Po pierwsze chciałam pochwalić obsługę klienta. Zawsze miła i profesjonalna. Szczególnie w Poznaniu w galerii Poznania, gdzie ostatnio pani z biura obsługi wykazała się dużym zaangażowaniem w rozwiązaniu mojego niecodziennego problemu, mimo że wynikł głównie z mojej winy.
Właściwie to był jedyny raz, gdzie musiałam iść stacjonarne, bo wszystko załatwiam sprawnie przez ich stronę internetową. Jest naprawdę intuicyjna i przyjemna w obsłudze.
Poza tym zarobiłam już trochę na ich promocjach, trzeba po prostu umieć szukać ;)
Warunki na lokatach i oszczędnościowce się pogarszają, ale ogólnie rynki finansowe mają się coraz gorzej, więc nie ma co się dziwić. I tak ING trzyma poziom i poza mniejszym oprocentowaniem nie mam żadnych nowych opłat.
ZaletyMożliwośc załatwiania spraw przez aplikację internetową
Przejrzyste zasady
Miła i profesjonalna obsługa
Dobre promocje, gdzie da się zarobić dodatkowe pieniądze
Możliwość zalozenia profilu zaufanego - umożliwia załatwianie spraw urzędowych w 100% przez internet
WadyCoraz słabsze oprocentowanie na koncie oszczędnościowym