraszała mnie za niedopuszczalną niekompetencję firmy.

    Brawo zarząd ING!
    ZaletyŁadne logo
    WadyObsługa klienta. Wadliwa aplikacja mobilna.
  • ~Arkadiusz / 2020-02-02 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat wpłaciłem pieniądze do wplatomatu i ich nie ma. Minęło 24h pan na infolinii przyjął zgłoszenie potrwa to 21 dni i ich nie interesuje że nie ma środków do życia... 15 lat u nich i ani dnia dłużej. NIE ZAKŁADAJCIE W ING KONTA....
    ZaletyLogo
    WadyBankomaty płatne
    Słabe warunki kredytowania
    Klient to po prostu sztuka, statystyka
  • ~Dominik / 2020-01-11 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosny bank. Nie potrafią zrobić i wysłać karty. Są cholernie drodzy. Odradzam!!!
  • ~Maciek / 2020-01-10 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Nawet jak powiesz,że masz ich dość to jeszc, e będą na złość zasypywac Cię mailami
  • ~bx / 2020-01-07 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyplata i wpłata w kasie banku to kpina z poufności, RODO, tajemnicy bankowej itp. Przy jednej ladzie dwie panie no i dwóch klientów chcesz czy nie "wszystkiego się dowiesz" ....wiadomo jak po kredyt to do gabinetu robi wrażenie, ale obsługa kasowa to jest jeden wielki skandal - dlaczego otocznie klientów ma znać szczegóły mojej sprawy? Jakie jest w tym zapewnienie bezpieczeństwa ? Kiedyś było w tym banku inaczej -wiem co mówię bo mam tam rachunek od 20-lat. Takie to nadeszły zmiany,
    Zaletyładne logo
    Wadybrak poufności przy kasie -to ogranicza zaufanie
  • ~Adam / 2019-12-30 13:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w ing ponad dekade, po drodze miałem styczność z trzema innymi bankami. Ing najlepiej sobie radzi z obsługą klienta.
    ZaletyAplikacja mobilna która jest bardzo intuicyjna, działa szybko, mnóstwo usług wewnątrz
    Blik
    Kantor
    Smartsaver
    Szybkie przelewy
    Obsługa telefoniczna
    Konsultanci sumienni i przeszkoleni
    Możliwość zbierania punktów i ich spieniężenia na zniżki w sklepach
  • ~Wojtek / 2019-11-04 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Zblokowali mozliwosc korzystania z konta na godzinę bez żadnego powodu. Spóźniłem się z opłatą (musiałem zapłacić w ciągu kilku minut, bo modyfikowałem zamówienie)
    ZaletyŚląski w nazwie
    WadyNiezasłużenie Śląski w nazwie
  • ~Klietn / 2019-11-02 12:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo słaba sieć bankomatów, żeby wypłacić pieniądze trzeba udać się do kilku kilometrów.
  • ~Mikołaj / 2019-10-31 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę się rozpisywać bo ten bank to porażka
    ZaletyKontakt
    WadyKsięgowanie przelewów jest do kitu!
  • ~Helga / 2019-10-15 17:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Closed my acc half a year ago, still receive “letters of happiness” that I need to bring smth, to sign, wtf???
    Don’t recommend this bank.
  • ~Paulina / 2019-10-13 12:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Po pierwsze chciałam pochwalić obsługę klienta. Zawsze miła i profesjonalna. Szczególnie w Poznaniu w galerii Poznania, gdzie ostatnio pani z biura obsługi wykazała się dużym zaangażowaniem w rozwiązaniu mojego niecodziennego problemu, mimo że wynikł głównie z mojej winy.
    Właściwie to był jedyny raz, gdzie musiałam iść stacjonarne, bo wszystko załatwiam sprawnie przez ich stronę internetową. Jest naprawdę intuicyjna i przyjemna w obsłudze.
    Poza tym zarobiłam już trochę na ich promocjach, trzeba po prostu umieć szukać ;)
    Warunki na lokatach i oszczędnościowce się pogarszają, ale ogólnie rynki finansowe mają się coraz gorzej, więc nie ma co się dziwić. I tak ING trzyma poziom i poza mniejszym oprocentowaniem nie mam żadnych nowych opłat.
    ZaletyMożliwośc załatwiania spraw przez aplikację internetową
    Przejrzyste zasady
    Miła i profesjonalna obsługa
    Dobre promocje, gdzie da się zarobić dodatkowe pieniądze
    Możliwość zalozenia profilu zaufanego - umożliwia załatwianie spraw urzędowych w 100% przez internet
    WadyCoraz słabsze oprocentowanie na koncie oszczędnościowym
  • ~Barbara / 2019-10-08 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakładania konta w tym banku. Założyłam konto firmowe z umową obejmującą bezpłatne przelewy, bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów i bezpłatne prowadzenie konta. Już po kilku miesiącach warunki umowy zostały zmienione (wypłaty z obcych bankomatów stały się płatne, tylko 5 pierwszych przelewów bezpłatnych). Zmieniłam więc bank, na taki, który mi zapewnił to, co zmienił ing, ale wpłacone na konto ing środki dalej tam pozostały. Jednak na to konto nie było kolejnych wpłat. Po 6 miesiącach konto zostało automatycznie zamknięte i tu uwaga! - informację o planowanym zamknięciu konta dostałam już po jego zamknięciu, a środki z konta zostały PRZELANE na "konto techniczne" czyli mówiąc bez ogródek skonfiskowane przez bank! Do dnia dzisiejszego nie odzyskałam swoich pieniędzy, ani nie uzyskałam informacji jak mogę je odzyskać. Na moje interwencje brak reakcji.
    Biorąc pod uwagę groźbę zagarnięcia przez bank środków z konta, myślę, że warto się zastanowić nad sensem zakładania w nim konta.
  • ~Kuba / 2019-10-01 15:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Slabizna i drozyzna na każdej płaszczyźnie. Każda wizyta w banku to strata 30 do 40 minut, przy nawet najbardziej błachej sprawie.
    ZaletyŁadne logo
    WadyWieczne kolejki do kas mimo dostatku pracowników na zmianie.
  • ~bezatu / 2019-09-26 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank mimo opinii UODO o nielegalności skanowania dokumentów nadal to robi. A jako dowód na o, że ma prawo skanować dowody WSZYSTKICH klientów, przedstawia podstępnie artykuł 24.4 z ustawy o praniu pieniędzy i przeciwdziałaniu terroryzmowi. Z ustawy tej wynika, że bank ma do tego prawo, ale tylko w wypadku podejrzenia klienta o przestępstwo oraz wpłat powyżej 15 tys. euro.
    Ustawa Prawo bankowe, zgodnie z opinią UODO, nie zezwala na skanowanie wszystkich dowodów.
    Dodam, że widziałam notatkę wewnętrzną; "weszły nowe ustawy, ale my działamy według starych". Proponowałabym np. działać według tych z 1826 roku, może były korzystniejsze dla banków niż te obecne
    Absolutnie straciłam zaufanie do ING Sląskiego
  • ~Mpps / 2019-09-13 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    2 przelewy z konta,tylko 1 widoczny w historii tylko srodkow brak, żaden z nich w zleconych, bo awaria... wiec bujaj sie najpierw z chatem ing a pozniej z odbiorca zeby Ci kase zwrócił. Polecam ????
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027